Niet alleen onder Jan Jansenquote:Op maandag 20 februari 2012 11:13 schreef Lindgren. het volgende:
Nederland doet het inderdaad altijd zíek slecht onder Jan Jansen.
Realisme ten top.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:25 schreef Scorpie het volgende:
Nederland staat bij mij op de 27e plek
Ik heb het geprobeerd een tijd terug met een spits van 2,06 en koppen op 15. Het leek mij net zoals jij dat nu hebt een geweldig idee, maar het werd bij mij niks. Scoorde in 15 wedstrijden geen enkel doelpunt. Misschien dat ik de opstelling er niet naar had (4-3-3), maar ik ging uit eindelijk voor een spits met een enorme snelheid en goede dribbel en maakte daar een geweldige afmaker van.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik ben begonnen met een clubje in de BSBN, met een prognose van ~20. Ik kan een spits halen die 2,04 meter is, met heading 13 en jumping 12, dus mijn vraag is: Is het verstandig zon speler te kopen? Hij kreeg maar 0,5 ster rating van mijn scout, tov 4 sterren van mijn vaste spits. Maar gezien de lagere divisies van Engeland zo fysiek zijn ...
Snelheid voorin is een geweldig wapen in de lagere divisiesquote:Op maandag 20 februari 2012 18:14 schreef alf89 het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd een tijd terug met een spits van 2,06 en koppen op 15. Het leek mij net zoals jij dat nu hebt een geweldig idee, maar het werd bij mij niks. Scoorde in 15 wedstrijden geen enkel doelpunt. Misschien dat ik de opstelling er niet naar had (4-3-3), maar ik ging uit eindelijk voor een spits met een enorme snelheid en goede dribbel en maakte daar een geweldige afmaker van.
Ik had precies hetzelfde, maar met Feyenoord. Kreeg aanbiedingen van Spanje en Engeland, heb ze alleen geweigerdquote:Op maandag 20 februari 2012 18:31 schreef Quisho het volgende:
Voor het eerst weer opgestart in weken, was er een beetje zat van en had ook niet zoveel tijd, en nu heeft Spanje me een baan aangeboden als trainer van hun nationaal teamKan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen, hopelijk krijg ik ook meer aanbiedingen van andere clubs want met Ajax kom ik niet echt ver in Europa
In mijn save is Nederland in het EK 2020 uitgeschakeld door Schotland, Portugal en Denemarken.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:25 schreef Scorpie het volgende:
Nederland staat bij mij op de 27e plek
Ja ik had ooit van Switzerland een baan aangekregen maar daar had ik niet zoveel aan.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde, maar met Feyenoord. Kreeg aanbiedingen van Spanje en Engeland, heb ze alleen geweigerd
In mijn game toch wel aardig wat hoor, behalve vleugelspelers, die kan ik amper tot niet vinden.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:39 schreef Greci het volgende:
In vergelijking met de vorige FM's zijn er ook bar weinig goede Nederlandse regens.
Ja, volgens mij kom je dan in de knock-out ronde, net na de groepsfase.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:05 schreef Quisho het volgende:
Ga je naar de Europa league als je 3rde wordt in je champions league group? Ik ben namelijk geloot in een groep met Barca, Juventus en Rapid Buc![]()
![]()
Na 2 duels 3e. Man U 1e met 6 punten, Leverkusen 2e met 3, maar veel beter doelsaldo door mijn 1/8 nederlaag tegen Man U. En Anderlecht 4e met 0.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:18 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Goede prestatie, hoeveelste sta je nu in de groep?
Dat doe je goed! Hopelijk zit er een 3e plaats in.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:46 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Na 2 duels 3e. Man U 1e met 6 punten, Leverkusen 2e met 3, maar veel beter doelsaldo door mijn 1/8 nederlaag tegen Man U. En Anderlecht 4e met 0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |