In mijn game toch wel aardig wat hoor, behalve vleugelspelers, die kan ik amper tot niet vinden.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:39 schreef Greci het volgende:
In vergelijking met de vorige FM's zijn er ook bar weinig goede Nederlandse regens.
Ja, volgens mij kom je dan in de knock-out ronde, net na de groepsfase.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:05 schreef Quisho het volgende:
Ga je naar de Europa league als je 3rde wordt in je champions league group? Ik ben namelijk geloot in een groep met Barca, Juventus en Rapid Buc![]()
![]()
Na 2 duels 3e. Man U 1e met 6 punten, Leverkusen 2e met 3, maar veel beter doelsaldo door mijn 1/8 nederlaag tegen Man U. En Anderlecht 4e met 0.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:18 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Goede prestatie, hoeveelste sta je nu in de groep?
Dat doe je goed! Hopelijk zit er een 3e plaats in.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:46 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Na 2 duels 3e. Man U 1e met 6 punten, Leverkusen 2e met 3, maar veel beter doelsaldo door mijn 1/8 nederlaag tegen Man U. En Anderlecht 4e met 0.
Lol bizarre eindstand welquote:
Hoeveel is je beste speler waard? En heb je nog veel Andorrezen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:27 schreef MMUFC het volgende:
Thuis 0-8 van Leverkusen verlorenMaar ManU won van Anderlecht, dus na 3 duels 3e
Ik heb een beest in de spits staan, die is 325k waard. Verder een middenvelder van 130k en een van 100k. Rest is allemaal onder de 100k. Zelfs nog 5 spelers met een amateurcontract.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:32 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Hoeveel is je beste speler waard? En heb je nog veel Andorrezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |