abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 maart 2012 @ 13:12:03 #251
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108965671
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 08:58 schreef MMUFC het volgende:
In de 4e voorronde CL moest ik tegen Valencia, ik won met 4-1 en speelde uit 1-1. In de groepsfase gewonnen van Kopenhagen en gelijk tegen Basel. De tweestrijd met Man Utd komt eraan.
Omgekeerde wereld :P
pi_108977066
Nieuw game gestart met een alternatieve database(geen play-offs meer in de competitie). Weer Trabzonspor, maar dit keer ga ik eerlijk spelen :9 Vorige game had ik onterechte transfers gedaan.
Wel moet ik spelers als Omer Toprak, Mehmet Ekici, Muhammed Demirci zien te overhalen, Sinan Bolat zal sowieso komen maar de rest wilt niet ;(
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_108977806
Eerste seizoen met Inter de Super Cup, Serie A, beker en CL gewonnen. *O*
  zondag 11 maart 2012 @ 21:04:09 #254
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_108985784
Met CSKA heb ik als vervanger van de (waarschijnlijk) vertrekkende Tomas Necid zijn landgenoot Vaclav Kadlec aangetrokken. Net op tijd, want na mij kwamen er veel meer clubs met interesse, waardoor zijn waarde steeg. Uiteindelijk heb ik hem voor 4,5 miljoen gehaald. Als extra spits komt Vladimir Dyadyun over van Rubin Kazan. Gelukkig vang ik voor Necid een hoger bedrag als dat ik voor Kadlec betaal. :P
Feyenoord-
pi_108986610
Het succes met Blyth Spartans gaat door. Dit jaar 7e geëindigd in mijn debuutseizoen van de Premier League en bovendien de FA-cup gewonnen. Ik had overigens alleen maar zwakke clubs hoeven verslaan, aangezien deze kleinere clubs zelf eerder wel wisten te stunten tegen grote teams.

In 1 seizoen 15 miljoen winst gemaakt en mijn stadion wordt uitgebreid van 10.000 naar ongeveer 18.000 plaatsen. Ook worden de jeugd accommodatie en trainingscomplex verbeterd.
  zondag 11 maart 2012 @ 21:23:32 #256
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_108987022
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:16 schreef alf89 het volgende:
Het succes met Blyth Spartans gaat door. Dit jaar 7e geëindigd in mijn debuutseizoen van de Premier League en bovendien de FA-cup gewonnen. Ik had overigens alleen maar zwakke clubs hoeven verslaan, aangezien deze kleinere clubs zelf eerder wel wisten te stunten tegen grote teams.

In 1 seizoen 15 miljoen winst gemaakt en mijn stadion wordt uitgebreid van 10.000 naar ongeveer 18.000 plaatsen. Ook worden de jeugd accommodatie en trainingscomplex verbeterd.
Altijd leuk om jou stukjes te lezen, leuk dat je zover ben gekomen, misschien volgend seizoen Europa in? :D
Feyenoord-
pi_108989490
quote:
3s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:23 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Altijd leuk om jou stukjes te lezen, leuk dat je zover ben gekomen, misschien volgend seizoen Europa in? :D
Dank je. Ik vind het ook altijd leuk om reacties terug te ontvangen :)
Dit seizoen ga ik overigens al Europa in. Door de beker te winnen, plaats je je automatisch voor de Europa League.
pi_108993755
Toch maar gestopt, ik heb nu geen motivatie ;( Of ik ga verder met mijn cheatspel(TS) of na een maand weer verder in de jaren '30 :D Ik mis Altay al, alleen met regens is het niet zo leuk meer ;( Vooral omdat er geen bekende spelers meer zijn.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
  maandag 12 maart 2012 @ 18:06:59 #259
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_109018627
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:01 schreef alf89 het volgende:

[..]

Dank je. Ik vind het ook altijd leuk om reacties terug te ontvangen :)
Dit seizoen ga ik overigens al Europa in. Door de beker te winnen, plaats je je automatisch voor de Europa League.
Oh ja, da's waar. Zou wel grappig zijn al win je de EL opeens. _O_
Feyenoord-
pi_109018980
Eerste eredivisieseizoen met Sparta begonnen. Eerste wedstrijd 5-2 gewonnen van Vitesse op Het Kasteel en tweede wedstrijd 1-0 verloren bij Roda (waarbij mijn spits Godee nog een penalty miste)..
Denk dat ik inmiddels wel kan zeggen dat mijn elftal eredivisiewaardig is, tegen Vitesse had het makkelijk 8-2 kunnen worden en de nederlaag bij Roda was pure pech.
Heb alleen wel gemerkt dat Godee nog wat moeite heeft met het eredivisieniveau. In de JL schoot hij de goals achter elkaar binnen, nu zat hij bij die 5 goals tegen Vitesse niet eens bij de doelpuntenmakers en kwam hij amper in het spel voor (en miste hij dus een penalty, hoewel dat niet echt zijn schuld was. Snoeihard op de kruising).
En terwijl zijn eigenschappen best redelijk goed zijn en clubs als FC Twente achter hem aanzitten. Misschien heeft het iets te maken met het feit dat hij nu geen aanvoerder meer is?
Ach ja, ik merk het wel, voorlopig blijf ik hem nog een paar wedstrijden de kans geven en anders ga ik Castillion eens een basisplek geven.
Dominique van Dijk is wel een baas trouwens. Wel redelijk oud, maar tegen Vitesse 2 goals en 2 assists, met een 9.80 als cijfer :7 Ook tegen Roda was ie goed.
  maandag 12 maart 2012 @ 19:25:55 #261
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_109021500
Net weer een oude game van Man City opgepakt die op mijn laptop stond.

Beesten zijn het! :7 Kan niet wachten om verder te gaan

I picture your face.. In the back of my eyes
pi_109023272
Iemand hier die FMRTE voor mij kan kopen via paypal voor 1 euro? Paypal is geblokkeerd. In ruil krijg je 2 euro terug! Gratis geld verdubbelen. :')
pi_109024060
quote:
17s.gif Op maandag 12 maart 2012 20:00 schreef Typisch het volgende:
Iemand hier die FMRTE voor mij kan kopen via paypal voor 1 euro? Paypal is geblokkeerd. In ruil krijg je 2 euro terug! Gratis geld verdubbelen. :')
Vast niet zonder redenen geblokkeerd :{w
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_109025589
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 20:14 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Vast niet zonder redenen geblokkeerd :{w
Al jaren niet meer gebruikt, dus geen idee. Rekening van die paypal is ook al mijn rekening niet meer.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2012 20:43:15 ]
  maandag 12 maart 2012 @ 23:56:16 #265
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_109036474
Kan je niet gewoon de editor gebruiken? Of wil je echt gaan cheaten met geld en attributes. Helaas heb ik geen paypal.

Met Arsenal gaat het niet zo goed, wel gewonnen van Man United en wel een paar keer gewonnen maar in elke match tot nu toe minstens 1 tegengoal gehad.

Gelukkig wel een makkelijke europese groep met Standard, Schalke en CSKA.

En misschien ga ik maar weg bij het nationale team van Spanje, vind er niet zoveel aan, en vaak hebben veel spelers de instructie dat ze maar 45 minuten mogen spelen, en bijna alle spelers hebben ook een lage match fitness. Ik ben de afgelopen paar spain matches gewoon op vakantie gegaan.
pi_109038680
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 23:56 schreef Quisho het volgende:
Kan je niet gewoon de editor gebruiken? Of wil je echt gaan cheaten met geld en attributes. Helaas heb ik geen paypal.

Ja, wil een fungame maken met een huisgenoot. Eerst mogen we allebei de tofste spelers (met een max van 10 spelers en gemiddeld niet hoger dan 15 bij hun belangrijkse attributes) naar een club in de Premier League halen (geen top 6 team). We mogen een ''x'' aantal attribute punten toekennen aan het team dat we samenstellen. Het is de bedoeling het geld te matchen met de top 6 teams, ongeveer. State-of-the-Art jeugdopleiding en meer van zulke ongein. Heb het dus wel nodig. :+

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2012 01:28:26 ]
pi_109041180
groepsfase CL overleefd met PSV. Na 5 duels 2 winst op Kopenhagen, 1 gelijk tegen Basel en 1 winst(2-1) en 1 verlies(0-3) tegen Man Utd. Nog 1 duel te gaan en sta gelijk met Man Utd. Dus met een beetje geluk wordt ik nog groepswinnaar.

In de competitie verloren van ADO maar verder gewoon gewonnen, dus sta eerste, ondanks het duel achterstand. Beker heb ik NAC Breda uitgeschakeld en mag ik nu tegen Willem II volgens mij..
pi_109042089
quote:
17s.gif Op maandag 12 maart 2012 20:00 schreef Typisch het volgende:
Oke, je krijgt 5 euro. :'(
pi_109049383
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 10:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oke, je krijgt 5 euro. :'(
Heb je geen vrienden?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 15:06:04 #270
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_109049558
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:25 schreef Moron het volgende:
Net weer een oude game van Man City opgepakt die op mijn laptop stond.

Beesten zijn het! :7 Kan niet wachten om verder te gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:~
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_109090237
Best apart dit. Ik zit pas in seizoen 2, maar AZ trekt gewoon even Clarence Seedorf en Mark van Bommel aan, Nicolas Anelka gaat naar Vitesse, Feyenoord huurt een paar toptalenten van Barcelona....
Ach ja, ik merk wel hoe ik het ga doen met Sparta, heb denk ik wel een aardig elftal staan en ik heb Vitesse (met Anelka en Bony in de spits) al verslagen en van AZ slechts 2-1 verloren door een frommelgoaltje van Seedorg, dus ik ga het wel redden denk ik.

En ik heb Darren Maatsen aangetrokken voor de breedte, kostte geen drol (omdat Excelsior degradeerde) en verdient ook weinig, maar de supporters zijn boos omdat hij van een rivaal kwam ;(
pi_109090600
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Best apart dit. Ik zit pas in seizoen 2, maar AZ trekt gewoon even Clarence Seedorf en Mark van Bommel aan, Nicolas Anelka gaat naar Vitesse, Feyenoord huurt een paar toptalenten van Barcelona....
Ach ja, ik merk wel hoe ik het ga doen met Sparta, heb denk ik wel een aardig elftal staan en ik heb Vitesse (met Anelka en Bony in de spits) al verslagen en van AZ slechts 2-1 verloren door een frommelgoaltje van Seedorg, dus ik ga het wel redden denk ik.

En ik heb Darren Maatsen aangetrokken voor de breedte, kostte geen drol (omdat Excelsior degradeerde) en verdient ook weinig, maar de supporters zijn boos omdat hij van een rivaal kwam ;(
Ik kon het 2e seizoen met Ajax Pablo Aimar gratis aantrekken. Dankzij zijn assists en doelpunten werd ik fluitend kampioen, won met groots gemak de beker en haalde de halve finale van de CL :7

Waar ik genadeloos op mijn reet kreeg van latere winnaar Barcelona. Thuis werd het 1-5 (met 4 doelpunten van Messi) en uit werd het 7-0 (met 5 doelpunten van Messi) :')
pi_109090690
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:06 schreef Irritatie100 het volgende:

Bij mij is Clarence Seedorf ook naar AZ.

Mark van Bommel en die toptalenten van Barcelona zijn "gewoon" naar mijn PSV :P
Maar veel spelen die toptalenten niet, omdat ik liever spelers opstel waarvan de kans aanwezig is dat ze volgend jaar nog steeds voor mijn PSV spelen, of ze moeten echt een verbetering zijn..
pi_109090710
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:21 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Bij mij is Clarence Seedorf ook naar AZ.

Mark van Bommel en die toptalenten van Barcelona zijn "gewoon" naar mijn PSV :P
Maar veel spelen die toptalenten niet, omdat ik liever spelers opstel waarvan de kans aanwezig is dat ze volgend jaar nog steeds voor mijn PSV spelen, of ze moeten echt een verbetering zijn..
Ik kreeg Seedorf en van Bommel ook aangeboden. Ben ik niet op in gegaan.
pi_109090799
AC Milan heeft na seizoen 1 gewoon het contract van 20 spelers af laten lopen, waaronder dus van Bommel, Seedorf, Inzaghi, Nesta..
Helaas wilde niemand daarvan naar Sparta ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')