Maakt het juist tofquote:Op maandag 27 februari 2012 15:51 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nou zoveel clubs uit al die klasses zowel zaterdag als zondag etc.
Maakt het zeker tof. Heb altijd al even willen spelen met mijn favoriete amateurclub. Maar ik geloof niet dat ook alle echte namen in die download zitten hè?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maakt het juist tof
Denk dat ik maar eens :
http://sortitoutsi.net/fo(...)atabase-update-2012/
of
http://sortitoutsi.net/fo(...)update-packs-by-pr0/
ga proberen
Sommige doen het wel, maar bij die ik net gepost heb niet. Zou ook iets teveel van het goeie zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 16:00 schreef Creeg het volgende:
[..]
Maakt het zeker tof. Heb altijd al even willen spelen met mijn favoriete amateurclub. Maar ik geloof niet dat ook alle echte namen in die download zitten hè?
Over welke heb je het nu??quote:Op maandag 27 februari 2012 16:13 schreef Creeg het volgende:
Die download werkt niet. Kan Nederland niet selecteren en alle competities in Rusland zijn weg.
De Topklasse piramide.quote:
Als je je onderbroek binnenstebuiten draagt hoef je ze niet te wassen.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:30 schreef Creeg het volgende:
Haha die graad van verslavingen zijn wel echt geniaal
Bijvoorbeeld iddquote:Op maandag 27 februari 2012 16:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je je onderbroek binnenstebuiten draagt hoef je ze niet te wassen.
Huh? 12.1.0 is de laatste.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat is de laatste versie van FM? Ik zit nog op 12.1? Terwijl ie gewoon in steam staan en updates staan aan
Oh okequote:
Ik voelde me er toch niet zeker bij. Even gegoogled en lees dat 12.1.1 de laatste is..quote:
Apart. Kan denk ik niet liggen aan dat ik een gedownload spel heb. Want zowel bij mensen die hem gekocht als gedownload hebben waren bij sommige de map 'editor data' niet aanwezig in hun 'Mijn Documenten/Sports Interactive'quote:Op maandag 27 februari 2012 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou hier doet die NL pyramide shit het wel, is maar tot de 3de klasse tot nu toe
Hoe te gebruiken:quote:Op maandag 27 februari 2012 16:53 schreef Creeg het volgende:
[..]
Apart. Kan denk ik niet liggen aan dat ik een gedownload spel heb. Want zowel bij mensen die hem gekocht als gedownload hebben waren bij sommige de map 'editor data' niet aanwezig in hun 'Mijn Documenten/Sports Interactive'
Jep. Zover was ik ook, maar het werkt dus nietquote:Op maandag 27 februari 2012 16:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe te gebruiken:
1. Plaats het .dbc-bestand in de map Sports Interactive\Football Manager 2012\editor data in jouw My Documents (PC) / Documents (MAC) map. Als je geen ⤘editor data⤙ map hebt, moet je die zelf aanmaken en het bestand daarna in die map plaatsen.
Had hem eerst ook op de verkeerde plek staan, aangezien ik alle data op een andere schijf heb staan, maar het moest dus duidelijk in mijn documenten staan.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef Creeg het volgende:
[..]
Jep. Zover was ik ook, maar het werkt dus niet
Die kreeg ik ook niet meteen bij het opstarten nee..quote:Op maandag 27 februari 2012 16:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had hem eerst ook op de verkeerde plek staan, aangezien ik alle data op een andere schijf heb staan, maar het moest dus duidelijk in mijn documenten staan.
Kreeg ook meteen een pop-up (en die kreeg ik eerst dus niet)
''Your relationship has now expired''quote:Op maandag 27 februari 2012 16:32 schreef Creeg het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld iddBij mij staat hij op 'Vergeet je familie niet te bellen en je alweer ziek te melden'
Dan staat ie dus op de verkeerde plekquote:Op maandag 27 februari 2012 17:01 schreef Creeg het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook niet meteen bij het opstarten nee..
Heb 'm op de plek gezet wat er stond. Waar zou hij dan moeten? Ik heb het spel zelf op een andere schijf staan (H:). De rest van de data etc staat op C:.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan staat ie dus op de verkeerde plek
Nja ik zet hem net bij :quote:Op maandag 27 februari 2012 17:02 schreef Creeg het volgende:
[..]
Heb 'm op de plek gezet wat er stond. Waar zou hij dan moeten? Ik heb het spel zelf op een andere schijf staan (H:). De rest van de data etc staat op C:.
Ja. Het mapje editor data had ik niet dus die had ik ook in die plek aangemaakt. En dat werkte niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik zet hem net bij :
C:\Users\Nick\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2012\editor data
En werkt wel
Denk dat je toch iets verkeerds doetquote:Op maandag 27 februari 2012 17:04 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja. Het mapje editor data had ik niet dus die had ik ook in die plek aangemaakt. En dat werkte niet.
Mooi nieuwsquote:Op maandag 27 februari 2012 17:13 schreef MMUFC het volgende:
Heb altijd gedacht dat op het moment dat je met een schuld zit, dat je er tot de einddatum van de lening. Maar kreeg bij Santa Coloma dus een bericht dat vanwege de goede financien(was vorig seizoen van 3m plus naar 10m plus gegaan) de lening(waarvan nog iets meer dan 1m open stond) direct volledig afbetaald is
Dus ben nu schulden vrij en sta 9m in de plus
Heb ruim 5m aan transferbudget, dus maar eens kijken of ik me kan versterken.
De hoogste divisie van Andorra is, mede door mijn CL deelname van 1 naar 1,5 ster gegaan..quote:Op maandag 27 februari 2012 17:14 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Mooi nieuwsKijken of er spelers willen komen, vanwege je lage reputatie...
Kijk anders ff in FM waar ie die info vandaan pakt, zag dat ie hier alles weer terug had gezetquote:Op maandag 27 februari 2012 17:04 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja. Het mapje editor data had ik niet dus die had ik ook in die plek aangemaakt. En dat werkte niet.
Waar moet ik dat precies zien?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk anders ff in FM waar ie die info vandaan pakt, zag dat ie hier alles weer terug had gezet!
Instellingen, en dan staat er onderin ergens :quote:
Ja dat is:quote:Op maandag 27 februari 2012 17:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Instellingen, en dan staat er onderin ergens :
Map User Data
Ja dat is voor tijdelijke bestandenquote:
Ninja-edit. Zie hierboven.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat is voor tijdelijke bestandenJe moet ff kijk wat er bij map locatie staat : H:/bla/bla/blabla
Nja editor data moet er ook niet achter komen te staan, het gaat er gewoon om waar FM12 zijn data vandaan paktquote:Op maandag 27 februari 2012 17:58 schreef Creeg het volgende:
Map aangemaakt en bij instellingen blijft hij staan op: C:/Documents and Settings/Administrator/Mijn documenten/Sports Interactive/Football Manager 2012/
en zet hij editor data er niet achter.
Nja, die plek dus. Dus dat zit goedquote:Op maandag 27 februari 2012 18:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja editor data moet er ook niet achter komen te staan, het gaat er gewoon om waar FM12 zijn data vandaan pakt
Mijn shirts en logo's staan daar ook
Binnenkort komt de officiële update...quote:Op maandag 27 februari 2012 20:24 schreef Typisch het volgende:
Heeft iemand nog een leuke update waar o.a de spelers in de Eredivisie wat aangepast zijn naar hun kunnen? Bijv Guidetti en Clasie wat beter.
Ik zou de game eerst opnieuw opstarten ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:38 schreef Zenit- het volgende:
Ik wilde FMRTE op mijn pc zetten, maar hij doet het niet. Dit staat zo toch goed?
[ afbeelding ] In de map "editor data".
Of moet ik de game eerst opnieuw opstarten?
Net gedaan, lukt niet. Hoe moet ik dat FMRTE zelf opstarten? Verschijnt dat vanzelf in het spel dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:42 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik zou de game eerst opnieuw opstarten ja.
FMRTE is gewoon een los staand programma, die ook niet perse in de map editor data hoeft.. Je moet gewoon in de map FMRTE op het exe bestand klikkenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:53 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Net gedaan, lukt niet. Hoe moet ik dat FMRTE zelf opstarten? Verschijnt dat vanzelf in het spel dan?
Inderdaad... Gewoon ergens anders installeren en gewoon opstarten via de exe...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 07:30 schreef MMUFC het volgende:
[..]
FMRTE is gewoon een los staand programma, die ook niet perse in de map editor data hoeft.. Je moet gewoon in de map FMRTE op het exe bestand klikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |