abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108378755
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kijk, het is nooit zo geweest dat blanke meisjes massaal bezwangerd wilden worden door een neger ofzo. Meeste blanke meisjes hebben toch wel een voorkeur voor iemand uit hun cultuur, zoals meeste mensen een voorkeur hebben voor iemand uit hun cultuur.

Alleen is het wel zo dat de meeste geen probleem hebben om af en toe een donkere (of zelfs marokkaanse) man te daten, net zoals een Nederlandse jongen ook ooit wel een mooie dame uit een andere cultuur zou willen daten. Gewoon voor de ervaring en natuurlijk heb je mooie sexy mensen en elke cultuur of ras.

Sommige puber meisjes denken dat het stoer is om een neger die op Jason Derulo of Li'l wayne lijkt aan de haak te krijgen, maar daarna kiezen de meeste gewoon voor iemand waar zij een klik mee hebt. Het is een beetje arrogant en onrealistisch om te zeggen dat 99% van blanke vrouwen liever een neger (of Marokkaan) hebben dan een blanke.
Tuurlijk heb je verschillende smaken, maar tot 2000 was r&b nou eenmaal heel erg in. Bijna alle vrouwen hielden van r&b. Dat is gewoon al een hele tijd minder. En zoals ik zei gaat het om de trend maar die moet je niet onderschatten, als 2 vriendennen van een meisje voor een neger vallen en de derde niet is het kwestie van tijd voor die 3e dat ook doet. Dat is het voordeel van een goede naam hebben.

Nu heb je ook jesser en ali b. DIe had je vroeger nog niet. Maar die rolmoddellen zijn wel belangrijk voor succes bij de meiden. Ik en ook andere mannen en jij misschien ook wel krijgen van te horen dat we op een bekend persoon lijken, dat zeggen vrouwen én mannen niet voor de gein natuurlijk.
UITGESCHREVEN
pi_108379779
wat een nutteloze discussie deze :') :')

sommige negers zijn mooi die vallen in de smaak; zullen ongetwijfeld marokkannen die mooi zijn en in de smaak vallen; en sommige nederlanders ( waaronder ik B-) ) zijn mooi en vallen in de smaak

Net als dat je van al die groepen ook lelijke ertussen hebt lopen die niet in de smaak vallen

case closed
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:05:57 #153
78918 SeLang
Black swans matter
pi_108380454
Het is de schuld van de linksen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:11:55 #154
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108380632
Is het niet gewoon een bepaald slag neukvlees wat tourt van de ene bevolkingsgroep naar de andere?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 25 februari 2012 @ 13:12:27 #155
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_108380641
Vrouwen hebben ontdekt dat negers gemiddeld een kleinere piel hebben.

....terwijl negers denken dat de God's gift for women zijn

Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 15:35:46 #156
368772 melissarolf
Keep it just love it
pi_108384722
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 13:12 schreef Salah-al-Din het volgende:
Vrouwen hebben ontdekt dat negers gemiddeld een kleinere piel hebben.

[ afbeelding ]

....terwijl negers denken dat de God's gift for women zijn

[ afbeelding ]
je heb wel gelijk hier in . ik hoor steeds het vaker van vriendinnen die een relatie hebben gehad , met een donkere man dat ze gewoon klein geschapen zijn , marokkanen :9 zijn veel beter , donkere mannen zijn lelijke mensen , een heel vies om na te kijken :r
  zaterdag 25 februari 2012 @ 15:53:57 #157
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_108385131
Grappig zoals een topic als dit staat tegenover topics over buitenlandse vrouwen. Daarin komt steevast naar voren hoeveel eleganter, vrouwelijker, mooier, onderdaniger e.d. buitenlandse vrouwen zijn en dat ze noooooooit meer een Nederlandse willen.

Dus, wat is het nou met Nederlandse vrouwen? Zijn het lompe koeien die je graag inruilt voor een prachtige slanke sexy Braziliaanse/Japanse/Marokkaanse, of zijn het mooie meisjes die in hun grenzeloze naïviteit zonder uitzondering zelf voor een buitenlander kiezen?
...as always
  zaterdag 25 februari 2012 @ 15:56:03 #158
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_108385180
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef Arnold_fan het volgende:
Een vrouw die wat waard is alvast niet. Ik ken geen een vrouw die het geen walgelijke slissers vindt.
Dit dus, de meeste mensen (en vooral vrouwen) kotsen marokkanen echt uit.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 25 februari 2012 @ 16:40:36 #159
368776 MiShirley
Support me , so we can dance
pi_108386257
ik was vroeger tegen Marokkanen ,maar stiekem vond ik het hele aantrekkelijke mannen ... ze hebben iets ze stralen macht uit ... :9 ik val normaal alleen op blanke jongens , maar sinds kort heb ik de Marokkaanse mannen ondenkt , ze blijken ook heel groot geschapen te zijn , meeste meisjes die ik ken , praten veel over Marokkanen , het zijn hele Lekkere mannen ze hebben alles wat een vrouw wild ,

negers zijn vaak geen mooie mensen , ik vind ze totaal niet aantrekkelijk ze zijn meer eng vind ik ,
komen ze je lastig vallen , met hun wagelijke praatjes , allemaal fake .. geef mij maar een lekkere marokkaan :9 :P
pi_108386742
Ze stralen macht uit?
Ze stralen ''Ik vind vrouwen minderwaardig'' uit.
Vooral dat hissen als een vrouw langsloopt ''hey meisje, ssshshh''

Ja echt opwindend.
Rustig aan.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:02:03 #161
368776 MiShirley
pi_108386867
het maak niet uit , als een Marokkaan mij lastig valt vind ikhet alleen maar leuk . :6 :9
pi_108387158
Ben je ook al een keer gegangbangd door zo een groepje?
Rustig aan.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:10:58 #163
368776 MiShirley
pi_108387192
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
Ben je ook al een keer gegangbangd door zo een groepje?
Lijkt me spannend , ik ben gek op Marokkaanse jongens hun mogen doen wat hun willen met me , hahahaha :P :9 :*
pi_108387220
Misschien een keertje vragen dan op straat? Wel zeggen dat zij de condooms moeten betalen, en als ze zeggen dat je een sletje bent dan is dat alleen maar geil toch?
Rustig aan.
pi_108387224
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 16:40 schreef MiShirley het volgende:
ik was vroeger tegen Marokkanen ,maar stiekem vond ik het hele aantrekkelijke mannen ... ze hebben iets ze stralen macht uit ... :9 ik val normaal alleen op blanke jongens , maar sinds kort heb ik de Marokkaanse mannen ondenkt , ze blijken ook heel groot geschapen te zijn , meeste meisjes die ik ken , praten veel over Marokkanen , het zijn hele Lekkere mannen ze hebben alles wat een vrouw wild ,

negers zijn vaak geen mooie mensen , ik vind ze totaal niet aantrekkelijk ze zijn meer eng vind ik ,
komen ze je lastig vallen , met hun wagelijke praatjes , allemaal fake .. geef mij maar een lekkere marokkaan :9 :P
En voor die informatie heb je je speciaal aangemeld op dit forum?
signatuurloos
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:13:11 #166
368776 MiShirley
pi_108387276
jah , ik moest gewoon reageren op dit topic :6 is heel leuk hoe mensen hier haten hahaha ,
Mooie Vrouwen houden van mooie mannen hahaha toevalig zijn marokkanen mooie mannen hahaha :6 :6 :* :9
pi_108387311
Ik weet niet of jij mooi bent hoor? Stuur eens een foto.
Rustig aan.
pi_108387416
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:13 schreef MiShirley het volgende:
jah , ik moest gewoon reageren op dit topic :6 is heel leuk hoe mensen hier haten hahaha ,
Mooie Vrouwen houden van mooie mannen hahaha toevalig zijn marokkanen mooie mannen hahaha :6 :6 :* :9
Wat een lol. :')
signatuurloos
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:33:41 #169
78918 SeLang
Black swans matter
pi_108388017
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:53 schreef Anyanka het volgende:
Grappig zoals een topic als dit staat tegenover topics over buitenlandse vrouwen. Daarin komt steevast naar voren hoeveel eleganter, vrouwelijker, mooier, onderdaniger e.d. buitenlandse vrouwen zijn en dat ze noooooooit meer een Nederlandse willen.
Buitenlandse vrouwen zijn juist helemaal niet onderdaniger. Die weten vaak precies wat ze willen, in tegenstelling tot Nederlandse. De typische Nederlandse vrouw doet een typische meisjes opleiding zoals psychologie, rechten of vrijetijdswetenschappen en neemt daarna een parttime baan, waarbij ze dus feitelijk teert op de zak van haar man.

quote:
Dus, wat is het nou met Nederlandse vrouwen? Zijn het lompe koeien die je graag inruilt voor een prachtige slanke sexy Braziliaanse/Japanse/Marokkaanse, of zijn het mooie meisjes die in hun grenzeloze naïviteit zonder uitzondering zelf voor een buitenlander kiezen?
Buitenlanders zijn gewoon altijd spannender. Mannen vinden Braziliaansen lekker, vrouwen gaan op sexvakantie naar Spanje of Turkije. Is allemaal hetzelfde imo.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_108388320
Je kunt sowieso niet alle buitenlandse vrouwen over één kam scheren, aangezien de groep nogal divers is.
signatuurloos
pi_108390302
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:13 schreef MiShirley het volgende:
Dit soort makkelijk sletjes blijven vermakelijk :9
pi_108390404
ALE MAROKKANEN TERUG NAAR TURKIJE STUREN
If not now, then when.
pi_108390406
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 17:33 schreef SeLang het volgende:

[..]

Buitenlandse vrouwen zijn juist helemaal niet onderdaniger. Die weten vaak precies wat ze willen, in tegenstelling tot Nederlandse. De typische Nederlandse vrouw doet een typische meisjes opleiding zoals psychologie, rechten of vrijetijdswetenschappen en neemt daarna een parttime baan, waarbij ze dus feitelijk teert op de zak van haar man.

[..]

Buitenlanders zijn gewoon altijd spannender. Mannen vinden Braziliaansen lekker, vrouwen gaan op sexvakantie naar Spanje of Turkije. Is allemaal hetzelfde imo.
Dat buitenlanders altijd spannender zijn is onzin en iets persoonlijks natuurlijk. Voor mij gaat er niets boven de blanke Westerse vrouw :9
pi_108390618
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:55 schreef Lesnar het volgende:
zijn vaak kampers of volkstypes, derhalve niet interessant voor de normale man.
pi_108392381
Chineesjes van 16 zijn ook spannend hoor, die zijn pas onderdanig!
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')