Ik kan me het goed voorstellen. Toch altijd leuk om je berichten gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:56 schreef MMUFC het volgende:
Ik ga maar eens met een nieuwe game beginnen..
Alle vooraf gestelde doelen met Santa Coloma zijn behaald.. Nationaal is het verschil zo groot dat ik volgens mij met mijn keeper in de spits nog glansrijk kampioen wordt. En 27 duels spelen "omdat dat nu eenmaal moet" voor de 12 Europese duels begint een beetje vervelend te worden. Misschien pak ik hem over een tijdje weer eens op.
Nu maar weer eens een poging met PSV. Doel: winnen van de CL!
Volgens mij is FMRTE echt afhankelijk van de FM versie. Dus als je de eerste FMRTE versie van 2012 heb dan is die bijvoorbeeld compatible met 12.0.1 maar niet met 12.1.0.. En FM moet gestart zijn met een game wil je het gebruikenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:06 schreef Eagle_99 het volgende:
FMRTE kan ik ook niet gebruiken, als ik op Load Game druk krijg ik de melding "FMRTE was unable to find Football Manager 2012 running" te zien. Ik kreeg hem 3 maanden geleden ook te zien, nu ik het opnieuw probeer doet hij het weer niet.
Heb je in FM ook een game geladen? Het is een real-time editor natuurlijk..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:36 schreef Eagle_99 het volgende:
Hij is gestart ja, maar ik kon hem ook niet openen met de eerste versie van FM en FMRTE. Hij vindt geen games.
Ja ik ben aan het spelenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:42 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Heb je in FM ook een game geladen? Het is een real-time editor natuurlijk..
Mijn Trabzonspor game heb ik al genoeg gecheatquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:07 schreef MMUFC het volgende:
Ik weet zo echt niet wat het probleem is. Maar aan de andere kant.. FMRTE is wel cheaten he..![]()
Ik moet zeggen dat ik het voor Santa Coloma gebruikt heb om ervoor te zorgen dat spelers die 3 jaar in Andorra spelen de Andorrese nationaliteit krijgen en na 5 jaar voor Andorra uit te kunnen komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:23 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Mijn Trabzonspor game heb ik al genoeg gecheatDus dat maakt niet uit, in mijn andere game zal ik het ook nooit gebruiken, in 20 jaar een CL en EL gewonnen zonder enige vorm van valsspel
Ik denk dat van je stadion wel kan, want dat nutteloze uitbreiding kan je net zo goed als een soort bug zien. Ik heb het ook gehad laatst, ik wou uitbreiden, werd het met 0 plaatsen uitgebreid met ook nog eens een verkeerde geplande datumquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:33 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het voor Santa Coloma gebruikt heb om ervoor te zorgen dat spelers die 3 jaar in Andorra spelen de Andorrese nationaliteit krijgen en na 5 jaar voor Andorra uit te kunnen komen.
Ik moet zeggen dat ik er echt aan getwijfeld heb om ook mijn stadion met FMRTE te wijzigen(na de nutteloze uitbouwing) maar dat heb ik uiteindelijk maar niet gedaan..
Kan inderdaad.. maar nadeel is dat het een game is die al een 10 seizoenen draait.. En in de tussentijd heb ik onder andere Spanje, Engeland, IJsland en Nederland(dat is de enige die naast Andorra nog steeds draait) toegevoegd en sommige later weer verwijderd.. Hierdoor is de game toch wat trager geworden..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:08 schreef VelitoX het volgende:
MMUFC ipv nieuwe game starten kan je toch ook gewoon doorgaan met de game die je al hebt? Is wel een totaal ander PSV, maar dat maakt het ook weer leuk.
Ik heb trouwens FMRTE 5.1.2, werkt prima met de huidge officiële versie. Gebruik het zelf bijna niet, alleen soms om wat ratings van spelers (voornamelijk hoe goed hun linker/rechter voet zijn). FM Genie Scout is ook wel handig, maar haalt veel van het zelf ontdekken van spelers weg. Beide nog niet in mn MVV game gebruikt (sta nu 3e in eredivisie en overwinter in europa woohooo), ben trots op mezelf haha.
Nice!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:36 schreef alf89 het volgende:
BamBamBam!
Zojuist promotie naar de Premier League gerealiseerd!
[ afbeelding ]
Door als zesde te zijn geëindigd in de competitie mocht ik mee doen aan de nacompetitie. Daarin versloeg ik over 2 wedstrijden Norwich City met 3-0 en nu is Watford het slachtoffer geworden.
Toen ik begin december aan dit avontuur begon, had ik nooit gedacht dat ik het tot zover zou volhouden. Van mijn doelen die ik mij toen stelde, zijn de Premier League en de Champions League winnen nog over.
Al lijken mij de FA-Cup en de Europa League ook wel leuke prijzen die ik graag wil winnen. Dit jaar eindigde de FA-Cup in de halve finale met een 2-1 nederlaag tegen Liverpool.
Zoals hieronder te zien, is het allemaal snel gegaan en kan het stadion nog niet snel genoeg meegroeien
[ afbeelding ]
Haha, Er komt nu overigens wel een uitbreiding aan van ongeveer 6000 toeschouwers. Daar zal ik er vast wel een aantal uit dat rijtje van inhalenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:48 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nice!
Dat stadion van jou doet me denken aan die CL groepsfase wedstrijden van mij met 794 toeschouwers
Is inderdaad wel vrij klein.
Als je naar de huidige(dus in 2011-2012) clubs kijkt die in Engeland spelen, heeft de volledige Premier League, Championship en League One en op 4 na de volledige League Two een groter stadion dan Blyth.
Dan kom je wel op Championship niveau denk ik..quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef alf89 het volgende:
[..]
Haha, Er komt nu overigens wel een uitbreiding aan van ongeveer 6000 toeschouwers. Daar zal ik er vast wel een aantal uit dat rijtje van inhalen
Doe toevallig nu precies hetzelfde, maar dan met Feyenoord, echt heel leuk! Beetje jammer dat Ajax in mijn game een wonderkind heeft gekregen, die wilde dus echt niet naar mij toequote:Op woensdag 29 februari 2012 11:17 schreef MeneerBob het volgende:
Eens kijken hoe het gaat met een Ajaxgame waarbij ik alleen talenten onder de 18 koop en voor de rest alles zelf opleid.
Dikgedrukte heb ik dus heel vaak als ik met 3 of 4-0 de rust in ga, dat er in de 2e helft niet meer gescoord wordt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:15 schreef MMUFC het volgende:
Vanochtend de wedstrijd PSV - Vitesse gespeeld.
Wijnaldum maakt in de 6e minuut 1-0, waarna 5 minuten later Rasmus Falk 1-1 maakt.
In de 26e, 30e, 32e en 37e minuut maakt Tim Matavz de goals, 5-1. Op slag van rust wederom Rasmus Falk die de spanning(welke spanning??) terugbrengt.
Na rust denk je dat het niet veel meer wordt, maar door 2 goals van Zakaria Labyad en nog 3x Tim Matavz wordt het 10-2
Er zijn nu 8 wedstrijden gespeeld, waarvan Matavz er 3 mee deed en dus 7x scoorde
Paar dagen eerder won ik al het Europese uitduel met Rosenborg met 1-6.
Idd.. was me daarom tijdens de rust ook ff gaan omkleden.. En mijn mond viel open toen ik zag dat het 10-2 wasquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dikgedrukte heb ik dus heel vaak als ik met 3 of 4-0 de rust in ga, dat er in de 2e helft niet meer gescoord wordt.
Misschien dat er op FMinsde of managerunited iemand zo gek is om dit voor je uit te voeren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zat net te kijken of het een beetje te doen is om de competitieregels van de Europese competities zo te veranderen dat er alleen nog maar spelers uit dat land in mogen spelen (of een minimum aantal in ieder geval). Blijkt dat je dan dus om een of andere mysterieuze reden heel de competitie opnieuw aan moet maken. Dat wordt me iets te veel werk. Kan het wel voor alleen NL doen, maar wil ook de andere Europese landen dan gedaan hebben om een beetje een interessante CL en EL te krijgen ook
Na toch nog wat verder zoeken ben ik erachter gekomen hoe het moet. Maar die flikkers van SI hebben de advanced editor geblokkeerd om mysterieuze redenen waardoor het niet meer kanquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:34 schreef alf89 het volgende:
[..]
Misschien dat er op FMinsde of managerunited iemand zo gek is om dit voor je uit te voeren.
Als je die Game hebt aangemaakt, zou je hem dan met ons willen delen? Ik denk dat er naast mij wel meerderen gamers zijn die graag met alleen met jeugd uit eigen land willen spelen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik ga denk ik toch maar een project starten alle Europese landen ff opnieuw te bouwen met mijn regels. Duurt ff maar dan heb je ook wat :p
Alleen Nederland doen is vrij vlot gedaan denk ik, probleem is alleen dat je kansloos bent tegen de andere landen als die wel met buitenlanders aan komen zetten
Eens, lijkt me een mooie uitdaging.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:33 schreef alf89 het volgende:
[..]
Als je die Game hebt aangemaakt, zou je hem dan met ons willen delen? Ik denk dat er naast mij wel meerderen gamers zijn die graag met alleen met jeugd uit eigen land willen spelen.
Als ik het goed heb, worden die vooral beter door het spelen van wedstrijden op het hoogste niveau.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef ganzenherder het volgende:
Bij accent individuele training worden er toch ook andere eigenschappen getraind dan de genoemde eigenschappen?
Hoe kan ik concentratie en beslissingen van een speler omhoog krikken dmv individuele training?
Ja dat wist ik. Maar zijn die eigenschappen dus niet te trainen dmv individuele training en dus misschien vallen onder zelfbeheersing ofzo?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:09 schreef alf89 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, worden die vooral beter door het spelen van wedstrijden op het hoogste niveau.
Hmm met extra jeugdspelers?! Dat is wel tofquote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heb ff een beetje zitten editten in de data-editor. Eerst een database gepakt van Managers United waar gigantisch veel jeugdspelers zijn toegevoegd aan de Nederlandse competitie. Daarna zelf nog een beetje aangepast (lees: aantal van de grote PSV-talenten iets hogere potentie gegeven) en vervolgens ook de youth rating van Nederland aangepast in de hoop fatsoenlijke regens te krijgen.
Ik gok dat dit invloed heeft en Nederland had een rating van 127. Terwijl Duitsland, Spanje, Frankrijk en ook Turkije, Rusland, Mexico en de USA rond de 160 zaten. Brazilie het hoogste met 185.
Belachelijk vond ik dus heb NL ook op 160 ofzo gezet. Lijkt me ook wel terecht gezien de prestaties van de nationale (jeugd)elftallen.
Sommigen zullen het wel als cheaten zien. Ik hoop nu eindelijk een spel te kunnen spelen waarbij PSV niet saai wordt na een aantal seizoenen en ik eindelijk met een hoop Nederlanders aan de slag kan in Eindhoven
Beker is juist handig voor jeugd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ergens vanmiddag moet mijn database af zijn. Heb nu Bulgarije, Belgie, Engeland en Nederland gedaan. Frankrijk, Duitsland, Italië en Spanje gaat even wat werk kosten en de rest is even snel een competitie toevoegen en klaar, beker zal me een worst wezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |