Nah, nog altijd 90% van de Marokkaanse vrouwen in Nederland kiest voor een Marokkaanse man. En als ze niet kiest voor een Marokkaanse man dan is het wel vaak gewoon een Arabische of Perzische man en dus geen Hollander.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:26 schreef 3-voud het volgende:
Lachen dit.
Nederlandse meisjes zien ze als stoere kerels a la bad boys, de Marokkaanse meiden weten wel beter en zijn die onderdrukkende stumperds zat en kiezen steeds meer voor de Nederlandse man.
Ik vind 10% erg veel voor een onderdrukte kudde waar weinig vrouwen zich van los kunnen rukken.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nah, nog altijd 90% van de Marokkaanse vrouwen in Nederland kiest voor een Marokkaanse man. En als ze niet kiest voor een Marokkaanse man dan is het wel vaak gewoon een Arabische of Perzische man en dus geen Hollander.
Onderdrukking? Ja joh, Marokkaanse vrouwen worden onderdrukt en mogen helemaal niks. Merendeel van de Marokkaanse vrouwen die gewoon vrij bewegen en dus niet onderdrukt zijn zeggen zelf toch echt een voorkeur te hebben voor een Marokkaanse man. Dat is ook wel logisch, aangezien je als mens toch eerder kiest voor iemand met een zelfde achtergrond en gemeenschappelijke kenmerken.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik vind 10% erg veel voor een onderdrukte kudde waar weinig vrouwen zich van los kunnen rukken.
Je moet eens weten hoe die Marokkaanse mannen zich dagelijks bemoeien met "hun vrouwen" uit de roedel. Ze kunnen ze niet met rust laten de wet voor te schrijven hoe tijdig te trouwen en kinderen te nemen. Of dat nu de broer of verre nee is maakt niks uit.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Onderdrukking? Ja joh, Marokkaanse vrouwen worden onderdrukt en mogen helemaal niks. Merendeel van de Marokkaanse vrouwen die gewoon vrij bewegen en dus niet onderdrukt zijn zeggen zelf toch echt een voorkeur te hebben voor een Marokkaanse man. Dat is ook wel logisch, aangezien je als mens toch eerder kiest voor iemand met een zelfde achtergrond en gemeenschappelijke kenmerken.
Ik denk dat ik als Marokkaanse toch echt wel beter weet dan jij hoe het er bij ons aan toe gaat.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe die Marokkaanse mannen zich dagelijks bemoeien met "hun vrouwen" uit de roedel. Ze kunnen ze niet met rust laten de wet voor te schrijven hoe tijdig te trouwen en kinderen te nemen. Of dat nu de broer of verre nee is maakt niks uit.
Ja want alle Marokkaanse mannen zijn zo.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe die Marokkaanse mannen zich dagelijks bemoeien met "hun vrouwen" uit de roedel. Ze kunnen ze niet met rust laten de wet voor te schrijven hoe tijdig te trouwen en kinderen te nemen. Of dat nu de broer of verre nee is maakt niks uit.
Maar als dat zo is, en dan Marokaansemannen steeds meer met niet-Marokaanse vrouwen gaan, dan blijven er toch heel veel vrijgezelle Marokaanse vrouwen over?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als Marokkaanse toch echt wel beter weet dan jij hoe het er bij ons aan toe gaat.Neemt niet weg dat Marokkaanse vrouwen een voorkeur hebben voor Marokkaanse mannen. Ik ken geen Marokkaanse vrouw ( en geloof mij ik ken er erg veeeeel) die liever een niet-Marokkaan wenst.
Marokkaanse mannen kiezen ook gewoon nog altijd voor Marokkaanse vrouwen.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar als dat zo is, en dan Marokaansemannen steeds meer met niet-Marokaanse vrouwen gaan, dan blijven er toch heel veel vrijgezelle Marokaanse vrouwen over?
Maar uiteindelijk trouwen de Marokkaanse mannen toch met Marokkaanse vrouwen. (meeste dan)quote:Op maandag 6 mei 2013 14:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar als dat zo is, en dan Marokaansemannen steeds meer met niet-Marokaanse vrouwen gaan, dan blijven er toch heel veel vrijgezelle Marokaanse vrouwen over?
Altijd ja? Het komt wel voor hoor dat ze dat niet doen en persoonlijk verwacht ik dat de komende 20 jaar dat minder en minder wordt.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Marokkaanse mannen kiezen ook gewoon nog altijd voor Marokkaanse vrouwen.
Komt voor, maar heel weinig. Merendeel van de Marokkaanse mannen trouwt toch uiteindelijk met een Marokkaanse vrouw. Ik denk niet dat het binnen nu en 20 jaar zal veranderen, daar waar de Marokkaanse gemeenschap vrij hecht is en toch naar elkaar toe trekt.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Altijd ja? Het komt wel voor hoor dat ze dat niet doen en persoonlijk verwacht ik dat de komende 20 jaar dat minder en minder wordt.
Ik vind dat soort mensen echt triest, eerlijk waar. Blij dat mijn ouders mij wel altijd in mijn opvoeding meegaven dat afkomst niet belangrijk is.quote:
quote:
O mij ouders hebben mij ook een degelijke opvoeding mee gegeven maar ik vind die mensen die zeggen dat je niet naar afkomst moet kijken altijd een beetje triest en naïef. Afkomst heeft niet alleen maar negatieve maar meestal vooral positieve kanten ook al is dat niet bij elke afkomst het geval natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind dat soort mensen echt triest, eerlijk waar. Blij dat mijn ouders mij wel altijd in mijn opvoeding meegaven dat afkomst niet belangrijk is.
Geen chinezen?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Mij maakt echt niks uit waar iemand vandaan komt, maar ik merk bijvoorbeeld wel dat ik eerder op Ariërs val dan negers.
Maar mijn ma heeft gezegd dat ik niet moet wagen om ooit met een: marokkaan, turk of neger thuis te komen
Mijn ma is zelf Chinees(ik grotendeels ook). Maar zelf zei ze dat ze wou dat ik gewoon met een kaaskop trouw, of een Amerikaan.quote:
Ben in China geweest en je moeder is niet de enige. Vrouwen daar lieten je niet met rust. Allemaal wouden ze de westerling hebben.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn ma is zelf Chinees(ik grotendeels ook). Maar zelf zei ze dat ze wou dat ik gewoon met een kaaskop trouw, of een Amerikaan.![]()
Mijn moeder soms
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef sthomass het volgende:
[..]
Er zijn best aardige Marokkanen hoor, alleen niet echt in Nederland..
Ik denk ook niet dat een beetje Marokkaanse man voor jou kiest. Don't worry dus!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Mij maakt echt niks uit waar iemand vandaan komt, maar ik merk bijvoorbeeld wel dat ik eerder op Ariërs val dan negers.
Maar mijn ma heeft gezegd dat ik niet moet wagen om ooit met een: marokkaan, turk of neger thuis te komen
Wat een zelfhaat. Je moet als mens je eigen volk maar zo erg haten. Heb bijna medelijden met jou en jouw moeder.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn ma is zelf Chinees(ik grotendeels ook). Maar zelf zei ze dat ze wou dat ik gewoon met een kaaskop trouw, of een Amerikaan.![]()
Mijn moeder soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |