Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef Jmsls het volgende:
Ik zou me echt kut voelen als Marokkaan op FOK!, word je de hele tijd belachelijk gemaakt ook al doe je niets mis
Ik kan me ook niet voorstellen dat dat ooit gaat gebeurenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef picardmike het volgende:
Ach het kan altijd nog erger, negerinnen die zijn nog nooit in de mode geweest
Nou beyonce bijvoorbeeld heeft negerinnen toch wat populairder gemaakt bij de mannen. Uiteindelijk komt elke afkomst welleens een keer aan de beurt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:23 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat dat ooit gaat gebeuren
Beyonce heeft de gezichtskenmerken van een Westerse vrouw en is ook niet zo heel erg donker. Daarom vinden veel mannen die normaal gesproken niet op negerinnen ook haar aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou beyonce bijvoorbeeld heeft negerinnen toch wat populairder gemaakt bij de mannen. Uiteindelijk komt elke afkomst welleens een keer aan de beurt.
Bij rihanna is het al een stukje erger, die heeft al een carribisch accent. Zou rihanna ook zo populair geweest zijn bij mannen zonder beyonce. En zo verschuift het schisma steeds verder.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Beyonce heeft de gezichtskenmerken van een Westerse vrouw en is ook niet zo heel erg donker. Daarom vinden veel mannen die normaal gesproken niet op negerinnen ook haar aantrekkelijk.
Stiekem wil je wel, gewoon proberenquote:
Meloewa over paar jaarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:40 schreef MiShirley het volgende:
ik was vroeger tegen Marokkanen ,maar stiekem vond ik het hele aantrekkelijke mannen ... ze hebben iets ze stralen macht uit ...ik val normaal alleen op blanke jongens , maar sinds kort heb ik de Marokkaanse mannen ondenkt , ze blijken ook heel groot geschapen te zijn , meeste meisjes die ik ken , praten veel over Marokkanen , het zijn hele Lekkere mannen ze hebben alles wat een vrouw wild ,
negers zijn vaak geen mooie mensen , ik vind ze totaal niet aantrekkelijk ze zijn meer eng vind ik ,
komen ze je lastig vallen , met hun wagelijke praatjes , allemaal fake .. geef mij maar een lekkere marokkaan![]()
..en weten ook wat lekkere mannen zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 12:51 schreef onbeschaamd het volgende:
Als blanke vrouw merk ik zelf dat bijna alle Marokkanen willen een blanke partner vinden. Is toch normal, want blanke meisjes zijn het mooiste.
neequote:Op zondag 5 mei 2013 12:51 schreef onbeschaamd het volgende:
Is toch normal, want blanke meisjes zijn het mooiste.
Wou het niet zeggen maar doe het dan toch..quote:Op maandag 6 mei 2013 01:08 schreef Andyy het volgende:
TS moet zich in hoger opgeleid volk gaan begeven, daar heb je nergens last van
Nah, nog altijd 90% van de Marokkaanse vrouwen in Nederland kiest voor een Marokkaanse man. En als ze niet kiest voor een Marokkaanse man dan is het wel vaak gewoon een Arabische of Perzische man en dus geen Hollander.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:26 schreef 3-voud het volgende:
Lachen dit.
Nederlandse meisjes zien ze als stoere kerels a la bad boys, de Marokkaanse meiden weten wel beter en zijn die onderdrukkende stumperds zat en kiezen steeds meer voor de Nederlandse man.
Ik vind 10% erg veel voor een onderdrukte kudde waar weinig vrouwen zich van los kunnen rukken.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nah, nog altijd 90% van de Marokkaanse vrouwen in Nederland kiest voor een Marokkaanse man. En als ze niet kiest voor een Marokkaanse man dan is het wel vaak gewoon een Arabische of Perzische man en dus geen Hollander.
Onderdrukking? Ja joh, Marokkaanse vrouwen worden onderdrukt en mogen helemaal niks. Merendeel van de Marokkaanse vrouwen die gewoon vrij bewegen en dus niet onderdrukt zijn zeggen zelf toch echt een voorkeur te hebben voor een Marokkaanse man. Dat is ook wel logisch, aangezien je als mens toch eerder kiest voor iemand met een zelfde achtergrond en gemeenschappelijke kenmerken.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik vind 10% erg veel voor een onderdrukte kudde waar weinig vrouwen zich van los kunnen rukken.
Je moet eens weten hoe die Marokkaanse mannen zich dagelijks bemoeien met "hun vrouwen" uit de roedel. Ze kunnen ze niet met rust laten de wet voor te schrijven hoe tijdig te trouwen en kinderen te nemen. Of dat nu de broer of verre nee is maakt niks uit.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Onderdrukking? Ja joh, Marokkaanse vrouwen worden onderdrukt en mogen helemaal niks. Merendeel van de Marokkaanse vrouwen die gewoon vrij bewegen en dus niet onderdrukt zijn zeggen zelf toch echt een voorkeur te hebben voor een Marokkaanse man. Dat is ook wel logisch, aangezien je als mens toch eerder kiest voor iemand met een zelfde achtergrond en gemeenschappelijke kenmerken.
Ik denk dat ik als Marokkaanse toch echt wel beter weet dan jij hoe het er bij ons aan toe gaat.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe die Marokkaanse mannen zich dagelijks bemoeien met "hun vrouwen" uit de roedel. Ze kunnen ze niet met rust laten de wet voor te schrijven hoe tijdig te trouwen en kinderen te nemen. Of dat nu de broer of verre nee is maakt niks uit.
Ja want alle Marokkaanse mannen zijn zo.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe die Marokkaanse mannen zich dagelijks bemoeien met "hun vrouwen" uit de roedel. Ze kunnen ze niet met rust laten de wet voor te schrijven hoe tijdig te trouwen en kinderen te nemen. Of dat nu de broer of verre nee is maakt niks uit.
Maar als dat zo is, en dan Marokaansemannen steeds meer met niet-Marokaanse vrouwen gaan, dan blijven er toch heel veel vrijgezelle Marokaanse vrouwen over?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als Marokkaanse toch echt wel beter weet dan jij hoe het er bij ons aan toe gaat.Neemt niet weg dat Marokkaanse vrouwen een voorkeur hebben voor Marokkaanse mannen. Ik ken geen Marokkaanse vrouw ( en geloof mij ik ken er erg veeeeel) die liever een niet-Marokkaan wenst.
Marokkaanse mannen kiezen ook gewoon nog altijd voor Marokkaanse vrouwen.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar als dat zo is, en dan Marokaansemannen steeds meer met niet-Marokaanse vrouwen gaan, dan blijven er toch heel veel vrijgezelle Marokaanse vrouwen over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |