Die uit de laatste Allerhande? Die staat hier ook nog in de planning voor binnenkort. Lijkt mij lekker.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond ik Koreaanse bulgogi met zowel slabladeren als kommetjes gebakken rijst
Ja! Met gebakken ipv gekookte rijst erbij. Chinese tomatensoep met gefrituurde mihoen en uitjes vooraf.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Die uit de laatste Allerhande? Die staat hier ook nog in de planning voor binnenkort. Lijkt mij lekker.
Watissergebeurt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:56 schreef golfer het volgende:
Hier vanavond een 1persoondiner.![]()
Maaltijdsalade en daarbij een lamsrack.
B. gaat lekker met haar collega's uit eten na het werk.quote:
Is die Cannelloni wel gaar? of moet het nog de oven in?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:07 schreef Kroc het volgende:
Cannelloni gemaakt met gehakt, spinazie en ricotta.
kaolo trots
[ afbeelding ]
Ah, okay, schrok al.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
B. gaat lekker met haar collega's uit eten na het werk.
Wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:09 schreef Zonnetje1981 het volgende:
afhaalchinees gehaald, ah en toe zo lekker..
nasi, babi pangang en gebakken banaan, was een menuutje, dus geen kroepoek besteld...kom ik thuis..geen kroepoekquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Is het lekker FFT?
Bulgogi was heerlijk! Gemarineerde biefstuk met sojasaus, sesamolie, uiringetjes, knoflook en peper samen met geroosterd sesamzaad in slabladeren vouwen en HAPquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
Is het lekker FFT?
Ik krijg alleen kroepoek bij een maandmenu, rest moet je bestellen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:36 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
nasi, babi pangang en gebakken banaan, was een menuutje, dus geen kroepoek besteld...kom ik thuis..geen kroepoek(bij een menuutje hoort kroepoek! )
Van Donna Hay toevallig?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:36 schreef Zo-is-dat het volgende:
Een plakje bananencake met caramel saus!en daarnaast verse munt thee
Dat klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bulgogi was heerlijk! Gemarineerde biefstuk met sojasaus, sesamolie, uiringetjes, knoflook en peper samen met geroosterd sesamzaad in slabladeren vouwen en HAP.
Toetje was een bolletje Cookie Dough ijs, ook niet verkeerd.
Had je hem net zo goed in het blauw kunnen makenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef golfer het volgende:
Groene agar agar.
Smaakt eigenlijk nergens naar.
Suikerspin mag ik hopen? Of ga je de jungle in vannachtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:56 schreef The_Hives het volgende:
nog een beker thee en vannacht misschien een klein spinnetje? Who knows
jungle, jungle, ik heb wel een bos op 20 meter afstand maar om dat nou een jungle te noemenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Suikerspin mag ik hopen? Of ga je de jungle in vannacht
Nooit van gehoord en ik hoopte het ook nooit te wetenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jungle, jungle, ik heb wel een bos op 20 meter afstand maar om dat nou een jungle te noemen
Nee, er is toch een fabeltje dat je als je slaapt een paar spinnen per jaar/leven opeet? Dus wie weet is vanavond zo'n avond
http://www.goeievraag.nl/vraag/spinnen-eten.29915#antwoordenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nooit van gehoord en ik hoopte het ook nooit te weten
Ik las iets over frituurvet, keek naar de nick en dacht het zal toch niet????quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:34 schreef golfer het volgende:
N g even de friteuse aangezet en een bitterbal van eend en een croquette van kreeft er in gemieterd.
Klopt. Ietsje anders dan de meuk van een snackbar.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:37 schreef vosss het volgende:
Ik las iets over frituurvet, keek naar de nick en dacht het zal toch niet????
Toen las ik over eenden en kreketten met kreeften en toen dacht ik ok het is echt golfer die dit post.!
Hee er is niks mis met de snackbarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Ietsje anders dan de meuk van een snackbar.
Zoek maar eens op Holtkamp croquetten.
Vetklep!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Hee er is niks mis met de snackbar![]()
Van Dobben kroketten, bamiblokken, kaassouffle's, loempia's speciaal
Tssskquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:10 schreef FutureFairytale het volgende:
wijst met vinger naar Golfer
Dat hoortquote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:38 schreef cinnamon_M het volgende:
Ja allemaal heel lekker ja, ik heb droge crackers![]()
En een glaasje whiskey, das dan wel weer fijn
Dat moet je me even uitleggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:47 schreef golfer het volgende:
Groene agar agar.
Smaakt eigenlijk nergens naar.
Was experimentje.
Zou daar niet dood gevonden willen wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:21 schreef Stokstaart het volgende:
Vanavond buffet bij V/d Valk dus onbeperkt eten en drinken
Je mag ook niet mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou daar niet dood gevonden willen worden
Dat wordt het dus hier vanavond, die Bulgogi.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Bulgogi was heerlijk! Gemarineerde biefstuk met sojasaus, sesamolie, uiringetjes, knoflook en peper samen met geroosterd sesamzaad in slabladeren vouwen en HAP.
Lekker, moet ik binnenkort ook maar weer eens doenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:21 schreef Stokstaart het volgende:
Vanavond buffet bij V/d Valk dus onbeperkt eten en drinken
Voor een 30+ kaas is die goed te etenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:15 schreef Bluezz het volgende:
Zelfgemaakte goddelijke uiensoep nu, met een volkorencrackertje met 30+ beemster ouwe derop
Die arme Chinees kan blijven bijvullen zeker?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een blokje choco.
STraks uit eten bij de chinees, lopend buffet.. Honger na veel gesport
Van de Mac?quote:
Niet gevraagd of ze eens een bruin brood konden serveren bij het ontbijt? Het brood is goed in oostenrijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn eerste bruine boterham in een week tijd!![]()
Met vrijwilligerswerk in een familiepensioen in Oostenrijk wezen snowboarden voor een week, maar die serveerden eigenlijk ALLEEN maar van die witte keizerbroodjes.(En de regel is dat we gewoon eten wat de pot schaft.....dus ja, begeleiding doet daar aan mee!)
Erg lekker was ie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:30 schreef golfer het volgende:
Dat wordt het dus hier vanavond, die Bulgogi.
Lekker he? Wat ook lekker is om naast slabladeren wraps in kwarten te snijden en deze met hetzelfde vleesmengsel vullen.quote:
Ja, die heeft de groente 6 x bijgevuldquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Voor een 30+ kaas is die goed te eten
Van Milner ook wel.
[..]
Die arme Chinees kan blijven bijvullen zeker?
[..]
Ik hoop niet alleen voor jouquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, die heeft de groente 6 x bijgevuld
Uhmm bijna welquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hoop niet alleen voor jou
Tijd geleden dat ik naar de Chinees ben geweest... vind dat lekkerder dan de wok of sushibar eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |