Tuurlijk heb je verschillende smaken, maar tot 2000 was r&b nou eenmaal heel erg in. Bijna alle vrouwen hielden van r&b. Dat is gewoon al een hele tijd minder. En zoals ik zei gaat het om de trend maar die moet je niet onderschatten, als 2 vriendennen van een meisje voor een neger vallen en de derde niet is het kwestie van tijd voor die 3e dat ook doet. Dat is het voordeel van een goede naam hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kijk, het is nooit zo geweest dat blanke meisjes massaal bezwangerd wilden worden door een neger ofzo. Meeste blanke meisjes hebben toch wel een voorkeur voor iemand uit hun cultuur, zoals meeste mensen een voorkeur hebben voor iemand uit hun cultuur.
Alleen is het wel zo dat de meeste geen probleem hebben om af en toe een donkere (of zelfs marokkaanse) man te daten, net zoals een Nederlandse jongen ook ooit wel een mooie dame uit een andere cultuur zou willen daten. Gewoon voor de ervaring en natuurlijk heb je mooie sexy mensen en elke cultuur of ras.
Sommige puber meisjes denken dat het stoer is om een neger die op Jason Derulo of Li'l wayne lijkt aan de haak te krijgen, maar daarna kiezen de meeste gewoon voor iemand waar zij een klik mee hebt. Het is een beetje arrogant en onrealistisch om te zeggen dat 99% van blanke vrouwen liever een neger (of Marokkaan) hebben dan een blanke.
je heb wel gelijk hier in . ik hoor steeds het vaker van vriendinnen die een relatie hebben gehad , met een donkere man dat ze gewoon klein geschapen zijn , marokkanenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:12 schreef Salah-al-Din het volgende:
Vrouwen hebben ontdekt dat negers gemiddeld een kleinere piel hebben.
[ afbeelding ]
....terwijl negers denken dat de God's gift for women zijn
[ afbeelding ]
Dit dus, de meeste mensen (en vooral vrouwen) kotsen marokkanen echt uit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef Arnold_fan het volgende:
Een vrouw die wat waard is alvast niet. Ik ken geen een vrouw die het geen walgelijke slissers vindt.
Lijkt me spannend , ik ben gek op Marokkaanse jongens hun mogen doen wat hun willen met me , hahahahaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
Ben je ook al een keer gegangbangd door zo een groepje?
En voor die informatie heb je je speciaal aangemeld op dit forum?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:40 schreef MiShirley het volgende:
ik was vroeger tegen Marokkanen ,maar stiekem vond ik het hele aantrekkelijke mannen ... ze hebben iets ze stralen macht uit ...ik val normaal alleen op blanke jongens , maar sinds kort heb ik de Marokkaanse mannen ondenkt , ze blijken ook heel groot geschapen te zijn , meeste meisjes die ik ken , praten veel over Marokkanen , het zijn hele Lekkere mannen ze hebben alles wat een vrouw wild ,
negers zijn vaak geen mooie mensen , ik vind ze totaal niet aantrekkelijk ze zijn meer eng vind ik ,
komen ze je lastig vallen , met hun wagelijke praatjes , allemaal fake .. geef mij maar een lekkere marokkaan![]()
Wat een lol.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:13 schreef MiShirley het volgende:
jah , ik moest gewoon reageren op dit topicis heel leuk hoe mensen hier haten hahaha ,
Mooie Vrouwen houden van mooie mannen hahaha toevalig zijn marokkanen mooie mannen hahaha![]()
![]()
![]()
Buitenlandse vrouwen zijn juist helemaal niet onderdaniger. Die weten vaak precies wat ze willen, in tegenstelling tot Nederlandse. De typische Nederlandse vrouw doet een typische meisjes opleiding zoals psychologie, rechten of vrijetijdswetenschappen en neemt daarna een parttime baan, waarbij ze dus feitelijk teert op de zak van haar man.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:53 schreef Anyanka het volgende:
Grappig zoals een topic als dit staat tegenover topics over buitenlandse vrouwen. Daarin komt steevast naar voren hoeveel eleganter, vrouwelijker, mooier, onderdaniger e.d. buitenlandse vrouwen zijn en dat ze noooooooit meer een Nederlandse willen.
Buitenlanders zijn gewoon altijd spannender. Mannen vinden Braziliaansen lekker, vrouwen gaan op sexvakantie naar Spanje of Turkije. Is allemaal hetzelfde imo.quote:Dus, wat is het nou met Nederlandse vrouwen? Zijn het lompe koeien die je graag inruilt voor een prachtige slanke sexy Braziliaanse/Japanse/Marokkaanse, of zijn het mooie meisjes die in hun grenzeloze naïviteit zonder uitzondering zelf voor een buitenlander kiezen?
Dit soort makkelijk sletjes blijven vermakelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:13 schreef MiShirley het volgende:
jah , ik moest gewoon reageren op dit topicis heel leuk hoe mensen hier haten hahaha ,
Mooie Vrouwen houden van mooie mannen hahaha toevalig zijn marokkanen mooie mannen hahaha![]()
![]()
![]()
Dat buitenlanders altijd spannender zijn is onzin en iets persoonlijks natuurlijk. Voor mij gaat er niets boven de blanke Westerse vrouwquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:33 schreef SeLang het volgende:
[..]
Buitenlandse vrouwen zijn juist helemaal niet onderdaniger. Die weten vaak precies wat ze willen, in tegenstelling tot Nederlandse. De typische Nederlandse vrouw doet een typische meisjes opleiding zoals psychologie, rechten of vrijetijdswetenschappen en neemt daarna een parttime baan, waarbij ze dus feitelijk teert op de zak van haar man.
[..]
Buitenlanders zijn gewoon altijd spannender. Mannen vinden Braziliaansen lekker, vrouwen gaan op sexvakantie naar Spanje of Turkije. Is allemaal hetzelfde imo.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:55 schreef Lesnar het volgende:
zijn vaak kampers of volkstypes, derhalve niet interessant voor de normale man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |