1 euroquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom gebruiken mensen eigenlijk not FMRTE? Dan moet je toch dokken om te cheaten?
cheatenquote:
Interesse in de database als die af isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
KUT
Voor de 5e keer de hele voorbereiding gedaan en blijkbaar moet er ook nog ingesteld worden dat doelsaldo boven teamnaam e.d. gaat bij de ranglijst.
ZUCHT
Meteen maar even wat zinloze talenten weggegooid uit mijn PSV.
Met die jeugdspelersupdate heb je een stuk of 80 jeugdspelers. Ietsjes veel van het goede
Suggestie waar ik het op kan loaden? Dan maak ik even een zipje van de 35 editor bestanden die nodig zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:24 schreef knight18 het volgende:
[..]
Interesse in de database als die af is
Ik denk dat het deels aan het spel ligt en deels aan jou.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:46 schreef Semmm het volgende:
Ik speel het spelletje nu een paar dagen maar ik vind het nogal beperkt.
Ik ben begonnen met RKC en heb een aantal scouts aangetrokken, Spaanse, Turkse, Belg etc. Maar alle scouts komen met dezelfde spelers aanzetten waarvan 95% Nederlands is terwijl ik toch echt vraag om in Spanje en Turkije te scouten. Ook valt het me op dat als ik op de transfer markt kijk ik alleen maar Nederlandse spelers zie en spelers van Europese top ploegen, voor de rest is het een groot gat. Dit vind ik erg jammer, is hier iets voor te downloaden of is dit een instelling die ik kan veranderen?
Bedank alvast!
Bij mij was het een tijdje Kroatië(2de op WK '14) en daarna Ivoorkust, maar Engeland(winnaar EK '12) is al 4 jaar met ups en downs de beste. Marokko heeft het WK gewonnen trouwensquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:48 schreef Scorpie het volgende:
Kameroen voert de wereldranglijst voor landen aan in 2017
Dat was bij FM11 toch ook al als je hem gedownload had?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:11 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Bij mij was het een tijdje Kroatië(2de op WK '14) en daarna Ivoorkust, maar Engeland(winnaar EK '12) is al 4 jaar met ups en downs de beste. Marokko heeft het WK gewonnen trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nederlands staat nu 6de en Spanje is al een aantal jaren uit de top 10(ik ben in 2016)
Geen idee, ik kan het me niet meer herinnerenquote:Op zondag 4 maart 2012 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was bij FM11 toch ook al als je hem gedownload had?
Dan werden teams zoals Wit-Rusland, Moldavië en die landen wereldkampioenquote:Op zondag 4 maart 2012 13:21 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan het me niet meer herinneren
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan werden teams zoals Wit-Rusland, Moldavië en die landen wereldkampioen
Hier ook wederom overnieuw begonnen met PSVquote:Op maandag 5 maart 2012 15:31 schreef MMUFC het volgende:
Mijn PSV lijkt al aardig op het echte PSV, scoor veel maar krijg er ook een behoorlijk aantal tegen.
Won met grote cijfers thuis van Vitesse en verloor uit met 3-0(vergelijkbaar met PSV-Gro en Gro-PSV). Het is dus afwachten op een flinke afstraffing!
Jij koopt wel verdedigers?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier ook wederom overnieuw begonnen met PSVdit keer doe ik het iets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |