Ik had het over vrouwenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Op basis van jouw eigen gejank dat je niet meer zo goed in de markt ligt bij blanke vrouwen.
Ik zei Mediterraan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef De_Nuance het volgende:
Mooie blanke mannen vallen alleen maar op Marokkanen, bah!!
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef Voorschrift het volgende:
Niet alleen vrouwen
Wat stereotyperend, mannen kunnen ook prima vallen voor het Mediterrane type, waaronder ondergetekende. Als mooie blanke man.
Het is niet alsof twee mannen van kinderen gaan bevallen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef De_Nuance het volgende:
Het blanke ras wat doen jullie![]()
Geert to the rescue!
Ik doelde op de TT schat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Geeft een voorbeeld waar ik blanke vrouwen heb gezegd ipv vrouwen.
Oh die typo pak je me opquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is niet alsof twee mannen van kinderen gaan bevallen.
Ik quote geloof ik De_Nuance.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:40 schreef picardmike het volgende:
[..]
Oh die typo pak je me op![]()
wat goedkoop
Ik denk dat dit alleen herkenbaar is voor mensen die in achterstandswijken leven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef Scorpie het volgende:
Ik weet niet met welk slag vrouw de TS omgaat, maar ik merk het niet echt in mijn omgeving heurr.
Niet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is niet alsof twee mannen van kinderen gaan bevallen.
Nee, wil het wel proberen hoor, stuur maar PM.quote:
Oh zie het nu pas!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik quote geloof ik De_Nuance.
Wat een kutopmerking dus alleen achterstandsvrouwen vallen eventueel op negers?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik denk dat dit alleen herkenbaar is voor mensen die in achterstandswijken leven.
Ja naja, nee, naja oke niet allemaal nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
Die wonen ook niet alleen in achterstands wijken
Omdat jullie lekker zijn, vaak.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef Jellereppe het volgende:
Sjonge jonge jonge. De derde topic vandaag over Marokkanen. Waarom zijn wij zo interessant voor Nederlanders.
Lekker, crimineel, stout en spannend. Ben ik wat vergeten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat jullie lekker zijn, vaak.
Uitzonderingen daargelaten.
Ach niet allemaal crimineel, maar Turken mogen er ook wezen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Lekker, crimineel, stout en spannend. Ben ik wat vergeten.
Wat heeft dat met het topic te maken? Dan heb je tegenwoordig veel keus al je een donkerharige nederlander bent.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef Tanin het volgende:
De meiden die zich stelselmatig laten uitwonen door negers danwel marokkanen, omdat die knap zijn/weet ik het, vind ik meestal niet echt aantrekkelijk
Betekent natuurlijk niet dat elke meid die een keer een relatie heeft gehad met per definitie onaantrekkelijk is
TS klaagt dat sommige meiden voor z'n neus weggejat worden, mijn punt is dat je die meiden misschien gewoon niet moet willenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het topic te maken? Dan heb je tegenwoordig veel keus al je een donkerharige nederlander bent.
Ligt eraan hoe oud je bent, kinderachtige sma'tjes wel ja maar die reken ik niet echt onder categorie vrouw.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef Tanin het volgende:
De meiden die zich stelselmatig laten uitwonen door negers danwel marokkanen, omdat die knap zijn/weet ik het, vind ik meestal niet echt aantrekkelijk
Betekent natuurlijk niet dat elke meid die een keer een relatie heeft gehad met per definitie onaantrekkelijk is
Ja, maar bijna alle vrouwen vielen vroeger op negers, en dat is minder geworden. Dat had niks met afkomst of soort te maken. Maar gewoon met de hype. Marokkanen hebben die tijd ook gehad, en dat word ook steeds minder.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:20 schreef Tanin het volgende:
[..]
TS klaagt dat sommige meiden voor z'n neus weggejat worden, mijn punt is dat je die meiden misschien gewoon niet moet willen
Ach, gut. Werkt je hengeltje niet naar behoren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja, maar bijna alle vrouwen vielen vroeger op negers, en dat is minder geworden. Dat had niks met afkomst of soort te maken. Maar gewoon met de hype. Marokkanen hebben die tijd ook gehad, en dat word ook steeds minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |