Omgekeerde wereldquote:Op zondag 11 maart 2012 08:58 schreef MMUFC het volgende:
In de 4e voorronde CL moest ik tegen Valencia, ik won met 4-1 en speelde uit 1-1. In de groepsfase gewonnen van Kopenhagen en gelijk tegen Basel. De tweestrijd met Man Utd komt eraan.
Altijd leuk om jou stukjes te lezen, leuk dat je zover ben gekomen, misschien volgend seizoen Europa in?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:16 schreef alf89 het volgende:
Het succes met Blyth Spartans gaat door. Dit jaar 7e geëindigd in mijn debuutseizoen van de Premier League en bovendien de FA-cup gewonnen. Ik had overigens alleen maar zwakke clubs hoeven verslaan, aangezien deze kleinere clubs zelf eerder wel wisten te stunten tegen grote teams.
In 1 seizoen 15 miljoen winst gemaakt en mijn stadion wordt uitgebreid van 10.000 naar ongeveer 18.000 plaatsen. Ook worden de jeugd accommodatie en trainingscomplex verbeterd.
Dank je. Ik vind het ook altijd leuk om reacties terug te ontvangenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:23 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Altijd leuk om jou stukjes te lezen, leuk dat je zover ben gekomen, misschien volgend seizoen Europa in?
Oh ja, da's waar. Zou wel grappig zijn al win je de EL opeens.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:01 schreef alf89 het volgende:
[..]
Dank je. Ik vind het ook altijd leuk om reacties terug te ontvangen
Dit seizoen ga ik overigens al Europa in. Door de beker te winnen, plaats je je automatisch voor de Europa League.
Vast niet zonder redenen geblokkeerdquote:Op maandag 12 maart 2012 20:00 schreef Typisch het volgende:
Iemand hier die FMRTE voor mij kan kopen via paypal voor 1 euro? Paypal is geblokkeerd. In ruil krijg je 2 euro terug! Gratis geld verdubbelen.
Al jaren niet meer gebruikt, dus geen idee. Rekening van die paypal is ook al mijn rekening niet meer.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vast niet zonder redenen geblokkeerd
Ja, wil een fungame maken met een huisgenoot. Eerst mogen we allebei de tofste spelers (met een max van 10 spelers en gemiddeld niet hoger dan 15 bij hun belangrijkse attributes) naar een club in de Premier League halen (geen top 6 team). We mogen een ''x'' aantal attribute punten toekennen aan het team dat we samenstellen. Het is de bedoeling het geld te matchen met de top 6 teams, ongeveer. State-of-the-Art jeugdopleiding en meer van zulke ongein. Heb het dus wel nodig.quote:Op maandag 12 maart 2012 23:56 schreef Quisho het volgende:
Kan je niet gewoon de editor gebruiken? Of wil je echt gaan cheaten met geld en attributes. Helaas heb ik geen paypal.
Oke, je krijgt 5 euro.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:00 schreef Typisch het volgende:
Iemand hier die FMRTE voor mij kan kopen via paypal voor 1 euro? Paypal is geblokkeerd. In ruil krijg je 2 euro terug! Gratis geld verdubbelen.
Heb je geen vrienden?quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 19:25 schreef Moron het volgende:
Net weer een oude game van Man City opgepakt die op mijn laptop stond.
Beesten zijn het!Kan niet wachten om verder te gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kon het 2e seizoen met Ajax Pablo Aimar gratis aantrekken. Dankzij zijn assists en doelpunten werd ik fluitend kampioen, won met groots gemak de beker en haalde de halve finale van de CLquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Best apart dit. Ik zit pas in seizoen 2, maar AZ trekt gewoon even Clarence Seedorf en Mark van Bommel aan, Nicolas Anelka gaat naar Vitesse, Feyenoord huurt een paar toptalenten van Barcelona....
Ach ja, ik merk wel hoe ik het ga doen met Sparta, heb denk ik wel een aardig elftal staan en ik heb Vitesse (met Anelka en Bony in de spits) al verslagen en van AZ slechts 2-1 verloren door een frommelgoaltje van Seedorg, dus ik ga het wel redden denk ik.
En ik heb Darren Maatsen aangetrokken voor de breedte, kostte geen drol (omdat Excelsior degradeerde) en verdient ook weinig, maar de supporters zijn boos omdat hij van een rivaal kwam
Bij mij is Clarence Seedorf ook naar AZ.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Best apart dit. Ik zit pas in seizoen 2, maar AZ trekt gewoon even Clarence Seedorf en Mark van Bommel aan, Nicolas Anelka gaat naar Vitesse, Feyenoord huurt een paar toptalenten van Barcelona....
Ach ja, ik merk wel hoe ik het ga doen met Sparta, heb denk ik wel een aardig elftal staan en ik heb Vitesse (met Anelka en Bony in de spits) al verslagen en van AZ slechts 2-1 verloren door een frommelgoaltje van Seedorg, dus ik ga het wel redden denk ik.
En ik heb Darren Maatsen aangetrokken voor de breedte, kostte geen drol (omdat Excelsior degradeerde) en verdient ook weinig, maar de supporters zijn boos omdat hij van een rivaal kwam
Ik kreeg Seedorf en van Bommel ook aangeboden. Ben ik niet op in gegaan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:21 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij mij is Clarence Seedorf ook naar AZ.
Mark van Bommel en die toptalenten van Barcelona zijn "gewoon" naar mijn PSV
Maar veel spelen die toptalenten niet, omdat ik liever spelers opstel waarvan de kans aanwezig is dat ze volgend jaar nog steeds voor mijn PSV spelen, of ze moeten echt een verbetering zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |