quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik denk laat ik net zo serieus reageren als TS of Picardmike
doen ze ook gewoon toch, uiterlijk is antrekkelijk voor alle seksen of geaardheden, de weging van innerlijk is persoonsafhankelijk niet geaardheidquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Waarom zouden homo's niet op uiterlijk vallen.
Dat lijkt mij ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
doen ze ook gewoon toch, uiterlijk is antrekkelijk voor alle seksen of geaardheden, de weging van innerlijk is persoonsafhankelijk niet geaardheid
Ik heb niks ergs gezegd over marrokanen hoor, volgens mij haal je dingen door elkaar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uiterlijk os belangrijk ja, ik zeg ook niet dat het niet zo is.
Maar stop eens zeiken over de Marokkanen, je zal toch niet zo lelijk zijn dat niemand je meer aantrekkelijk vindt?
Op elke potje past een dekseltje, misschien moet je nu meer moeite doen, wat dan nog, schuld bij de anderen leggen dat JIJ minder aantrekkelijk bent is wel erg goedkoop
[..]
PVV is juist tegen Marokkanen gekkie
Geen ben er al in berust, maar kan het daardoor nog wel geconstateerd hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
en wat is je klacht precies?
Dat geeft hij toch zelf aan Chinezen zijn nooit ingeweest, hij is deels afhankelijk van China voor zijn voorkomen. Misschien na de blondies over 20jr. Negers met een blonde vriendin, ja alleen de meest trouwe negers, die nog dezelfde hebben al 5-10jr terug. Als ze weer moesten zoeken zouden ze zien dat de wereld veranderd is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, dan moet jij ook meer zelfvertrouwen uitstralen, net zoals paar jaar geleden toen ze op je afrenden.
Ik ken zat negers met een mooi blond vriendin, het is echt niet zo dat alle blanke vrouwen opeens op marokkanen vallen
Stop gewoon met zeiken dat het nu moeilijker is, hoe moeilijk denk je het is voor schenkstroop bijvoorbeeld om een vrouw te versieren aangezien hij zo klein en lelijk is?
Precies, jij moet niet zeiken
Misschien gewoon voor een negerin gaan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat geeft hij toch zelf aan Chinezen zijn nooit ingeweest, hij is deels afhankelijk van China voor zijn voorkomen. Misschien na de blondies over 20jr. Negers met een blonde vriendin, ja alleen de meest trouwe negers, die nog dezelfde hebben al 5-10jr terug. Als ze weer moesten zoeken zouden ze zien dat de wereld veranderd is.
Ik kan zoveel uitstralen als ik wil, maar dan krijg ik alleen te horen dat ik oververzekerd ben omdat ik gewoon niet in de mode sta.
Doe ik ook, halve negerinnen in mijn geval dan. Want eigen geslacht word gewoon in voorlopig, door de verrechtsing.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:23 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Misschien gewoon voor een negerin gaan?
Waarom zou ik een punt moeten maken? Het was een suggestie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef picardmike het volgende:
[..]
Doe ik ook, halve negerinnen in mijn geval dan. Want eigen geslacht word gewoon in voorlopig, door de verrechtsing.
Maar wou je hier nou een punt mee maken of wat?
Op basis waarvan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waarom zou ik een punt moeten maken? Het was een suggestie.
Jij bent geniaal, zo ver had ik nog niet doorgedacht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:28 schreef nietzman het volgende:
Over tien jaar gaan alle vrouwen dus achter de Polen aan.
Ik had het over vrouwenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Op basis van jouw eigen gejank dat je niet meer zo goed in de markt ligt bij blanke vrouwen.
Ik zei Mediterraan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef De_Nuance het volgende:
Mooie blanke mannen vallen alleen maar op Marokkanen, bah!!
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef Voorschrift het volgende:
Niet alleen vrouwen
Wat stereotyperend, mannen kunnen ook prima vallen voor het Mediterrane type, waaronder ondergetekende. Als mooie blanke man.
Het is niet alsof twee mannen van kinderen gaan bevallen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef De_Nuance het volgende:
Het blanke ras wat doen jullie![]()
Geert to the rescue!
Ik doelde op de TT schat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Geeft een voorbeeld waar ik blanke vrouwen heb gezegd ipv vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |