Herkenbaar! Je voelt je dan al beroerd, maar als foodie is het dan nog extra zielig.. Buikpijn, ach ja. Koorts, het zij zo. Maar: "Ik proef ni-hi-hi-hiksquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vandaag is het na drie dagen nul eetlust al gelukt een afbakbroodje en anderhalve cracker naar binnen te werken, zou het dan vanavond ook lukken een voorgerecht te eten bij t etentje voor mn opa?
Pff, wat is het toch bluh om ziek te zijn en vooral om nergens zin in te hebben. Ik wil mn smaak weer terug en uren achter het fornuis staan te genieten van koken!
Precies!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Herkenbaar! Je voelt je dan al beroerd, maar als foodie is het dan nog extra zielig.. Buikpijn, ach ja. Koorts, het zij zo. Maar: "Ik proef ni-hi-hi-hiks" is wel helemáál sneu en daar jank ik ook altijd bij enzo.
Heel herkenbaar jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Herkenbaar! Je voelt je dan al beroerd, maar als foodie is het dan nog extra zielig.. Buikpijn, ach ja. Koorts, het zij zo. Maar: "Ik proef ni-hi-hi-hiks" is wel helemáál sneu en daar jank ik ook altijd bij enzo.
Oeh! Heerlijk! *zet op ideeënbord voor volgende week*quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Pasta gevuld met gorgonzola en rauwe ham in wat room
Is wel wat werk, maar niet moeilijk en erg lekkerquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oeh! Heerlijk! *zet op ideeënbord voor volgende week*
Heb wel wat vaker ravioli gemaakt, is prima te doen! Vind het prima therapiequote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is wel wat werk, maar niet moeilijk en erg lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |