Lol bizarre eindstand welquote:
Hoeveel is je beste speler waard? En heb je nog veel Andorrezen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:27 schreef MMUFC het volgende:
Thuis 0-8 van Leverkusen verlorenMaar ManU won van Anderlecht, dus na 3 duels 3e
Ik heb een beest in de spits staan, die is 325k waard. Verder een middenvelder van 130k en een van 100k. Rest is allemaal onder de 100k. Zelfs nog 5 spelers met een amateurcontract.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:32 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Hoeveel is je beste speler waard? En heb je nog veel Andorrezen?
Het lukte ook bij een al spelend game..quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij heeft het verwijderen van het fake-bestand pas effect bij een nieuwe game.
Ok, ik dacht dat het altijd pas was in een nieuwe game.. Ik zie trouwens dat mijn Duits elftal ook grijs isquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:41 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Het lukte ook bij een al spelend game..
Heb je de gewone fake bestanden verwijderd of ook die van de update. Op het moment van een dataupdate van SI uit moeten die namelijk ook verwijderd worden..quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:41 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Het lukte ook bij een al spelend game..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |