Mag Inter irl ook wel doenquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:26 schreef Irritatie100 het volgende:
AC Milan heeft na seizoen 1 gewoon het contract van 20 spelers af laten lopen, waaronder dus van Bommel, Seedorf, Inzaghi, Nesta..
Ik had er ook nog nooit van gehoord. Is er iemand die hem kan scouten, zodat we er achter komen of dit puur geluk is of niet?quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:41 schreef alf89 het volgende:
[..]
Ik had er ook nog nooit van gehoord. Is er iemand die hem kan scouten, zodat we er achter komen of dit puur geluk is of niet?
Succes! Hopen dat het net zo'n held wordt!quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mijn scout in potentie beter dan Luuk de Jong, die in het spel als een 4* speler wordt beoordeeld. Geen geluk dus.
Dit is trouwens eind seizoen 1. Heb 'm maar meteen vastgelegd.Enorm talent, ook hier.
Jep! Thanks voor de tip.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:47 schreef alf89 het volgende:
[..]
Succes! Hopen dat het net zo'n held wordt!
Leuke schrijfstijl en verhalen altijdquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:31 schreef alf89 het volgende:
Nadat Frankrijk zich tot twee maal toe niet had weten te plaatsen voor het Europees kampioenschap werd de coach van het Franse elftal eruit gebonjourd. Ik greep als coach van Blyth direct mijn kans en solliciteerde voor de baan als manager van de Franse ploeg.
Hoewel ik in het verleden ook al eerder had gesolliciteerd bij de nationale ploegen van Engeland en Spanje, waar mijn sollicitatie lachend werd weggewoven, werd ik wel aangenomen bij Frankrijk. Aangezien deze ploeg nog wel een aantal jaar terug het Wereldkampioenschap had gewonnen, mocht ik binnen 200 dagen deelnemen aan de Confederations cup en ondertussen een aantal kwalificaties spelen.
Nadat ik met Blyth 7e was geëindigd in de Premier League speelde ik met Frankrijk een briljant toernooi. Geen enkele ploeg zorgde ook maar enigszins voor echte problemen. De finale tegen Kroatië werd, hoewel de uitslag dat niet doet vermoeden, gemakkelijk gewonnen van de Oost-Europeanen.
[ afbeelding ]
Ondertussen heb ik mij ook alweer geplaatst voor het volgende toernooi met onder andere een 10-0 overwinning op Armenië. Dit alles onder leiding van een topspits genaamd: Hervin Ongenda. De fransman van Congolese afkomst is in mijn game 26 jaar en is afkomstig van Paris Saint Germain, waar hij door Wolverhampton Wanderers gratis werd opgepikt.
[ afbeelding ]
Ik vraag jullie om hem minstens een keer te scouten, indien mogelijk. Volgens mij moet hij in de begingame beschikbaar zijn als een jong talent. Zoals je ziet kan het een hele grote worden die in 2020 voor 50 miljoen naar Arsenal verkaste en daar met 35 doelpunten een eeuwenoud topscoorders titel uit de boeken schoot.
Doe er je voordeel mee
Same here.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mijn scout in potentie beter dan Luuk de Jong, die in het spel als een 4* speler wordt beoordeeld. Geen geluk dus.
Dit is trouwens eind seizoen 1. Heb 'm maar meteen vastgelegd.Enorm talent, ook hier.
Ja dat word idd een hele leuke spelerquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:31 schreef alf89 het volgende:
Nadat Frankrijk zich tot twee maal toe niet had weten te plaatsen voor het Europees kampioenschap werd de coach van het Franse elftal eruit gebonjourd. Ik greep als coach van Blyth direct mijn kans en solliciteerde voor de baan als manager van de Franse ploeg.
Hoewel ik in het verleden ook al eerder had gesolliciteerd bij de nationale ploegen van Engeland en Spanje, waar mijn sollicitatie lachend werd weggewoven, werd ik wel aangenomen bij Frankrijk. Aangezien deze ploeg nog wel een aantal jaar terug het Wereldkampioenschap had gewonnen, mocht ik binnen 200 dagen deelnemen aan de Confederations cup en ondertussen een aantal kwalificaties spelen.
Nadat ik met Blyth 7e was geëindigd in de Premier League speelde ik met Frankrijk een briljant toernooi. Geen enkele ploeg zorgde ook maar enigszins voor echte problemen. De finale tegen Kroatië werd, hoewel de uitslag dat niet doet vermoeden, gemakkelijk gewonnen van de Oost-Europeanen.
[ afbeelding ]
Ondertussen heb ik mij ook alweer geplaatst voor het volgende toernooi met onder andere een 10-0 overwinning op Armenië. Dit alles onder leiding van een topspits genaamd: Hervin Ongenda. De fransman van Congolese afkomst is in mijn game 26 jaar en is afkomstig van Paris Saint Germain, waar hij door Wolverhampton Wanderers gratis werd opgepikt.
[ afbeelding ]
Ik vraag jullie om hem minstens een keer te scouten, indien mogelijk. Volgens mij moet hij in de begingame beschikbaar zijn als een jong talent. Zoals je ziet kan het een hele grote worden die in 2020 voor 50 miljoen naar Arsenal verkaste en daar met 35 doelpunten een eeuwenoud topscoorders titel uit de boeken schoot.
Doe er je voordeel mee
Thanks!quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:33 schreef Quisho het volgende:
[..]
Leuke schrijfstijl en verhalen altijd![]()
Ik zal hem ook eens scouten.
Edit, oh kan hem niet vinden, heb de League 1 niet aanstaan.
Zeg, ik moet hard werken voor mijn puntjes hoor!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:11 schreef Typisch het volgende:
Je speelt dan ook met het meest overpowered team (competitie wise) van heel FM.
Hmm dat hoor ik vaker, maar als ik in de Eredivisie speel, word ajax echt nooit kampioen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:11 schreef Typisch het volgende:
Je speelt dan ook met het meest overpowered team (competitie wise) van heel FM.
Ja, van het geld van overpriced/rated spelers dat Eriksen en consorten hebben opgebracht zeker?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg, ik moet hard werken voor mijn puntjes hoor!![]()
En de helft van het originele team is al lang en breed vertrokken. Dat is nu allemaal aangevuld met aankopen, of talenten zoals Fischer en Rits.
Bij mij altijd, als ik het niet word.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm dat hoor ik vaker, maar als ik in de Eredivisie speel, word ajax echt nooit kampioen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |