abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108637897
Daar gaan we dan met de database. Ben benieuwd wat het wordt. Hoop niet dat het niet invullen van tv en prijzengeld een probleem gaat worden. Dat zou erg jammer zijn.

Heb al wel gemerkt dat de competitieregels voor de reserves niet gelden om een of andere reden. Die competitie zal je ook wel op moeten zetten om dat in te voeren. Maar binnen enkele jaren moet dat probleem zich zelf oplossen doordat er geen buitenlanders aangetrokken worden.

[ Bericht 23% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 02-03-2012 22:47:31 ]
pi_108645994
KUT

Voor de 5e keer de hele voorbereiding gedaan en blijkbaar moet er ook nog ingesteld worden dat doelsaldo boven teamnaam e.d. gaat bij de ranglijst.

ZUCHT

Meteen maar even wat zinloze talenten weggegooid uit mijn PSV.
Met die jeugdspelersupdate heb je een stuk of 80 jeugdspelers. Ietsjes veel van het goede :P

[ Bericht 34% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 02-03-2012 23:09:26 ]
pi_108668546
Waarom gebruiken mensen eigenlijk nog FMRTE? Dan moet je toch dokken om te cheaten :')?

[ Bericht 0% gewijzigd door Nick-GizMo op 03-03-2012 23:05:27 ]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:21:56 #154
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_108671270
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom gebruiken mensen eigenlijk not FMRTE? Dan moet je toch dokken om te cheaten :')?
1 euro :')
pi_108673845
Kameroen voert de wereldranglijst voor landen aan in 2017 :')
pi_108680616
PSV - FC Utrecht.
1-0 door eigen goal van Lensky. 2-0 door oud Utrechter Dries Mertens, 2-0 en 3-0 door oud Utrechter Kevin Strootman, beide op aangeven van Dries Mertens. 5-0 door Tim Matavz, uit een voorzet van Kevin Strootman..

Overigens de 3-0 van Kevin Strootman.

De 4-0 viel op identieke wijze. Dus een beetje naief van Utrecht om te denken dat ze het niet nog een keer zouden proberen..
pi_108681258
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:21 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

1 euro :')
cheaten :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  zaterdag 3 maart 2012 @ 23:23:55 #158
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108681956
Edit: ben er al achter, je kan blijkbaar geen spelers signen als die een blessure hebben.

[ Bericht 83% gewijzigd door Quisho op 03-03-2012 23:50:48 ]
pi_108681994
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
KUT

Voor de 5e keer de hele voorbereiding gedaan en blijkbaar moet er ook nog ingesteld worden dat doelsaldo boven teamnaam e.d. gaat bij de ranglijst.

ZUCHT

Meteen maar even wat zinloze talenten weggegooid uit mijn PSV.
Met die jeugdspelersupdate heb je een stuk of 80 jeugdspelers. Ietsjes veel van het goede :P
Interesse in de database als die af is :D
pi_108687247
Ik speel het spelletje nu een paar dagen maar ik vind het nogal beperkt.

Ik ben begonnen met RKC en heb een aantal scouts aangetrokken, Spaanse, Turkse, Belg etc. Maar alle scouts komen met dezelfde spelers aanzetten waarvan 95% Nederlands is terwijl ik toch echt vraag om in Spanje en Turkije te scouten. Ook valt het me op dat als ik op de transfer markt kijk ik alleen maar Nederlandse spelers zie en spelers van Europese top ploegen, voor de rest is het een groot gat. Dit vind ik erg jammer, is hier iets voor te downloaden of is dit een instelling die ik kan veranderen?

Bedank alvast!
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_108688939
Competitieregels lijken geen effect te hebben als je de competitie niet laadt. Buitenlandse clubs proberen wel spelers te verkopen, maar niet allemaal en spelers spelen gewoon wedstrijden. Nieuwe game dus maar weer met alle Europese competities geladen...

[ Bericht 72% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 04-03-2012 09:42:25 ]
pi_108689211
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:24 schreef knight18 het volgende:

[..]

Interesse in de database als die af is :D
Suggestie waar ik het op kan loaden? Dan maak ik even een zipje van de 35 editor bestanden die nodig zijn.
pi_108689329
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 02:46 schreef Semmm het volgende:
Ik speel het spelletje nu een paar dagen maar ik vind het nogal beperkt.

Ik ben begonnen met RKC en heb een aantal scouts aangetrokken, Spaanse, Turkse, Belg etc. Maar alle scouts komen met dezelfde spelers aanzetten waarvan 95% Nederlands is terwijl ik toch echt vraag om in Spanje en Turkije te scouten. Ook valt het me op dat als ik op de transfer markt kijk ik alleen maar Nederlandse spelers zie en spelers van Europese top ploegen, voor de rest is het een groot gat. Dit vind ik erg jammer, is hier iets voor te downloaden of is dit een instelling die ik kan veranderen?

Bedank alvast!
Ik denk dat het deels aan het spel ligt en deels aan jou.

Dat je bij zoeken voornamelijk Nederlandse spelers vind, komt doordat je waarschijnlijk alleen Nederlandse scouts (of scouts die in hun voetbalcarrière alleen maar in Nederland speelden) hebt. Deze hebben voornamelijk kennis van de Nederlandse markt.

Dat je ook topspelers ziet die onhaalbaar zijn, is waarschijnlijk de schuld van jou. Ik vermoed dat je op dit moment geen assistent in dienst hebt. Deze kunnen de onhaalbare spelers er voor je uitfilteren. Deze optie kun je aanvinken bij het 'zoeken' naar spelers rechts bovenin.

Dat je scouts voornamelijk met Nederlandse spelers terugkomen, terwijl je aangeeft dat ze in het buitenland moeten scouten is ook waarschijnlijk wel iets aan te doen. Vermoedelijk hebben je scouts nog andere scoutingsopdrachten aanstaan, die ze eerst moeten afmaken. Deze scoutingsopdrachten kun je per scout handmatig persoonlijk verwijderen, zodat de door jou gewilde opdracht eerder aan de beurt is.

Ik hoop dat dit je helpt ^O^
pi_108691570
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:48 schreef Scorpie het volgende:
Kameroen voert de wereldranglijst voor landen aan in 2017 :')
Bij mij was het een tijdje Kroatië(2de op WK '14) en daarna Ivoorkust, maar Engeland(winnaar EK '12) is al 4 jaar met ups en downs de beste. Marokko heeft het WK gewonnen trouwens :') :') :') :') :')
Nederlands staat nu 6de en Spanje is al een aantal jaren uit de top 10(ik ben in 2016)
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_108692316
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 12:11 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Bij mij was het een tijdje Kroatië(2de op WK '14) en daarna Ivoorkust, maar Engeland(winnaar EK '12) is al 4 jaar met ups en downs de beste. Marokko heeft het WK gewonnen trouwens :') :') :') :') :')
Nederlands staat nu 6de en Spanje is al een aantal jaren uit de top 10(ik ben in 2016)
Dat was bij FM11 toch ook al als je hem gedownload had?
pi_108693444
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat was bij FM11 toch ook al als je hem gedownload had?
Geen idee, ik kan het me niet meer herinneren
pi_108693488
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:21 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Geen idee, ik kan het me niet meer herinneren
Dan werden teams zoals Wit-Rusland, Moldavië en die landen wereldkampioen
  zondag 4 maart 2012 @ 16:31:36 #168
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_108700698
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dan werden teams zoals Wit-Rusland, Moldavië en die landen wereldkampioen
:D :D

Mijn game met CSKA maar eens uit de ijskast gehaald. Net een paar vriendschappelijke partijen achter de rug.

Edit: Zo te zien was ik daar ook tegelijk manager van Rusland en Darlington. :D Multi-tasking. :7
Feyenoord-
pi_108701851
Na 2 wedstrijden in de WK '16 staat Nederland 4de met 2 1-0 nederlagen tegen Oekraïne en Denemarken :') Bijna elke wedstrijd eindigt in een gelijkspel trouwens :') En echt kut dat de EK meer teams heeft, allemaal onnodige landen in de EK die niks te zoeken hebben :{ Wales, Noord-Ierland, Wit-Rusland, Israël :N
  zondag 4 maart 2012 @ 23:22:18 #170
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108725274
:( Mijn assistent manager Hennie Spijkerman heeft aangegeven dat hij in Juli met pensioen gaat. Dus dan maar op zoek naar een andere.

Bij mij staat Nederland op de 7e plek, Duitsland 8e en Spanje 9e waar ik nu een paar weken coach van ben. Frankrijk, Ivoorkust en Belgie :') zijn de top 3. Engeland staat 27e :P
pi_108742848
Straks thuis een game starten met mijn nieuwe database en dan eerst een seizoen of een paar op vakantie om de regels te laten bezinken en daarna aan de slag :)
pi_108743414
Mijn PSV lijkt al aardig op het echte PSV, scoor veel maar krijg er ook een behoorlijk aantal tegen.
Won met grote cijfers thuis van Vitesse en verloor uit met 3-0(vergelijkbaar met PSV-Gro en Gro-PSV). Het is dus afwachten op een flinke afstraffing! :P
pi_108744178
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:31 schreef MMUFC het volgende:
Mijn PSV lijkt al aardig op het echte PSV, scoor veel maar krijg er ook een behoorlijk aantal tegen.
Won met grote cijfers thuis van Vitesse en verloor uit met 3-0(vergelijkbaar met PSV-Gro en Gro-PSV). Het is dus afwachten op een flinke afstraffing! :P
Hier ook wederom overnieuw begonnen met PSV :D dit keer doe ik het iets anders :P
pi_108744275
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:53 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hier ook wederom overnieuw begonnen met PSV :D dit keer doe ik het iets anders :P
Jij koopt wel verdedigers? :P
pi_108744363
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:55 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Jij koopt wel verdedigers? :P
Haha :D Ja ook dat, maar ik laat nu niet iedereen gaan. Alleen Lens en Isaksson gaan sowieso weg :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')