Mag ik aanschuiven?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Is nét de oven ingegaan
Wel gezond, AGVquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kip, patat en.. spinazie (appelmoes was in dit geval wat lekkerder geweest).
lekkerrrrrr!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Er staat een soort curryschotel in de oven met kabeljauw, sugar snaps, paprika's en rijst.
Flink gekruid met currypasta, koriander, gember, sambal en kokosmelk dus zal vast lekker pittig zijn
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Is de kip vandaag in de aanbieding?quote:
Lolquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Is de kip vandaag in de aanbieding?
kip?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:31 schreef MaximusTG het volgende:
Ik wil iets maken met de rode currypasta die in mn koelkast staat (thaise, ronde container met deksel). Maar heb niet veel inspiratie. Liever niet met kokosmelk. Niet zo' n zin in vandaag. Iemand nog suggesties?
Bij AH deze week de kiloverpakkingen in de bonus, normaal 6, nu 4 ¤quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ja, drumsticks bij de hoogvlietquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Boemboe'squote:Op woensdag 29 februari 2012 15:45 schreef Bienelientjee het volgende:
Rijst met kip en een wokgroenten pakket en:
[ afbeelding ]
Met?quote:
Voorafjequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Met?
Hutspot met gegrilde kabeljauwfilet, salade, augurken, mosterd... Honger wel
Het smaaktequote:Op woensdag 29 februari 2012 15:59 schreef MaximusTG het volgende:
Hmm, ik denk dat ik; knoflook en ui bak. Kip erbij, currypasta erbij. Beetje bouillon of water. Fijngesneden wortel erdoor. Tijdje laten stoven. Griekse yoghurt erdoor, en dan nog wat rozijntjes.
Denk met brood of rijst. Zou dat smaken?
Metquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:46 schreef lemonlime het volgende:
Ik ga ook voor Thaise groene curry vanavond
Het wordt de Ultimate Winter Couscous (het is zó grijs buiten dat ik er nog wel even voor ind e stemming ben): met wortel, pastinaak, pompoen, gedroogde abrikozen, kikkererwten, veel koriander en een heleboel specerijen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:28 schreef minilot het volgende:
Net Ottolenghi-restje op: paddestoelenragout. Voor de Plenty-bezitters onder jullie: ik heb keuzestress! Ik weet niet welk volgend gerecht ik wil gaan maken. Hebben jullie wellicht al favorieten?
Herkenbaar! Je voelt je dan al beroerd, maar als foodie is het dan nog extra zielig.. Buikpijn, ach ja. Koorts, het zij zo. Maar: "Ik proef ni-hi-hi-hiksquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vandaag is het na drie dagen nul eetlust al gelukt een afbakbroodje en anderhalve cracker naar binnen te werken, zou het dan vanavond ook lukken een voorgerecht te eten bij t etentje voor mn opa?
Pff, wat is het toch bluh om ziek te zijn en vooral om nergens zin in te hebben. Ik wil mn smaak weer terug en uren achter het fornuis staan te genieten van koken!
Precies!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Herkenbaar! Je voelt je dan al beroerd, maar als foodie is het dan nog extra zielig.. Buikpijn, ach ja. Koorts, het zij zo. Maar: "Ik proef ni-hi-hi-hiks" is wel helemáál sneu en daar jank ik ook altijd bij enzo.
Heel herkenbaar jaquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Herkenbaar! Je voelt je dan al beroerd, maar als foodie is het dan nog extra zielig.. Buikpijn, ach ja. Koorts, het zij zo. Maar: "Ik proef ni-hi-hi-hiks" is wel helemáál sneu en daar jank ik ook altijd bij enzo.
Oeh! Heerlijk! *zet op ideeënbord voor volgende week*quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Pasta gevuld met gorgonzola en rauwe ham in wat room
Is wel wat werk, maar niet moeilijk en erg lekkerquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oeh! Heerlijk! *zet op ideeënbord voor volgende week*
Heb wel wat vaker ravioli gemaakt, is prima te doen! Vind het prima therapiequote:Op donderdag 1 maart 2012 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is wel wat werk, maar niet moeilijk en erg lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk en gefeli! Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond uit eten om mijn nieuwe baan te vieren!
Ik denk de Italiaan of de Chinees. Gezien mijn vader niet dol is op Italiaans (hij vind alleen spaghetti bolognese lekker) denk ik dat we naar de Chinees gaan. Tsa Sieuwquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:19 schreef Selestha het volgende:
[..]
Leuk en gefeli! Waar ga je heen?
Ik eet vanavond gebakken aardappelschijfjes + salade met appel, geitenkaas en noten
Leukquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik denk de Italiaan of de Chinees. Gezien mijn vader niet dol is op Italiaans (hij vind alleen spaghetti bolognese lekker) denk ik dat we naar de Chinees gaan. Tsa Sieuw
Jij eet vnv vega zo te zien
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond uit eten om mijn nieuwe baan te vieren!
Dankje, wat ga jij eten? Ik ben toch nog ff aan het kijken naar een leuk restaurantje in Alphen, misschien zie ik nog wat andersquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Het wordt de Ultimate Winter Couscous (het is zó grijs buiten dat ik er nog wel even voor ind e stemming ben): met wortel, pastinaak, pompoen, gedroogde abrikozen, kikkererwten, veel koriander en een heleboel specerijen.
Dat wordt een stuk minder op Fokquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dankje, wat ga jij eten? Ik ben toch nog ff aan het kijken naar een leuk restaurantje in Alphen, misschien zie ik nog wat anders.
het is toch nog vroeg?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:49 schreef MaLo het volgende:
Wij halen friet vandaag. Ik heb de hele dag gewerkt, vriend zou voor het eten zorgen maar heeft niks gekocht en niks voorbereid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |