Dat zal maar niks voor mij, ik vind ze niks zowel qua innerlijk vaker en uiterlijk staat me ook niet zo aanquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef sthomass het volgende:
[..]
Er zijn best aardige Marokkanen hoor, alleen niet echt in Nederland..
Gelijk heb je..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat zal maar niks voor mij, ik vind ze niks zowel qua innerlijk vaker en uiterlijk staat me ook niet zo aan
De smaak van de man verandert ook..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:57 schreef picardmike het volgende:
Ja ts zeg ik ook de hele tijd op fok. De neger is niet meer in, maar de marrokaan is ook al op zijn retour. Tegenwoordig zijn de donkerharige nederlanders helemaal in, in mijn tijd waren nederlanders nog slecht in bed, mensen van vluggertje, gierig, altijd serieus en bezig met werk. Nu zijn ze weer teruggekomen. Face it de smaak van de vrouw wisselt gewoon om de 10jr.
u houdt van harigquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou het liever andersom zien. Dat die mooie Marokkaanse dames voor een blanke man als Sapstengel kiezen.
Zit je gelijk aan die cultuur vast.. Hoop gezeik.. Ik heb een anderhalve maand bij een Marokkaan in huis gezeten, geen alchohol, geen ham..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou het liever andersom zien. Dat die mooie Marokkaanse dames voor een blanke man als Sapstengel kiezen.
Maarja, het type vrouwen dat op Marokkanen valt is meestal volksbuurt tokkie die bij de Coolcat shopt. Sowieso niet interessant dus.
Klopt in mijn kindertijd viel iedereen op pamela anderson en daarvoor op monroe, blond is heel lang een must voor mannen geweest. Daarna waren het van die katja types, indisch en daarna meer hollandse brunettes zoals jolante.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef sthomass het volgende:
[..]
De smaak van de man verandert ook..
Maar echt mooie Marokkaanse vrouwen heb ik ook nog nooit gezien. Of echt heel zeldzaam. Sowieso een grote neus vaak, wat ik bij vrouwen erg lelijk vind.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
Maarja, het type vrouwen dat op Marokkanen valt is meestal volksbuurt tokkie die bij de Coolcat shopt. Sowieso niet interessant dus.
Dat is wel deels een mythe. Ze zitten er wel tussen maar de echte dames halen het gewoon weg.quote:
Maryam Hassouni dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef Aliana het volgende:
[..]
Maar echt mooie Marokkaanse vrouwen heb ik ook nog nooit gezien. Of echt heel zeldzaam. Sowieso een grote neus vaak, wat ik bij vrouwen erg lelijk vind.
Sowieso geen varkensvlees he.. En stoppen met alcohol zou ik nooit doen..quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is wel deels een mythe. Ze zitten er wel tussen maar de echte dames halen het gewoon weg.
Geen ham is trouwens geen probleem, alcohol is iets lastiger.
Het verschilt, de echt gelovige Marokkanen, die zijn gewoon aardig. In de Koran staat gewoon dat je niet mag stelen, etc. Veel Marokkanen hier zijn echter niet gelovig, en gewoon straatjochies. Die zorgen voor problemen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef Meloewa het volgende:
Marokkanen zijn ook gewoon best eng
Vooroordelen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:10 schreef Jmsls het volgende:
Tsss wat een vooroordelen hier, kunnen harstikke aardige mensen zijn
FOK! moet je sowieso met een grote korrel zout nemenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef Jmsls het volgende:
Ik zou me echt kut voelen als Marokkaan op FOK!, word je de hele tijd belachelijk gemaakt ook al doe je niets mis
Dat vrouwen marrokanen wilden dat kwam doordat veel vrouwen het als een uitdaging zagen ze te matigen van hun gelovige roots. Maar dat zie je tegenwoordig zo vaak en is binnenkort hardly a challege. Daarentegen kan een vrouw weinig doen tegen iemand van prime afkomst dat gaat als een sublieme boodschap onbewust. Die krijgen veel aandacht en dat zorg ook voor aandacht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Vrouwen willen zo'n badboy-type?
Ik snap het ook niet helemaal, want de meeste Marokkanen zijn
Klopt ,,quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
FOK! moet je sowieso met een grote korrel zout nemen
Gewoon hun cultuur misschien, vind ze zo geraffineerdquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef sthomass het volgende:
[..]
Het verschilt, de echt gelovige Marokkanen, die zijn gewoon aardig. In de Koran staat gewoon dat je niet mag stelen, etc. Veel Marokkanen hier zijn echter niet gelovig, en gewoon straatjochies. Die zorgen voor problemen.
Jah maar toch merk ik wel vaker ,tijdens uitgaan leven ,hoe die blanke meisjes hun ogen niet kunnen uithouden aan die marokkaanse jongens , het lijkt of ze die marokkanen willen opeten ,quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Vrouwen willen zo'n badboy-type?
Ik snap het ook niet helemaal, want de meeste Marokkanen zijn
Waar woon jij dan? Of ga je uit?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef SergioKra het volgende:
[..]
Jah maar toch merk ik wel vaker ,tijdens uitgaan leven ,hoe die blanke meisjes hun ogen niet kunnen uithouden aan die marokkaanse jongens , het lijkt of ze die marokkanen willen opeten ,
marokkanen hebben vaak die maffia uitstraling ,
Je hebt gelijk hoor, het zijn vaak ook best grote aanstellers en ze overdrijven echt met hun geloof..quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gewoon hun cultuur misschien, vind ze zo geraffineerd
Veel marrokanen zijn niet eens echt gelovig, maar doen alleen zo voor hun ouders. Tenzij ze lelijk zijn en weinig aandacht krijgen dan blijven ze het meestal nog wel. Ik ken ook een gast nou die zegt van zichzelf dat die op een hollander lijkt en geen marokkaans uiterlijk heeft. Maar dat slaat zo nergens op hij lijkt echt op de marrokaan. Maar hij is gewoon zo gematigd dat hij dat denkt en hij heeft daarom ook veel succes bij de vrouwtjes.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:17 schreef sthomass het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, het zijn vaak ook best grote aanstellers en ze overdrijven echt met hun geloof..
ik woon in amsterdam , ik ga wel eens uit ik zie al die mooie blanke meisjes met marokkanen lopen als ik er eentje probeer te versieren in een tent , merk ik dat steeds dat blanke meisjes stiekem met marokkaanse jongens zetten te flirten , ik maak geen schijnkans met die marokkanen om me heen , soms wil ik niet eens meer uitgaan ,quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:16 schreef Aliana het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Of ga je uit?
De Marokkanen zijn hier minder gelovig dan in Frankrijk bijvoorbeeld ja. In Frankrijk heb je veel Marokkanen die nog de afgelopen 10-15 jaar zijn geemigreerd. De Marokkanen/Algerijnen daar zitten echt te zeiken als je bijvoorbeeld aan het bier zit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Veel marrokanen zijn niet eens echt gelovig, maar doen alleen zo voor hun ouders. Tenzij ze lelijk zijn en weinig aandacht krijgen dan blijven ze het meestal nog wel. Ik ken ook een gast nou die zegt van zichzelf dat die op een hollander lijkt en geen marokkaans uiterlijk heeft. Maar dat slaat zo nergens op hij lijkt echt op de marrokaan. Maar hij is gewoon zo gematigd dat hij dat denkt en hij heeft daarom ook veel succes bij de vrouwtjes.
Ik denk dat het meer komt dat sommige vrouwen op "foute" types valt, en Marokkanen staan er "bekend" om toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef SergioKra het volgende:
[..]
Jah maar toch merk ik wel vaker ,tijdens uitgaan leven ,hoe die blanke meisjes hun ogen niet kunnen uithouden aan die marokkaanse jongens , het lijkt of ze die marokkanen willen opeten ,
marokkanen hebben vaak die maffia uitstraling ,
Tsjah, maar je wordt aangetrokken tot iemand of niet, dus vallen er zoveel blanke vrouwen op Marokkanen dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat vrouwen marrokanen wilden dat kwam doordat veel vrouwen het als een uitdaging zagen ze te matigen van hun gelovige roots. Maar dat zie je tegenwoordig zo vaak en is binnenkort hardly a challege. Daarentegen kan een vrouw weinig doen tegen iemand van prime afkomst dat gaat als een sublieme boodschap onbewust. Die krijgen veel aandacht en dat zorg ook voor aandacht.
Zelfde geld voor vrouwen van prime afkomst die veel mannen krijgen. Daar richt de mainstream zich onbewust op. Hoewel er mensen zijn die blijven hangen.
Ja ik had het ook vroeger, kwamen er veel meiden naar me toe en zeiden van zo jij kan goed dansen. Maar tegenwoordig zitten veel nederlanders en veel meiden vooral ook op dansles. Dat is ook de rede dat donkerharige hollanders meestal weer op 1 staan. Tenzij je als surinamer een echte salsa kampioen bent en dat ook kan laten zien, ben je gewoon 1 van de mannen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef SergioKra het volgende:
[..]
ik woon in amsterdam , ik ga wel eens uit ik zie al die mooie blanke meisjes met marokkanen lopen als ik er eentje probeer te versieren in een tent , merk ik dat steeds dat blanke meisjes stiekem met marokkaanse jongens zetten te flirten , ik maak geen schijnkans met die marokkanen om me heen , soms wil ik niet eens meer uitgaan ,
Tja zoals ik al zei de knappere marokkanen zijn tegenwoordig al voor een groot deel gematigd de lelijkere die tellen niet mee. We zitten nu een beetje op het kantelpunt waar de donker harige nederlander het overneemt van de marrokaan. Vrouwen generaliseren meestal niet zo snel, de mainstream althans die kijken meestal eerst welke situatie de beste man opleverd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer komt dat sommige vrouwen op "foute" types valt, en Marokkanen staan er "bekend" om toch?
En de aandacht die ze krijgen is natuurlijk ook niet mis, een jongen die ze makkelijk kunnen krijgen willen ze niet meer, omdat het niet meer "spannend" is?
Zou wel een fase zijn, binnenkort verandert het toch weer
[..]
Tsjah, maar je wordt aangetrokken tot iemand of niet, dus vallen er zoveel blanke vrouwen op Marokkanen dan?
En hun innerlijk is soms ook
Ik zal het wel nooit begrijpen
het is de spanningquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer komt dat sommige vrouwen op "foute" types valt, en Marokkanen staan er "bekend" om toch?
En de aandacht die ze krijgen is natuurlijk ook niet mis, een jongen die ze makkelijk kunnen krijgen willen ze niet meer, omdat het niet meer "spannend" is?
Zou wel een fase zijn, binnenkort verandert het toch weer
[..]
Tsjah, maar je wordt aangetrokken tot iemand of niet, dus vallen er zoveel blanke vrouwen op Marokkanen dan?
En hun innerlijk is soms ook
Ik zal het wel nooit begrijpen
Nou weinig gevallen van marokanen die met moslimas trouwen hoor. De meeste die ik ken en gekend heb. Die hebben gewoon keer op keer een nederlandse vriendin.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef Frag_adder het volgende:
ik geloof dat ze vallen voor een zelfverzekerde man die ze niet te veel maar precies genoeg aandacht geven, en die laten we eerlijk zijn, vaak een stuk meer bezig zijn met hun lichaam dan veel nederlandse mannen en dat is aantrekkelijkVaak draaien deze vrouwen bij als ze er na een paar jaar achter komen dat deze mannen toch echt alleen met een moslima gaan trouwen.
Ach als je je hier aan ergert ben je zelf een oppervlakkig persoon, een beetje man die sterk in zijn schoene nstaat weet dat hij een vrouw die hier op valt, zelf niet eens zou willen
Nee, onzin veel marokkanen worden ook getroeteld door nederlanders, het gaat eerder om het polieke correcte. De paar die niet onder de mainstream hoeft te lijden omdat ze gewoon hun best doen. Hoewel die paar eigenlijk heel veel zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het is de spanninghet feit dat het fout is, juist omdat je ouders het nooit gaan accepteren, het er tegen afzetten, en vaak het feit dat ze een stuk zelfverzekerder zijn dan mannen die je normaal tegen komt. Ik kan het begrijpen maar ik heb er geen begrip voor
klopt helemaal , marokkanen nemen hun eigen volk vrouwen niet of donkere meisjes ,quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou weinig gevallen van marokanen die met moslimas trouwen hoor. De meeste die ik ken en gekend heb. Die hebben gewoon keer op keer een nederlandse vriendin.
vriendin is niet getrouwd, uiteindelijk kiezen er veel toch voor familiequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou weinig gevallen van marokanen die met moslimas trouwen hoor. De meeste die ik ken en gekend heb. Die hebben gewoon keer op keer een nederlandse vriendin.
Wil je aub even ophouden over dat jij, als een neger het moeilijk hebt om nu meisjes te versieren?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef SergioKra het volgende:
[..]
klopt helemaal , marokkanen nemen hun eigen volk vrouwen niet of donkere meisjes ,
Blanke meisjes willen alleen marokkanen hun andersom ook , raar is dat . ze hadden ouderwets moeten blijven , ze zijn nu goed geintergeert ze leven gewoon net als de ongelovige mensen ,
de nieuwe generatie marokkanen wat we nu hebben zijn heel open , met hun uiterlijk en hun uitstraling veroveren ze alle mooie blanke vrouwen , als neger word het alleen moeilijk en moeilijk door die marokkanen
Het is echt zo hoor, ik merk het ook. Vroeger hoefde ik als (half)neger alleen maar een discotheek binnen te lopen en had zo sjans. Weet nog dat ik langs plekken liep en meiden al spelend riepen dat ze een neger wilde. Als ik naast meiden ging dansen lachte ze en kon ik zomaar verder gaan, nu kijken ze me raar aan. Tegenwoordig krijg ik nooit meer zomaar aandacht en moet ik er mijn best voor doen. Ook op datingsites merk ik het dat ik niet zozeer beoordeeld word op uiterlijk, maar het innerlijk echt de doorslag geeft.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wil je aub even ophouden over dat jij, als een neger het moeilijk hebt om nu meisjes te versieren?
Maar innerlijk is toch ook belangrijker?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:45 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het is echt zo hoor, ik merk het ook. Vroeger hoefde ik als (half)neger alleen maar een discotheek binnen te lopen en had zo sjans. Als ik naast meiden ging dansen lachte ze en kon ik zomaar verder gaan, nu kijken ze me raar aan. Tegenwoordig krijg ik nooit meer zomaar aandacht en moet ik er mijn best voor doen. Ook op datingsites merk ik het dat ik niet zozeer beoordeeld word op uiterlijk, maar het innerlijk echt de doorslag geeft.
en wat is je klacht precies?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:45 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het is echt zo hoor, ik merk het ook. Vroeger hoefde ik als (half)neger alleen maar een discotheek binnen te lopen en had zo sjans. Als ik naast meiden ging dansen lachte ze en kon ik zomaar verder gaan, nu kijken ze me raar aan. Tegenwoordig krijg ik nooit meer zomaar aandacht en moet ik er mijn best voor doen. Ook op datingsites merk ik het dat ik niet zozeer beoordeeld word op uiterlijk, maar het innerlijk echt de doorslag geeft.
Man, het is eerder omdat je een ouwe lul begint te wordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:45 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het is echt zo hoor, ik merk het ook. Vroeger hoefde ik als (half)neger alleen maar een discotheek binnen te lopen en had zo sjans. Weet nog dat ik langs plekken liep en meiden al spelend riepen dat ze een neger wilde. Als ik naast meiden ging dansen lachte ze en kon ik zomaar verder gaan, nu kijken ze me raar aan. Tegenwoordig krijg ik nooit meer zomaar aandacht en moet ik er mijn best voor doen. Ook op datingsites merk ik het dat ik niet zozeer beoordeeld word op uiterlijk, maar het innerlijk echt de doorslag geeft.
Ja maar vrouwen kijken natuurlijk nooit echt naar innerlijk. Ze kijken meer naar wie ze het meeste aandacht geeft. Meer naar zelfvertrouwen en die krijg je als je vanuit je afkomst al veel aandacht krijgt van de andere sexe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar innerlijk is toch ook belangrijker?
Of wil jij gichelend meisjes om je heen die jou leuk vinden omdat je half donker bent
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen kijken natuurlijk nooit echt naar innerlijk. Ze kijken meer naar wie ze het meeste aandacht geeft. Meer naar zelfvertrouwen en die krijg je als je vanuit je afkomst al veel aandacht krijgt van de andere sexe.
Ja en dat is de schuld van de marokkanen hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wil je aub even ophouden over dat jij, als een neger het moeilijk hebt om nu meisjes te versieren?
Nou, dan moet jij ook meer zelfvertrouwen uitstralen, net zoals paar jaar geleden toen ze op je afrenden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen kijken natuurlijk nooit echt naar innerlijk. Ze kijken meer naar wie ze het meeste aandacht geeft. Meer naar zelfvertrouwen en die krijg je als je vanuit je afkomst al veel aandacht krijgt van de andere sexe.
Ja wou je zeggen dat vrouwen naar innelijk keken dan? Waarom hebben we nu geen utopie dan en kan ik zo een paar enorme klootzakken opnoemen die een vriendin hebben, Straus kahn, Joran van der sloot, fritzl, bijna alle pedofielen(hebben een vrouw).quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:51 schreef Aliana het volgende:
[..]![]()
Je bent zelf ook aardig oppervlakkig of niet?
En de Rabobankquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja en dat is de schuld van de marokkanen hoor
Ja, ik heb mijn vriend via FOK! ontmoet, en buiten paar wazige foto's had ik niks anders gezien.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja wou je zeggen dat vrouwen naar innelijk keken dan? Waarom hebben we nu geen utopie dan en kan ik zo een paar enorme klootzakken opnoemen die een vriendin hebben, Straus kahn, Joran van der sloot, fritzl, bijna alle pedofielen.
Ja nu betrek je het op je eigen relatie, maar innerlijk zeggen alle vrouwen voor te staan en de ene is beter in dan de andere. Maar de meeste zijn NO GOOD!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn vriend via FOK! ontmoet, en buiten paar wazige foto's had ik niks anders gezien.
Problemen?
Denken dat innerlijk niet mee meetelt
Nee, ik bedoel TS. TS is zelf moker en probeert straatkraag cool te doen op een online forum met kazen. Bok eens op, treurwilg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Bedoel je mij, AGlarr ooit hadden wij toch een understanding?
Het klopt zeker dat ook niet-oppervlakkige vrouwen gevoelig zijn voor uiterlijk. Het kost gewoon veel tijd om iemands innerlijk te leren kennen, en dus kunnen ze die kans niet aan iedereen geven. Hoe maak je als vrouw dan een selectie uit alle mannen, wie die kans krijgt? Op basis van wat je wél weet, en dat is voor een groot deel zijn uiterlijk, uitstraling, en hoe andere vrouwen met hem omgaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja wou je zeggen dat vrouwen naar innelijk keken dan? Waarom hebben we nu geen utopie dan en kan ik zo een paar enorme klootzakken opnoemen die een vriendin hebben, Straus kahn, Joran van der sloot, fritzl, bijna alle pedofielen(hebben een vrouw).
Nee, effe serieus ik heb gedurende mijn leven echt de meest geraffineerde en onbetrouwbare mannen een vriendin zien krijgen en sommige zelfs getrouwd.
ik denkt t ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ts is een kloon van picardmike
Ken je de smart methode?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn vriend via FOK! ontmoet, en buiten paar wazige foto's had ik niks anders gezien.
Problemen?
Denken dat innerlijk niet mee meetelt
Uiterlijk os belangrijk ja, ik zeg ook niet dat het niet zo is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja nu betrek je het op je eigen relatie, maar innerlijk zeggen alle vrouwen voor te staan en de ene is beter in dan de andere. Maar de meeste zijn NO GOOD!
Het gaat in de meeste gevallen ook om status.
PVV is juist tegen Marokkanen gekkiequote:
ik denk laat ik net zo serieus reageren als TS of Picardmikequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uiterlijk os belangrijk ja, ik zeg ook niet dat het niet zo is.
Maar stop eens zeiken over de Marokkanen, je zal toch niet zo lelijk zijn dat niemand je meer aantrekkelijk vindt?
Op elke potje past een dekseltje, misschien moet je nu meer moeite doen, wat dan nog, schuld bij de anderen leggen dat JIJ minder aantrekkelijk bent is wel erg goedkoop
[..]
PVV is juist tegen Marokkanen gekkie
Wat een lariekoek.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ken je de smart methode?
specifiek
alle mannen vallen op het innerlijk van een man
meetbaar
het aantal mannen met innerlijk dat een vrouw heeft
acceptabel
het gemiddelde aantal
resultaat
weinig mannen met innerlijk hebben een vrouw
tijdgebonden
eeuwigheid
Waarom zouden homo's niet op uiterlijk vallen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef picardmike het volgende:
alle mannen vallen op het innerlijk van een man
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik denk laat ik net zo serieus reageren als TS of Picardmike
doen ze ook gewoon toch, uiterlijk is antrekkelijk voor alle seksen of geaardheden, de weging van innerlijk is persoonsafhankelijk niet geaardheidquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Waarom zouden homo's niet op uiterlijk vallen.
Dat lijkt mij ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
doen ze ook gewoon toch, uiterlijk is antrekkelijk voor alle seksen of geaardheden, de weging van innerlijk is persoonsafhankelijk niet geaardheid
Ik heb niks ergs gezegd over marrokanen hoor, volgens mij haal je dingen door elkaar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uiterlijk os belangrijk ja, ik zeg ook niet dat het niet zo is.
Maar stop eens zeiken over de Marokkanen, je zal toch niet zo lelijk zijn dat niemand je meer aantrekkelijk vindt?
Op elke potje past een dekseltje, misschien moet je nu meer moeite doen, wat dan nog, schuld bij de anderen leggen dat JIJ minder aantrekkelijk bent is wel erg goedkoop
[..]
PVV is juist tegen Marokkanen gekkie
Geen ben er al in berust, maar kan het daardoor nog wel geconstateerd hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
en wat is je klacht precies?
Dat geeft hij toch zelf aan Chinezen zijn nooit ingeweest, hij is deels afhankelijk van China voor zijn voorkomen. Misschien na de blondies over 20jr. Negers met een blonde vriendin, ja alleen de meest trouwe negers, die nog dezelfde hebben al 5-10jr terug. Als ze weer moesten zoeken zouden ze zien dat de wereld veranderd is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, dan moet jij ook meer zelfvertrouwen uitstralen, net zoals paar jaar geleden toen ze op je afrenden.
Ik ken zat negers met een mooi blond vriendin, het is echt niet zo dat alle blanke vrouwen opeens op marokkanen vallen
Stop gewoon met zeiken dat het nu moeilijker is, hoe moeilijk denk je het is voor schenkstroop bijvoorbeeld om een vrouw te versieren aangezien hij zo klein en lelijk is?
Precies, jij moet niet zeiken
Misschien gewoon voor een negerin gaan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat geeft hij toch zelf aan Chinezen zijn nooit ingeweest, hij is deels afhankelijk van China voor zijn voorkomen. Misschien na de blondies over 20jr. Negers met een blonde vriendin, ja alleen de meest trouwe negers, die nog dezelfde hebben al 5-10jr terug. Als ze weer moesten zoeken zouden ze zien dat de wereld veranderd is.
Ik kan zoveel uitstralen als ik wil, maar dan krijg ik alleen te horen dat ik oververzekerd ben omdat ik gewoon niet in de mode sta.
Doe ik ook, halve negerinnen in mijn geval dan. Want eigen geslacht word gewoon in voorlopig, door de verrechtsing.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:23 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Misschien gewoon voor een negerin gaan?
Waarom zou ik een punt moeten maken? Het was een suggestie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef picardmike het volgende:
[..]
Doe ik ook, halve negerinnen in mijn geval dan. Want eigen geslacht word gewoon in voorlopig, door de verrechtsing.
Maar wou je hier nou een punt mee maken of wat?
Op basis waarvan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waarom zou ik een punt moeten maken? Het was een suggestie.
Jij bent geniaal, zo ver had ik nog niet doorgedacht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:28 schreef nietzman het volgende:
Over tien jaar gaan alle vrouwen dus achter de Polen aan.
Ik had het over vrouwenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Op basis van jouw eigen gejank dat je niet meer zo goed in de markt ligt bij blanke vrouwen.
Ik zei Mediterraan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef De_Nuance het volgende:
Mooie blanke mannen vallen alleen maar op Marokkanen, bah!!
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef Voorschrift het volgende:
Niet alleen vrouwen
Wat stereotyperend, mannen kunnen ook prima vallen voor het Mediterrane type, waaronder ondergetekende. Als mooie blanke man.
Het is niet alsof twee mannen van kinderen gaan bevallen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef De_Nuance het volgende:
Het blanke ras wat doen jullie![]()
Geert to the rescue!
Ik doelde op de TT schat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Geeft een voorbeeld waar ik blanke vrouwen heb gezegd ipv vrouwen.
Oh die typo pak je me opquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is niet alsof twee mannen van kinderen gaan bevallen.
Ik quote geloof ik De_Nuance.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:40 schreef picardmike het volgende:
[..]
Oh die typo pak je me op![]()
wat goedkoop
Ik denk dat dit alleen herkenbaar is voor mensen die in achterstandswijken leven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef Scorpie het volgende:
Ik weet niet met welk slag vrouw de TS omgaat, maar ik merk het niet echt in mijn omgeving heurr.
Niet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is niet alsof twee mannen van kinderen gaan bevallen.
Nee, wil het wel proberen hoor, stuur maar PM.quote:
Oh zie het nu pas!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik quote geloof ik De_Nuance.
Wat een kutopmerking dus alleen achterstandsvrouwen vallen eventueel op negers?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik denk dat dit alleen herkenbaar is voor mensen die in achterstandswijken leven.
Ja naja, nee, naja oke niet allemaal nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
Die wonen ook niet alleen in achterstands wijken
Omdat jullie lekker zijn, vaak.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef Jellereppe het volgende:
Sjonge jonge jonge. De derde topic vandaag over Marokkanen. Waarom zijn wij zo interessant voor Nederlanders.
Lekker, crimineel, stout en spannend. Ben ik wat vergeten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat jullie lekker zijn, vaak.
Uitzonderingen daargelaten.
Ach niet allemaal crimineel, maar Turken mogen er ook wezen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Lekker, crimineel, stout en spannend. Ben ik wat vergeten.
Wat heeft dat met het topic te maken? Dan heb je tegenwoordig veel keus al je een donkerharige nederlander bent.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef Tanin het volgende:
De meiden die zich stelselmatig laten uitwonen door negers danwel marokkanen, omdat die knap zijn/weet ik het, vind ik meestal niet echt aantrekkelijk
Betekent natuurlijk niet dat elke meid die een keer een relatie heeft gehad met per definitie onaantrekkelijk is
TS klaagt dat sommige meiden voor z'n neus weggejat worden, mijn punt is dat je die meiden misschien gewoon niet moet willenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het topic te maken? Dan heb je tegenwoordig veel keus al je een donkerharige nederlander bent.
Ligt eraan hoe oud je bent, kinderachtige sma'tjes wel ja maar die reken ik niet echt onder categorie vrouw.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef Tanin het volgende:
De meiden die zich stelselmatig laten uitwonen door negers danwel marokkanen, omdat die knap zijn/weet ik het, vind ik meestal niet echt aantrekkelijk
Betekent natuurlijk niet dat elke meid die een keer een relatie heeft gehad met per definitie onaantrekkelijk is
Ja, maar bijna alle vrouwen vielen vroeger op negers, en dat is minder geworden. Dat had niks met afkomst of soort te maken. Maar gewoon met de hype. Marokkanen hebben die tijd ook gehad, en dat word ook steeds minder.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:20 schreef Tanin het volgende:
[..]
TS klaagt dat sommige meiden voor z'n neus weggejat worden, mijn punt is dat je die meiden misschien gewoon niet moet willen
Ach, gut. Werkt je hengeltje niet naar behoren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja, maar bijna alle vrouwen vielen vroeger op negers, en dat is minder geworden. Dat had niks met afkomst of soort te maken. Maar gewoon met de hype. Marokkanen hebben die tijd ook gehad, en dat word ook steeds minder.
Nee, dat is weer een andere soort smaak van vrouwen( die van rijk of arm houden). Geen hype. Nee, ook vrouwen die al ruim voorzien waren vielen vroeger op negers of marrokanen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ach, gut. Werkt je hengeltje niet naar behoren.Welke hype. Sommige meiden gaan al met je naar bed als je ze wat foto's laat zien waar je op staat met een dikke bak.
![]()
Alle vrouwen? Je kent ze allemaal?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja, maar bijna alle vrouwen vielen vroeger op negers, en dat is minder geworden. Dat had niks met afkomst of soort te maken. Maar gewoon met de hype. Marokkanen hebben die tijd ook gehad, en dat word ook steeds minder.
Maar je heb gelijk ik had ook nooit wat met hypers, vroeger toen iedereen op pamela viel vond ik brunettes veel knapper en moest ik pamela afdoen als gaat wel. Maar ik had weinig mensen die het met me eens waren.(lag niet aan inkomen of afkomst)
Statistiek, als je 100 vrouwen tegenkomt en 99 van die vrouwen wilt je. Zou dat dan representatief kunnen zijn voor allemaal. Opiniepeilingen en onderzoek word niet anders uitgevoerd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:47 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Alle vrouwen? Je kent ze allemaal?
Je snapt er ook niks van he?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:01 schreef Keep_Walking het volgende:
Waar komen mensen met dit soort shit? TS, je lult uit je nek.
En picardmike, ik denk dat het heel logisch is dat jij niet meer zo in de smaak valt bij de vrouwen.
Die man lijkt eerder op je vader die een blanke junkie zwanger wist te krijgen en jou uitpoepte.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 05:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Je snapt er ook niks van he?
Daarbij zie ik jou ook altijd heel voorzichtig antwoorden op mensen en terugkrabbelen als ze het niet me je eens zijn. Stop met dat leven!
En ik krijg een beetje een braboneger idee bij jou. Als we toch open zijn
Ik heb geen grote neusquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef Aliana het volgende:
[..]
Maar echt mooie Marokkaanse vrouwen heb ik ook nog nooit gezien. Of echt heel zeldzaam. Sowieso een grote neus vaak, wat ik bij vrouwen erg lelijk vind.
Zelfs geen eerbied voor oudersquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Die man lijkt eerder op je vader die een blanke junkie zwanger wist te krijgen en jou uitpoepte.
Ik heb zelf geen ouders. Ik ben gemaakt in een laboratorium.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zelfs geen eerbied voor oudersLekker bijdehand dat soort dingen roepen over internet.
Haha, Marokkanen zus en Marokkanen zo. Kijk als een groepje Marokkanen zooi trapt en mensen lastigvalt dan snap ik het geklaag. Maar blanke meisjes inpikken. Wat een grap.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef Sniperfst het volgende:
het stinkt van die blanke meisjes, die met marokkanen gaat , ze kicke gewoon op die marokkaanse jongens , ze laten zich graag verleiden door die marokkanen , blanke meisjes houden van grote lullen en dat hebben die marokkanen nou eenmaal wel ....
De ironie van het verhaal is dat een neger klaagt over Marokkanen die blanke meisjes wegkapen, terwijl elke Hollander hier het fenomeen "pathetische aandacht voor negers/Marokkanen" überhaupt niet herkenbaar vindt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, Marokkanen zus en Marokkanen zo. Kijk als een groepje Marokkanen zooi trapt en mensen lastigvalt dan snap ik het geklaag. Maar blanke meisjes inpikken. Wat een grap.Get a life.
99 van de 100 vrouwen willen negers? Wat een waanwereld heb jij voor jezelf gecreeerd zegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:50 schreef picardmike het volgende:
[..]
Statistiek, als je 100 vrouwen tegenkomt en 99 van die vrouwen wilt je. Zou dat dan representatief kunnen zijn voor allemaal. Opiniepeilingen en onderzoek word niet anders uitgevoerd.
Toch was het zo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:21 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
99 van de 100 vrouwen willen negers? Wat een waanwereld heb jij voor jezelf gecreeerd zeg
Als je zegt 50 50 klinkt het al een stuk geloofwaardiger, al haal je waarschijnlijk dat zelfs niet.
Het zit je gewoon dwars dat negers nooit zo populair bij de vrouwen zijn geweest in de mate dat jij jezelf hebt wijsgemaakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Is ook jouw wereld laatste keer dat ik naar beneden keek.
Neem Picardmike niet serieus.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:02 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het zit je gewoon dwars dat negers nooit zo populair bij de vrouwen zijn geweest in de mate dat jij jezelf hebt wijsgemaakt.
Zit me helemaal niks dwars. Erken gewoon dat niks eeuwig is en onderbouw daarmee de stelling van TS. Dat was mijn motivatie hier.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:02 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Het zit je gewoon dwars dat negers nooit zo populair bij de vrouwen zijn geweest in de mate dat jij jezelf hebt wijsgemaakt.
Lekker aan het stigmatiseren jochie, kap is met dat leven. Daar help je geen mensen mee. Hoewel je misschien een fokheld kan worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Neem Picardmike niet serieus.
Kijk, het is nooit zo geweest dat blanke meisjes massaal bezwangerd wilden worden door een neger ofzo. Meeste blanke meisjes hebben toch wel een voorkeur voor iemand uit hun cultuur, zoals meeste mensen een voorkeur hebben voor iemand uit hun cultuur.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
Lekker aan het stigmatiseren jochie, kap is met dat leven. Daar help je geen mensen mee. Hoewel je misschien een fokheld kan worden.
Tuurlijk heb je verschillende smaken, maar tot 2000 was r&b nou eenmaal heel erg in. Bijna alle vrouwen hielden van r&b. Dat is gewoon al een hele tijd minder. En zoals ik zei gaat het om de trend maar die moet je niet onderschatten, als 2 vriendennen van een meisje voor een neger vallen en de derde niet is het kwestie van tijd voor die 3e dat ook doet. Dat is het voordeel van een goede naam hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kijk, het is nooit zo geweest dat blanke meisjes massaal bezwangerd wilden worden door een neger ofzo. Meeste blanke meisjes hebben toch wel een voorkeur voor iemand uit hun cultuur, zoals meeste mensen een voorkeur hebben voor iemand uit hun cultuur.
Alleen is het wel zo dat de meeste geen probleem hebben om af en toe een donkere (of zelfs marokkaanse) man te daten, net zoals een Nederlandse jongen ook ooit wel een mooie dame uit een andere cultuur zou willen daten. Gewoon voor de ervaring en natuurlijk heb je mooie sexy mensen en elke cultuur of ras.
Sommige puber meisjes denken dat het stoer is om een neger die op Jason Derulo of Li'l wayne lijkt aan de haak te krijgen, maar daarna kiezen de meeste gewoon voor iemand waar zij een klik mee hebt. Het is een beetje arrogant en onrealistisch om te zeggen dat 99% van blanke vrouwen liever een neger (of Marokkaan) hebben dan een blanke.
je heb wel gelijk hier in . ik hoor steeds het vaker van vriendinnen die een relatie hebben gehad , met een donkere man dat ze gewoon klein geschapen zijn , marokkanenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:12 schreef Salah-al-Din het volgende:
Vrouwen hebben ontdekt dat negers gemiddeld een kleinere piel hebben.
[ afbeelding ]
....terwijl negers denken dat de God's gift for women zijn
[ afbeelding ]
Dit dus, de meeste mensen (en vooral vrouwen) kotsen marokkanen echt uit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef Arnold_fan het volgende:
Een vrouw die wat waard is alvast niet. Ik ken geen een vrouw die het geen walgelijke slissers vindt.
Lijkt me spannend , ik ben gek op Marokkaanse jongens hun mogen doen wat hun willen met me , hahahahaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
Ben je ook al een keer gegangbangd door zo een groepje?
En voor die informatie heb je je speciaal aangemeld op dit forum?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:40 schreef MiShirley het volgende:
ik was vroeger tegen Marokkanen ,maar stiekem vond ik het hele aantrekkelijke mannen ... ze hebben iets ze stralen macht uit ...ik val normaal alleen op blanke jongens , maar sinds kort heb ik de Marokkaanse mannen ondenkt , ze blijken ook heel groot geschapen te zijn , meeste meisjes die ik ken , praten veel over Marokkanen , het zijn hele Lekkere mannen ze hebben alles wat een vrouw wild ,
negers zijn vaak geen mooie mensen , ik vind ze totaal niet aantrekkelijk ze zijn meer eng vind ik ,
komen ze je lastig vallen , met hun wagelijke praatjes , allemaal fake .. geef mij maar een lekkere marokkaan![]()
Wat een lol.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:13 schreef MiShirley het volgende:
jah , ik moest gewoon reageren op dit topicis heel leuk hoe mensen hier haten hahaha ,
Mooie Vrouwen houden van mooie mannen hahaha toevalig zijn marokkanen mooie mannen hahaha![]()
![]()
![]()
Buitenlandse vrouwen zijn juist helemaal niet onderdaniger. Die weten vaak precies wat ze willen, in tegenstelling tot Nederlandse. De typische Nederlandse vrouw doet een typische meisjes opleiding zoals psychologie, rechten of vrijetijdswetenschappen en neemt daarna een parttime baan, waarbij ze dus feitelijk teert op de zak van haar man.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:53 schreef Anyanka het volgende:
Grappig zoals een topic als dit staat tegenover topics over buitenlandse vrouwen. Daarin komt steevast naar voren hoeveel eleganter, vrouwelijker, mooier, onderdaniger e.d. buitenlandse vrouwen zijn en dat ze noooooooit meer een Nederlandse willen.
Buitenlanders zijn gewoon altijd spannender. Mannen vinden Braziliaansen lekker, vrouwen gaan op sexvakantie naar Spanje of Turkije. Is allemaal hetzelfde imo.quote:Dus, wat is het nou met Nederlandse vrouwen? Zijn het lompe koeien die je graag inruilt voor een prachtige slanke sexy Braziliaanse/Japanse/Marokkaanse, of zijn het mooie meisjes die in hun grenzeloze naïviteit zonder uitzondering zelf voor een buitenlander kiezen?
Dit soort makkelijk sletjes blijven vermakelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:13 schreef MiShirley het volgende:
jah , ik moest gewoon reageren op dit topicis heel leuk hoe mensen hier haten hahaha ,
Mooie Vrouwen houden van mooie mannen hahaha toevalig zijn marokkanen mooie mannen hahaha![]()
![]()
![]()
Dat buitenlanders altijd spannender zijn is onzin en iets persoonlijks natuurlijk. Voor mij gaat er niets boven de blanke Westerse vrouwquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:33 schreef SeLang het volgende:
[..]
Buitenlandse vrouwen zijn juist helemaal niet onderdaniger. Die weten vaak precies wat ze willen, in tegenstelling tot Nederlandse. De typische Nederlandse vrouw doet een typische meisjes opleiding zoals psychologie, rechten of vrijetijdswetenschappen en neemt daarna een parttime baan, waarbij ze dus feitelijk teert op de zak van haar man.
[..]
Buitenlanders zijn gewoon altijd spannender. Mannen vinden Braziliaansen lekker, vrouwen gaan op sexvakantie naar Spanje of Turkije. Is allemaal hetzelfde imo.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:55 schreef Lesnar het volgende:
zijn vaak kampers of volkstypes, derhalve niet interessant voor de normale man.
Genoeg blanke westerse vrouwen buiten Nederland.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat buitenlanders altijd spannender zijn is onzin en iets persoonlijks natuurlijk. Voor mij gaat er niets boven de blanke Westerse vrouw
quote:Op zondag 26 februari 2012 02:26 schreef grrrbeer het volgende:
Geen probleem, blijven er allemaal Marokkaanse meisjes over om mee te werken
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef Jmsls het volgende:
Ik zou me echt kut voelen als Marokkaan op FOK!, word je de hele tijd belachelijk gemaakt ook al doe je niets mis
Ik kan me ook niet voorstellen dat dat ooit gaat gebeurenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef picardmike het volgende:
Ach het kan altijd nog erger, negerinnen die zijn nog nooit in de mode geweest
Nou beyonce bijvoorbeeld heeft negerinnen toch wat populairder gemaakt bij de mannen. Uiteindelijk komt elke afkomst welleens een keer aan de beurt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:23 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat dat ooit gaat gebeuren
Beyonce heeft de gezichtskenmerken van een Westerse vrouw en is ook niet zo heel erg donker. Daarom vinden veel mannen die normaal gesproken niet op negerinnen ook haar aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou beyonce bijvoorbeeld heeft negerinnen toch wat populairder gemaakt bij de mannen. Uiteindelijk komt elke afkomst welleens een keer aan de beurt.
Bij rihanna is het al een stukje erger, die heeft al een carribisch accent. Zou rihanna ook zo populair geweest zijn bij mannen zonder beyonce. En zo verschuift het schisma steeds verder.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Beyonce heeft de gezichtskenmerken van een Westerse vrouw en is ook niet zo heel erg donker. Daarom vinden veel mannen die normaal gesproken niet op negerinnen ook haar aantrekkelijk.
Stiekem wil je wel, gewoon proberenquote:
Meloewa over paar jaarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:40 schreef MiShirley het volgende:
ik was vroeger tegen Marokkanen ,maar stiekem vond ik het hele aantrekkelijke mannen ... ze hebben iets ze stralen macht uit ...ik val normaal alleen op blanke jongens , maar sinds kort heb ik de Marokkaanse mannen ondenkt , ze blijken ook heel groot geschapen te zijn , meeste meisjes die ik ken , praten veel over Marokkanen , het zijn hele Lekkere mannen ze hebben alles wat een vrouw wild ,
negers zijn vaak geen mooie mensen , ik vind ze totaal niet aantrekkelijk ze zijn meer eng vind ik ,
komen ze je lastig vallen , met hun wagelijke praatjes , allemaal fake .. geef mij maar een lekkere marokkaan![]()
..en weten ook wat lekkere mannen zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 12:51 schreef onbeschaamd het volgende:
Als blanke vrouw merk ik zelf dat bijna alle Marokkanen willen een blanke partner vinden. Is toch normal, want blanke meisjes zijn het mooiste.
neequote:Op zondag 5 mei 2013 12:51 schreef onbeschaamd het volgende:
Is toch normal, want blanke meisjes zijn het mooiste.
Wou het niet zeggen maar doe het dan toch..quote:Op maandag 6 mei 2013 01:08 schreef Andyy het volgende:
TS moet zich in hoger opgeleid volk gaan begeven, daar heb je nergens last van
Nah, nog altijd 90% van de Marokkaanse vrouwen in Nederland kiest voor een Marokkaanse man. En als ze niet kiest voor een Marokkaanse man dan is het wel vaak gewoon een Arabische of Perzische man en dus geen Hollander.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:26 schreef 3-voud het volgende:
Lachen dit.
Nederlandse meisjes zien ze als stoere kerels a la bad boys, de Marokkaanse meiden weten wel beter en zijn die onderdrukkende stumperds zat en kiezen steeds meer voor de Nederlandse man.
Ik vind 10% erg veel voor een onderdrukte kudde waar weinig vrouwen zich van los kunnen rukken.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nah, nog altijd 90% van de Marokkaanse vrouwen in Nederland kiest voor een Marokkaanse man. En als ze niet kiest voor een Marokkaanse man dan is het wel vaak gewoon een Arabische of Perzische man en dus geen Hollander.
Onderdrukking? Ja joh, Marokkaanse vrouwen worden onderdrukt en mogen helemaal niks. Merendeel van de Marokkaanse vrouwen die gewoon vrij bewegen en dus niet onderdrukt zijn zeggen zelf toch echt een voorkeur te hebben voor een Marokkaanse man. Dat is ook wel logisch, aangezien je als mens toch eerder kiest voor iemand met een zelfde achtergrond en gemeenschappelijke kenmerken.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik vind 10% erg veel voor een onderdrukte kudde waar weinig vrouwen zich van los kunnen rukken.
Je moet eens weten hoe die Marokkaanse mannen zich dagelijks bemoeien met "hun vrouwen" uit de roedel. Ze kunnen ze niet met rust laten de wet voor te schrijven hoe tijdig te trouwen en kinderen te nemen. Of dat nu de broer of verre nee is maakt niks uit.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Onderdrukking? Ja joh, Marokkaanse vrouwen worden onderdrukt en mogen helemaal niks. Merendeel van de Marokkaanse vrouwen die gewoon vrij bewegen en dus niet onderdrukt zijn zeggen zelf toch echt een voorkeur te hebben voor een Marokkaanse man. Dat is ook wel logisch, aangezien je als mens toch eerder kiest voor iemand met een zelfde achtergrond en gemeenschappelijke kenmerken.
Ik denk dat ik als Marokkaanse toch echt wel beter weet dan jij hoe het er bij ons aan toe gaat.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe die Marokkaanse mannen zich dagelijks bemoeien met "hun vrouwen" uit de roedel. Ze kunnen ze niet met rust laten de wet voor te schrijven hoe tijdig te trouwen en kinderen te nemen. Of dat nu de broer of verre nee is maakt niks uit.
Ja want alle Marokkaanse mannen zijn zo.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe die Marokkaanse mannen zich dagelijks bemoeien met "hun vrouwen" uit de roedel. Ze kunnen ze niet met rust laten de wet voor te schrijven hoe tijdig te trouwen en kinderen te nemen. Of dat nu de broer of verre nee is maakt niks uit.
Maar als dat zo is, en dan Marokaansemannen steeds meer met niet-Marokaanse vrouwen gaan, dan blijven er toch heel veel vrijgezelle Marokaanse vrouwen over?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als Marokkaanse toch echt wel beter weet dan jij hoe het er bij ons aan toe gaat.Neemt niet weg dat Marokkaanse vrouwen een voorkeur hebben voor Marokkaanse mannen. Ik ken geen Marokkaanse vrouw ( en geloof mij ik ken er erg veeeeel) die liever een niet-Marokkaan wenst.
Marokkaanse mannen kiezen ook gewoon nog altijd voor Marokkaanse vrouwen.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar als dat zo is, en dan Marokaansemannen steeds meer met niet-Marokaanse vrouwen gaan, dan blijven er toch heel veel vrijgezelle Marokaanse vrouwen over?
Maar uiteindelijk trouwen de Marokkaanse mannen toch met Marokkaanse vrouwen. (meeste dan)quote:Op maandag 6 mei 2013 14:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar als dat zo is, en dan Marokaansemannen steeds meer met niet-Marokaanse vrouwen gaan, dan blijven er toch heel veel vrijgezelle Marokaanse vrouwen over?
Altijd ja? Het komt wel voor hoor dat ze dat niet doen en persoonlijk verwacht ik dat de komende 20 jaar dat minder en minder wordt.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Marokkaanse mannen kiezen ook gewoon nog altijd voor Marokkaanse vrouwen.
Komt voor, maar heel weinig. Merendeel van de Marokkaanse mannen trouwt toch uiteindelijk met een Marokkaanse vrouw. Ik denk niet dat het binnen nu en 20 jaar zal veranderen, daar waar de Marokkaanse gemeenschap vrij hecht is en toch naar elkaar toe trekt.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Altijd ja? Het komt wel voor hoor dat ze dat niet doen en persoonlijk verwacht ik dat de komende 20 jaar dat minder en minder wordt.
Ik vind dat soort mensen echt triest, eerlijk waar. Blij dat mijn ouders mij wel altijd in mijn opvoeding meegaven dat afkomst niet belangrijk is.quote:
quote:
O mij ouders hebben mij ook een degelijke opvoeding mee gegeven maar ik vind die mensen die zeggen dat je niet naar afkomst moet kijken altijd een beetje triest en naïef. Afkomst heeft niet alleen maar negatieve maar meestal vooral positieve kanten ook al is dat niet bij elke afkomst het geval natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind dat soort mensen echt triest, eerlijk waar. Blij dat mijn ouders mij wel altijd in mijn opvoeding meegaven dat afkomst niet belangrijk is.
Geen chinezen?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Mij maakt echt niks uit waar iemand vandaan komt, maar ik merk bijvoorbeeld wel dat ik eerder op Ariërs val dan negers.
Maar mijn ma heeft gezegd dat ik niet moet wagen om ooit met een: marokkaan, turk of neger thuis te komen
Mijn ma is zelf Chinees(ik grotendeels ook). Maar zelf zei ze dat ze wou dat ik gewoon met een kaaskop trouw, of een Amerikaan.quote:
Ben in China geweest en je moeder is niet de enige. Vrouwen daar lieten je niet met rust. Allemaal wouden ze de westerling hebben.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn ma is zelf Chinees(ik grotendeels ook). Maar zelf zei ze dat ze wou dat ik gewoon met een kaaskop trouw, of een Amerikaan.![]()
Mijn moeder soms
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef sthomass het volgende:
[..]
Er zijn best aardige Marokkanen hoor, alleen niet echt in Nederland..
Ik denk ook niet dat een beetje Marokkaanse man voor jou kiest. Don't worry dus!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Mij maakt echt niks uit waar iemand vandaan komt, maar ik merk bijvoorbeeld wel dat ik eerder op Ariërs val dan negers.
Maar mijn ma heeft gezegd dat ik niet moet wagen om ooit met een: marokkaan, turk of neger thuis te komen
Wat een zelfhaat. Je moet als mens je eigen volk maar zo erg haten. Heb bijna medelijden met jou en jouw moeder.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn ma is zelf Chinees(ik grotendeels ook). Maar zelf zei ze dat ze wou dat ik gewoon met een kaaskop trouw, of een Amerikaan.![]()
Mijn moeder soms
Klinkt raar maar mijn moeder is zelf Marokkaanse en ze heeft tegen mij ook gezegd dat ze liever niet heeft dat ik met een Marokkaan thuis kom. Maar goed ik woon ook in Gouda, deze mocro's hier zijn triest.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat een zelfhaat. Je moet als mens je eigen volk maar zo erg haten. Heb bijna medelijden met jou en jouw moeder.
Kan me alleen niet voorstellen dat je iemand afkeurt omdat diegene een bepaalde afkomst heeft.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
O mij ouders hebben mij ook een degelijke opvoeding mee gegeven maar ik vind die mensen die zeggen dat je niet naar afkomst moet kijken altijd een beetje triest en naïef. Afkomst heeft niet alleen maar negatieve maar meestal vooral positieve kanten ook al is dat niet bij elke afkomst het geval natuurlijk.
Klinkt niet raar, het is gewoon raar. Je moeder hoort te weten dat je Marokkanen in allerlei geuren en kleuren hebt en je te adviseren te gaan voor een Marokkaan die wel fatsoenlijk is.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Klinkt raar maar mijn moeder is zelf Marokkaanse en ze heeft tegen mij ook gezegd dat ze liever niet heeft dat ik met een Marokkaan thuis kom. Maar goed ik woon ook in Gouda, deze mocro's hier zijn triest.Terwijl op de universiteit hele leuke zitten.
Weet ook eigenlijk niet waarom ze het zei, maar zal het nog wel eens navragen. Het is gewoon denk ik omdat er hier in Nederland veel Berbers wonen en vaak roddelen ze zoveel pffff ik word daar zo moe van. Zie maar eens een goede Marokkaan te vinden die niet oordeelt over je, ze vinden je al zo snel een slet of een hoer ofzo. Maar goed zoals ik al zei ik woon in Gouda, hier zie je alleen maar trieste voorbeelden.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klinkt niet raar, het is gewoon raar. Je moeder hoort te weten dat je Marokkanen in allerlei geuren en kleuren hebt en je te adviseren te gaan voor een Marokkaan die wel fatsoenlijk is.
Die heb je genoeg, meer dan die ettertjes die jij tegenkomt of ziet op straat.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:36 schreef ntm het volgende:
[..]
Weet ook eigenlijk niet waarom ze het zei, maar zal het nog wel eens navragen. Het is gewoon denk ik omdat er hier in Nederland veel Berbers wonen en vaak roddelen ze zoveel pffff ik word daar zo moe van. Zie maar eens een goede Marokkaan te vinden die niet oordeelt over je, ze vinden je al zo snel een slet of een hoer ofzo. Maar goed zoals ik al zei ik woon in Gouda, hier zie je alleen maar trieste voorbeelden.
Genoeg chicks gescoord door Aziaat te zijn hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:41 schreef einzeinz het volgende:
Chineesjes van 16 zijn ook spannend hoor, die zijn pas onderdanig!
Ik kan me er wel wat bij voorstellen. We kunnen wel politiek correct doen, maar iedereen ziet zijn/haar dochter toch echt het liefst met iemand van zijn/haar eigen afkomst. Dat zit in de aard van de mens.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan me alleen niet voorstellen dat je iemand afkeurt omdat diegene een bepaalde afkomst heeft.
Ja tuurlijk ouders keuren wel vriendjes/vriendinnetjes van hun kinderen af op afkomst (jammer), maar ik heb het over jij als persoon zelf. Je komt iemand tegen die je leuk vind, maar als je hoort wat voor afkomst diegene heeft, kan je diegene dan gelijk onaantrekkelijk vinden?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik kan me er wel wat bij voorstellen. We kunnen wel politiek correct doen, maar iedereen ziet zijn/haar dochter toch echt het liefst met iemand van zijn/haar eigen afkomst. Dat zit in de aard van de mens.
Je weet helemaal niks omtrent Marokkaanse mannen, dat is wel duidelijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat niet jammer. Ouders het beste met je voor en als ze een jongen/meisje afkeuren dan doen ze dat niet zonder reden.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ouders keuren wel vriendjes/vriendinnetjes van hun kinderen af op afkomst (jammer), maar ik heb het over jij als persoon zelf. Je komt iemand tegen die je leuk vind, maar als je hoort wat voor afkomst diegene heeft, kan je diegene dan gelijk onaantrekkelijk vinden?
Ik zie heel vaak dat aziatische vrouwrn met blanken mannen gaan, ik heb gelezen dat dat komy omdat in azie typisch blanke kenmerken als schoonheids ideaal worden gezien. Dus niet zo vreemd eigenlijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Ben ik eng joh?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef Meloewa het volgende:
Marokkanen zijn ook gewoon best eng
Lijkt mij sterk dat je zo'n oordeel kan vellen over de tientallen miljoenen Marokkanen ter wereld.quote:
Oke, ik moet zeggen dat marokkanen wel altijd wannabe beleefd tegen mij doenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat je zo'n oordeel kan vellen over de tientallen miljoenen Marokkanen ter wereld.
Ik doe ten eerste nooit "wannabe beleefd" (geen idee hoe ik dat moet opvatten) en ten tweede zijn de gemiddelde Nederlandse en Belgische Marokkanen verre van representatief voor de rest van de Marokkanen en zeker niet voor de Marokkanen in Marokko.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oke, ik moet zeggen dat marokkanen wel altijd wannabe beleefd tegen mij doen. Maar sommige zijn wel erg brutaal. Marokkaanse meisjes ook vaker wel dan niet. Niks mis mee als je beetje mond bij je hebt, maar het moet wel rechtvaardig blijven. Is bij sommige marokkanen vaker niet het geval.
ik bedoel meer als ik over straat loop ''hey dame'' of zo en ondertussen heel wat anders zeggen tegen de vrienden die ze langs zich hebben lopen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik doe ten eerste nooit "wannabe beleefd" (geen idee hoe ik dat moet opvatten) en ten tweede zijn de gemiddelde Nederlandse en Belgische Marokkanen verre van representatief voor de rest van de Marokkanen en zeker niet voor de Marokkanen in Marokko.
Zeuren over Marokkanen, maar het universiteit typen. Hmmm ja meid.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik bedoel meer als ik over straat loop ''hey dame'' of zo en ondertussen heel wat anders zeggen tegen de vrienden die ze langs zich hebben lopen.
Ja dat kan wel maar zo krijg je toch wel beetje een verkeerde indruk, nu zullen de marokkanen op het mbo ook wel wat anders in elkaar zitten dan bijv. de marokkan die aan het universiteit studeren.
Sorry dat ik niet het licht heb uitgevonden meid.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zeuren over Marokkanen, maar het universiteit typen. Hmmm ja meid.
Nee inderdaad, je bent drukker bezig je vingertje wijzen naar Marokkanen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet het licht heb uitgevonden meid.
Dat maakt haar moeder wel uitquote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klinkt niet raar, het is gewoon raar. Je moeder hoort te weten dat je Marokkanen in allerlei geuren en kleuren hebt en je te adviseren te gaan voor een Marokkaan die wel fatsoenlijk is.
De Nederlanders die ik op het mbo zag lopen waren erger en nog meer aso dan de Marokkanen en Turken die er op zaten en op mijn hogeschool zie ik weer hele nette Nederlanders lopen, wat is je punt?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik bedoel meer als ik over straat loop ''hey dame'' of zo en ondertussen heel wat anders zeggen tegen de vrienden die ze langs zich hebben lopen.
Ja dat kan wel maar zo krijg je toch wel beetje een verkeerde indruk, nu zullen de marokkanen op het mbo ook wel wat anders in elkaar zitten dan bijv. de marokkan die aan het universiteit studeren.
Ik kan me niet voorstellen dat ik afknap op iemand omdat hij uit een bepaald land komt. Lekker boeiend of iemand Braziliaans, Turks, Marokkaans, Amerikaans, etc. is.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat niet jammer. Ouders het beste met je voor en als ze een jongen/meisje afkeuren dan doen ze dat niet zonder reden.
Ja, ik kan daar op afknappen. Hoe raar het ook klinkt. Jij niet dan?
oke over het algemeen zijn marokkanen naar mijn idee gewoon wat feller, minder bescheiden aangelegd.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:44 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De Nederlanders die ik op het mbo zag lopen waren erger en nog meer aso dan de Marokkanen en Turken die er op zaten en op mijn hogeschool zie ik weer hele nette Nederlanders lopen, wat is je punt?
Klopt, aziatische vrouwen vallen vaak op blanke mannen ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik zie heel vaak dat aziatische vrouwrn met blanken mannen gaan, ik heb gelezen dat dat komy omdat in azie typisch blanke kenmerken als schoonheids ideaal worden gezien. Dus niet zo vreemd eigenlijk.
Dus daarom zijn ze maar eng?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
oke over het algemeen zijn marokkanen naar mijn idee gewoon wat feller, minder bescheiden aangelegd.
Eng was niet het juiste woord. Ik vind marokkanen soms zelf best grappig. Maar niet dat ik er iets mee wil of gewoon.quote:
Van mij hoef je Marokkanen niet geweldig of fantastisch te vinden ofzo, maar meer jouw manier van redeneren en iedereen over een kam scheren is iets wat je achterwege moet houden aangezien er zat, maar dan ook zat, Marokkanen zijn die niet aan het stereotype voldoen. Maar goed, aangezien de meeste Marokkanen in Nederland financieel en sociaal gezien pauper zijn snap ik het wel, maar daarmee beledig je ook de mensen die niet tot die sociale klasse behoren. Niet om jou te haten ofzo. Snappie?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Eng was niet het juiste woord. Ik vind marokkanen soms zelf best grappig. Maar niet dat ik er iets mee wil of gewoon.
maar ligt ook aan de opvoeding, en ik merk zelf ook wel dat het juist vaker net wat meer de marokkanen zijn met zulk gedrag dan de Nederlanders.
Tjah, dat mag jij vinden. Daarin verschillen we van smaak.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik afknap op iemand omdat hij uit een bepaald land komt. Lekker boeiend of iemand Braziliaans, Turks, Marokkaans, Amerikaans, etc. is.
je bedoeld uitzonderingen zoals jij?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Van mij hoef je Marokkanen niet geweldig of fantastisch te vinden ofzo, maar meer jouw manier van redeneren en iedereen over een kam scheren is iets wat je achterwege moet houden aangezien er zat, maar dan ook zat, Marokkanen zijn die niet aan het stereotype voldoen. Maar goed, aangezien de meeste Marokkanen in Nederland financieel en sociaal gezien pauper zijn snap ik het wel, maar daarmee beledig je ook de mensen die niet tot die sociale klasse behoren. Niet om jou te haten ofzo. Snappie?
Oh, ik ben een uitzondering? Wanneer ben ik dat niet dan? Wanneer ik in een gestolen BMW rij, een aarslelijk Guccipatroon overal draag, Nederlands met een dik accent praat en niet verder ben gekomen dan het eerste leerjaar van het mbo "eigen zaak open maken, klaar"? Ben ik dan geen uitzondering meer?quote:
Dat is wel heel erg het stereotype marokkaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:01 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Oh, ik ben een uitzondering? Wanneer ben ik dat niet dan? Wanneer ik in een gestolen BMW rij, een aarslelijk Guccipatroon ovealr draag, Nederlands met een dik accent praat en niet verder ben gekomen dan het eerste leerjaar van het mbo "eigen zaak open maken, klaar"? Ben ik dan geen uitzondering meer?
Ben je dan een uitzondering wanneer je niet aan het stereotype voldoet?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg het stereotype marokkaan.
Niet zo aantrekken joh. Laat die mensen lekker.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Sorry voor mijn taalgebruik, maar dat is echt te idioot voor woorden.
I know. Was net kickboksen, kwam mijn ma ff kijken, kom ik thuis: ja, de helft zijn criminelen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Sorry voor mijn taalgebruik, maar dat is echt te idioot voor woorden.
Je hebt het er moeilijk mee he marokkaan zijn in Nederlandquote:Op maandag 6 mei 2013 22:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben je dan een uitzondering wanneer je niet aan het stereotype voldoet?Ben gewoon mezelf, en toevallig ben ik geen crimineel, laagopgeleide, spreek accentloos Nederlands en draag kleding als ieder ander die in de H&M, Zara en Pull & Bear komt. Is dat echt zó vreemd?
Mensen die in hokjes denken blijf je hebben. Zelf hebben ze het bewust (met name de oudere generaties) niet eens door hoe idioot dat is.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
I know. Was net kickboksen, kwam mijn ma ff kijken, kom ik thuis: ja, de helft zijn criminelen.
Ik: hoe kom je daar nou weer bij, ze zijn hartstikke aardig.
Mijn ma: je ziet het toch aan hun uiterlijk.
Ik: ja en ik zit in een asian gang.
Toen werd ze boos![]()
Ja, verschrikkelijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:34 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Je hebt het er moeilijk mee he marokkaan zijn in Nederland
Ik kan me niet voorstellen dat mensen zich dat niet kunnen voorstellen wat dat zou wel erg naïef zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan me alleen niet voorstellen dat je iemand afkeurt omdat diegene een bepaalde afkomst heeft.
Merk je dat ook in het dagelijkse leven?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mensen die in hokjes denken blijf je hebben. Zelf hebben ze het bewust (met name de oudere generaties) niet eens door hoe idioot dat is.
De verbazing als ik zeg dat ik Marokkaan ben bij nieuwe mensen die mij niet kennen wel (ook echt belachelijk), maar de extreme variant zoals hier op FOK! niet. Maar hier zijn vaak ook de mensen die de ballen het niet hebben om het recht in mijn gezicht te zeggenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Merk je dat ook in het dagelijkse leven?
Daarmee beledig je pas iemand zodra hij/zij zich aangesproken voelt. Als iemand begint te ranten over de Hollander en alle standaard clichés weet ik precies wat ze bedoelen zonder me persoonlijk aangesproken te voelen, sterker nog ik deel die mening.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Van mij hoef je Marokkanen niet geweldig of fantastisch te vinden ofzo, maar meer jouw manier van redeneren en iedereen over een kam scheren is iets wat je achterwege moet houden aangezien er zat, maar dan ook zat, Marokkanen zijn die niet aan het stereotype voldoen. Maar goed, aangezien de meeste Marokkanen in Nederland financieel en sociaal gezien pauper zijn snap ik het wel, maar daarmee beledig je ook de mensen die niet tot die sociale klasse behoren. Niet om jou te haten ofzo. Snappie?
Oh, ik ben ook het eens als iemand Nederlandse Marokkanen kut vindt. Ik haat ze ook. Echter, voor mij is er een enorm groot verschil tussen een Nederlandse Marokkaan en een Marokkaan. Ik ben er zelf ook een, dus natuurlijk voel ik mij aangesproken. Ik heb het topic niet nauw doorgenomen maar er staat nergens specifiek dat kuttuig op straat. Gewoon Marokkanen. Als iemand roept dat alle Marokkanen kut en eng zijn, dan is het niet zo vreemd dat ik mij aangesproken voel. Als het ze nou met specificeren met Marokkaans tuig/straattuig, had je mij niet gezien hier. Maar goed, Marokkanen specificeren is te veel moeite en het is makkelijker om iedereen over een kam te scheren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:07 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Daarmee beledig je pas iemand zodra hij/zij zich aangesproken voelt. Als iemand begint te ranten over de Hollander en alle standaard clichés weet ik precies wat ze bedoelen zonder me persoonlijk aangesproken te voelen, sterker nog ik deel die mening.
Als men het tegenwoordig over Marokkanen of Marokkanengedrag heeft doelt men op de, in het straatbeeld, overmatig vertegenwoordigde pauper bontkraagjes met dito gedrag. Dat is 'de Marokkaan' omdat zij het referentiekader bepalen, niet alle woonachtige mensen in Marokko.
Dus als je je al beledigt voelt kun je dat in je achterhoofd houden. Door overigens niet zo'n idioot: kapsel, petje, jas, schoeisel, accent, asociaal gedrag te vertonen ben je voor de meeste mensen al geen 'Marokkaan' meer.
Voor mensen (fok!ers) die zelden buiten komen zijn alle Marokkanen paupers omdat dat de enigen zijn waarmee ze geconfronteerd worden als ze 1x per jaar naar Utrecht of Amsterdam gaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Oh, ik ben ook het eens als iemand Nederlandse Marokkanen kut vindt. Ik haat ze ook. Echter, voor mij is er een enorm groot verschil tussen een Nederlandse Marokkaan en een Marokkaan. Ik ben er zelf ook een, dus natuurlijk voel ik mij aangesproken. Ik heb het topic niet nauw doorgenomen maar er staat nergens specifiek dat kuttuig op straat. Gewoon Marokkanen. Als iemand roept dat alle Marokkanen kut en eng, dan is het niet zo vreemd dat ik mij aangesproken voel. Als het ze nou met specificeren met Marokkaans tuig/straattuig, had je mij niet gezien hier.
Op FOK! is gewoon alles extreem. Zal wel te maken hebben dat sommigen hier een beetje gefrustreerd zijn en in het echte leven niet kunnen uiten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De verbazing als ik zeg dat ik Marokkaan ben bij nieuwe mensen die mij niet kennen wel (ook echt belachelijk), maar de extreme variant zoals hier op FOK! niet. Maar hier zijn vaak ook de mensen die de ballen het niet hebben om het recht in mijn gezicht te zeggen
Nee, omdat iedereen doodsbenauwd is, je hoeft maar één zo'n mafkees te treffen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De verbazing als ik zeg dat ik Marokkaan ben bij nieuwe mensen die mij niet kennen wel (ook echt belachelijk), maar de extreme variant zoals hier op FOK! niet. Maar hier zijn vaak ook de mensen die de ballen het niet hebben om het recht in mijn gezicht te zeggen
Google eens op Doutzen Kroes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef zomer86 het volgende:
Ik ben geen racist, maar er is nog geen enkele mooie en vooral intelligentie vrouw naar bed gegaan met een niggah of een mocrat.
[..]
Nee, omdat iedereen doodsbenauwd is, je hoeft maar één zo'n mafkees te treffen.
Toevallig, ik ben over 12 dagen weer terug in NL.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nou, deze Marokkaanse is over precies 12 dagen lekker in haar land Marokko!
Waarom ik het zeg? Ja, had er gewoon even zin in.
Waar zit jij? Tetouan denk ik? Hahaha, ik ben over 12 dagen in Tetouan! Hoe is het daar?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Toevallig, ik ben over 12 dagen weer terug in NL.
Inderdaad tetouan. De zomer is sinds een week echt begonnen voor mijn gevoel. Vandaag was het 27 graden en het word elke dag lekkerder. Strand word ook drukker enzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waar zit jij? Tetouan denk ik? Hahaha, ik ben over 12 dagen in Tetouan! Hoe is het daar?
Geweldig! Ik begrijp alleen niet wat je op internet doet. Als ik in Marokko straks ben dan wil ik echt niks meer met Nederland te maken hebben en dus ook niks met internet. Geniet lekker van het weertje, de adhaan.... alle Marokkaantjes om je heen, heerlijke thee... gherayef... chorro en de pippaaaa!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Inderdaad tetouan. De zomer is sinds een week echt begonnen voor mijn gevoel. Vandaag was het 27 graden en het word elke dag lekkerder. Strand word ook drukker enzo.
Je moeder hoeft niet bang te zijn. Een gemiddelde Marokkaan is echt niet geïnteresseerd in een spleetoog van 1.50 met een cup AA ( om maar even net zo grof als jouw moeder te zijn.)quote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
I know. Was net kickboksen, kwam mijn ma ff kijken, kom ik thuis: ja, de helft zijn criminelen.
Ik: hoe kom je daar nou weer bij, ze zijn hartstikke aardig.
Mijn ma: je ziet het toch aan hun uiterlijk.
Ik: ja en ik zit in een asian gang.
Toen werd ze boos![]()
Miin neef heeft een internetcafé dus af en toe 'werk' ik een paar uurtjes daar. plus ik vind eigelijk wel gezellig. Mis ook wel wat mensen uit NL. Als ik die mee kon nemen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Geweldig! Ik begrijp alleen niet wat je op internet doet. Als ik in Marokko straks ben dan wil ik echt niks meer met Nederland te maken hebben en dus ook niks met internet. Geniet lekker van het weertje, de adhaan.... alle Marokkaantjes om je heen, heerlijke thee... gherayef... chorro en de pippaaaa!!
Aha! In welke wijk zit je dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Miin neef heeft een internetcafé dus af en toe 'werk' ik een paar uurtjes daar. plus ik vind eigelijk wel gezellig. Mis ook wel wat mensen uit NL. Als ik die mee kon nemen!
Aha leuk! Hoe is het daar in Martil nu dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:10 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Karyan én martil. Wissel het een beetje af.
Nu ben ik daar niet:Pquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Aha leuk! Hoe is het daar in Martil nu dan?
Ik heb er zin in!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nu ben ik daar niet:P
Maar het word steeds leuker. Je ziet steeds meer mensen op het strand en terrasjes. Alleen het water is nog een beetje koud.
Uit welke wijk kom jij?
Internet en Nederland zijn toch twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Geweldig! Ik begrijp alleen niet wat je op internet doet. Als ik in Marokko straks ben dan wil ik echt niks meer met Nederland te maken hebben en dus ook niks met internet. Geniet lekker van het weertje, de adhaan.... alle Marokkaantjes om je heen, heerlijke thee... gherayef... chorro en de pippaaaa!!
Je bent wel een racist. En google Heidi Klum.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef zomer86 het volgende:
Ik ben geen racist, maar er is nog geen enkele mooie en vooral intelligentie vrouw naar bed gegaan met een niggah of een mocrat.
[..]
Nee, omdat iedereen doodsbenauwd is, je hoeft maar één zo'n mafkees te treffen.
Heidi Klum slim? Mwoah.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je bent wel een racist. En google Heidi Klum.
Wel mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |