Het is echt zo hoor, ik merk het ook. Vroeger hoefde ik als (half)neger alleen maar een discotheek binnen te lopen en had zo sjans. Weet nog dat ik langs plekken liep en meiden al spelend riepen dat ze een neger wilde. Als ik naast meiden ging dansen lachte ze en kon ik zomaar verder gaan, nu kijken ze me raar aan. Tegenwoordig krijg ik nooit meer zomaar aandacht en moet ik er mijn best voor doen. Ook op datingsites merk ik het dat ik niet zozeer beoordeeld word op uiterlijk, maar het innerlijk echt de doorslag geeft.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wil je aub even ophouden over dat jij, als een neger het moeilijk hebt om nu meisjes te versieren?
Maar innerlijk is toch ook belangrijker?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:45 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het is echt zo hoor, ik merk het ook. Vroeger hoefde ik als (half)neger alleen maar een discotheek binnen te lopen en had zo sjans. Als ik naast meiden ging dansen lachte ze en kon ik zomaar verder gaan, nu kijken ze me raar aan. Tegenwoordig krijg ik nooit meer zomaar aandacht en moet ik er mijn best voor doen. Ook op datingsites merk ik het dat ik niet zozeer beoordeeld word op uiterlijk, maar het innerlijk echt de doorslag geeft.
en wat is je klacht precies?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:45 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het is echt zo hoor, ik merk het ook. Vroeger hoefde ik als (half)neger alleen maar een discotheek binnen te lopen en had zo sjans. Als ik naast meiden ging dansen lachte ze en kon ik zomaar verder gaan, nu kijken ze me raar aan. Tegenwoordig krijg ik nooit meer zomaar aandacht en moet ik er mijn best voor doen. Ook op datingsites merk ik het dat ik niet zozeer beoordeeld word op uiterlijk, maar het innerlijk echt de doorslag geeft.
Man, het is eerder omdat je een ouwe lul begint te wordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:45 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het is echt zo hoor, ik merk het ook. Vroeger hoefde ik als (half)neger alleen maar een discotheek binnen te lopen en had zo sjans. Weet nog dat ik langs plekken liep en meiden al spelend riepen dat ze een neger wilde. Als ik naast meiden ging dansen lachte ze en kon ik zomaar verder gaan, nu kijken ze me raar aan. Tegenwoordig krijg ik nooit meer zomaar aandacht en moet ik er mijn best voor doen. Ook op datingsites merk ik het dat ik niet zozeer beoordeeld word op uiterlijk, maar het innerlijk echt de doorslag geeft.
Ja maar vrouwen kijken natuurlijk nooit echt naar innerlijk. Ze kijken meer naar wie ze het meeste aandacht geeft. Meer naar zelfvertrouwen en die krijg je als je vanuit je afkomst al veel aandacht krijgt van de andere sexe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar innerlijk is toch ook belangrijker?
Of wil jij gichelend meisjes om je heen die jou leuk vinden omdat je half donker bent
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen kijken natuurlijk nooit echt naar innerlijk. Ze kijken meer naar wie ze het meeste aandacht geeft. Meer naar zelfvertrouwen en die krijg je als je vanuit je afkomst al veel aandacht krijgt van de andere sexe.
Ja en dat is de schuld van de marokkanen hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wil je aub even ophouden over dat jij, als een neger het moeilijk hebt om nu meisjes te versieren?
Nou, dan moet jij ook meer zelfvertrouwen uitstralen, net zoals paar jaar geleden toen ze op je afrenden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen kijken natuurlijk nooit echt naar innerlijk. Ze kijken meer naar wie ze het meeste aandacht geeft. Meer naar zelfvertrouwen en die krijg je als je vanuit je afkomst al veel aandacht krijgt van de andere sexe.
Ja wou je zeggen dat vrouwen naar innelijk keken dan? Waarom hebben we nu geen utopie dan en kan ik zo een paar enorme klootzakken opnoemen die een vriendin hebben, Straus kahn, Joran van der sloot, fritzl, bijna alle pedofielen(hebben een vrouw).quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:51 schreef Aliana het volgende:
[..]![]()
Je bent zelf ook aardig oppervlakkig of niet?
En de Rabobankquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja en dat is de schuld van de marokkanen hoor
Ja, ik heb mijn vriend via FOK! ontmoet, en buiten paar wazige foto's had ik niks anders gezien.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja wou je zeggen dat vrouwen naar innelijk keken dan? Waarom hebben we nu geen utopie dan en kan ik zo een paar enorme klootzakken opnoemen die een vriendin hebben, Straus kahn, Joran van der sloot, fritzl, bijna alle pedofielen.
Ja nu betrek je het op je eigen relatie, maar innerlijk zeggen alle vrouwen voor te staan en de ene is beter in dan de andere. Maar de meeste zijn NO GOOD!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn vriend via FOK! ontmoet, en buiten paar wazige foto's had ik niks anders gezien.
Problemen?
Denken dat innerlijk niet mee meetelt
Nee, ik bedoel TS. TS is zelf moker en probeert straatkraag cool te doen op een online forum met kazen. Bok eens op, treurwilg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Bedoel je mij, AGlarr ooit hadden wij toch een understanding?
Het klopt zeker dat ook niet-oppervlakkige vrouwen gevoelig zijn voor uiterlijk. Het kost gewoon veel tijd om iemands innerlijk te leren kennen, en dus kunnen ze die kans niet aan iedereen geven. Hoe maak je als vrouw dan een selectie uit alle mannen, wie die kans krijgt? Op basis van wat je wél weet, en dat is voor een groot deel zijn uiterlijk, uitstraling, en hoe andere vrouwen met hem omgaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja wou je zeggen dat vrouwen naar innelijk keken dan? Waarom hebben we nu geen utopie dan en kan ik zo een paar enorme klootzakken opnoemen die een vriendin hebben, Straus kahn, Joran van der sloot, fritzl, bijna alle pedofielen(hebben een vrouw).
Nee, effe serieus ik heb gedurende mijn leven echt de meest geraffineerde en onbetrouwbare mannen een vriendin zien krijgen en sommige zelfs getrouwd.
ik denkt t ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ts is een kloon van picardmike
Ken je de smart methode?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn vriend via FOK! ontmoet, en buiten paar wazige foto's had ik niks anders gezien.
Problemen?
Denken dat innerlijk niet mee meetelt
Uiterlijk os belangrijk ja, ik zeg ook niet dat het niet zo is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja nu betrek je het op je eigen relatie, maar innerlijk zeggen alle vrouwen voor te staan en de ene is beter in dan de andere. Maar de meeste zijn NO GOOD!
Het gaat in de meeste gevallen ook om status.
PVV is juist tegen Marokkanen gekkiequote:
ik denk laat ik net zo serieus reageren als TS of Picardmikequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uiterlijk os belangrijk ja, ik zeg ook niet dat het niet zo is.
Maar stop eens zeiken over de Marokkanen, je zal toch niet zo lelijk zijn dat niemand je meer aantrekkelijk vindt?
Op elke potje past een dekseltje, misschien moet je nu meer moeite doen, wat dan nog, schuld bij de anderen leggen dat JIJ minder aantrekkelijk bent is wel erg goedkoop
[..]
PVV is juist tegen Marokkanen gekkie
Wat een lariekoek.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ken je de smart methode?
specifiek
alle mannen vallen op het innerlijk van een man
meetbaar
het aantal mannen met innerlijk dat een vrouw heeft
acceptabel
het gemiddelde aantal
resultaat
weinig mannen met innerlijk hebben een vrouw
tijdgebonden
eeuwigheid
Waarom zouden homo's niet op uiterlijk vallen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef picardmike het volgende:
alle mannen vallen op het innerlijk van een man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |