Zo, dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:37 schreef Zo-is-dat het volgende:
Gevulde portobello's en geroosterde aubergines met tahin, erbij salade en platbrood. Plenty had het weer goed voor elkaar!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:37 schreef Zo-is-dat het volgende:
Gevulde portobello's en geroosterde aubergines met tahin, erbij salade en platbrood. Plenty had het weer goed voor elkaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.straks maak ik banoffee pie
Voor vanavond rode linzen met wortelsoep en verse koriander en zelfgemaakte olijvenbroodjes met een dikke klodder roomboter erop![]()
waar haal je venkelrisotto? Ik kan dat verdomme nergens vindenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:56 schreef cinnamon_M het volgende:
Zo forelletje (nog eentje over van gisteren) gevuld met verse kruiden en citroen + salade. Gisteren ook forel, met venkelrisotto, salade van veldsla, rucola en bietenblad met ansjovis-dressing, turks brood en knoflooksaus.
Risotto maken met venkel?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef Kroc het volgende:
[..]
waar haal je venkelrisotto? Ik kan dat verdomme nergens vinden
Dat dus, inderdaadquote:
Wat een lunchquote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef minilot het volgende:
*burp*
Had eigenlijk bulgur met broccoli bij me als lunch, maar we besloten op kantoor dat het een mooie dag voor vreten bestellen was, dus ik heb nu een broodje falafel met een liter knoflooksaus en een patatje pinda achter de kiezen.![]()
![]()
Vertel mij wat! Ik heb me daarnet gemeld bij het Slank..-topic in LIF.quote:
Waarom?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Vertel mij wat! Ik heb me daarnet gemeld bij het Slank..-topic in LIF.![]()
Rode koolquote:Op maandag 27 februari 2012 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Van een halve pizza krijg ik alleen maar honger, van een hele pizza krijg ik zin in nog 1
Vanavond dus maar broccoli, gehaktballen, aardappelen, gebakken champignons/ui en rode kool met appel
Nee hoor, ik ben een veelvraat. Vanavond lekker een bord pasta puttanesca hoor! Nu alweer trek in!quote:Op maandag 27 februari 2012 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waarom?
Je eet dit heus niet iedere week en daarbij heb je vnv vast minder trek dan normaal dus eet je ook anders toch
Ah ja dat kan ik me wel herinneren dat je dat zei maar dat ging er in de lente/zomer vanzelf weer af toch? Ik heb dat normaal ook, alleen dit jaar niet gehadquote:Op maandag 27 februari 2012 16:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben een veelvraat. Vanavond lekker een bord pasta puttanesca hoor! Nu alweer trek in!
Ik heb me gemeld bij het topic omdat ik (zoals elke winter) de afgelopen maanden een wat boller ben geworden en dat gaat er dan de komende tijd (zoals elke lente) weer zoetjesaan af. Is een jaarlijks fenomeen bij mij en het voelt heel natuurlijk. Ik eet bruut veel als het koud is buiten.
OT: appel en koffie nu
Nee, dat ruiken ze morgen nogquote:Op maandag 27 februari 2012 16:49 schreef minilot het volgende:
Ja hoor, gaat ook wel vanzelf-achtig. Maar topic is een leuke stok achter de deur.
OT: kauwgumpje. Drie stuks. Helpt alleen niks tegen knoflooksausadem.
hier ook taco night met een danoontje ijsje, maar nu alweer hongerquote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef Ziekebaard het volgende:
Heerlijke taco's met een tegoed toetje van 17 cent![]()
Even op een stukje peterselie kauwenquote:Op maandag 27 februari 2012 16:49 schreef minilot het volgende:
Ja hoor, gaat ook wel vanzelf-achtig. Maar topic is een leuke stok achter de deur.
OT: kauwgumpje. Drie stuks. Helpt alleen niks tegen knoflooksausadem.
Werden 3 crackers met makreelfiletquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
vanmiddag óf volkorenbrood met makreel, óf een bakje kibbeling.
ik hoop hetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Lijkt me lekker mascara!
Ik heb thee met pure paaseitjes
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Flink gekruid met currypasta, koriander, gember, sambal en kokosmelk dus zal vast lekker pittig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |