Die uit de laatste Allerhande? Die staat hier ook nog in de planning voor binnenkort. Lijkt mij lekker.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond ik Koreaanse bulgogi met zowel slabladeren als kommetjes gebakken rijst
Ja! Met gebakken ipv gekookte rijst erbij. Chinese tomatensoep met gefrituurde mihoen en uitjes vooraf.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Die uit de laatste Allerhande? Die staat hier ook nog in de planning voor binnenkort. Lijkt mij lekker.
Watissergebeurt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:56 schreef golfer het volgende:
Hier vanavond een 1persoondiner.![]()
Maaltijdsalade en daarbij een lamsrack.
B. gaat lekker met haar collega's uit eten na het werk.quote:
Is die Cannelloni wel gaar? of moet het nog de oven in?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:07 schreef Kroc het volgende:
Cannelloni gemaakt met gehakt, spinazie en ricotta.
kaolo trots
[ afbeelding ]
Ah, okay, schrok al.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
B. gaat lekker met haar collega's uit eten na het werk.
Wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:09 schreef Zonnetje1981 het volgende:
afhaalchinees gehaald, ah en toe zo lekker..
nasi, babi pangang en gebakken banaan, was een menuutje, dus geen kroepoek besteld...kom ik thuis..geen kroepoekquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Is het lekker FFT?
Bulgogi was heerlijk! Gemarineerde biefstuk met sojasaus, sesamolie, uiringetjes, knoflook en peper samen met geroosterd sesamzaad in slabladeren vouwen en HAPquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Is het lekker FFT?
Ik krijg alleen kroepoek bij een maandmenu, rest moet je bestellen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:36 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
nasi, babi pangang en gebakken banaan, was een menuutje, dus geen kroepoek besteld...kom ik thuis..geen kroepoek(bij een menuutje hoort kroepoek! )
Van Donna Hay toevallig?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:36 schreef Zo-is-dat het volgende:
Een plakje bananencake met caramel saus!en daarnaast verse munt thee
Dat klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bulgogi was heerlijk! Gemarineerde biefstuk met sojasaus, sesamolie, uiringetjes, knoflook en peper samen met geroosterd sesamzaad in slabladeren vouwen en HAP.
Toetje was een bolletje Cookie Dough ijs, ook niet verkeerd.
Had je hem net zo goed in het blauw kunnen makenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef golfer het volgende:
Groene agar agar.
Smaakt eigenlijk nergens naar.
Suikerspin mag ik hopen? Of ga je de jungle in vannachtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:56 schreef The_Hives het volgende:
nog een beker thee en vannacht misschien een klein spinnetje? Who knows
jungle, jungle, ik heb wel een bos op 20 meter afstand maar om dat nou een jungle te noemenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Suikerspin mag ik hopen? Of ga je de jungle in vannacht
Nooit van gehoord en ik hoopte het ook nooit te wetenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jungle, jungle, ik heb wel een bos op 20 meter afstand maar om dat nou een jungle te noemen
Nee, er is toch een fabeltje dat je als je slaapt een paar spinnen per jaar/leven opeet? Dus wie weet is vanavond zo'n avond
http://www.goeievraag.nl/vraag/spinnen-eten.29915#antwoordenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nooit van gehoord en ik hoopte het ook nooit te weten
Ik las iets over frituurvet, keek naar de nick en dacht het zal toch niet????quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:34 schreef golfer het volgende:
N g even de friteuse aangezet en een bitterbal van eend en een croquette van kreeft er in gemieterd.
Klopt. Ietsje anders dan de meuk van een snackbar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:37 schreef vosss het volgende:
Ik las iets over frituurvet, keek naar de nick en dacht het zal toch niet????
Toen las ik over eenden en kreketten met kreeften en toen dacht ik ok het is echt golfer die dit post.!
Hee er is niks mis met de snackbarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Ietsje anders dan de meuk van een snackbar.
Zoek maar eens op Holtkamp croquetten.
Vetklep!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Hee er is niks mis met de snackbar![]()
Van Dobben kroketten, bamiblokken, kaassouffle's, loempia's speciaal
Tssskquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:10 schreef FutureFairytale het volgende:
wijst met vinger naar Golfer
Dat hoortquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:38 schreef cinnamon_M het volgende:
Ja allemaal heel lekker ja, ik heb droge crackers![]()
En een glaasje whiskey, das dan wel weer fijn
Dat moet je me even uitleggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef golfer het volgende:
Groene agar agar.
Smaakt eigenlijk nergens naar.
Was experimentje.
Zou daar niet dood gevonden willen wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:21 schreef Stokstaart het volgende:
Vanavond buffet bij V/d Valk dus onbeperkt eten en drinken
Je mag ook niet mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou daar niet dood gevonden willen worden
Dat wordt het dus hier vanavond, die Bulgogi.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Bulgogi was heerlijk! Gemarineerde biefstuk met sojasaus, sesamolie, uiringetjes, knoflook en peper samen met geroosterd sesamzaad in slabladeren vouwen en HAP.
Lekker, moet ik binnenkort ook maar weer eens doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:21 schreef Stokstaart het volgende:
Vanavond buffet bij V/d Valk dus onbeperkt eten en drinken
Voor een 30+ kaas is die goed te etenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:15 schreef Bluezz het volgende:
Zelfgemaakte goddelijke uiensoep nu, met een volkorencrackertje met 30+ beemster ouwe derop
Die arme Chinees kan blijven bijvullen zeker?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een blokje choco.
STraks uit eten bij de chinees, lopend buffet.. Honger na veel gesport
Van de Mac?quote:
Niet gevraagd of ze eens een bruin brood konden serveren bij het ontbijt? Het brood is goed in oostenrijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn eerste bruine boterham in een week tijd!![]()
Met vrijwilligerswerk in een familiepensioen in Oostenrijk wezen snowboarden voor een week, maar die serveerden eigenlijk ALLEEN maar van die witte keizerbroodjes.(En de regel is dat we gewoon eten wat de pot schaft.....dus ja, begeleiding doet daar aan mee!)
Erg lekker was ie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:30 schreef golfer het volgende:
Dat wordt het dus hier vanavond, die Bulgogi.
Lekker he? Wat ook lekker is om naast slabladeren wraps in kwarten te snijden en deze met hetzelfde vleesmengsel vullen.quote:
Ja, die heeft de groente 6 x bijgevuldquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Voor een 30+ kaas is die goed te eten
Van Milner ook wel.
[..]
Die arme Chinees kan blijven bijvullen zeker?
[..]
Ik hoop niet alleen voor jouquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, die heeft de groente 6 x bijgevuld
Uhmm bijna welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hoop niet alleen voor jou
Tijd geleden dat ik naar de Chinees ben geweest... vind dat lekkerder dan de wok of sushibar eigenlijk.
Zo, dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:37 schreef Zo-is-dat het volgende:
Gevulde portobello's en geroosterde aubergines met tahin, erbij salade en platbrood. Plenty had het weer goed voor elkaar!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:37 schreef Zo-is-dat het volgende:
Gevulde portobello's en geroosterde aubergines met tahin, erbij salade en platbrood. Plenty had het weer goed voor elkaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.straks maak ik banoffee pie
Voor vanavond rode linzen met wortelsoep en verse koriander en zelfgemaakte olijvenbroodjes met een dikke klodder roomboter erop![]()
waar haal je venkelrisotto? Ik kan dat verdomme nergens vindenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:56 schreef cinnamon_M het volgende:
Zo forelletje (nog eentje over van gisteren) gevuld met verse kruiden en citroen + salade. Gisteren ook forel, met venkelrisotto, salade van veldsla, rucola en bietenblad met ansjovis-dressing, turks brood en knoflooksaus.
Risotto maken met venkel?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef Kroc het volgende:
[..]
waar haal je venkelrisotto? Ik kan dat verdomme nergens vinden
Dat dus, inderdaadquote:
Wat een lunchquote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef minilot het volgende:
*burp*
Had eigenlijk bulgur met broccoli bij me als lunch, maar we besloten op kantoor dat het een mooie dag voor vreten bestellen was, dus ik heb nu een broodje falafel met een liter knoflooksaus en een patatje pinda achter de kiezen.![]()
![]()
Vertel mij wat! Ik heb me daarnet gemeld bij het Slank..-topic in LIF.quote:
Waarom?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Vertel mij wat! Ik heb me daarnet gemeld bij het Slank..-topic in LIF.![]()
Rode koolquote:Op maandag 27 februari 2012 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Van een halve pizza krijg ik alleen maar honger, van een hele pizza krijg ik zin in nog 1
Vanavond dus maar broccoli, gehaktballen, aardappelen, gebakken champignons/ui en rode kool met appel
Nee hoor, ik ben een veelvraat. Vanavond lekker een bord pasta puttanesca hoor! Nu alweer trek in!quote:Op maandag 27 februari 2012 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waarom?
Je eet dit heus niet iedere week en daarbij heb je vnv vast minder trek dan normaal dus eet je ook anders toch
Ah ja dat kan ik me wel herinneren dat je dat zei maar dat ging er in de lente/zomer vanzelf weer af toch? Ik heb dat normaal ook, alleen dit jaar niet gehadquote:Op maandag 27 februari 2012 16:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben een veelvraat. Vanavond lekker een bord pasta puttanesca hoor! Nu alweer trek in!
Ik heb me gemeld bij het topic omdat ik (zoals elke winter) de afgelopen maanden een wat boller ben geworden en dat gaat er dan de komende tijd (zoals elke lente) weer zoetjesaan af. Is een jaarlijks fenomeen bij mij en het voelt heel natuurlijk. Ik eet bruut veel als het koud is buiten.
OT: appel en koffie nu
Nee, dat ruiken ze morgen nogquote:Op maandag 27 februari 2012 16:49 schreef minilot het volgende:
Ja hoor, gaat ook wel vanzelf-achtig. Maar topic is een leuke stok achter de deur.
OT: kauwgumpje. Drie stuks. Helpt alleen niks tegen knoflooksausadem.
hier ook taco night met een danoontje ijsje, maar nu alweer hongerquote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef Ziekebaard het volgende:
Heerlijke taco's met een tegoed toetje van 17 cent![]()
Even op een stukje peterselie kauwenquote:Op maandag 27 februari 2012 16:49 schreef minilot het volgende:
Ja hoor, gaat ook wel vanzelf-achtig. Maar topic is een leuke stok achter de deur.
OT: kauwgumpje. Drie stuks. Helpt alleen niks tegen knoflooksausadem.
Werden 3 crackers met makreelfiletquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
vanmiddag óf volkorenbrood met makreel, óf een bakje kibbeling.
ik hoop hetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Lijkt me lekker mascara!
Ik heb thee met pure paaseitjes
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Flink gekruid met currypasta, koriander, gember, sambal en kokosmelk dus zal vast lekker pittig zijn
Mag ik aanschuiven?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Is nét de oven ingegaan
Wel gezond, AGVquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kip, patat en.. spinazie (appelmoes was in dit geval wat lekkerder geweest).
lekkerrrrrr!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Er staat een soort curryschotel in de oven met kabeljauw, sugar snaps, paprika's en rijst.
Flink gekruid met currypasta, koriander, gember, sambal en kokosmelk dus zal vast lekker pittig zijn
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Is de kip vandaag in de aanbieding?quote:
Lolquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Is de kip vandaag in de aanbieding?
kip?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:31 schreef MaximusTG het volgende:
Ik wil iets maken met de rode currypasta die in mn koelkast staat (thaise, ronde container met deksel). Maar heb niet veel inspiratie. Liever niet met kokosmelk. Niet zo' n zin in vandaag. Iemand nog suggesties?
Bij AH deze week de kiloverpakkingen in de bonus, normaal 6, nu 4 ¤quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ja, drumsticks bij de hoogvlietquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Boemboe'squote:Op woensdag 29 februari 2012 15:45 schreef Bienelientjee het volgende:
Rijst met kip en een wokgroenten pakket en:
[ afbeelding ]
Met?quote:
Voorafjequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Met?
Hutspot met gegrilde kabeljauwfilet, salade, augurken, mosterd... Honger wel
Het smaaktequote:Op woensdag 29 februari 2012 15:59 schreef MaximusTG het volgende:
Hmm, ik denk dat ik; knoflook en ui bak. Kip erbij, currypasta erbij. Beetje bouillon of water. Fijngesneden wortel erdoor. Tijdje laten stoven. Griekse yoghurt erdoor, en dan nog wat rozijntjes.
Denk met brood of rijst. Zou dat smaken?
Metquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:46 schreef lemonlime het volgende:
Ik ga ook voor Thaise groene curry vanavond
Het wordt de Ultimate Winter Couscous (het is zó grijs buiten dat ik er nog wel even voor ind e stemming ben): met wortel, pastinaak, pompoen, gedroogde abrikozen, kikkererwten, veel koriander en een heleboel specerijen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:28 schreef minilot het volgende:
Net Ottolenghi-restje op: paddestoelenragout. Voor de Plenty-bezitters onder jullie: ik heb keuzestress! Ik weet niet welk volgend gerecht ik wil gaan maken. Hebben jullie wellicht al favorieten?
Herkenbaar! Je voelt je dan al beroerd, maar als foodie is het dan nog extra zielig.. Buikpijn, ach ja. Koorts, het zij zo. Maar: "Ik proef ni-hi-hi-hiksquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vandaag is het na drie dagen nul eetlust al gelukt een afbakbroodje en anderhalve cracker naar binnen te werken, zou het dan vanavond ook lukken een voorgerecht te eten bij t etentje voor mn opa?
Pff, wat is het toch bluh om ziek te zijn en vooral om nergens zin in te hebben. Ik wil mn smaak weer terug en uren achter het fornuis staan te genieten van koken!
Precies!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Herkenbaar! Je voelt je dan al beroerd, maar als foodie is het dan nog extra zielig.. Buikpijn, ach ja. Koorts, het zij zo. Maar: "Ik proef ni-hi-hi-hiks" is wel helemáál sneu en daar jank ik ook altijd bij enzo.
Heel herkenbaar jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Herkenbaar! Je voelt je dan al beroerd, maar als foodie is het dan nog extra zielig.. Buikpijn, ach ja. Koorts, het zij zo. Maar: "Ik proef ni-hi-hi-hiks" is wel helemáál sneu en daar jank ik ook altijd bij enzo.
Oeh! Heerlijk! *zet op ideeënbord voor volgende week*quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Pasta gevuld met gorgonzola en rauwe ham in wat room
Is wel wat werk, maar niet moeilijk en erg lekkerquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oeh! Heerlijk! *zet op ideeënbord voor volgende week*
Heb wel wat vaker ravioli gemaakt, is prima te doen! Vind het prima therapiequote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is wel wat werk, maar niet moeilijk en erg lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk en gefeli! Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond uit eten om mijn nieuwe baan te vieren!
Ik denk de Italiaan of de Chinees. Gezien mijn vader niet dol is op Italiaans (hij vind alleen spaghetti bolognese lekker) denk ik dat we naar de Chinees gaan. Tsa Sieuwquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:19 schreef Selestha het volgende:
[..]
Leuk en gefeli! Waar ga je heen?
Ik eet vanavond gebakken aardappelschijfjes + salade met appel, geitenkaas en noten
Leukquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik denk de Italiaan of de Chinees. Gezien mijn vader niet dol is op Italiaans (hij vind alleen spaghetti bolognese lekker) denk ik dat we naar de Chinees gaan. Tsa Sieuw
Jij eet vnv vega zo te zien
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond uit eten om mijn nieuwe baan te vieren!
Dankje, wat ga jij eten? Ik ben toch nog ff aan het kijken naar een leuk restaurantje in Alphen, misschien zie ik nog wat andersquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Het wordt de Ultimate Winter Couscous (het is zó grijs buiten dat ik er nog wel even voor ind e stemming ben): met wortel, pastinaak, pompoen, gedroogde abrikozen, kikkererwten, veel koriander en een heleboel specerijen.
Dat wordt een stuk minder op Fokquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dankje, wat ga jij eten? Ik ben toch nog ff aan het kijken naar een leuk restaurantje in Alphen, misschien zie ik nog wat anders.
het is toch nog vroeg?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:49 schreef MaLo het volgende:
Wij halen friet vandaag. Ik heb de hele dag gewerkt, vriend zou voor het eten zorgen maar heeft niks gekocht en niks voorbereid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |