abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109090818
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:26 schreef Irritatie100 het volgende:
AC Milan heeft na seizoen 1 gewoon het contract van 20 spelers af laten lopen, waaronder dus van Bommel, Seedorf, Inzaghi, Nesta..
Mag Inter irl ook wel doen :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_109090964
Nadat Frankrijk zich tot twee maal toe niet had weten te plaatsen voor het Europees kampioenschap werd de coach van het Franse elftal eruit gebonjourd. Ik greep als coach van Blyth direct mijn kans en solliciteerde voor de baan als manager van de Franse ploeg.

Hoewel ik in het verleden ook al eerder had gesolliciteerd bij de nationale ploegen van Engeland en Spanje, waar mijn sollicitatie lachend werd weggewoven, werd ik wel aangenomen bij Frankrijk. Aangezien deze ploeg nog wel een aantal jaar terug het Wereldkampioenschap had gewonnen, mocht ik binnen 200 dagen deelnemen aan de Confederations cup en ondertussen een aantal kwalificaties spelen.

Nadat ik met Blyth 7e was geëindigd in de Premier League speelde ik met Frankrijk een briljant toernooi. Geen enkele ploeg zorgde ook maar enigszins voor echte problemen. De finale tegen Kroatië werd, hoewel de uitslag dat niet doet vermoeden, gemakkelijk gewonnen van de Oost-Europeanen.

Ondertussen heb ik mij ook alweer geplaatst voor het volgende toernooi met onder andere een 10-0 overwinning op Armenië. Dit alles onder leiding van een topspits genaamd: Hervin Ongenda. De fransman van Congolese afkomst is in mijn game 26 jaar en is afkomstig van Paris Saint Germain, waar hij door Wolverhampton Wanderers gratis werd opgepikt.

Ik vraag jullie om hem minstens een keer te scouten, indien mogelijk. Volgens mij moet hij in de begingame beschikbaar zijn als een jong talent. Zoals je ziet kan het een hele grote worden die in 2020 voor 50 miljoen naar Arsenal verkaste en daar met 35 doelpunten een eeuwenoud topscoorders titel uit de boeken schoot.

Doe er je voordeel mee ;)
  woensdag 14 maart 2012 @ 15:37:21 #278
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_109091150
WTF. Ik ken hem helemaal niet.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_109091261
quote:
11s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:37 schreef Lindgren. het volgende:
WTF. Ik ken hem helemaal niet.
Ik had er ook nog nooit van gehoord. Is er iemand die hem kan scouten, zodat we er achter komen of dit puur geluk is of niet?
pi_109091378
Ik gooi hem even in de scout. Begin seizoen 2 zit hij bij mij iig nog bij PSG.
  woensdag 14 maart 2012 @ 15:44:53 #281
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_109091399
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:41 schreef alf89 het volgende:

[..]

Ik had er ook nog nooit van gehoord. Is er iemand die hem kan scouten, zodat we er achter komen of dit puur geluk is of niet?

Volgens mijn scout in potentie beter dan Luuk de Jong, die in het spel als een 4* speler wordt beoordeeld. Geen geluk dus.

Dit is trouwens eind seizoen 1. Heb 'm maar meteen vastgelegd. :P Enorm talent, ook hier.
pi_109091477
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:44 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Volgens mijn scout in potentie beter dan Luuk de Jong, die in het spel als een 4* speler wordt beoordeeld. Geen geluk dus.

Dit is trouwens eind seizoen 1. Heb 'm maar meteen vastgelegd. :P Enorm talent, ook hier.
Succes! Hopen dat het net zo'n held wordt!
  woensdag 14 maart 2012 @ 15:49:31 #283
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_109091534
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:47 schreef alf89 het volgende:

[..]

Succes! Hopen dat het net zo'n held wordt!
Jep! Thanks voor de tip. ^O^
pi_109091560
Gooi hem straks wel door mijn scoutingsapparaat.
pi_109092406
Potentie van dat ventje kan natuurlijk verschillen he. Als zijn PA -X is kan dat nog iets van 30 punten uit elkaar liggen bij verschillende spellen.
pi_109092522
Met Sparta PSV verslagen, uit nog wel _O_ Toch best een lekker begin van m'n eerste eredivisieseizoen zo, met 10 punten uit 6 wedstrijden.
Die Ongenda kreeg van mijn scout trouwens 5 sterren, maar dat heeft er misschien mee te maken dat Joey Godee veruit mijn beste spits is :D
  woensdag 14 maart 2012 @ 18:33:26 #287
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_109097805
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:31 schreef alf89 het volgende:
Nadat Frankrijk zich tot twee maal toe niet had weten te plaatsen voor het Europees kampioenschap werd de coach van het Franse elftal eruit gebonjourd. Ik greep als coach van Blyth direct mijn kans en solliciteerde voor de baan als manager van de Franse ploeg.

Hoewel ik in het verleden ook al eerder had gesolliciteerd bij de nationale ploegen van Engeland en Spanje, waar mijn sollicitatie lachend werd weggewoven, werd ik wel aangenomen bij Frankrijk. Aangezien deze ploeg nog wel een aantal jaar terug het Wereldkampioenschap had gewonnen, mocht ik binnen 200 dagen deelnemen aan de Confederations cup en ondertussen een aantal kwalificaties spelen.

Nadat ik met Blyth 7e was geëindigd in de Premier League speelde ik met Frankrijk een briljant toernooi. Geen enkele ploeg zorgde ook maar enigszins voor echte problemen. De finale tegen Kroatië werd, hoewel de uitslag dat niet doet vermoeden, gemakkelijk gewonnen van de Oost-Europeanen.

[ afbeelding ]

Ondertussen heb ik mij ook alweer geplaatst voor het volgende toernooi met onder andere een 10-0 overwinning op Armenië. Dit alles onder leiding van een topspits genaamd: Hervin Ongenda. De fransman van Congolese afkomst is in mijn game 26 jaar en is afkomstig van Paris Saint Germain, waar hij door Wolverhampton Wanderers gratis werd opgepikt.

[ afbeelding ]

Ik vraag jullie om hem minstens een keer te scouten, indien mogelijk. Volgens mij moet hij in de begingame beschikbaar zijn als een jong talent. Zoals je ziet kan het een hele grote worden die in 2020 voor 50 miljoen naar Arsenal verkaste en daar met 35 doelpunten een eeuwenoud topscoorders titel uit de boeken schoot.

Leuke schrijfstijl en verhalen altijd ^O^ _O_ Ik zal hem ook eens scouten.

Edit, oh kan hem niet vinden, heb de League 1 niet aanstaan.
pi_109097811
quote:
2s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:44 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Same here. :)

Merde :(

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_109100171
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:31 schreef alf89 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ja dat word idd een hele leuke speler :D Je moet er wel vroeg bij zijn
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_109107247
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:33 schreef Quisho het volgende:

[..]

Leuke schrijfstijl en verhalen altijd ^O^ _O_ Ik zal hem ook eens scouten.

Edit, oh kan hem niet vinden, heb de League 1 niet aanstaan.
Thanks! :D
pi_109121107
Puntenverlies tegen een "Duits" Ajax.. Begin 2e helft scoort Mertens de 1-0, en in de 90+2e minuut maakt Sigthorsson 1-1 :(

Sta nu 1 punt achter Ajax, maar het gat op nummer 3 Vitesse is al 8 punten ofzo..

1e ronde RU CL Man City geloot.. wordt lastig dus..
pi_109135347
In de winterstop 3e met Southampton. Heb inmiddels na 5 seizoenen een aardig team bij elkaar geraapt en gekocht. Zo heb ik Wickham, Nangis en Medina in de spits, Fleck, Delph, Denilson en Rodwell op het middenveld en Vertonghen, Vrsaijlko en Mancienne achterin rondlopen. Daarnaast nog een aantal dodelijk goede regens.

Eindelijk een leuke game te pakken. Southampton is van vroeger uit altijd mijn cluppie in het buitenland geweest. Had alleen maar te maken met Matt le Tissier. Geweldenaar.

Doel is om binnen dit en 3 seizoenen kampioen te worden. Ik moet het nog hebben van afdankertjes, maar krijg een steeds betere reputatie waardoor er steeds betere spelers richting mij komen. Bovenstaande zijn allemaal free transfers of spelers die door degradatie op de tl kwamen te staan.
pi_109154463
Napoli, Athletic of Metalist, welke raden jullie aan om te spelen? Een andere club kan ook
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_109155224
Van die 3 lijkt Athletic me wel leuk, met de Basken-regel die ze hebben.

En ik heb een taktisch vraagje. Ik speel met Sparta, zit nu in seizoen 2, In seizoen 1 behoorlijk makkelijk kampioen geworden van de JL, nu dus eredivisie. Mijn spits is Joey Godee:

Ik heb hem de instelling Diepe Spits/Aanvallen (geen idee wat de termen in het Engels zijn trouwens) meegegeven. Hij is de enige spits, achter hem staan een AML, AMC en AMR. De AML en AMR zijn beiden Vleugelspits/Aanvallend, de AMC is Nummer 10/Aanvallend. Vorig seizoen scoorde Godee het ene na het andere doelpunt op deze manier. Echter bakt hij er nu in de Eredivisie vrij weinig van. Nog maar 1 goaltje na 10 wedstrijden.
De AML en AMR staan aan de goede kant, dus een linksbenige AML en een rechtsbenige AMR. Die spelen allebei uitstekend, ze hebben beiden 5 goals en zijn gedeeld clubtopscorer, de AMC heeft de meeste assists van het team. Ik moet wel zeggen dat ik ze ten opzichte van vorig seizoen alle 3 heb vervangen.
Dus wat is het met Godee? Moet hij wennen aan de 3 nieuwe spelers achter hem? Moet ik hem andere instellingen meegeven (en zo ja, welke zouden jullie doen?)? Of moet ik concluderen dat Godee helaas te kort komt voor de Eredivisie?
pi_109155489
En dat te bedenken dat Zulte gewoon in de Eredivisie van België speelt :') _O-

pi_109155787
Je speelt dan ook met het meest overpowered team (competitie wise) van heel FM. :D
pi_109156367
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 00:11 schreef Typisch het volgende:
Je speelt dan ook met het meest overpowered team (competitie wise) van heel FM. :D
Zeg, ik moet hard werken voor mijn puntjes hoor! :{w

En de helft van het originele team is al lang en breed vertrokken. Dat is nu allemaal aangevuld met aankopen, of talenten zoals Fischer en Rits.
pi_109156919
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 00:11 schreef Typisch het volgende:
Hmm dat hoor ik vaker, maar als ik in de Eredivisie speel, word ajax echt nooit kampioen?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_109157346
quote:
16s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 00:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zeg, ik moet hard werken voor mijn puntjes hoor! :{w

En de helft van het originele team is al lang en breed vertrokken. Dat is nu allemaal aangevuld met aankopen, of talenten zoals Fischer en Rits.
Ja, van het geld van overpriced/rated spelers dat Eriksen en consorten hebben opgebracht zeker? :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 01:09 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hmm dat hoor ik vaker, maar als ik in de Eredivisie speel, word ajax echt nooit kampioen?
Bij mij altijd, als ik het niet word.
pi_109157888
Ik heb nog nooit gezien dat PSV kampioen werd in mijn game :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')