abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:49:25 #1
368600 SergioKra
You Now just Keep It
pi_108322868
Hallo iedereen . ik merk steeds vaker dat mooie blanke vrouwen voor een marokkaan kiezen als partner of als seks partner , ik ben zelf van surinaamse afkomst (neger) vroeger stonden wij goed bij de blanke vrouwen maar nu merk ik steeds vaker dat ik moeilijk een blanke vrouw , aan de hak kan slaan als neger , ik hoor steeds vaker in me oren we vallen niet op donkere mannen. dan vraag ik op wat wel dan dan zeggen tja op marokkanen , ik zie gewoon vaker tijdens uitgaan hoe die blanke meisjes zetten te geile op marokkaanse jongens , het lijkt gewoon een nieuwe trend en
ze willen perse alleen marokkanen hoe komt dat zal dat komen opdat ze licht getint zijn , ik heb met meerdere blanke vrouwen gesprokken, ook met me exen die waren gewoon blank ik vroeg ze waarom ze graag op marokkanen vallen , toen kreeg ik te horen dat ze gewoon vaak mooie mannen zijn waar je snel aangetrokken voelt , dat ze gewoon in het algemeen stoere mannen zijn dan andere culturen , ik merk steeds wel dat we de mooie blanke vrouwen aan de marokkanen verliezen
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:51:51 #2
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_108323034
Marokkanen :') ;(

No offence
Doei!
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:52:55 #3
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_108323115
kraagjes

[ Bericht 71% gewijzigd door aequus op 23-02-2012 22:05:01 ]
pi_108323158
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:51 schreef Meloewa het volgende:

No offence
Er zijn best aardige Marokkanen hoor, alleen niet echt in Nederland..
pi_108323188
Een vrouw die wat waard is alvast niet. Ik ken geen een vrouw die het geen walgelijke slissers vindt.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:54:08 #6
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_108323199
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef sthomass het volgende:

[..]

Dat zal maar niks voor mij, ik vind ze niks zowel qua innerlijk vaker en uiterlijk staat me ook niet zo aan
Doei!
pi_108323227
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Dat zal maar niks voor mij, ik vind ze niks zowel qua innerlijk vaker en uiterlijk staat me ook niet zo aan
Gelijk heb je..

Ik zeg alle Marokkanen het land uit, ze pikken de vrouwen in.
pi_108323245
Een vrouw aan de hak slaan, geeft dat geen rommel?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:55:08 #9
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_108323262
zijn vaak kampers of volkstypes, derhalve niet interessant voor de normale man.
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:56:58 #10
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_108323389
Negeren die mocros
Hihi
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_108323413
Ja ts zeg ik ook de hele tijd op fok. De neger is niet meer in, maar de marrokaan is ook al op zijn retour. Tegenwoordig zijn de donkerharige nederlanders helemaal in, in mijn tijd waren nederlanders nog slecht in bed, mensen van vluggertje, gierig, altijd serieus en bezig met werk. Nu zijn ze weer teruggekomen. Negers hadden leninge heupen en konde goed dansen misschien een beetje lui maar grote lul en goed in bed. Hoor je bijna niet meer. Marokkanen waren gevaarlijk en ruw en hadden dat spaanse uiterlijk, was ook voor veel vrouwen een uitdaging om ze te matigen. Maar worden steeds minder spannend.

De enige vrouwen die nog een uitsproken voorkeur voor negers hebben zijn turkse vrouwen.

Face it de smaak van de vrouw wisselt gewoon om de 10jr.

Nu hebben donkerharige mannen een goud tijdperk en over 10jr weer blonde mannen.

[ Bericht 12% gewijzigd door picardmike op 23-02-2012 22:10:40 ]
UITGESCHREVEN
pi_108323473
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:57 schreef picardmike het volgende:
Ja ts zeg ik ook de hele tijd op fok. De neger is niet meer in, maar de marrokaan is ook al op zijn retour. Tegenwoordig zijn de donkerharige nederlanders helemaal in, in mijn tijd waren nederlanders nog slecht in bed, mensen van vluggertje, gierig, altijd serieus en bezig met werk. Nu zijn ze weer teruggekomen. Face it de smaak van de vrouw wisselt gewoon om de 10jr.
De smaak van de man verandert ook..
pi_108323475
Niet herkenbaar. ;)
pi_108323479
Ik zou het liever andersom zien. Dat die mooie Marokkaanse dames voor een blanke man als Sapstengel kiezen.

Maarja, het type vrouwen dat op Marokkanen valt is meestal volksbuurt tokkie die bij de Coolcat shopt. Sowieso niet interessant dus.
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:59:16 #15
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_108323522
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou het liever andersom zien. Dat die mooie Marokkaanse dames voor een blanke man als Sapstengel kiezen.
u houdt van harig
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_108323567
quote:

Maarja, het type vrouwen dat op Marokkanen valt is meestal volksbuurt tokkie die bij de Coolcat shopt. Sowieso niet interessant dus.
Zit je gelijk aan die cultuur vast.. Hoop gezeik.. Ik heb een anderhalve maand bij een Marokkaan in huis gezeten, geen alchohol, geen ham..
pi_108323573
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef sthomass het volgende:

[..]

De smaak van de man verandert ook..
Klopt in mijn kindertijd viel iedereen op pamela anderson en daarvoor op monroe, blond is heel lang een must voor mannen geweest. Daarna waren het van die katja types, indisch en daarna meer hollandse brunettes zoals jolante.

Heeft met archetypes te maken van reclames maar ok typeringen bij een bepaalde soort vrouw of man.
UITGESCHREVEN
pi_108323596
quote:

Maar echt mooie Marokkaanse vrouwen heb ik ook nog nooit gezien. Of echt heel zeldzaam. Sowieso een grote neus vaak, wat ik bij vrouwen erg lelijk vind.
pi_108323660
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:59 schreef Lesnar het volgende:

[..]

u houdt van harig
Dat is wel deels een mythe. Ze zitten er wel tussen maar de echte dames halen het gewoon weg.

Geen ham is trouwens geen probleem, alcohol is iets lastiger.
pi_108323781
De meeste vrouwen die ik ken zien Marokkanen vooral als irritant gespuis :)

"Psst meisje" :')
There is a long line down from heaven.
pi_108324052
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef Aliana het volgende:

[..]

Maar echt mooie Marokkaanse vrouwen heb ik ook nog nooit gezien. Of echt heel zeldzaam. Sowieso een grote neus vaak, wat ik bij vrouwen erg lelijk vind.
Maryam Hassouni dan? O+
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_108324060
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:01 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat is wel deels een mythe. Ze zitten er wel tussen maar de echte dames halen het gewoon weg.

Geen ham is trouwens geen probleem, alcohol is iets lastiger.
Sowieso geen varkensvlees he.. En stoppen met alcohol zou ik nooit doen..
pi_108324087
Vrouwen willen zo'n badboy-type? :')
Ik snap het ook niet helemaal, want de meeste Marokkanen zijn :r
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:09:57 #24
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_108324135
Marokkanen zijn ook gewoon best eng
Doei!
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:10:55 #25
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_108324190
Tsss wat een vooroordelen hier, kunnen harstikke aardige mensen zijn :)
I want to bla bla bla
pi_108324213
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef Meloewa het volgende:
Het verschilt, de echt gelovige Marokkanen, die zijn gewoon aardig. In de Koran staat gewoon dat je niet mag stelen, etc. Veel Marokkanen hier zijn echter niet gelovig, en gewoon straatjochies. Die zorgen voor problemen.
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:11:25 #27
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_108324218
Ik zou me echt kut voelen als Marokkaan op FOK!, word je de hele tijd belachelijk gemaakt ook al doe je niets mis :')
I want to bla bla bla
pi_108324247
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:10 schreef Jmsls het volgende:
Tsss wat een vooroordelen hier, kunnen harstikke aardige mensen zijn :)
Vooroordelen?
Nee hoor, mijn mening, qua uiterlijk vind IK ze :r
Maar ken er best paar die aardig zijn ja.
Het gaat hier alleen over waarom ze aantrekkelijk zijn.
pi_108324288
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef Jmsls het volgende:
Ik zou me echt kut voelen als Marokkaan op FOK!, word je de hele tijd belachelijk gemaakt ook al doe je niets mis :')
FOK! moet je sowieso met een grote korrel zout nemen ;)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_108324344
quote:
15s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Dat vrouwen marrokanen wilden dat kwam doordat veel vrouwen het als een uitdaging zagen ze te matigen van hun gelovige roots. Maar dat zie je tegenwoordig zo vaak en is binnenkort hardly a challege. Daarentegen kan een vrouw weinig doen tegen iemand van prime afkomst dat gaat als een sublieme boodschap onbewust. Die krijgen veel aandacht en dat zorg ook voor aandacht.

Zelfde geld voor vrouwen van prime afkomst die veel mannen krijgen. Daar richt de mainstream zich onbewust op. Hoewel er mensen zijn die blijven hangen.
UITGESCHREVEN
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:14:10 #31
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_108324380
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:12 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

FOK! moet je sowieso met een grote korrel zout nemen ;)
Klopt ,,
I want to bla bla bla
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:14:58 #32
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_108324424
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef sthomass het volgende:

[..]

Het verschilt, de echt gelovige Marokkanen, die zijn gewoon aardig. In de Koran staat gewoon dat je niet mag stelen, etc. Veel Marokkanen hier zijn echter niet gelovig, en gewoon straatjochies. Die zorgen voor problemen.
Gewoon hun cultuur misschien, vind ze zo geraffineerd
Doei!
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:15:59 #33
368600 SergioKra
You Now just Keep It
pi_108324512
quote:
15s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Jah maar toch merk ik wel vaker ,tijdens uitgaan leven ,hoe die blanke meisjes hun ogen niet kunnen uithouden aan die marokkaanse jongens , het lijkt of ze die marokkanen willen opeten ,
marokkanen hebben vaak die maffia uitstraling ,
pi_108324555
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef SergioKra het volgende:

[..]

Jah maar toch merk ik wel vaker ,tijdens uitgaan leven ,hoe die blanke meisjes hun ogen niet kunnen uithouden aan die marokkaanse jongens , het lijkt of ze die marokkanen willen opeten ,
Waar woon jij dan? Of ga je uit?
pi_108324601
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:14 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Gewoon hun cultuur misschien, vind ze zo geraffineerd
Je hebt gelijk hoor, het zijn vaak ook best grote aanstellers en ze overdrijven echt met hun geloof..
pi_108324819
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:17 schreef sthomass het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor, het zijn vaak ook best grote aanstellers en ze overdrijven echt met hun geloof..
Veel marrokanen zijn niet eens echt gelovig, maar doen alleen zo voor hun ouders. Tenzij ze lelijk zijn en weinig aandacht krijgen dan blijven ze het meestal nog wel. Ik ken ook een gast nou die zegt van zichzelf dat die op een hollander lijkt en geen marokkaans uiterlijk heeft. Maar dat slaat zo nergens op hij lijkt echt op de marrokaan. Maar hij is gewoon zo gematigd dat hij dat denkt en hij heeft daarom ook veel succes bij de vrouwtjes.
UITGESCHREVEN
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:20:40 #37
368600 SergioKra
You Now just Keep It
pi_108324907
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:16 schreef Aliana het volgende:

[..]

Waar woon jij dan? Of ga je uit?
ik woon in amsterdam , ik ga wel eens uit ik zie al die mooie blanke meisjes met marokkanen lopen als ik er eentje probeer te versieren in een tent , merk ik dat steeds dat blanke meisjes stiekem met marokkaanse jongens zetten te flirten , ik maak geen schijnkans met die marokkanen om me heen , soms wil ik niet eens meer uitgaan ,
pi_108325079
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:19 schreef picardmike het volgende:

[..]

Veel marrokanen zijn niet eens echt gelovig, maar doen alleen zo voor hun ouders. Tenzij ze lelijk zijn en weinig aandacht krijgen dan blijven ze het meestal nog wel. Ik ken ook een gast nou die zegt van zichzelf dat die op een hollander lijkt en geen marokkaans uiterlijk heeft. Maar dat slaat zo nergens op hij lijkt echt op de marrokaan. Maar hij is gewoon zo gematigd dat hij dat denkt en hij heeft daarom ook veel succes bij de vrouwtjes.
De Marokkanen zijn hier minder gelovig dan in Frankrijk bijvoorbeeld ja. In Frankrijk heb je veel Marokkanen die nog de afgelopen 10-15 jaar zijn geemigreerd. De Marokkanen/Algerijnen daar zitten echt te zeiken als je bijvoorbeeld aan het bier zit. :')
pi_108325091
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef SergioKra het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer komt dat sommige vrouwen op "foute" types valt, en Marokkanen staan er "bekend" om toch?
En de aandacht die ze krijgen is natuurlijk ook niet mis, een jongen die ze makkelijk kunnen krijgen willen ze niet meer, omdat het niet meer "spannend" is?
Zou wel een fase zijn, binnenkort verandert het toch weer :+
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dat vrouwen marrokanen wilden dat kwam doordat veel vrouwen het als een uitdaging zagen ze te matigen van hun gelovige roots. Maar dat zie je tegenwoordig zo vaak en is binnenkort hardly a challege. Daarentegen kan een vrouw weinig doen tegen iemand van prime afkomst dat gaat als een sublieme boodschap onbewust. Die krijgen veel aandacht en dat zorg ook voor aandacht.

Zelfde geld voor vrouwen van prime afkomst die veel mannen krijgen. Daar richt de mainstream zich onbewust op. Hoewel er mensen zijn die blijven hangen.
Tsjah, maar je wordt aangetrokken tot iemand of niet, dus vallen er zoveel blanke vrouwen op Marokkanen dan?
En hun innerlijk is soms ook :r
Ik zal het wel nooit begrijpen -O-
pi_108325146
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef SergioKra het volgende:

[..]

ik woon in amsterdam , ik ga wel eens uit ik zie al die mooie blanke meisjes met marokkanen lopen als ik er eentje probeer te versieren in een tent , merk ik dat steeds dat blanke meisjes stiekem met marokkaanse jongens zetten te flirten , ik maak geen schijnkans met die marokkanen om me heen , soms wil ik niet eens meer uitgaan ,
Ja ik had het ook vroeger, kwamen er veel meiden naar me toe en zeiden van zo jij kan goed dansen. Maar tegenwoordig zitten veel nederlanders en veel meiden vooral ook op dansles. Dat is ook de rede dat donkerharige hollanders meestal weer op 1 staan. Tenzij je als surinamer een echte salsa kampioen bent en dat ook kan laten zien, ben je gewoon 1 van de mannen.
UITGESCHREVEN
pi_108325435
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer komt dat sommige vrouwen op "foute" types valt, en Marokkanen staan er "bekend" om toch?
En de aandacht die ze krijgen is natuurlijk ook niet mis, een jongen die ze makkelijk kunnen krijgen willen ze niet meer, omdat het niet meer "spannend" is?

[..]

Tsjah, maar je wordt aangetrokken tot iemand of niet, dus vallen er zoveel blanke vrouwen op Marokkanen dan?
Tja zoals ik al zei de knappere marokkanen zijn tegenwoordig al voor een groot deel gematigd de lelijkere die tellen niet mee. We zitten nu een beetje op het kantelpunt waar de donker harige nederlander het overneemt van de marrokaan. Vrouwen generaliseren meestal niet zo snel, de mainstream althans die kijken meestal eerst welke situatie de beste man opleverd.

Als je zelf niet op marrokanen valt maar al je vriendinnen wel is het natuurlijk een kwestie van tijd voordat je overgaat als een marokaan je aanspreekt. Het helpt iig wel.
UITGESCHREVEN
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:29:28 #42
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_108325508
ik geloof dat ze vallen voor een zelfverzekerde man die ze niet te veel maar precies genoeg aandacht geven, en die laten we eerlijk zijn, vaak een stuk meer bezig zijn met hun lichaam dan veel nederlandse mannen en dat is aantrekkelijk :P Vaak draaien deze vrouwen bij als ze er na een paar jaar achter komen dat deze mannen toch echt alleen met een moslima gaan trouwen.

Ach als je je hier aan ergert ben je zelf een oppervlakkig persoon, een beetje man die sterk in zijn schoene nstaat weet dat hij een vrouw die hier op valt, zelf niet eens zou willen ;)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:30:30 #43
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_108325569
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

[..]

het is de spanning :) het feit dat het fout is, juist omdat je ouders het nooit gaan accepteren, het er tegen afzetten, en vaak het feit dat ze een stuk zelfverzekerder zijn dan mannen die je normaal tegen komt. Ik kan het begrijpen maar ik heb er geen begrip voor :P
pi_108325598
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef Frag_adder het volgende:
ik geloof dat ze vallen voor een zelfverzekerde man die ze niet te veel maar precies genoeg aandacht geven, en die laten we eerlijk zijn, vaak een stuk meer bezig zijn met hun lichaam dan veel nederlandse mannen en dat is aantrekkelijk :P Vaak draaien deze vrouwen bij als ze er na een paar jaar achter komen dat deze mannen toch echt alleen met een moslima gaan trouwen.

Ach als je je hier aan ergert ben je zelf een oppervlakkig persoon, een beetje man die sterk in zijn schoene nstaat weet dat hij een vrouw die hier op valt, zelf niet eens zou willen ;)
Nou weinig gevallen van marokanen die met moslimas trouwen hoor. De meeste die ik ken en gekend heb. Die hebben gewoon keer op keer een nederlandse vriendin.
UITGESCHREVEN
pi_108325744
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

het is de spanning :) het feit dat het fout is, juist omdat je ouders het nooit gaan accepteren, het er tegen afzetten, en vaak het feit dat ze een stuk zelfverzekerder zijn dan mannen die je normaal tegen komt. Ik kan het begrijpen maar ik heb er geen begrip voor :P
Nee, onzin veel marokkanen worden ook getroeteld door nederlanders, het gaat eerder om het polieke correcte. De paar die niet onder de mainstream hoeft te lijden omdat ze gewoon hun best doen. Hoewel die paar eigenlijk heel veel zijn.

De bijdraaiers dat is waar vrouwen zich voornamelijk op richten. En hoe moeilijker het is hoe spannender het lijkt.

Alleen het rebelse gaat nu een beetje uit de samenleving alles is al uitgemolken en vrouwen gaan daar steeds minder voor. Het rebelse is meer van de onderklasse geworden.

[ Bericht 1% gewijzigd door picardmike op 23-02-2012 22:43:15 ]
UITGESCHREVEN
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:36:26 #46
368600 SergioKra
You Now just Keep It
pi_108325969
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou weinig gevallen van marokanen die met moslimas trouwen hoor. De meeste die ik ken en gekend heb. Die hebben gewoon keer op keer een nederlandse vriendin.
klopt helemaal , marokkanen nemen hun eigen volk vrouwen niet of donkere meisjes ,
Blanke meisjes willen alleen marokkanen hun andersom ook , raar is dat . ze hadden ouderwets moeten blijven , ze zijn nu goed geintergeert ze leven gewoon net als de ongelovige mensen ,
de nieuwe generatie marokkanen wat we nu hebben zijn heel open , met hun uiterlijk en hun uitstraling veroveren ze alle mooie blanke vrouwen , als neger word het alleen moeilijk en moeilijk door die marokkanen
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:37:56 #47
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_108326079
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef picardmike het volgende:

[..]

vriendin is niet getrouwd, uiteindelijk kiezen er veel toch voor familie :) of ze moet zich bekeren voor hem ,maar iemand die uit liefde een geloof aan neemt staat bij mij laag
pi_108326340
Ik heb nooit last van Marokkanen, maar misschien komt dat ook, doordat ze aanvankelijk denken dat ik Marokkaans ben (Marokkanen zelf denken het ook :') ).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108326370
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef SergioKra het volgende:

[..]

klopt helemaal , marokkanen nemen hun eigen volk vrouwen niet of donkere meisjes ,
Blanke meisjes willen alleen marokkanen hun andersom ook , raar is dat . ze hadden ouderwets moeten blijven , ze zijn nu goed geintergeert ze leven gewoon net als de ongelovige mensen ,
de nieuwe generatie marokkanen wat we nu hebben zijn heel open , met hun uiterlijk en hun uitstraling veroveren ze alle mooie blanke vrouwen , als neger word het alleen moeilijk en moeilijk door die marokkanen
Wil je aub even ophouden over dat jij, als een neger het moeilijk hebt om nu meisjes te versieren? _O-
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:44:56 #50
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_108326522
is het niet gewoon belangrijker af te vragen wat voor soort vrouw jij zelf wilt, in plaats van je druk te maken over wat voor soort mannen vrouwen die je toch niet wilt willen? :P

Ik zit er in ieder geval niet mee dat er vrouwen zijn die op marrokanen vallen :)
pi_108326577
quote:
15s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wil je aub even ophouden over dat jij, als een neger het moeilijk hebt om nu meisjes te versieren? _O-
Het is echt zo hoor, ik merk het ook. Vroeger hoefde ik als (half)neger alleen maar een discotheek binnen te lopen en had zo sjans. Weet nog dat ik langs plekken liep en meiden al spelend riepen dat ze een neger wilde. Als ik naast meiden ging dansen lachte ze en kon ik zomaar verder gaan, nu kijken ze me raar aan. Tegenwoordig krijg ik nooit meer zomaar aandacht en moet ik er mijn best voor doen. Ook op datingsites merk ik het dat ik niet zozeer beoordeeld word op uiterlijk, maar het innerlijk echt de doorslag geeft.
UITGESCHREVEN
pi_108326695
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:45 schreef picardmike het volgende:

[..]

Het is echt zo hoor, ik merk het ook. Vroeger hoefde ik als (half)neger alleen maar een discotheek binnen te lopen en had zo sjans. Als ik naast meiden ging dansen lachte ze en kon ik zomaar verder gaan, nu kijken ze me raar aan. Tegenwoordig krijg ik nooit meer zomaar aandacht en moet ik er mijn best voor doen. Ook op datingsites merk ik het dat ik niet zozeer beoordeeld word op uiterlijk, maar het innerlijk echt de doorslag geeft.
Maar innerlijk is toch ook belangrijker?
Of wil jij gichelend meisjes om je heen die jou leuk vinden omdat je half donker bent :?
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:47:45 #53
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_108326696
quote:

[..]

Het is echt zo hoor, ik merk het ook. Vroeger hoefde ik als (half)neger alleen maar een discotheek binnen te lopen en had zo sjans. Als ik naast meiden ging dansen lachte ze en kon ik zomaar verder gaan, nu kijken ze me raar aan. Tegenwoordig krijg ik nooit meer zomaar aandacht en moet ik er mijn best voor doen. Ook op datingsites merk ik het dat ik niet zozeer beoordeeld word op uiterlijk, maar het innerlijk echt de doorslag geeft.
en wat is je klacht precies?
pi_108326856
quote:

[..]

Het is echt zo hoor, ik merk het ook. Vroeger hoefde ik als (half)neger alleen maar een discotheek binnen te lopen en had zo sjans. Weet nog dat ik langs plekken liep en meiden al spelend riepen dat ze een neger wilde. Als ik naast meiden ging dansen lachte ze en kon ik zomaar verder gaan, nu kijken ze me raar aan. Tegenwoordig krijg ik nooit meer zomaar aandacht en moet ik er mijn best voor doen. Ook op datingsites merk ik het dat ik niet zozeer beoordeeld word op uiterlijk, maar het innerlijk echt de doorslag geeft.
Man, het is eerder omdat je een ouwe lul begint te worden :')
pi_108326871
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Maar innerlijk is toch ook belangrijker?
Of wil jij gichelend meisjes om je heen die jou leuk vinden omdat je half donker bent :?
Ja maar vrouwen kijken natuurlijk nooit echt naar innerlijk. Ze kijken meer naar wie ze het meeste aandacht geeft. Meer naar zelfvertrouwen en die krijg je als je vanuit je afkomst al veel aandacht krijgt van de andere sexe.

En mannen kijken uiteindelijk met wie ze het beste seks kunnen hebben.
UITGESCHREVEN
pi_108326959
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja maar vrouwen kijken natuurlijk nooit echt naar innerlijk. Ze kijken meer naar wie ze het meeste aandacht geeft. Meer naar zelfvertrouwen en die krijg je als je vanuit je afkomst al veel aandacht krijgt van de andere sexe.
:') :D
Je bent zelf ook aardig oppervlakkig of niet?
pi_108326994
quote:
15s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ja en dat is de schuld van de marokkanen hoor :(
pi_108327069
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou, dan moet jij ook meer zelfvertrouwen uitstralen, net zoals paar jaar geleden toen ze op je afrenden.
Ik ken zat negers met een mooi blond vriendin, het is echt niet zo dat alle blanke vrouwen opeens op marokkanen vallen :')
Stop gewoon met zeiken dat het nu moeilijker is, hoe moeilijk denk je het is voor schenkstroop bijvoorbeeld om een vrouw te versieren aangezien hij zo klein en lelijk is?
Precies, jij moet niet zeiken :*
pi_108327073
Tis gewoon heel logisch...

Als je als meisje 1 Marokkaanse jongen versierd, krijg je er gelijk 8. Als jij graag gegangbanged wilt worden heb je gewoon het hoogste slagingspercentage bij onze Marokkaanse vrienden.
Rustig aan.
pi_108327114
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:51 schreef Aliana het volgende:

[..]

:') :D
Je bent zelf ook aardig oppervlakkig of niet?
Ja wou je zeggen dat vrouwen naar innelijk keken dan? Waarom hebben we nu geen utopie dan en kan ik zo een paar enorme klootzakken opnoemen die een vriendin hebben, Straus kahn, Joran van der sloot, fritzl, bijna alle pedofielen(hebben een vrouw).

Nee, effe serieus ik heb gedurende mijn leven echt de meest geraffineerde en onbetrouwbare mannen een vriendin zien krijgen en sommige zelfs getrouwd.
UITGESCHREVEN
pi_108327116
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Ja en dat is de schuld van de marokkanen hoor :(
En de Rabobank :(
pi_108327207
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja wou je zeggen dat vrouwen naar innelijk keken dan? Waarom hebben we nu geen utopie dan en kan ik zo een paar enorme klootzakken opnoemen die een vriendin hebben, Straus kahn, Joran van der sloot, fritzl, bijna alle pedofielen.
Ja, ik heb mijn vriend via FOK! ontmoet, en buiten paar wazige foto's had ik niks anders gezien.
Problemen?
Denken dat innerlijk niet mee meetelt :')
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:54:27 #63
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_108327222
quote:
10s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

En de Rabobank :(
en de PVV!
pi_108327350
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ja, ik heb mijn vriend via FOK! ontmoet, en buiten paar wazige foto's had ik niks anders gezien.
Problemen?
Ja nu betrek je het op je eigen relatie, maar innerlijk zeggen alle vrouwen voor te staan en de ene is beter in dan de andere. Maar de meeste zijn NO GOOD!

Het gaat in de meeste gevallen ook om status.
UITGESCHREVEN
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:56:25 #65
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_108327356
Alweer deze troll?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_108327418
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef AgLarrr het volgende:
Alweer deze troll?
Bedoel je mij, AGlarr ooit hadden wij toch een understanding?
UITGESCHREVEN
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:57:50 #67
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_108327459
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef picardmike het volgende:

[..]

Bedoel je mij, AGlarr ooit hadden wij toch een understanding?
Nee, ik bedoel TS. TS is zelf moker en probeert straatkraag cool te doen op een online forum met kazen. Bok eens op, treurwilg.

pi_108327504
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja wou je zeggen dat vrouwen naar innelijk keken dan? Waarom hebben we nu geen utopie dan en kan ik zo een paar enorme klootzakken opnoemen die een vriendin hebben, Straus kahn, Joran van der sloot, fritzl, bijna alle pedofielen(hebben een vrouw).

Nee, effe serieus ik heb gedurende mijn leven echt de meest geraffineerde en onbetrouwbare mannen een vriendin zien krijgen en sommige zelfs getrouwd.
Het klopt zeker dat ook niet-oppervlakkige vrouwen gevoelig zijn voor uiterlijk. Het kost gewoon veel tijd om iemands innerlijk te leren kennen, en dus kunnen ze die kans niet aan iedereen geven. Hoe maak je als vrouw dan een selectie uit alle mannen, wie die kans krijgt? Op basis van wat je wél weet, en dat is voor een groot deel zijn uiterlijk, uitstraling, en hoe andere vrouwen met hem omgaan.

Maar: ik denk niet dat Fritzl het van zijn uiterlijk heeft...
pi_108327510
ts is een kloon van picardmike :P
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:59:16 #70
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_108327569
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ts is een kloon van picardmike :P
ik denkt t ook :P overeenkomsten zijn gewoon eng. ze zijn beiden even kansloos (wat wel noemenswaardig is)
pi_108327584
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Problemen?
Ken je de smart methode?

specifiek

alle mannen vallen op het innerlijk van een man

meetbaar

het aantal mannen met innerlijk dat een vrouw heeft

acceptabel

het gemiddelde aantal met geen innerlijk wat een vrouw heeft

resultaat

veel mannen met geen innerlijk hebben een vrouw

tijdgebonden

eeuwigheid
UITGESCHREVEN
pi_108327612
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja nu betrek je het op je eigen relatie, maar innerlijk zeggen alle vrouwen voor te staan en de ene is beter in dan de andere. Maar de meeste zijn NO GOOD!

Het gaat in de meeste gevallen ook om status.
Uiterlijk os belangrijk ja, ik zeg ook niet dat het niet zo is.
Maar stop eens zeiken over de Marokkanen, je zal toch niet zo lelijk zijn dat niemand je meer aantrekkelijk vindt?
Op elke potje past een dekseltje, misschien moet je nu meer moeite doen, wat dan nog, schuld bij de anderen leggen dat JIJ minder aantrekkelijk bent is wel erg goedkoop
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

en de PVV!
PVV is juist tegen Marokkanen gekkie :D
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:00:33 #73
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_108327663
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Maar stop eens zeiken over de Marokkanen, je zal toch niet zo lelijk zijn dat niemand je meer aantrekkelijk vindt?
Op elke potje past een dekseltje, misschien moet je nu meer moeite doen, wat dan nog, schuld bij de anderen leggen dat JIJ minder aantrekkelijk bent is wel erg goedkoop

[..]

ik denk laat ik net zo serieus reageren als TS of Picardmike :+
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:00:58 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_108327691
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ken je de smart methode?

specifiek

meetbaar

het aantal mannen met innerlijk dat een vrouw heeft

acceptabel

het gemiddelde aantal

resultaat

weinig mannen met innerlijk hebben een vrouw

tijdgebonden

eeuwigheid
Wat een lariekoek.
The love you take is equal to the love you make.
pi_108327726
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef picardmike het volgende:

Waarom zouden homo's niet op uiterlijk vallen. :?
signatuurloos
pi_108327750
Neger zijn is dan ook zo passé anno 2012 :{w.
pi_108327802
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

ik denk laat ik net zo serieus reageren als TS of Picardmike :+
:')

Ts&picardmike zijn diep triest, zo een samenvatting, tevens een kuttopic.

Ik ga slapen ipv mijn tijd verspillen aan 2 zielig sukkels :')
:W :*
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:03:04 #78
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_108327803
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Waarom zouden homo's niet op uiterlijk vallen. :?
doen ze ook gewoon toch, uiterlijk is antrekkelijk voor alle seksen of geaardheden, de weging van innerlijk is persoonsafhankelijk niet geaardheid
pi_108327885
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

doen ze ook gewoon toch, uiterlijk is antrekkelijk voor alle seksen of geaardheden, de weging van innerlijk is persoonsafhankelijk niet geaardheid
Dat lijkt mij ook.
signatuurloos
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:05:05 #80
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_108327940
Geen kloon van. Houd de SC en racistische uitingen achterwege svp. :*
Je moeder is een hamster
pi_108327995
Misschien omdat ik in een andere omgeving leef als de TS maar de blanke vrouwen mooi of minder mooi hier gaan vrijwel allemaal gewoon voor een blanke man.
pi_108328035
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

[..]

Ik heb niks ergs gezegd over marrokanen hoor, volgens mij haal je dingen door elkaar.

sterker nog ik zeg dat ze op zijn retour zijn net als negers over een tijdbestek van 3 tot 5 jr.

En ja ik ben ook op zijn retour en ik moet het het nu ook zo doen als een hollander 10jr geleden op mijn innerlijk, maar een hollander met donker haar hoeft dat niet meer nu. En dat vind ik best. Want over een tijdje is het weer anders. Over 30jr ofzo is de neger weer helemaal in!

Maar hou alleen op met het feit dat je mensen selecteerd op innerlijk, ten eerste wie ben jij om daarover te oordelen? en ten tweede de geschiedenis laat anders zien

[ Bericht 3% gewijzigd door picardmike op 23-02-2012 23:11:44 ]
UITGESCHREVEN
pi_108328442
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

en wat is je klacht precies?
Geen ben er al in berust, maar kan het daardoor nog wel geconstateerd hebben.
UITGESCHREVEN
pi_108328816
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nou, dan moet jij ook meer zelfvertrouwen uitstralen, net zoals paar jaar geleden toen ze op je afrenden.
Ik ken zat negers met een mooi blond vriendin, het is echt niet zo dat alle blanke vrouwen opeens op marokkanen vallen :')
Stop gewoon met zeiken dat het nu moeilijker is, hoe moeilijk denk je het is voor schenkstroop bijvoorbeeld om een vrouw te versieren aangezien hij zo klein en lelijk is?
Precies, jij moet niet zeiken :*
Dat geeft hij toch zelf aan Chinezen zijn nooit ingeweest, hij is deels afhankelijk van China voor zijn voorkomen. Misschien na de blondies over 20jr. Negers met een blonde vriendin, ja alleen de meest trouwe negers, die nog dezelfde hebben al 5-10jr terug. Als ze weer moesten zoeken zouden ze zien dat de wereld veranderd is.

Ik kan zoveel uitstralen als ik wil, maar dan krijg ik alleen te horen dat ik oververzekerd ben omdat ik gewoon niet in de mode sta.
UITGESCHREVEN
pi_108329026
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dat geeft hij toch zelf aan Chinezen zijn nooit ingeweest, hij is deels afhankelijk van China voor zijn voorkomen. Misschien na de blondies over 20jr. Negers met een blonde vriendin, ja alleen de meest trouwe negers, die nog dezelfde hebben al 5-10jr terug. Als ze weer moesten zoeken zouden ze zien dat de wereld veranderd is.

Ik kan zoveel uitstralen als ik wil, maar dan krijg ik alleen te horen dat ik oververzekerd ben omdat ik gewoon niet in de mode sta.
Misschien gewoon voor een negerin gaan?
pi_108329103
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:23 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Misschien gewoon voor een negerin gaan?
Doe ik ook, halve negerinnen in mijn geval dan. Want eigen geslacht word gewoon in voorlopig, door de verrechtsing.

Maar wou je hier nou een punt mee maken of wat?
UITGESCHREVEN
pi_108329223
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef picardmike het volgende:

[..]

Doe ik ook, halve negerinnen in mijn geval dan. Want eigen geslacht word gewoon in voorlopig, door de verrechtsing.

Maar wou je hier nou een punt mee maken of wat?
Waarom zou ik een punt moeten maken? Het was een suggestie.
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:28:50 #88
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_108329316
Over tien jaar gaan alle vrouwen dus achter de Polen aan.
Ik ga naar huis.
pi_108329369
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Waarom zou ik een punt moeten maken? Het was een suggestie.
Op basis waarvan?
UITGESCHREVEN
pi_108329390
quote:
9s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:28 schreef nietzman het volgende:
Over tien jaar gaan alle vrouwen dus achter de Polen aan.
Jij bent geniaal, zo ver had ik nog niet doorgedacht.
UITGESCHREVEN
pi_108329447
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:30 schreef picardmike het volgende:

[..]

Op basis waarvan?
Op basis van jouw eigen gejank dat je niet meer zo goed in de markt ligt bij blanke vrouwen.
pi_108329491
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Op basis van jouw eigen gejank dat je niet meer zo goed in de markt ligt bij blanke vrouwen.
Ik had het over vrouwen
UITGESCHREVEN
pi_108329584
Niet alleen vrouwen :{w

Wat stereotyperend, mannen kunnen ook prima vallen voor het Mediterrane type, waaronder ondergetekende. Als mooie blanke man.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108329674
Mooie blanke mannen vallen alleen maar op Marokkanen, bah!!
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_108329706
quote:
8s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef De_Nuance het volgende:
Mooie blanke mannen vallen alleen maar op Marokkanen, bah!!
Ik zei Mediterraan.

Sowieso bij voorkeur Turks. :6
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108329755
Het blanke ras wat doen jullie :'(

Geert to the rescue!
pi_108329766
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef Voorschrift het volgende:
Niet alleen vrouwen :{w

Wat stereotyperend, mannen kunnen ook prima vallen voor het Mediterrane type, waaronder ondergetekende. Als mooie blanke man.
Wat bedoel je?

Geeft een voorbeeld waar ik blanke vrouwen heb gezegd ipv vrouwen.
UITGESCHREVEN
pi_108329774
Ik weet niet met welk slag vrouw de TS omgaat, maar ik merk het niet echt in mijn omgeving heurr.
pi_108329780
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef De_Nuance het volgende:
Het blanke ras wat doen jullie :'(

Geert to the rescue!
Het is niet alsof twee mannen van kinderen gaan bevallen. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108329803
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef picardmike het volgende:

[..]

Wat bedoel je?

Geeft een voorbeeld waar ik blanke vrouwen heb gezegd ipv vrouwen.
Ik doelde op de TT schat.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108329825
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Oh die typo pak je me op }:|

wat goedkoop :o
UITGESCHREVEN
pi_108329853
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:40 schreef picardmike het volgende:

[..]

Oh die typo pak je me op }:|

wat goedkoop :o
Ik quote geloof ik De_Nuance.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108329855
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef Scorpie het volgende:
Ik weet niet met welk slag vrouw de TS omgaat, maar ik merk het niet echt in mijn omgeving heurr.
Ik denk dat dit alleen herkenbaar is voor mensen die in achterstandswijken leven.
pi_108329864
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Niet?
pi_108329879
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Niet?
Nee, wil het wel proberen hoor, stuur maar PM.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108329889
quote:
9s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik quote geloof ik De_Nuance.
Oh zie het nu pas!
UITGESCHREVEN
pi_108330012
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Ik denk dat dit alleen herkenbaar is voor mensen die in achterstandswijken leven.
Wat een kutopmerking dus alleen achterstandsvrouwen vallen eventueel op negers?

Wat wil je hier anders mee zeggen? :)
UITGESCHREVEN
pi_108330048
Marokkanen zijn geen negers.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108330608
quote:
9s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
Marokkanen zijn geen negers.
Die wonen ook niet alleen in achterstands wijken
UITGESCHREVEN
pi_108330772
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:00 schreef picardmike het volgende:

[..]

Die wonen ook niet alleen in achterstands wijken
Ja naja, nee, naja oke niet allemaal nee.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:08:00 #111
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_108330876
De meiden die zich stelselmatig laten uitwonen door negers danwel marokkanen, omdat die knap zijn/weet ik het, vind ik meestal niet echt aantrekkelijk :X

Betekent natuurlijk niet dat elke meid die een keer een relatie heeft gehad met per definitie onaantrekkelijk is ;)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:08:15 #112
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_108330884
Sjonge jonge jonge. De derde topic vandaag over Marokkanen. Waarom zijn wij zo interessant voor Nederlanders. :{
pi_108330916
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef Jellereppe het volgende:
Sjonge jonge jonge. De derde topic vandaag over Marokkanen. Waarom zijn wij zo interessant voor Nederlanders. :{
Omdat jullie lekker zijn, vaak.

Uitzonderingen daargelaten.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:10:10 #114
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_108330953
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:09 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Omdat jullie lekker zijn, vaak.

Uitzonderingen daargelaten.
Lekker, crimineel, stout en spannend. Ben ik wat vergeten. :7
pi_108331015
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Lekker, crimineel, stout en spannend. Ben ik wat vergeten. :7
Ach niet allemaal crimineel, maar Turken mogen er ook wezen. :7
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108331276
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef Tanin het volgende:
De meiden die zich stelselmatig laten uitwonen door negers danwel marokkanen, omdat die knap zijn/weet ik het, vind ik meestal niet echt aantrekkelijk :X

Betekent natuurlijk niet dat elke meid die een keer een relatie heeft gehad met per definitie onaantrekkelijk is ;)
Wat heeft dat met het topic te maken? Dan heb je tegenwoordig veel keus al je een donkerharige nederlander bent.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:20:43 #117
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_108331328
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:19 schreef picardmike het volgende:

[..]

Wat heeft dat met het topic te maken? Dan heb je tegenwoordig veel keus al je een donkerharige nederlander bent.
TS klaagt dat sommige meiden voor z'n neus weggejat worden, mijn punt is dat je die meiden misschien gewoon niet moet willen
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_108331391
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef Tanin het volgende:

Ligt eraan hoe oud je bent, kinderachtige sma'tjes wel ja maar die reken ik niet echt onder categorie vrouw.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108331416
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:20 schreef Tanin het volgende:

[..]

TS klaagt dat sommige meiden voor z'n neus weggejat worden, mijn punt is dat je die meiden misschien gewoon niet moet willen
Ja, maar bijna alle vrouwen vielen vroeger op negers, en dat is minder geworden. Dat had niks met afkomst of soort te maken. Maar gewoon met de hype. Marokkanen hebben die tijd ook gehad, en dat word ook steeds minder.

Maar je heb gelijk ik had ook nooit wat met hypers, vroeger toen iedereen op pamela viel vond ik brunettes veel knapper en moest ik pamela afdoen als gaat wel. Maar ik had weinig mensen die het met me eens waren.(lag niet aan inkomen of afkomst)
UITGESCHREVEN
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:25:53 #120
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_108331519
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja, maar bijna alle vrouwen vielen vroeger op negers, en dat is minder geworden. Dat had niks met afkomst of soort te maken. Maar gewoon met de hype. Marokkanen hebben die tijd ook gehad, en dat word ook steeds minder.
Ach, gut. Werkt je hengeltje niet naar behoren. :P Welke hype. Sommige meiden gaan al met je naar bed als je ze wat foto's laat zien waar je op staat met een dikke bak. :')

Een vriend van mij ging altijd naar een schoolplein in Utrecht. Kwamen twee van die wichten naar hem toe. Of hij zin had. 30 minuten later stond hij tegen 2 blote reten aan te kijken in een hotelkamer. :)
pi_108331627
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:25 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ach, gut. Werkt je hengeltje niet naar behoren. :P Welke hype. Sommige meiden gaan al met je naar bed als je ze wat foto's laat zien waar je op staat met een dikke bak. :')
Nee, dat is weer een andere soort smaak van vrouwen( die van rijk of arm houden). Geen hype. Nee, ook vrouwen die al ruim voorzien waren vielen vroeger op negers of marrokanen.

Die vriend hoe lang geleden en welke afkomst.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:35:42 #122
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_108331844
Gewoon Marokkaans. Dat is zeker een paar jaar geleden. :P Toffe gozer. Haha.
pi_108332239
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef picardmike het volgende:

[..]

Maar je heb gelijk ik had ook nooit wat met hypers, vroeger toen iedereen op pamela viel vond ik brunettes veel knapper en moest ik pamela afdoen als gaat wel. Maar ik had weinig mensen die het met me eens waren.(lag niet aan inkomen of afkomst)
Alle vrouwen? Je kent ze allemaal?
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_108332362
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:47 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Alle vrouwen? Je kent ze allemaal?
Statistiek, als je 100 vrouwen tegenkomt en 99 van die vrouwen wilt je. Zou dat dan representatief kunnen zijn voor allemaal. Opiniepeilingen en onderzoek word niet anders uitgevoerd.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:01:57 #125
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108332657
Waar komen mensen met dit soort shit? TS, je lult uit je nek.

En picardmike, ik denk dat het heel logisch is dat jij niet zo in de smaak valt bij de vrouwen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_108334148
quote:
Sommige Marokkanen :') ;(

No offence
Fixed.
pi_108334250
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:01 schreef Keep_Walking het volgende:
Waar komen mensen met dit soort shit? TS, je lult uit je nek.

En picardmike, ik denk dat het heel logisch is dat jij niet meer zo in de smaak valt bij de vrouwen.
Je snapt er ook niks van he?

Daarbij zie ik jou ook altijd heel voorzichtig antwoorden op mensen en terugkrabbelen als ze het niet me je eens zijn. Stop met dat leven!

En ik krijg een beetje een braboneger idee bij jou. Als we toch open zijn

[ Bericht 10% gewijzigd door picardmike op 24-02-2012 06:00:48 ]
UITGESCHREVEN
pi_108335457
Ik doe alleen buitenlandse chicks om dit te compenseren.
Werkt goed ^O^
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:25:18 #129
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108335703
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 05:46 schreef picardmike het volgende:

[..]

Je snapt er ook niks van he?

Daarbij zie ik jou ook altijd heel voorzichtig antwoorden op mensen en terugkrabbelen als ze het niet me je eens zijn. Stop met dat leven!

En ik krijg een beetje een braboneger idee bij jou. Als we toch open zijn

Die man lijkt eerder op je vader die een blanke junkie zwanger wist te krijgen en jou uitpoepte.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_108336498
Jammer TS, Picardmike heeft je topic gekaapt :P
pi_108336898
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ik heb geen grote neus :')
pi_108341331
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Die man lijkt eerder op je vader die een blanke junkie zwanger wist te krijgen en jou uitpoepte.
Zelfs geen eerbied voor ouders :N Lekker bijdehand dat soort dingen roepen over internet.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 24 februari 2012 @ 13:20:06 #133
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108343507
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef picardmike het volgende:

[..]

Zelfs geen eerbied voor ouders :N Lekker bijdehand dat soort dingen roepen over internet.
Ik heb zelf geen ouders. Ik ben gemaakt in een laboratorium.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 13:26:11 #134
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_108343773
Ha wat TS omschrijft heb ik werkelijk nog niet eerder gezien of gehoord. Ik kan je vertellen dat bij ons in de buurt dat absoluut niet het geval is!

Wellicht (kan een hele foutieve aanname zijn) heeft het iets te maken met .................
Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.
pi_108348924
het stinkt van die blanke meisjes, die met marokkanen gaat , ze kicke gewoon op die marokkaanse jongens , ze laten zich graag verleiden door die marokkanen , blanke meisjes houden van grote lullen en dat hebben die marokkanen nou eenmaal wel ....
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:41:56 #136
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_108351504
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef Sniperfst het volgende:
het stinkt van die blanke meisjes, die met marokkanen gaat , ze kicke gewoon op die marokkaanse jongens , ze laten zich graag verleiden door die marokkanen , blanke meisjes houden van grote lullen en dat hebben die marokkanen nou eenmaal wel ....
Haha, Marokkanen zus en Marokkanen zo. Kijk als een groepje Marokkanen zooi trapt en mensen lastigvalt dan snap ik het geklaag. Maar blanke meisjes inpikken. Wat een grap. :') Get a life.
pi_108351688
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:12 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ik heb geen grote neus :')
Oma, wat heb je een grote oren! :o
Rustig aan.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 18:06:01 #138
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_108354243
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:41 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Haha, Marokkanen zus en Marokkanen zo. Kijk als een groepje Marokkanen zooi trapt en mensen lastigvalt dan snap ik het geklaag. Maar blanke meisjes inpikken. Wat een grap. :') Get a life.
De ironie van het verhaal is dat een neger klaagt over Marokkanen die blanke meisjes wegkapen, terwijl elke Hollander hier het fenomeen "pathetische aandacht voor negers/Marokkanen" überhaupt niet herkenbaar vindt.

vrijdag 24 februari 2012 @ 18:52:50 #139
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108355768
Wat een topic :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_108357449
Als ik dit zo lees ben ik verbaasd dat het blanke ras nog niet is uitgestorven. Blijkbaar staat de blanke nederlander onderaan de food-chain en kan die niemand krijgen :P
Beneath the gold, bitter steel
pi_108362670
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:50 schreef picardmike het volgende:

[..]

Statistiek, als je 100 vrouwen tegenkomt en 99 van die vrouwen wilt je. Zou dat dan representatief kunnen zijn voor allemaal. Opiniepeilingen en onderzoek word niet anders uitgevoerd.
99 van de 100 vrouwen willen negers? Wat een waanwereld heb jij voor jezelf gecreeerd zeg _O-
Als je zegt 50 50 klinkt het al een stuk geloofwaardiger, al haal je waarschijnlijk dat zelfs niet.
pi_108366663
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 21:21 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

99 van de 100 vrouwen willen negers? Wat een waanwereld heb jij voor jezelf gecreeerd zeg _O-
Als je zegt 50 50 klinkt het al een stuk geloofwaardiger, al haal je waarschijnlijk dat zelfs niet.
Toch was het zo.
UITGESCHREVEN
pi_108367085
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:38 schreef picardmike het volgende:

[..]

Toch was het zo.
In jouw wereld misschien.
pi_108367266
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:48 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

In jouw wereld misschien.
Is ook jouw wereld laatste keer dat ik naar beneden keek.
UITGESCHREVEN
pi_108367595
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:53 schreef picardmike het volgende:

[..]

Is ook jouw wereld laatste keer dat ik naar beneden keek.
Het zit je gewoon dwars dat negers nooit zo populair bij de vrouwen zijn geweest in de mate dat jij jezelf hebt wijsgemaakt.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 23:28:20 #146
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108368617
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 23:02 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Het zit je gewoon dwars dat negers nooit zo populair bij de vrouwen zijn geweest in de mate dat jij jezelf hebt wijsgemaakt.
Neem Picardmike niet serieus.
pi_108371619
Als half-Marokkaan kan ik deze ontwikkeling alleen maar toejuichen! Als ik echter uitga van mijn directe omgeving geloof ik bar weinig van de stelling van TS.
pi_108372131
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 23:02 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Zit me helemaal niks dwars. Erken gewoon dat niks eeuwig is en onderbouw daarmee de stelling van TS. Dat was mijn motivatie hier.
UITGESCHREVEN
pi_108372263
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 23:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Neem Picardmike niet serieus.
Lekker aan het stigmatiseren jochie, kap is met dat leven. Daar help je geen mensen mee. Hoewel je misschien een fokheld kan worden.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 25 februari 2012 @ 11:42:23 #150
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_108378148
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 01:18 schreef picardmike het volgende:

[..]

Lekker aan het stigmatiseren jochie, kap is met dat leven. Daar help je geen mensen mee. Hoewel je misschien een fokheld kan worden.
Kijk, het is nooit zo geweest dat blanke meisjes massaal bezwangerd wilden worden door een neger ofzo. Meeste blanke meisjes hebben toch wel een voorkeur voor iemand uit hun cultuur, zoals meeste mensen een voorkeur hebben voor iemand uit hun cultuur.

Alleen is het wel zo dat de meeste geen probleem hebben om af en toe een donkere (of zelfs marokkaanse) man te daten, net zoals een Nederlandse jongen ook ooit wel een mooie dame uit een andere cultuur zou willen daten. Gewoon voor de ervaring en natuurlijk heb je mooie sexy mensen en elke cultuur of ras.

Sommige puber meisjes denken dat het stoer is om een neger die op Jason Derulo of Li'l wayne lijkt aan de haak te krijgen, maar daarna kiezen de meeste gewoon voor iemand waar zij een klik mee hebt. Het is een beetje arrogant en onrealistisch om te zeggen dat 99% van blanke vrouwen liever een neger (of Marokkaan) hebben dan een blanke.
pi_108378755
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kijk, het is nooit zo geweest dat blanke meisjes massaal bezwangerd wilden worden door een neger ofzo. Meeste blanke meisjes hebben toch wel een voorkeur voor iemand uit hun cultuur, zoals meeste mensen een voorkeur hebben voor iemand uit hun cultuur.

Alleen is het wel zo dat de meeste geen probleem hebben om af en toe een donkere (of zelfs marokkaanse) man te daten, net zoals een Nederlandse jongen ook ooit wel een mooie dame uit een andere cultuur zou willen daten. Gewoon voor de ervaring en natuurlijk heb je mooie sexy mensen en elke cultuur of ras.

Sommige puber meisjes denken dat het stoer is om een neger die op Jason Derulo of Li'l wayne lijkt aan de haak te krijgen, maar daarna kiezen de meeste gewoon voor iemand waar zij een klik mee hebt. Het is een beetje arrogant en onrealistisch om te zeggen dat 99% van blanke vrouwen liever een neger (of Marokkaan) hebben dan een blanke.
Tuurlijk heb je verschillende smaken, maar tot 2000 was r&b nou eenmaal heel erg in. Bijna alle vrouwen hielden van r&b. Dat is gewoon al een hele tijd minder. En zoals ik zei gaat het om de trend maar die moet je niet onderschatten, als 2 vriendennen van een meisje voor een neger vallen en de derde niet is het kwestie van tijd voor die 3e dat ook doet. Dat is het voordeel van een goede naam hebben.

Nu heb je ook jesser en ali b. DIe had je vroeger nog niet. Maar die rolmoddellen zijn wel belangrijk voor succes bij de meiden. Ik en ook andere mannen en jij misschien ook wel krijgen van te horen dat we op een bekend persoon lijken, dat zeggen vrouwen én mannen niet voor de gein natuurlijk.
UITGESCHREVEN
pi_108379779
wat een nutteloze discussie deze :') :')

sommige negers zijn mooi die vallen in de smaak; zullen ongetwijfeld marokkannen die mooi zijn en in de smaak vallen; en sommige nederlanders ( waaronder ik B-) ) zijn mooi en vallen in de smaak

Net als dat je van al die groepen ook lelijke ertussen hebt lopen die niet in de smaak vallen

case closed
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:05:57 #153
78918 SeLang
Black swans matter
pi_108380454
Het is de schuld van de linksen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:11:55 #154
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108380632
Is het niet gewoon een bepaald slag neukvlees wat tourt van de ene bevolkingsgroep naar de andere?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:12:27 #155
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_108380641
Vrouwen hebben ontdekt dat negers gemiddeld een kleinere piel hebben.

....terwijl negers denken dat de God's gift for women zijn

Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 15:35:46 #156
368772 melissarolf
Keep it just love it
pi_108384722
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 13:12 schreef Salah-al-Din het volgende:
Vrouwen hebben ontdekt dat negers gemiddeld een kleinere piel hebben.

[ afbeelding ]

....terwijl negers denken dat de God's gift for women zijn

[ afbeelding ]
je heb wel gelijk hier in . ik hoor steeds het vaker van vriendinnen die een relatie hebben gehad , met een donkere man dat ze gewoon klein geschapen zijn , marokkanen :9 zijn veel beter , donkere mannen zijn lelijke mensen , een heel vies om na te kijken :r
  zaterdag 25 februari 2012 @ 15:53:57 #157
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_108385131
Grappig zoals een topic als dit staat tegenover topics over buitenlandse vrouwen. Daarin komt steevast naar voren hoeveel eleganter, vrouwelijker, mooier, onderdaniger e.d. buitenlandse vrouwen zijn en dat ze noooooooit meer een Nederlandse willen.

Dus, wat is het nou met Nederlandse vrouwen? Zijn het lompe koeien die je graag inruilt voor een prachtige slanke sexy Braziliaanse/Japanse/Marokkaanse, of zijn het mooie meisjes die in hun grenzeloze naïviteit zonder uitzondering zelf voor een buitenlander kiezen?
...as always
  zaterdag 25 februari 2012 @ 15:56:03 #158
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_108385180
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef Arnold_fan het volgende:
Een vrouw die wat waard is alvast niet. Ik ken geen een vrouw die het geen walgelijke slissers vindt.
Dit dus, de meeste mensen (en vooral vrouwen) kotsen marokkanen echt uit.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 25 februari 2012 @ 16:40:36 #159
368776 MiShirley
Support me , so we can dance
pi_108386257
ik was vroeger tegen Marokkanen ,maar stiekem vond ik het hele aantrekkelijke mannen ... ze hebben iets ze stralen macht uit ... :9 ik val normaal alleen op blanke jongens , maar sinds kort heb ik de Marokkaanse mannen ondenkt , ze blijken ook heel groot geschapen te zijn , meeste meisjes die ik ken , praten veel over Marokkanen , het zijn hele Lekkere mannen ze hebben alles wat een vrouw wild ,

negers zijn vaak geen mooie mensen , ik vind ze totaal niet aantrekkelijk ze zijn meer eng vind ik ,
komen ze je lastig vallen , met hun wagelijke praatjes , allemaal fake .. geef mij maar een lekkere marokkaan :9 :P
pi_108386742
Ze stralen macht uit?
Ze stralen ''Ik vind vrouwen minderwaardig'' uit.
Vooral dat hissen als een vrouw langsloopt ''hey meisje, ssshshh''

Ja echt opwindend.
Rustig aan.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:02:03 #161
368776 MiShirley
pi_108386867
het maak niet uit , als een Marokkaan mij lastig valt vind ikhet alleen maar leuk . :6 :9
pi_108387158
Ben je ook al een keer gegangbangd door zo een groepje?
Rustig aan.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:10:58 #163
368776 MiShirley
pi_108387192
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
Ben je ook al een keer gegangbangd door zo een groepje?
Lijkt me spannend , ik ben gek op Marokkaanse jongens hun mogen doen wat hun willen met me , hahahaha :P :9 :*
pi_108387220
Misschien een keertje vragen dan op straat? Wel zeggen dat zij de condooms moeten betalen, en als ze zeggen dat je een sletje bent dan is dat alleen maar geil toch?
Rustig aan.
pi_108387224
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:40 schreef MiShirley het volgende:
ik was vroeger tegen Marokkanen ,maar stiekem vond ik het hele aantrekkelijke mannen ... ze hebben iets ze stralen macht uit ... :9 ik val normaal alleen op blanke jongens , maar sinds kort heb ik de Marokkaanse mannen ondenkt , ze blijken ook heel groot geschapen te zijn , meeste meisjes die ik ken , praten veel over Marokkanen , het zijn hele Lekkere mannen ze hebben alles wat een vrouw wild ,

negers zijn vaak geen mooie mensen , ik vind ze totaal niet aantrekkelijk ze zijn meer eng vind ik ,
komen ze je lastig vallen , met hun wagelijke praatjes , allemaal fake .. geef mij maar een lekkere marokkaan :9 :P
En voor die informatie heb je je speciaal aangemeld op dit forum?
signatuurloos
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:13:11 #166
368776 MiShirley
pi_108387276
jah , ik moest gewoon reageren op dit topic :6 is heel leuk hoe mensen hier haten hahaha ,
Mooie Vrouwen houden van mooie mannen hahaha toevalig zijn marokkanen mooie mannen hahaha :6 :6 :* :9
pi_108387311
Ik weet niet of jij mooi bent hoor? Stuur eens een foto.
Rustig aan.
pi_108387416
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:13 schreef MiShirley het volgende:
jah , ik moest gewoon reageren op dit topic :6 is heel leuk hoe mensen hier haten hahaha ,
Mooie Vrouwen houden van mooie mannen hahaha toevalig zijn marokkanen mooie mannen hahaha :6 :6 :* :9
Wat een lol. :')
signatuurloos
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:33:41 #169
78918 SeLang
Black swans matter
pi_108388017
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:53 schreef Anyanka het volgende:
Grappig zoals een topic als dit staat tegenover topics over buitenlandse vrouwen. Daarin komt steevast naar voren hoeveel eleganter, vrouwelijker, mooier, onderdaniger e.d. buitenlandse vrouwen zijn en dat ze noooooooit meer een Nederlandse willen.
Buitenlandse vrouwen zijn juist helemaal niet onderdaniger. Die weten vaak precies wat ze willen, in tegenstelling tot Nederlandse. De typische Nederlandse vrouw doet een typische meisjes opleiding zoals psychologie, rechten of vrijetijdswetenschappen en neemt daarna een parttime baan, waarbij ze dus feitelijk teert op de zak van haar man.

quote:
Dus, wat is het nou met Nederlandse vrouwen? Zijn het lompe koeien die je graag inruilt voor een prachtige slanke sexy Braziliaanse/Japanse/Marokkaanse, of zijn het mooie meisjes die in hun grenzeloze naïviteit zonder uitzondering zelf voor een buitenlander kiezen?
Buitenlanders zijn gewoon altijd spannender. Mannen vinden Braziliaansen lekker, vrouwen gaan op sexvakantie naar Spanje of Turkije. Is allemaal hetzelfde imo.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_108388320
Je kunt sowieso niet alle buitenlandse vrouwen over één kam scheren, aangezien de groep nogal divers is.
signatuurloos
pi_108390302
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:13 schreef MiShirley het volgende:
Dit soort makkelijk sletjes blijven vermakelijk :9
pi_108390404
ALE MAROKKANEN TERUG NAAR TURKIJE STUREN
If not now, then when.
pi_108390406
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:33 schreef SeLang het volgende:

[..]

Buitenlandse vrouwen zijn juist helemaal niet onderdaniger. Die weten vaak precies wat ze willen, in tegenstelling tot Nederlandse. De typische Nederlandse vrouw doet een typische meisjes opleiding zoals psychologie, rechten of vrijetijdswetenschappen en neemt daarna een parttime baan, waarbij ze dus feitelijk teert op de zak van haar man.

[..]

Buitenlanders zijn gewoon altijd spannender. Mannen vinden Braziliaansen lekker, vrouwen gaan op sexvakantie naar Spanje of Turkije. Is allemaal hetzelfde imo.
Dat buitenlanders altijd spannender zijn is onzin en iets persoonlijks natuurlijk. Voor mij gaat er niets boven de blanke Westerse vrouw :9
pi_108390618
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:55 schreef Lesnar het volgende:
zijn vaak kampers of volkstypes, derhalve niet interessant voor de normale man.
pi_108392381
Chineesjes van 16 zijn ook spannend hoor, die zijn pas onderdanig!
Cindy De Vuyst
  zaterdag 25 februari 2012 @ 20:10:15 #176
344797 CyberJesus
The final word.
pi_108393407
Waar woon je als ik vragen mag?
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_108393526
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 18:50 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Dat buitenlanders altijd spannender zijn is onzin en iets persoonlijks natuurlijk. Voor mij gaat er niets boven de blanke Westerse vrouw :9
Genoeg blanke westerse vrouwen buiten Nederland.
signatuurloos
pi_108393934
Bah, wat een vooroordelen over Marokkanen hier.
  zondag 26 februari 2012 @ 02:26:58 #179
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_108405116
Geen probleem, blijven er allemaal Marokkaanse meisjes over om mee te werken
'Cos boys don't cry.
pi_108406307
quote:
14s.gif Op zondag 26 februari 2012 02:26 schreef grrrbeer het volgende:
Geen probleem, blijven er allemaal Marokkaanse meisjes over om mee te werken
:D

Always look on the bright side of life ^O^
pi_108436177
Ach het kan altijd nog erger, negerinnen die zijn nog nooit in de mode geweest
UITGESCHREVEN
  zondag 26 februari 2012 @ 21:22:57 #182
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108437084
Gelukkig heb ik daar binnen m'n doelgroep weinig last van :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_108623808
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef Jmsls het volgende:
Valt wel mee hoor ;) Ik kan er in ieder geval om lachen :')
pi_108624137
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef picardmike het volgende:
Ach het kan altijd nog erger, negerinnen die zijn nog nooit in de mode geweest
Ik kan me ook niet voorstellen dat dat ooit gaat gebeuren :{
pi_108624397
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 14:23 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Ik kan me ook niet voorstellen dat dat ooit gaat gebeuren :{
Nou beyonce bijvoorbeeld heeft negerinnen toch wat populairder gemaakt bij de mannen. Uiteindelijk komt elke afkomst welleens een keer aan de beurt.
UITGESCHREVEN
pi_108624654
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 14:30 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou beyonce bijvoorbeeld heeft negerinnen toch wat populairder gemaakt bij de mannen. Uiteindelijk komt elke afkomst welleens een keer aan de beurt.
Beyonce heeft de gezichtskenmerken van een Westerse vrouw en is ook niet zo heel erg donker. Daarom vinden veel mannen die normaal gesproken niet op negerinnen ook haar aantrekkelijk.
pi_108624848
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 14:37 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Beyonce heeft de gezichtskenmerken van een Westerse vrouw en is ook niet zo heel erg donker. Daarom vinden veel mannen die normaal gesproken niet op negerinnen ook haar aantrekkelijk.
Bij rihanna is het al een stukje erger, die heeft al een carribisch accent. Zou rihanna ook zo populair geweest zijn bij mannen zonder beyonce. En zo verschuift het schisma steeds verder.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 4 mei 2013 @ 10:38:59 #188
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_126051132
quote:

No offence
Stiekem wil je wel, gewoon proberen ;)
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zaterdag 4 mei 2013 @ 10:40:30 #189
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_126051157
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:40 schreef MiShirley het volgende:

Meloewa over paar jaar :D
  zondag 5 mei 2013 @ 14:22:18 #190
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_126090623
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:51 schreef onbeschaamd het volgende:
Als blanke vrouw merk ik zelf dat bijna alle Marokkanen willen een blanke partner vinden. Is toch normal, want blanke meisjes zijn het mooiste.
..en weten ook wat lekkere mannen zijn ;)
  zondag 5 mei 2013 @ 14:24:23 #191
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_126090714
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:22 schreef Montelly het volgende:

[..]

..en weten ook wat lekkere mannen zijn ;)
Precies: ondergetekende.
  zondag 5 mei 2013 @ 21:00:39 #192
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_126105741
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:51 schreef onbeschaamd het volgende:
Is toch normal, want blanke meisjes zijn het mooiste.
nee
signatuurloos
  maandag 6 mei 2013 @ 00:56:29 #193
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_126116329
Wat een onzin. Er zijn gewoon verschillen in wat voor soort man je als vrouw leuk vindt. Net zoals dat niet iedere man op hetzelfde type vrouw valt.
  FOK!fotograaf maandag 6 mei 2013 @ 01:08:48 #194
145146 Andyy
pi_126116591
TS moet zich in hoger opgeleid volk gaan begeven, daar heb je nergens last van :7
  maandag 6 mei 2013 @ 07:23:52 #195
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_126118319
Wat is deze?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_126119259
TS, misschien dan eens op een ander type vrouw af gaan? Zijn naar mijn ervaring niet echt de vrouwen met klasse die voor zo'n 'typische' Marokkaan gaan...
pi_126121956
quote:
6s.gif Op maandag 6 mei 2013 01:08 schreef Andyy het volgende:
TS moet zich in hoger opgeleid volk gaan begeven, daar heb je nergens last van :7
Wou het niet zeggen maar doe het dan toch..

Dit is zeker alleen kenmerkend voor mbo volk (en lager). Ik zie namelijk helemaal geen marrokaan voorkomen bij mijn vrouwelijke vrienden/kennissen :D

Doet me denken aan dat filmpje van loverboys.. waarop ze bij mbo en havo/vwo plaatjes van marrokaanse loverboys lieten zien.. mbo volk helemaal wild terwijl ze totaal niet in de smaak vielen van de dames met een paar hersens :D

newb
  † In Memoriam † maandag 6 mei 2013 @ 11:26:57 #198
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_126122215
Lachen dit.

Nederlandse meisjes zien ze als stoere kerels a la bad boys, de Marokkaanse meiden weten wel beter en zijn die onderdrukkende stumperds zat en kiezen steeds meer voor de Nederlandse man.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  maandag 6 mei 2013 @ 12:08:06 #199
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_126123503
Zelf woon ik in Utrecht, waar er veel Marokkanen zijn, maar ik zie bijna nooit een Nederlandse vrouw met een Marokkaan. Dus ik weet niet waar TS zijn cijfers vandaan haalt...
  maandag 6 mei 2013 @ 13:07:23 #200
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_126125469
Ik heb dit topic met verbazing gelezen, en vraag me nog steeds af of het niet in ONZ hoort?

Oh en vrouwen/mannen die vanwege een hype op een bepaald kenmerk/ras vallen zijn sowieso kortzichtig imho.
pi_126126925
Mensen die naar afkomst kijken. :') :') :') :') :') :')
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_126127098
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:26 schreef 3-voud het volgende:
Lachen dit.

Nederlandse meisjes zien ze als stoere kerels a la bad boys, de Marokkaanse meiden weten wel beter en zijn die onderdrukkende stumperds zat en kiezen steeds meer voor de Nederlandse man.
Nah, nog altijd 90% van de Marokkaanse vrouwen in Nederland kiest voor een Marokkaanse man. En als ze niet kiest voor een Marokkaanse man dan is het wel vaak gewoon een Arabische of Perzische man en dus geen Hollander.
  † In Memoriam † maandag 6 mei 2013 @ 13:50:22 #203
341203 3-voud
pi_126127139
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:49 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nah, nog altijd 90% van de Marokkaanse vrouwen in Nederland kiest voor een Marokkaanse man. En als ze niet kiest voor een Marokkaanse man dan is het wel vaak gewoon een Arabische of Perzische man en dus geen Hollander.
Ik vind 10% erg veel voor een onderdrukte kudde waar weinig vrouwen zich van los kunnen rukken.
pi_126127210
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:50 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik vind 10% erg veel voor een onderdrukte kudde waar weinig vrouwen zich van los kunnen rukken.
Onderdrukking? Ja joh, Marokkaanse vrouwen worden onderdrukt en mogen helemaal niks. Merendeel van de Marokkaanse vrouwen die gewoon vrij bewegen en dus niet onderdrukt zijn zeggen zelf toch echt een voorkeur te hebben voor een Marokkaanse man. Dat is ook wel logisch, aangezien je als mens toch eerder kiest voor iemand met een zelfde achtergrond en gemeenschappelijke kenmerken.
pi_126127258
Ze merken snel genoeg dat ze de grootste fout in hun leven hebben gemaakt, en is dat niet het geval dan hebben ze een speld in een hooiberg gevonden...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  † In Memoriam † maandag 6 mei 2013 @ 13:54:03 #206
341203 3-voud
pi_126127305
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:52 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Onderdrukking? Ja joh, Marokkaanse vrouwen worden onderdrukt en mogen helemaal niks. Merendeel van de Marokkaanse vrouwen die gewoon vrij bewegen en dus niet onderdrukt zijn zeggen zelf toch echt een voorkeur te hebben voor een Marokkaanse man. Dat is ook wel logisch, aangezien je als mens toch eerder kiest voor iemand met een zelfde achtergrond en gemeenschappelijke kenmerken.
Je moet eens weten hoe die Marokkaanse mannen zich dagelijks bemoeien met "hun vrouwen" uit de roedel. Ze kunnen ze niet met rust laten de wet voor te schrijven hoe tijdig te trouwen en kinderen te nemen. Of dat nu de broer of verre nee is maakt niks uit.
pi_126127402
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:54 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je moet eens weten hoe die Marokkaanse mannen zich dagelijks bemoeien met "hun vrouwen" uit de roedel. Ze kunnen ze niet met rust laten de wet voor te schrijven hoe tijdig te trouwen en kinderen te nemen. Of dat nu de broer of verre nee is maakt niks uit.
Ik denk dat ik als Marokkaanse toch echt wel beter weet dan jij hoe het er bij ons aan toe gaat. ;) Neemt niet weg dat Marokkaanse vrouwen een voorkeur hebben voor Marokkaanse mannen. Ik ken geen Marokkaanse vrouw ( en geloof mij ik ken er erg veeeeel) die liever een niet-Marokkaan wenst.
pi_126127414
quote:

[..]

Ja want alle Marokkaanse mannen zijn zo. :') Jij leeft echt nog in de middeleeuwen, of heel erg last van vooroordelen. Jammer hoor.
  maandag 6 mei 2013 @ 14:24:48 #209
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_126128430
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:56 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik denk dat ik als Marokkaanse toch echt wel beter weet dan jij hoe het er bij ons aan toe gaat. ;) Neemt niet weg dat Marokkaanse vrouwen een voorkeur hebben voor Marokkaanse mannen. Ik ken geen Marokkaanse vrouw ( en geloof mij ik ken er erg veeeeel) die liever een niet-Marokkaan wenst.
Maar als dat zo is, en dan Marokaansemannen steeds meer met niet-Marokaanse vrouwen gaan, dan blijven er toch heel veel vrijgezelle Marokaanse vrouwen over?
pi_126129157
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:24 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Maar als dat zo is, en dan Marokaansemannen steeds meer met niet-Marokaanse vrouwen gaan, dan blijven er toch heel veel vrijgezelle Marokaanse vrouwen over?
Marokkaanse mannen kiezen ook gewoon nog altijd voor Marokkaanse vrouwen.
pi_126129237
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:24 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk trouwen de Marokkaanse mannen toch met Marokkaanse vrouwen. (meeste dan)
  maandag 6 mei 2013 @ 14:46:39 #212
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_126129275
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:43 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Marokkaanse mannen kiezen ook gewoon nog altijd voor Marokkaanse vrouwen.
Altijd ja? Het komt wel voor hoor dat ze dat niet doen en persoonlijk verwacht ik dat de komende 20 jaar dat minder en minder wordt.
pi_126129301
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:45 schreef ntm het volgende:
Mensen die naar afkomst kijken. :') :') :') :') :') :')
  maandag 6 mei 2013 @ 14:47:19 #214
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_126129303
er is een uitwisselingsprogramma aan de gang ts

R&P / Mooie Marokkaanse dames kiezen steeds vaker voor blanke mannen

complot tegen de donkere medemens
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_126129338
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:47 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

pi_126129680
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:46 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Altijd ja? Het komt wel voor hoor dat ze dat niet doen en persoonlijk verwacht ik dat de komende 20 jaar dat minder en minder wordt.
Komt voor, maar heel weinig. Merendeel van de Marokkaanse mannen trouwt toch uiteindelijk met een Marokkaanse vrouw. Ik denk niet dat het binnen nu en 20 jaar zal veranderen, daar waar de Marokkaanse gemeenschap vrij hecht is en toch naar elkaar toe trekt. ;)
pi_126129970
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:47 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Ik vind dat soort mensen echt triest, eerlijk waar. Blij dat mijn ouders mij wel altijd in mijn opvoeding meegaven dat afkomst niet belangrijk is.
pi_126130395
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:48 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:04 schreef ntm het volgende:

[..]

Ik vind dat soort mensen echt triest, eerlijk waar. Blij dat mijn ouders mij wel altijd in mijn opvoeding meegaven dat afkomst niet belangrijk is.
O mij ouders hebben mij ook een degelijke opvoeding mee gegeven maar ik vind die mensen die zeggen dat je niet naar afkomst moet kijken altijd een beetje triest en naïef. Afkomst heeft niet alleen maar negatieve maar meestal vooral positieve kanten ook al is dat niet bij elke afkomst het geval natuurlijk. :7
pi_126130596
Mij maakt echt niks uit waar iemand vandaan komt, maar ik merk bijvoorbeeld wel dat ik eerder op Ariërs val dan negers.

Maar mijn ma heeft gezegd dat ik niet moet wagen om ooit met een: marokkaan, turk of neger thuis te komen :')
pi_126133748
quote:
9s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Mij maakt echt niks uit waar iemand vandaan komt, maar ik merk bijvoorbeeld wel dat ik eerder op Ariërs val dan negers.

Maar mijn ma heeft gezegd dat ik niet moet wagen om ooit met een: marokkaan, turk of neger thuis te komen :')
Geen chinezen?
pi_126133830
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:33 schreef Djibril het volgende:

[..]

Geen chinezen?
Mijn ma is zelf Chinees(ik grotendeels ook). Maar zelf zei ze dat ze wou dat ik gewoon met een kaaskop trouw, of een Amerikaan. :') _O-

Mijn moeder soms ;(
pi_126133976
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Mijn ma is zelf Chinees(ik grotendeels ook). Maar zelf zei ze dat ze wou dat ik gewoon met een kaaskop trouw, of een Amerikaan. :') _O-

Mijn moeder soms ;(
Ben in China geweest en je moeder is niet de enige. Vrouwen daar lieten je niet met rust. Allemaal wouden ze de westerling hebben.

Ik vind zelf dat afkomst belangrijk is. We kunnen allemaal zeggen van het maakt niet uit en je houdt van elkaar, maar iedereen is een beetje racistisch van binnen. Vroeg of laat zullen er botsingen plaatsvinden.
  maandag 6 mei 2013 @ 16:41:40 #223
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_126134120
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef sthomass het volgende:

[..]

"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_126139753
quote:

Ik denk ook niet dat een beetje Marokkaanse man voor jou kiest. Don't worry dus! :)
pi_126139794
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Mijn moeder soms ;(
Wat een zelfhaat. Je moet als mens je eigen volk maar zo erg haten. Heb bijna medelijden met jou en jouw moeder.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2013 19:01:26 ]
pi_126141762
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 19:00 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat een zelfhaat. Je moet als mens je eigen volk maar zo erg haten. Heb bijna medelijden met jou en jouw moeder.
Klinkt raar maar mijn moeder is zelf Marokkaanse en ze heeft tegen mij ook gezegd dat ze liever niet heeft dat ik met een Marokkaan thuis kom. Maar goed ik woon ook in Gouda, deze mocro's hier zijn triest. :') Terwijl op de universiteit hele leuke zitten. :)
pi_126141893
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:15 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

[..]

O mij ouders hebben mij ook een degelijke opvoeding mee gegeven maar ik vind die mensen die zeggen dat je niet naar afkomst moet kijken altijd een beetje triest en naïef. Afkomst heeft niet alleen maar negatieve maar meestal vooral positieve kanten ook al is dat niet bij elke afkomst het geval natuurlijk. :7
Kan me alleen niet voorstellen dat je iemand afkeurt omdat diegene een bepaalde afkomst heeft.
pi_126144238
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 19:41 schreef ntm het volgende:

[..]

Klinkt raar maar mijn moeder is zelf Marokkaanse en ze heeft tegen mij ook gezegd dat ze liever niet heeft dat ik met een Marokkaan thuis kom. Maar goed ik woon ook in Gouda, deze mocro's hier zijn triest. :') Terwijl op de universiteit hele leuke zitten. :)
Klinkt niet raar, het is gewoon raar. Je moeder hoort te weten dat je Marokkanen in allerlei geuren en kleuren hebt en je te adviseren te gaan voor een Marokkaan die wel fatsoenlijk is.
pi_126144538
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Klinkt niet raar, het is gewoon raar. Je moeder hoort te weten dat je Marokkanen in allerlei geuren en kleuren hebt en je te adviseren te gaan voor een Marokkaan die wel fatsoenlijk is.
Weet ook eigenlijk niet waarom ze het zei, maar zal het nog wel eens navragen. Het is gewoon denk ik omdat er hier in Nederland veel Berbers wonen en vaak roddelen ze zoveel pffff ik word daar zo moe van. Zie maar eens een goede Marokkaan te vinden die niet oordeelt over je, ze vinden je al zo snel een slet of een hoer ofzo. Maar goed zoals ik al zei ik woon in Gouda, hier zie je alleen maar trieste voorbeelden.
pi_126145824
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:36 schreef ntm het volgende:

[..]

Weet ook eigenlijk niet waarom ze het zei, maar zal het nog wel eens navragen. Het is gewoon denk ik omdat er hier in Nederland veel Berbers wonen en vaak roddelen ze zoveel pffff ik word daar zo moe van. Zie maar eens een goede Marokkaan te vinden die niet oordeelt over je, ze vinden je al zo snel een slet of een hoer ofzo. Maar goed zoals ik al zei ik woon in Gouda, hier zie je alleen maar trieste voorbeelden.
Die heb je genoeg, meer dan die ettertjes die jij tegenkomt of ziet op straat.
  FOK!fotograaf maandag 6 mei 2013 @ 21:02:45 #231
145146 Andyy
pi_126146108
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:41 schreef einzeinz het volgende:
Chineesjes van 16 zijn ook spannend hoor, die zijn pas onderdanig!
Genoeg chicks gescoord door Aziaat te zijn hoor :6 (geen Chinees)
En alleen maar hoger opgeleide O+
  maandag 6 mei 2013 @ 21:07:01 #232
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_126146376
Dat soort vrouwen zijn labiel, nietwaar?
Kaleidoscopiklimax
pi_126146403
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 19:44 schreef ntm het volgende:

[..]

Kan me alleen niet voorstellen dat je iemand afkeurt omdat diegene een bepaalde afkomst heeft.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen. We kunnen wel politiek correct doen, maar iedereen ziet zijn/haar dochter toch echt het liefst met iemand van zijn/haar eigen afkomst. Dat zit in de aard van de mens.
pi_126146633
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:07 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik kan me er wel wat bij voorstellen. We kunnen wel politiek correct doen, maar iedereen ziet zijn/haar dochter toch echt het liefst met iemand van zijn/haar eigen afkomst. Dat zit in de aard van de mens.
Ja tuurlijk ouders keuren wel vriendjes/vriendinnetjes van hun kinderen af op afkomst (jammer), maar ik heb het over jij als persoon zelf. Je komt iemand tegen die je leuk vind, maar als je hoort wat voor afkomst diegene heeft, kan je diegene dan gelijk onaantrekkelijk vinden?
pi_126146853
What the fuck maakt afkomst nou uit als je allebei eensgezinde ideeën over het leven en de toekomst hebt?

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 06-05-2013 21:14:12 ]
pi_126147049
quote:

[..]

Je weet helemaal niks omtrent Marokkaanse mannen, dat is wel duidelijk.

Groetjes van een Marokkaanse man.

[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 06-05-2013 21:18:16 ]
pi_126147123
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:10 schreef ntm het volgende:

[..]

Ja tuurlijk ouders keuren wel vriendjes/vriendinnetjes van hun kinderen af op afkomst (jammer), maar ik heb het over jij als persoon zelf. Je komt iemand tegen die je leuk vind, maar als je hoort wat voor afkomst diegene heeft, kan je diegene dan gelijk onaantrekkelijk vinden?
Nee, ik vind dat niet jammer. Ouders het beste met je voor en als ze een jongen/meisje afkeuren dan doen ze dat niet zonder reden.

Ja, ik kan daar op afknappen. Hoe raar het ook klinkt. Jij niet dan?
  maandag 6 mei 2013 @ 21:22:15 #238
395284 tetouaribo
expectations
pi_126147370
quote:

Ik zie heel vaak dat aziatische vrouwrn met blanken mannen gaan, ik heb gelezen dat dat komy omdat in azie typisch blanke kenmerken als schoonheids ideaal worden gezien. Dus niet zo vreemd eigenlijk.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_126147485
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef Meloewa het volgende:
Ben ik eng joh?
  maandag 6 mei 2013 @ 21:27:13 #240
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_126147682
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:24 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Ben ik eng joh?
jij bent een knuffel marokkaan
Doei!
pi_126147751
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:27 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Lijkt mij sterk dat je zo'n oordeel kan vellen over de tientallen miljoenen Marokkanen ter wereld.
pi_126147896
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:27 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Oh no she didnt!
  maandag 6 mei 2013 @ 21:30:27 #243
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_126147904
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Lijkt mij sterk dat je zo'n oordeel kan vellen over de tientallen miljoenen Marokkanen ter wereld.
Oke, ik moet zeggen dat marokkanen wel altijd wannabe beleefd tegen mij doen :@. Maar sommige zijn wel erg brutaal. Marokkaanse meisjes ook vaker wel dan niet. Niks mis mee als je beetje mond bij je hebt, maar het moet wel rechtvaardig blijven. Is bij sommige marokkanen vaker niet het geval.
Doei!
pi_126148223
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:30 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Oke, ik moet zeggen dat marokkanen wel altijd wannabe beleefd tegen mij doen :@. Maar sommige zijn wel erg brutaal. Marokkaanse meisjes ook vaker wel dan niet. Niks mis mee als je beetje mond bij je hebt, maar het moet wel rechtvaardig blijven. Is bij sommige marokkanen vaker niet het geval.
Ik doe ten eerste nooit "wannabe beleefd" (geen idee hoe ik dat moet opvatten) en ten tweede zijn de gemiddelde Nederlandse en Belgische Marokkanen verre van representatief voor de rest van de Marokkanen en zeker niet voor de Marokkanen in Marokko.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 06-05-2013 21:35:44 ]
  maandag 6 mei 2013 @ 21:37:04 #245
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_126148328
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:35 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Ik doe ten eerste nooit "wannabe beleefd" (geen idee hoe ik dat moet opvatten) en ten tweede zijn de gemiddelde Nederlandse en Belgische Marokkanen verre van representatief voor de rest van de Marokkanen en zeker niet voor de Marokkanen in Marokko.
ik bedoel meer als ik over straat loop ''hey dame'' of zo en ondertussen heel wat anders zeggen tegen de vrienden die ze langs zich hebben lopen.

Ja dat kan wel maar zo krijg je toch wel beetje een verkeerde indruk, nu zullen de marokkanen op het mbo ook wel wat anders in elkaar zitten dan bijv. de marokkan die aan het universiteit studeren.
Doei!
pi_126148447
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef Meloewa het volgende:

[..]

ik bedoel meer als ik over straat loop ''hey dame'' of zo en ondertussen heel wat anders zeggen tegen de vrienden die ze langs zich hebben lopen.

Ja dat kan wel maar zo krijg je toch wel beetje een verkeerde indruk, nu zullen de marokkanen op het mbo ook wel wat anders in elkaar zitten dan bijv. de marokkan die aan het universiteit studeren.
Zeuren over Marokkanen, maar het universiteit typen. Hmmm ja meid. :)
  maandag 6 mei 2013 @ 21:39:46 #247
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_126148504
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Zeuren over Marokkanen, maar het universiteit typen. Hmmm ja meid. :)
Sorry dat ik niet het licht heb uitgevonden meid.
Doei!
pi_126148749
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:39 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Sorry dat ik niet het licht heb uitgevonden meid.
Nee inderdaad, je bent drukker bezig je vingertje wijzen naar Marokkanen. ;)
pi_126148760
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dat maakt haar moeder wel uit :')
pi_126148767
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef Meloewa het volgende:

[..]

De Nederlanders die ik op het mbo zag lopen waren erger en nog meer aso dan de Marokkanen en Turken die er op zaten en op mijn hogeschool zie ik weer hele nette Nederlanders lopen, wat is je punt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 06-05-2013 21:44:39 ]
pi_126149057
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee, ik vind dat niet jammer. Ouders het beste met je voor en als ze een jongen/meisje afkeuren dan doen ze dat niet zonder reden.

Ja, ik kan daar op afknappen. Hoe raar het ook klinkt. Jij niet dan?
Ik kan me niet voorstellen dat ik afknap op iemand omdat hij uit een bepaald land komt. Lekker boeiend of iemand Braziliaans, Turks, Marokkaans, Amerikaans, etc. is.
  maandag 6 mei 2013 @ 21:49:15 #252
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_126149075
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:44 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

De Nederlanders die ik op het mbo zag lopen waren erger en nog meer aso dan de Marokkanen en Turken die er op zaten en op mijn hogeschool zie ik weer hele nette Nederlanders lopen, wat is je punt?
oke over het algemeen zijn marokkanen naar mijn idee gewoon wat feller, minder bescheiden aangelegd.
Doei!
pi_126149089
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:22 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Ik zie heel vaak dat aziatische vrouwrn met blanken mannen gaan, ik heb gelezen dat dat komy omdat in azie typisch blanke kenmerken als schoonheids ideaal worden gezien. Dus niet zo vreemd eigenlijk.
Klopt, aziatische vrouwen vallen vaak op blanke mannen ja.
pi_126149128
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:43 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Dat maakt haar moeder wel uit :')
Inderdaad.
pi_126149239
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef Meloewa het volgende:

[..]

oke over het algemeen zijn marokkanen naar mijn idee gewoon wat feller, minder bescheiden aangelegd.
Dus daarom zijn ze maar eng? :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 06-05-2013 21:52:09 ]
  maandag 6 mei 2013 @ 21:54:23 #256
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_126149430
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:51 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Dus daarom zijn ze maar eng? :')
Eng was niet het juiste woord. Ik vind marokkanen soms zelf best grappig. Maar niet dat ik er iets mee wil of gewoon.
maar ligt ook aan de opvoeding, en ik merk zelf ook wel dat het juist vaker net wat meer de marokkanen zijn met zulk gedrag dan de Nederlanders.
Doei!
pi_126149739
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:54 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Eng was niet het juiste woord. Ik vind marokkanen soms zelf best grappig. Maar niet dat ik er iets mee wil of gewoon.
maar ligt ook aan de opvoeding, en ik merk zelf ook wel dat het juist vaker net wat meer de marokkanen zijn met zulk gedrag dan de Nederlanders.
Van mij hoef je Marokkanen niet geweldig of fantastisch te vinden ofzo, maar meer jouw manier van redeneren en iedereen over een kam scheren is iets wat je achterwege moet houden aangezien er zat, maar dan ook zat, Marokkanen zijn die niet aan het stereotype voldoen. Maar goed, aangezien de meeste Marokkanen in Nederland financieel en sociaal gezien pauper zijn snap ik het wel, maar daarmee beledig je ook de mensen die niet tot die sociale klasse behoren. Niet om jou te haten ofzo. Snappie?
pi_126149765
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:48 schreef ntm het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat ik afknap op iemand omdat hij uit een bepaald land komt. Lekker boeiend of iemand Braziliaans, Turks, Marokkaans, Amerikaans, etc. is.
Tjah, dat mag jij vinden. Daarin verschillen we van smaak. :)
  maandag 6 mei 2013 @ 21:59:39 #259
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_126149853
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Van mij hoef je Marokkanen niet geweldig of fantastisch te vinden ofzo, maar meer jouw manier van redeneren en iedereen over een kam scheren is iets wat je achterwege moet houden aangezien er zat, maar dan ook zat, Marokkanen zijn die niet aan het stereotype voldoen. Maar goed, aangezien de meeste Marokkanen in Nederland financieel en sociaal gezien pauper zijn snap ik het wel, maar daarmee beledig je ook de mensen die niet tot die sociale klasse behoren. Niet om jou te haten ofzo. Snappie?
je bedoeld uitzonderingen zoals jij? :o
Doei!
pi_126150063
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:59 schreef Meloewa het volgende:

[..]

je bedoeld uitzonderingen zoals jij? :o
Oh, ik ben een uitzondering? Wanneer ben ik dat niet dan? Wanneer ik in een gestolen BMW rij, een aarslelijk Guccipatroon overal draag, Nederlands met een dik accent praat en niet verder ben gekomen dan het eerste leerjaar van het mbo "eigen zaak open maken, klaar"? Ben ik dan geen uitzondering meer?

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 06-05-2013 22:02:51 ]
  maandag 6 mei 2013 @ 22:03:16 #261
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_126150186
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:01 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Oh, ik ben een uitzondering? Wanneer ben ik dat niet dan? Wanneer ik in een gestolen BMW rij, een aarslelijk Guccipatroon ovealr draag, Nederlands met een dik accent praat en niet verder ben gekomen dan het eerste leerjaar van het mbo "eigen zaak open maken, klaar"? Ben ik dan geen uitzondering meer?
Dat is wel heel erg het stereotype marokkaan.
Doei!
pi_126150341
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:03 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg het stereotype marokkaan.
Ben je dan een uitzondering wanneer je niet aan het stereotype voldoet? :') Ben gewoon mezelf, en toevallig ben ik geen crimineel, laagopgeleide, spreek accentloos Nederlands en draag kleding als ieder ander die in de H&M, Zara en Pull & Bear komt. Is dat echt zó vreemd?
pi_126150922
Allemaal in hokjes denken hier
pi_126151191
quote:
9s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Allemaal in hokjes denken hier
Inderdaad zeg. Sorry voor mijn taalgebruik, maar dat is echt te idioot voor woorden.
pi_126153020
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:17 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Inderdaad zeg. Sorry voor mijn taalgebruik, maar dat is echt te idioot voor woorden.
Niet zo aantrekken joh. Laat die mensen lekker.
pi_126153497
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:17 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

I know. Was net kickboksen, kwam mijn ma ff kijken, kom ik thuis: ja, de helft zijn criminelen.
Ik: hoe kom je daar nou weer bij, ze zijn hartstikke aardig.
Mijn ma: je ziet het toch aan hun uiterlijk.
Ik: ja en ik zit in een asian gang.

Toen werd ze boos
:') ;(
pi_126155681
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:05 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Ben je dan een uitzondering wanneer je niet aan het stereotype voldoet? :') Ben gewoon mezelf, en toevallig ben ik geen crimineel, laagopgeleide, spreek accentloos Nederlands en draag kleding als ieder ander die in de H&M, Zara en Pull & Bear komt. Is dat echt zó vreemd?
Je hebt het er moeilijk mee he marokkaan zijn in Nederland
pi_126156112
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

I know. Was net kickboksen, kwam mijn ma ff kijken, kom ik thuis: ja, de helft zijn criminelen.

Toen werd ze boos
Mensen die in hokjes denken blijf je hebben. Zelf hebben ze het bewust (met name de oudere generaties) niet eens door hoe idioot dat is.
pi_126156123
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:34 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Je hebt het er moeilijk mee he marokkaan zijn in Nederland
Ja, verschrikkelijk.
pi_126159964
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 19:44 schreef ntm het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat mensen zich dat niet kunnen voorstellen wat dat zou wel erg naïef zijn. :')
  dinsdag 7 mei 2013 @ 15:05:40 #271
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_126173363
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Mensen die in hokjes denken blijf je hebben. Zelf hebben ze het bewust (met name de oudere generaties) niet eens door hoe idioot dat is.
Merk je dat ook in het dagelijkse leven?
signatuurloos
pi_126207269
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 15:05 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Merk je dat ook in het dagelijkse leven?
De verbazing als ik zeg dat ik Marokkaan ben bij nieuwe mensen die mij niet kennen wel (ook echt belachelijk), maar de extreme variant zoals hier op FOK! niet. Maar hier zijn vaak ook de mensen die de ballen het niet hebben om het recht in mijn gezicht te zeggen :)
pi_126207408
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Daarmee beledig je pas iemand zodra hij/zij zich aangesproken voelt. Als iemand begint te ranten over de Hollander en alle standaard clichés weet ik precies wat ze bedoelen zonder me persoonlijk aangesproken te voelen, sterker nog ik deel die mening.

Als men het tegenwoordig over Marokkanen of Marokkanengedrag heeft doelt men op de, in het straatbeeld, overmatig vertegenwoordigde pauper bontkraagjes met dito gedrag. Dat is 'de Marokkaan' omdat zij het referentiekader bepalen, niet alle woonachtige mensen in Marokko.

Dus als je je al beledigt voelt kun je dat in je achterhoofd houden. Door overigens niet zo'n idioot: kapsel, petje, jas, schoeisel, accent, asociaal gedrag te vertonen ben je voor de meeste mensen al geen 'Marokkaan' meer.
pi_126207749
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:07 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Daarmee beledig je pas iemand zodra hij/zij zich aangesproken voelt. Als iemand begint te ranten over de Hollander en alle standaard clichés weet ik precies wat ze bedoelen zonder me persoonlijk aangesproken te voelen, sterker nog ik deel die mening.

Als men het tegenwoordig over Marokkanen of Marokkanengedrag heeft doelt men op de, in het straatbeeld, overmatig vertegenwoordigde pauper bontkraagjes met dito gedrag. Dat is 'de Marokkaan' omdat zij het referentiekader bepalen, niet alle woonachtige mensen in Marokko.

Dus als je je al beledigt voelt kun je dat in je achterhoofd houden. Door overigens niet zo'n idioot: kapsel, petje, jas, schoeisel, accent, asociaal gedrag te vertonen ben je voor de meeste mensen al geen 'Marokkaan' meer.
Oh, ik ben ook het eens als iemand Nederlandse Marokkanen kut vindt. Ik haat ze ook. Echter, voor mij is er een enorm groot verschil tussen een Nederlandse Marokkaan en een Marokkaan. Ik ben er zelf ook een, dus natuurlijk voel ik mij aangesproken. Ik heb het topic niet nauw doorgenomen maar er staat nergens specifiek dat kuttuig op straat. Gewoon Marokkanen. Als iemand roept dat alle Marokkanen kut en eng zijn, dan is het niet zo vreemd dat ik mij aangesproken voel. Als het ze nou met specificeren met Marokkaans tuig/straattuig, had je mij niet gezien hier. Maar goed, Marokkanen specificeren is te veel moeite en het is makkelijker om iedereen over een kam te scheren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 08-05-2013 10:22:51 ]
pi_126207862
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:19 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Oh, ik ben ook het eens als iemand Nederlandse Marokkanen kut vindt. Ik haat ze ook. Echter, voor mij is er een enorm groot verschil tussen een Nederlandse Marokkaan en een Marokkaan. Ik ben er zelf ook een, dus natuurlijk voel ik mij aangesproken. Ik heb het topic niet nauw doorgenomen maar er staat nergens specifiek dat kuttuig op straat. Gewoon Marokkanen. Als iemand roept dat alle Marokkanen kut en eng, dan is het niet zo vreemd dat ik mij aangesproken voel. Als het ze nou met specificeren met Marokkaans tuig/straattuig, had je mij niet gezien hier.
Voor mensen (fok!ers) die zelden buiten komen zijn alle Marokkanen paupers omdat dat de enigen zijn waarmee ze geconfronteerd worden als ze 1x per jaar naar Utrecht of Amsterdam gaan.
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:16:45 #276
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_126218912
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:02 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

De verbazing als ik zeg dat ik Marokkaan ben bij nieuwe mensen die mij niet kennen wel (ook echt belachelijk), maar de extreme variant zoals hier op FOK! niet. Maar hier zijn vaak ook de mensen die de ballen het niet hebben om het recht in mijn gezicht te zeggen :)
Op FOK! is gewoon alles extreem. Zal wel te maken hebben dat sommigen hier een beetje gefrustreerd zijn en in het echte leven niet kunnen uiten. :)
signatuurloos
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:21:40 #277
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_126219093
Ik ben geen racist, maar er is nog geen enkele mooie en vooral intelligentie vrouw naar bed gegaan met een niggah of een mocrat.

quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:02 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Nee, omdat iedereen doodsbenauwd is, je hoeft maar één zo'n mafkees te treffen.
graag verwijderen
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:21:57 #278
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_126219103
Maar goed, ik vind het soms erg irritant hoe hier over autisten, mensen met dyslexie en Nederlandse vrouwen gesproken worden.
signatuurloos
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:24:57 #279
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_126233271
Omdat mocro's met hun wietgeld allemaal dure spullen kunnen kopen
Gr gr. de KLB Keizer
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:46:31 #280
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_126234492
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef zomer86 het volgende:
Ik ben geen racist, maar er is nog geen enkele mooie en vooral intelligentie vrouw naar bed gegaan met een niggah of een mocrat.
[..]

Google eens op Doutzen Kroes.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_126239234
Nou, deze Marokkaanse is over precies 12 dagen lekker in haar land Marokko!

Waarom ik het zeg? Ja, had er gewoon even zin in.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2013 22:06:42 ]
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:44:54 #282
395284 tetouaribo
expectations
pi_126241335
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nou, deze Marokkaanse is over precies 12 dagen lekker in haar land Marokko!

Waarom ik het zeg? Ja, had er gewoon even zin in.
Toevallig, ik ben over 12 dagen weer terug in NL.
pi_126241495
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:44 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Toevallig, ik ben over 12 dagen weer terug in NL.
Waar zit jij? Tetouan denk ik? Hahaha, ik ben over 12 dagen in Tetouan! Hoe is het daar?
  woensdag 8 mei 2013 @ 22:59:36 #284
395284 tetouaribo
expectations
pi_126242164
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:47 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Waar zit jij? Tetouan denk ik? Hahaha, ik ben over 12 dagen in Tetouan! Hoe is het daar?
Inderdaad tetouan. De zomer is sinds een week echt begonnen voor mijn gevoel. Vandaag was het 27 graden en het word elke dag lekkerder. Strand word ook drukker enzo.
pi_126242479
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Inderdaad tetouan. De zomer is sinds een week echt begonnen voor mijn gevoel. Vandaag was het 27 graden en het word elke dag lekkerder. Strand word ook drukker enzo.
Geweldig! Ik begrijp alleen niet wat je op internet doet. Als ik in Marokko straks ben dan wil ik echt niks meer met Nederland te maken hebben en dus ook niks met internet. Geniet lekker van het weertje, de adhaan.... alle Marokkaantjes om je heen, heerlijke thee... gherayef... chorro en de pippaaaa!! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2013 23:04:57 ]
pi_126242647
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Toen werd ze boos
Je moeder hoeft niet bang te zijn. Een gemiddelde Marokkaan is echt niet geïnteresseerd in een spleetoog van 1.50 met een cup AA ( om maar even net zo grof als jouw moeder te zijn.) ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2013 23:09:48 ]
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:07:30 #287
395284 tetouaribo
expectations
pi_126242661
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Geweldig! Ik begrijp alleen niet wat je op internet doet. Als ik in Marokko straks ben dan wil ik echt niks meer met Nederland te maken hebben en dus ook niks met internet. Geniet lekker van het weertje, de adhaan.... alle Marokkaantjes om je heen, heerlijke thee... gherayef... chorro en de pippaaaa!! :D
Miin neef heeft een internetcafé dus af en toe 'werk' ik een paar uurtjes daar. plus ik vind eigelijk wel gezellig. Mis ook wel wat mensen uit NL. Als ik die mee kon nemen!
pi_126242706
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Miin neef heeft een internetcafé dus af en toe 'werk' ik een paar uurtjes daar. plus ik vind eigelijk wel gezellig. Mis ook wel wat mensen uit NL. Als ik die mee kon nemen!
Aha! In welke wijk zit je dan?
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:10:12 #289
395284 tetouaribo
expectations
pi_126242817
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:08 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Aha! In welke wijk zit je dan?
Karyan én martil. Wissel het een beetje af.
pi_126242859
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:10 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Karyan én martil. Wissel het een beetje af.
Aha leuk! Hoe is het daar in Martil nu dan?
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:13:17 #291
395284 tetouaribo
expectations
pi_126242999
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:10 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Aha leuk! Hoe is het daar in Martil nu dan?
Nu ben ik daar niet:P
Maar het word steeds leuker. Je ziet steeds meer mensen op het strand en terrasjes. Alleen het water is nog een beetje koud.
Uit welke wijk kom jij?
pi_126243088
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:13 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Nu ben ik daar niet:P
Maar het word steeds leuker. Je ziet steeds meer mensen op het strand en terrasjes. Alleen het water is nog een beetje koud.
Uit welke wijk kom jij?
Ik heb er zin in!

Soekna tehmir.. daar bij Safir.
pi_126250862
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Internet en Nederland zijn toch twee verschillende dingen. :? Toch best handig om af en toe mail te checken.
signatuurloos
pi_126250869
vieze vuile kankerhoeren
pi_126250940
We zijn gewoon knapper
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:04:27 #296
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_126252731
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Je bent wel een racist. En google Heidi Klum.
pi_126252837
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:04 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je bent wel een racist. En google Heidi Klum.
Heidi Klum slim? Mwoah.
  donderdag 9 mei 2013 @ 10:08:19 #298
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_126252850
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 10:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heidi Klum slim? Mwoah.
Wel mooi :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')