Dat zal maar niks voor mij, ik vind ze niks zowel qua innerlijk vaker en uiterlijk staat me ook niet zo aanquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef sthomass het volgende:
[..]
Er zijn best aardige Marokkanen hoor, alleen niet echt in Nederland..
Gelijk heb je..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat zal maar niks voor mij, ik vind ze niks zowel qua innerlijk vaker en uiterlijk staat me ook niet zo aan
De smaak van de man verandert ook..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:57 schreef picardmike het volgende:
Ja ts zeg ik ook de hele tijd op fok. De neger is niet meer in, maar de marrokaan is ook al op zijn retour. Tegenwoordig zijn de donkerharige nederlanders helemaal in, in mijn tijd waren nederlanders nog slecht in bed, mensen van vluggertje, gierig, altijd serieus en bezig met werk. Nu zijn ze weer teruggekomen. Face it de smaak van de vrouw wisselt gewoon om de 10jr.
u houdt van harigquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou het liever andersom zien. Dat die mooie Marokkaanse dames voor een blanke man als Sapstengel kiezen.
Zit je gelijk aan die cultuur vast.. Hoop gezeik.. Ik heb een anderhalve maand bij een Marokkaan in huis gezeten, geen alchohol, geen ham..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou het liever andersom zien. Dat die mooie Marokkaanse dames voor een blanke man als Sapstengel kiezen.
Maarja, het type vrouwen dat op Marokkanen valt is meestal volksbuurt tokkie die bij de Coolcat shopt. Sowieso niet interessant dus.
Klopt in mijn kindertijd viel iedereen op pamela anderson en daarvoor op monroe, blond is heel lang een must voor mannen geweest. Daarna waren het van die katja types, indisch en daarna meer hollandse brunettes zoals jolante.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef sthomass het volgende:
[..]
De smaak van de man verandert ook..
Maar echt mooie Marokkaanse vrouwen heb ik ook nog nooit gezien. Of echt heel zeldzaam. Sowieso een grote neus vaak, wat ik bij vrouwen erg lelijk vind.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
Maarja, het type vrouwen dat op Marokkanen valt is meestal volksbuurt tokkie die bij de Coolcat shopt. Sowieso niet interessant dus.
Dat is wel deels een mythe. Ze zitten er wel tussen maar de echte dames halen het gewoon weg.quote:
Maryam Hassouni dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef Aliana het volgende:
[..]
Maar echt mooie Marokkaanse vrouwen heb ik ook nog nooit gezien. Of echt heel zeldzaam. Sowieso een grote neus vaak, wat ik bij vrouwen erg lelijk vind.
Sowieso geen varkensvlees he.. En stoppen met alcohol zou ik nooit doen..quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is wel deels een mythe. Ze zitten er wel tussen maar de echte dames halen het gewoon weg.
Geen ham is trouwens geen probleem, alcohol is iets lastiger.
Het verschilt, de echt gelovige Marokkanen, die zijn gewoon aardig. In de Koran staat gewoon dat je niet mag stelen, etc. Veel Marokkanen hier zijn echter niet gelovig, en gewoon straatjochies. Die zorgen voor problemen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef Meloewa het volgende:
Marokkanen zijn ook gewoon best eng
Vooroordelen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:10 schreef Jmsls het volgende:
Tsss wat een vooroordelen hier, kunnen harstikke aardige mensen zijn
FOK! moet je sowieso met een grote korrel zout nemenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef Jmsls het volgende:
Ik zou me echt kut voelen als Marokkaan op FOK!, word je de hele tijd belachelijk gemaakt ook al doe je niets mis
Dat vrouwen marrokanen wilden dat kwam doordat veel vrouwen het als een uitdaging zagen ze te matigen van hun gelovige roots. Maar dat zie je tegenwoordig zo vaak en is binnenkort hardly a challege. Daarentegen kan een vrouw weinig doen tegen iemand van prime afkomst dat gaat als een sublieme boodschap onbewust. Die krijgen veel aandacht en dat zorg ook voor aandacht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Vrouwen willen zo'n badboy-type?
Ik snap het ook niet helemaal, want de meeste Marokkanen zijn
Klopt ,,quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
FOK! moet je sowieso met een grote korrel zout nemen
Gewoon hun cultuur misschien, vind ze zo geraffineerdquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef sthomass het volgende:
[..]
Het verschilt, de echt gelovige Marokkanen, die zijn gewoon aardig. In de Koran staat gewoon dat je niet mag stelen, etc. Veel Marokkanen hier zijn echter niet gelovig, en gewoon straatjochies. Die zorgen voor problemen.
Jah maar toch merk ik wel vaker ,tijdens uitgaan leven ,hoe die blanke meisjes hun ogen niet kunnen uithouden aan die marokkaanse jongens , het lijkt of ze die marokkanen willen opeten ,quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Vrouwen willen zo'n badboy-type?
Ik snap het ook niet helemaal, want de meeste Marokkanen zijn
Waar woon jij dan? Of ga je uit?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef SergioKra het volgende:
[..]
Jah maar toch merk ik wel vaker ,tijdens uitgaan leven ,hoe die blanke meisjes hun ogen niet kunnen uithouden aan die marokkaanse jongens , het lijkt of ze die marokkanen willen opeten ,
marokkanen hebben vaak die maffia uitstraling ,
Je hebt gelijk hoor, het zijn vaak ook best grote aanstellers en ze overdrijven echt met hun geloof..quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gewoon hun cultuur misschien, vind ze zo geraffineerd
Veel marrokanen zijn niet eens echt gelovig, maar doen alleen zo voor hun ouders. Tenzij ze lelijk zijn en weinig aandacht krijgen dan blijven ze het meestal nog wel. Ik ken ook een gast nou die zegt van zichzelf dat die op een hollander lijkt en geen marokkaans uiterlijk heeft. Maar dat slaat zo nergens op hij lijkt echt op de marrokaan. Maar hij is gewoon zo gematigd dat hij dat denkt en hij heeft daarom ook veel succes bij de vrouwtjes.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:17 schreef sthomass het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, het zijn vaak ook best grote aanstellers en ze overdrijven echt met hun geloof..
ik woon in amsterdam , ik ga wel eens uit ik zie al die mooie blanke meisjes met marokkanen lopen als ik er eentje probeer te versieren in een tent , merk ik dat steeds dat blanke meisjes stiekem met marokkaanse jongens zetten te flirten , ik maak geen schijnkans met die marokkanen om me heen , soms wil ik niet eens meer uitgaan ,quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:16 schreef Aliana het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Of ga je uit?
De Marokkanen zijn hier minder gelovig dan in Frankrijk bijvoorbeeld ja. In Frankrijk heb je veel Marokkanen die nog de afgelopen 10-15 jaar zijn geemigreerd. De Marokkanen/Algerijnen daar zitten echt te zeiken als je bijvoorbeeld aan het bier zit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Veel marrokanen zijn niet eens echt gelovig, maar doen alleen zo voor hun ouders. Tenzij ze lelijk zijn en weinig aandacht krijgen dan blijven ze het meestal nog wel. Ik ken ook een gast nou die zegt van zichzelf dat die op een hollander lijkt en geen marokkaans uiterlijk heeft. Maar dat slaat zo nergens op hij lijkt echt op de marrokaan. Maar hij is gewoon zo gematigd dat hij dat denkt en hij heeft daarom ook veel succes bij de vrouwtjes.
Ik denk dat het meer komt dat sommige vrouwen op "foute" types valt, en Marokkanen staan er "bekend" om toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef SergioKra het volgende:
[..]
Jah maar toch merk ik wel vaker ,tijdens uitgaan leven ,hoe die blanke meisjes hun ogen niet kunnen uithouden aan die marokkaanse jongens , het lijkt of ze die marokkanen willen opeten ,
marokkanen hebben vaak die maffia uitstraling ,
Tsjah, maar je wordt aangetrokken tot iemand of niet, dus vallen er zoveel blanke vrouwen op Marokkanen dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat vrouwen marrokanen wilden dat kwam doordat veel vrouwen het als een uitdaging zagen ze te matigen van hun gelovige roots. Maar dat zie je tegenwoordig zo vaak en is binnenkort hardly a challege. Daarentegen kan een vrouw weinig doen tegen iemand van prime afkomst dat gaat als een sublieme boodschap onbewust. Die krijgen veel aandacht en dat zorg ook voor aandacht.
Zelfde geld voor vrouwen van prime afkomst die veel mannen krijgen. Daar richt de mainstream zich onbewust op. Hoewel er mensen zijn die blijven hangen.
Ja ik had het ook vroeger, kwamen er veel meiden naar me toe en zeiden van zo jij kan goed dansen. Maar tegenwoordig zitten veel nederlanders en veel meiden vooral ook op dansles. Dat is ook de rede dat donkerharige hollanders meestal weer op 1 staan. Tenzij je als surinamer een echte salsa kampioen bent en dat ook kan laten zien, ben je gewoon 1 van de mannen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef SergioKra het volgende:
[..]
ik woon in amsterdam , ik ga wel eens uit ik zie al die mooie blanke meisjes met marokkanen lopen als ik er eentje probeer te versieren in een tent , merk ik dat steeds dat blanke meisjes stiekem met marokkaanse jongens zetten te flirten , ik maak geen schijnkans met die marokkanen om me heen , soms wil ik niet eens meer uitgaan ,
Tja zoals ik al zei de knappere marokkanen zijn tegenwoordig al voor een groot deel gematigd de lelijkere die tellen niet mee. We zitten nu een beetje op het kantelpunt waar de donker harige nederlander het overneemt van de marrokaan. Vrouwen generaliseren meestal niet zo snel, de mainstream althans die kijken meestal eerst welke situatie de beste man opleverd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer komt dat sommige vrouwen op "foute" types valt, en Marokkanen staan er "bekend" om toch?
En de aandacht die ze krijgen is natuurlijk ook niet mis, een jongen die ze makkelijk kunnen krijgen willen ze niet meer, omdat het niet meer "spannend" is?
Zou wel een fase zijn, binnenkort verandert het toch weer
[..]
Tsjah, maar je wordt aangetrokken tot iemand of niet, dus vallen er zoveel blanke vrouwen op Marokkanen dan?
En hun innerlijk is soms ook
Ik zal het wel nooit begrijpen
het is de spanningquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer komt dat sommige vrouwen op "foute" types valt, en Marokkanen staan er "bekend" om toch?
En de aandacht die ze krijgen is natuurlijk ook niet mis, een jongen die ze makkelijk kunnen krijgen willen ze niet meer, omdat het niet meer "spannend" is?
Zou wel een fase zijn, binnenkort verandert het toch weer
[..]
Tsjah, maar je wordt aangetrokken tot iemand of niet, dus vallen er zoveel blanke vrouwen op Marokkanen dan?
En hun innerlijk is soms ook
Ik zal het wel nooit begrijpen
Nou weinig gevallen van marokanen die met moslimas trouwen hoor. De meeste die ik ken en gekend heb. Die hebben gewoon keer op keer een nederlandse vriendin.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef Frag_adder het volgende:
ik geloof dat ze vallen voor een zelfverzekerde man die ze niet te veel maar precies genoeg aandacht geven, en die laten we eerlijk zijn, vaak een stuk meer bezig zijn met hun lichaam dan veel nederlandse mannen en dat is aantrekkelijkVaak draaien deze vrouwen bij als ze er na een paar jaar achter komen dat deze mannen toch echt alleen met een moslima gaan trouwen.
Ach als je je hier aan ergert ben je zelf een oppervlakkig persoon, een beetje man die sterk in zijn schoene nstaat weet dat hij een vrouw die hier op valt, zelf niet eens zou willen
Nee, onzin veel marokkanen worden ook getroeteld door nederlanders, het gaat eerder om het polieke correcte. De paar die niet onder de mainstream hoeft te lijden omdat ze gewoon hun best doen. Hoewel die paar eigenlijk heel veel zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het is de spanninghet feit dat het fout is, juist omdat je ouders het nooit gaan accepteren, het er tegen afzetten, en vaak het feit dat ze een stuk zelfverzekerder zijn dan mannen die je normaal tegen komt. Ik kan het begrijpen maar ik heb er geen begrip voor
klopt helemaal , marokkanen nemen hun eigen volk vrouwen niet of donkere meisjes ,quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou weinig gevallen van marokanen die met moslimas trouwen hoor. De meeste die ik ken en gekend heb. Die hebben gewoon keer op keer een nederlandse vriendin.
vriendin is niet getrouwd, uiteindelijk kiezen er veel toch voor familiequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou weinig gevallen van marokanen die met moslimas trouwen hoor. De meeste die ik ken en gekend heb. Die hebben gewoon keer op keer een nederlandse vriendin.
Wil je aub even ophouden over dat jij, als een neger het moeilijk hebt om nu meisjes te versieren?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef SergioKra het volgende:
[..]
klopt helemaal , marokkanen nemen hun eigen volk vrouwen niet of donkere meisjes ,
Blanke meisjes willen alleen marokkanen hun andersom ook , raar is dat . ze hadden ouderwets moeten blijven , ze zijn nu goed geintergeert ze leven gewoon net als de ongelovige mensen ,
de nieuwe generatie marokkanen wat we nu hebben zijn heel open , met hun uiterlijk en hun uitstraling veroveren ze alle mooie blanke vrouwen , als neger word het alleen moeilijk en moeilijk door die marokkanen
Het is echt zo hoor, ik merk het ook. Vroeger hoefde ik als (half)neger alleen maar een discotheek binnen te lopen en had zo sjans. Weet nog dat ik langs plekken liep en meiden al spelend riepen dat ze een neger wilde. Als ik naast meiden ging dansen lachte ze en kon ik zomaar verder gaan, nu kijken ze me raar aan. Tegenwoordig krijg ik nooit meer zomaar aandacht en moet ik er mijn best voor doen. Ook op datingsites merk ik het dat ik niet zozeer beoordeeld word op uiterlijk, maar het innerlijk echt de doorslag geeft.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wil je aub even ophouden over dat jij, als een neger het moeilijk hebt om nu meisjes te versieren?
Maar innerlijk is toch ook belangrijker?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:45 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het is echt zo hoor, ik merk het ook. Vroeger hoefde ik als (half)neger alleen maar een discotheek binnen te lopen en had zo sjans. Als ik naast meiden ging dansen lachte ze en kon ik zomaar verder gaan, nu kijken ze me raar aan. Tegenwoordig krijg ik nooit meer zomaar aandacht en moet ik er mijn best voor doen. Ook op datingsites merk ik het dat ik niet zozeer beoordeeld word op uiterlijk, maar het innerlijk echt de doorslag geeft.
en wat is je klacht precies?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:45 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het is echt zo hoor, ik merk het ook. Vroeger hoefde ik als (half)neger alleen maar een discotheek binnen te lopen en had zo sjans. Als ik naast meiden ging dansen lachte ze en kon ik zomaar verder gaan, nu kijken ze me raar aan. Tegenwoordig krijg ik nooit meer zomaar aandacht en moet ik er mijn best voor doen. Ook op datingsites merk ik het dat ik niet zozeer beoordeeld word op uiterlijk, maar het innerlijk echt de doorslag geeft.
Man, het is eerder omdat je een ouwe lul begint te wordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:45 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het is echt zo hoor, ik merk het ook. Vroeger hoefde ik als (half)neger alleen maar een discotheek binnen te lopen en had zo sjans. Weet nog dat ik langs plekken liep en meiden al spelend riepen dat ze een neger wilde. Als ik naast meiden ging dansen lachte ze en kon ik zomaar verder gaan, nu kijken ze me raar aan. Tegenwoordig krijg ik nooit meer zomaar aandacht en moet ik er mijn best voor doen. Ook op datingsites merk ik het dat ik niet zozeer beoordeeld word op uiterlijk, maar het innerlijk echt de doorslag geeft.
Ja maar vrouwen kijken natuurlijk nooit echt naar innerlijk. Ze kijken meer naar wie ze het meeste aandacht geeft. Meer naar zelfvertrouwen en die krijg je als je vanuit je afkomst al veel aandacht krijgt van de andere sexe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar innerlijk is toch ook belangrijker?
Of wil jij gichelend meisjes om je heen die jou leuk vinden omdat je half donker bent
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen kijken natuurlijk nooit echt naar innerlijk. Ze kijken meer naar wie ze het meeste aandacht geeft. Meer naar zelfvertrouwen en die krijg je als je vanuit je afkomst al veel aandacht krijgt van de andere sexe.
Ja en dat is de schuld van de marokkanen hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wil je aub even ophouden over dat jij, als een neger het moeilijk hebt om nu meisjes te versieren?
Nou, dan moet jij ook meer zelfvertrouwen uitstralen, net zoals paar jaar geleden toen ze op je afrenden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen kijken natuurlijk nooit echt naar innerlijk. Ze kijken meer naar wie ze het meeste aandacht geeft. Meer naar zelfvertrouwen en die krijg je als je vanuit je afkomst al veel aandacht krijgt van de andere sexe.
Ja wou je zeggen dat vrouwen naar innelijk keken dan? Waarom hebben we nu geen utopie dan en kan ik zo een paar enorme klootzakken opnoemen die een vriendin hebben, Straus kahn, Joran van der sloot, fritzl, bijna alle pedofielen(hebben een vrouw).quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:51 schreef Aliana het volgende:
[..]![]()
Je bent zelf ook aardig oppervlakkig of niet?
En de Rabobankquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja en dat is de schuld van de marokkanen hoor
Ja, ik heb mijn vriend via FOK! ontmoet, en buiten paar wazige foto's had ik niks anders gezien.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja wou je zeggen dat vrouwen naar innelijk keken dan? Waarom hebben we nu geen utopie dan en kan ik zo een paar enorme klootzakken opnoemen die een vriendin hebben, Straus kahn, Joran van der sloot, fritzl, bijna alle pedofielen.
Ja nu betrek je het op je eigen relatie, maar innerlijk zeggen alle vrouwen voor te staan en de ene is beter in dan de andere. Maar de meeste zijn NO GOOD!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn vriend via FOK! ontmoet, en buiten paar wazige foto's had ik niks anders gezien.
Problemen?
Denken dat innerlijk niet mee meetelt
Nee, ik bedoel TS. TS is zelf moker en probeert straatkraag cool te doen op een online forum met kazen. Bok eens op, treurwilg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Bedoel je mij, AGlarr ooit hadden wij toch een understanding?
Het klopt zeker dat ook niet-oppervlakkige vrouwen gevoelig zijn voor uiterlijk. Het kost gewoon veel tijd om iemands innerlijk te leren kennen, en dus kunnen ze die kans niet aan iedereen geven. Hoe maak je als vrouw dan een selectie uit alle mannen, wie die kans krijgt? Op basis van wat je wél weet, en dat is voor een groot deel zijn uiterlijk, uitstraling, en hoe andere vrouwen met hem omgaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja wou je zeggen dat vrouwen naar innelijk keken dan? Waarom hebben we nu geen utopie dan en kan ik zo een paar enorme klootzakken opnoemen die een vriendin hebben, Straus kahn, Joran van der sloot, fritzl, bijna alle pedofielen(hebben een vrouw).
Nee, effe serieus ik heb gedurende mijn leven echt de meest geraffineerde en onbetrouwbare mannen een vriendin zien krijgen en sommige zelfs getrouwd.
ik denkt t ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ts is een kloon van picardmike
Ken je de smart methode?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn vriend via FOK! ontmoet, en buiten paar wazige foto's had ik niks anders gezien.
Problemen?
Denken dat innerlijk niet mee meetelt
Uiterlijk os belangrijk ja, ik zeg ook niet dat het niet zo is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja nu betrek je het op je eigen relatie, maar innerlijk zeggen alle vrouwen voor te staan en de ene is beter in dan de andere. Maar de meeste zijn NO GOOD!
Het gaat in de meeste gevallen ook om status.
PVV is juist tegen Marokkanen gekkiequote:
ik denk laat ik net zo serieus reageren als TS of Picardmikequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uiterlijk os belangrijk ja, ik zeg ook niet dat het niet zo is.
Maar stop eens zeiken over de Marokkanen, je zal toch niet zo lelijk zijn dat niemand je meer aantrekkelijk vindt?
Op elke potje past een dekseltje, misschien moet je nu meer moeite doen, wat dan nog, schuld bij de anderen leggen dat JIJ minder aantrekkelijk bent is wel erg goedkoop
[..]
PVV is juist tegen Marokkanen gekkie
Wat een lariekoek.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ken je de smart methode?
specifiek
alle mannen vallen op het innerlijk van een man
meetbaar
het aantal mannen met innerlijk dat een vrouw heeft
acceptabel
het gemiddelde aantal
resultaat
weinig mannen met innerlijk hebben een vrouw
tijdgebonden
eeuwigheid
Waarom zouden homo's niet op uiterlijk vallen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef picardmike het volgende:
alle mannen vallen op het innerlijk van een man
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik denk laat ik net zo serieus reageren als TS of Picardmike
doen ze ook gewoon toch, uiterlijk is antrekkelijk voor alle seksen of geaardheden, de weging van innerlijk is persoonsafhankelijk niet geaardheidquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Waarom zouden homo's niet op uiterlijk vallen.
Dat lijkt mij ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
doen ze ook gewoon toch, uiterlijk is antrekkelijk voor alle seksen of geaardheden, de weging van innerlijk is persoonsafhankelijk niet geaardheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |