Die uit de laatste Allerhande? Die staat hier ook nog in de planning voor binnenkort. Lijkt mij lekker.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond ik Koreaanse bulgogi met zowel slabladeren als kommetjes gebakken rijst
Ja! Met gebakken ipv gekookte rijst erbij. Chinese tomatensoep met gefrituurde mihoen en uitjes vooraf.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Die uit de laatste Allerhande? Die staat hier ook nog in de planning voor binnenkort. Lijkt mij lekker.
Watissergebeurt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:56 schreef golfer het volgende:
Hier vanavond een 1persoondiner.![]()
Maaltijdsalade en daarbij een lamsrack.
B. gaat lekker met haar collega's uit eten na het werk.quote:
Is die Cannelloni wel gaar? of moet het nog de oven in?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:07 schreef Kroc het volgende:
Cannelloni gemaakt met gehakt, spinazie en ricotta.
kaolo trots
[ afbeelding ]
Ah, okay, schrok al.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
B. gaat lekker met haar collega's uit eten na het werk.
Wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:09 schreef Zonnetje1981 het volgende:
afhaalchinees gehaald, ah en toe zo lekker..
nasi, babi pangang en gebakken banaan, was een menuutje, dus geen kroepoek besteld...kom ik thuis..geen kroepoekquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Is het lekker FFT?
Bulgogi was heerlijk! Gemarineerde biefstuk met sojasaus, sesamolie, uiringetjes, knoflook en peper samen met geroosterd sesamzaad in slabladeren vouwen en HAPquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Is het lekker FFT?
Ik krijg alleen kroepoek bij een maandmenu, rest moet je bestellen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:36 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
nasi, babi pangang en gebakken banaan, was een menuutje, dus geen kroepoek besteld...kom ik thuis..geen kroepoek(bij een menuutje hoort kroepoek! )
Van Donna Hay toevallig?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:36 schreef Zo-is-dat het volgende:
Een plakje bananencake met caramel saus!en daarnaast verse munt thee
Dat klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bulgogi was heerlijk! Gemarineerde biefstuk met sojasaus, sesamolie, uiringetjes, knoflook en peper samen met geroosterd sesamzaad in slabladeren vouwen en HAP.
Toetje was een bolletje Cookie Dough ijs, ook niet verkeerd.
Had je hem net zo goed in het blauw kunnen makenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef golfer het volgende:
Groene agar agar.
Smaakt eigenlijk nergens naar.
Suikerspin mag ik hopen? Of ga je de jungle in vannachtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:56 schreef The_Hives het volgende:
nog een beker thee en vannacht misschien een klein spinnetje? Who knows
jungle, jungle, ik heb wel een bos op 20 meter afstand maar om dat nou een jungle te noemenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Suikerspin mag ik hopen? Of ga je de jungle in vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |