Genoeg blanke westerse vrouwen buiten Nederland.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat buitenlanders altijd spannender zijn is onzin en iets persoonlijks natuurlijk. Voor mij gaat er niets boven de blanke Westerse vrouw
quote:Op zondag 26 februari 2012 02:26 schreef grrrbeer het volgende:
Geen probleem, blijven er allemaal Marokkaanse meisjes over om mee te werken
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef Jmsls het volgende:
Ik zou me echt kut voelen als Marokkaan op FOK!, word je de hele tijd belachelijk gemaakt ook al doe je niets mis
Ik kan me ook niet voorstellen dat dat ooit gaat gebeurenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:12 schreef picardmike het volgende:
Ach het kan altijd nog erger, negerinnen die zijn nog nooit in de mode geweest
Nou beyonce bijvoorbeeld heeft negerinnen toch wat populairder gemaakt bij de mannen. Uiteindelijk komt elke afkomst welleens een keer aan de beurt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:23 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat dat ooit gaat gebeuren
Beyonce heeft de gezichtskenmerken van een Westerse vrouw en is ook niet zo heel erg donker. Daarom vinden veel mannen die normaal gesproken niet op negerinnen ook haar aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou beyonce bijvoorbeeld heeft negerinnen toch wat populairder gemaakt bij de mannen. Uiteindelijk komt elke afkomst welleens een keer aan de beurt.
Bij rihanna is het al een stukje erger, die heeft al een carribisch accent. Zou rihanna ook zo populair geweest zijn bij mannen zonder beyonce. En zo verschuift het schisma steeds verder.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Beyonce heeft de gezichtskenmerken van een Westerse vrouw en is ook niet zo heel erg donker. Daarom vinden veel mannen die normaal gesproken niet op negerinnen ook haar aantrekkelijk.
Stiekem wil je wel, gewoon proberenquote:
Meloewa over paar jaarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:40 schreef MiShirley het volgende:
ik was vroeger tegen Marokkanen ,maar stiekem vond ik het hele aantrekkelijke mannen ... ze hebben iets ze stralen macht uit ...ik val normaal alleen op blanke jongens , maar sinds kort heb ik de Marokkaanse mannen ondenkt , ze blijken ook heel groot geschapen te zijn , meeste meisjes die ik ken , praten veel over Marokkanen , het zijn hele Lekkere mannen ze hebben alles wat een vrouw wild ,
negers zijn vaak geen mooie mensen , ik vind ze totaal niet aantrekkelijk ze zijn meer eng vind ik ,
komen ze je lastig vallen , met hun wagelijke praatjes , allemaal fake .. geef mij maar een lekkere marokkaan![]()
..en weten ook wat lekkere mannen zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 12:51 schreef onbeschaamd het volgende:
Als blanke vrouw merk ik zelf dat bijna alle Marokkanen willen een blanke partner vinden. Is toch normal, want blanke meisjes zijn het mooiste.
neequote:Op zondag 5 mei 2013 12:51 schreef onbeschaamd het volgende:
Is toch normal, want blanke meisjes zijn het mooiste.
Wou het niet zeggen maar doe het dan toch..quote:Op maandag 6 mei 2013 01:08 schreef Andyy het volgende:
TS moet zich in hoger opgeleid volk gaan begeven, daar heb je nergens last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |