Ik kan me niet voorstellen dat ik afknap op iemand omdat hij uit een bepaald land komt. Lekker boeiend of iemand Braziliaans, Turks, Marokkaans, Amerikaans, etc. is.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat niet jammer. Ouders het beste met je voor en als ze een jongen/meisje afkeuren dan doen ze dat niet zonder reden.
Ja, ik kan daar op afknappen. Hoe raar het ook klinkt. Jij niet dan?
oke over het algemeen zijn marokkanen naar mijn idee gewoon wat feller, minder bescheiden aangelegd.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:44 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De Nederlanders die ik op het mbo zag lopen waren erger en nog meer aso dan de Marokkanen en Turken die er op zaten en op mijn hogeschool zie ik weer hele nette Nederlanders lopen, wat is je punt?
Klopt, aziatische vrouwen vallen vaak op blanke mannen ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik zie heel vaak dat aziatische vrouwrn met blanken mannen gaan, ik heb gelezen dat dat komy omdat in azie typisch blanke kenmerken als schoonheids ideaal worden gezien. Dus niet zo vreemd eigenlijk.
Dus daarom zijn ze maar eng?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
oke over het algemeen zijn marokkanen naar mijn idee gewoon wat feller, minder bescheiden aangelegd.
Eng was niet het juiste woord. Ik vind marokkanen soms zelf best grappig. Maar niet dat ik er iets mee wil of gewoon.quote:
Van mij hoef je Marokkanen niet geweldig of fantastisch te vinden ofzo, maar meer jouw manier van redeneren en iedereen over een kam scheren is iets wat je achterwege moet houden aangezien er zat, maar dan ook zat, Marokkanen zijn die niet aan het stereotype voldoen. Maar goed, aangezien de meeste Marokkanen in Nederland financieel en sociaal gezien pauper zijn snap ik het wel, maar daarmee beledig je ook de mensen die niet tot die sociale klasse behoren. Niet om jou te haten ofzo. Snappie?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Eng was niet het juiste woord. Ik vind marokkanen soms zelf best grappig. Maar niet dat ik er iets mee wil of gewoon.
maar ligt ook aan de opvoeding, en ik merk zelf ook wel dat het juist vaker net wat meer de marokkanen zijn met zulk gedrag dan de Nederlanders.
Tjah, dat mag jij vinden. Daarin verschillen we van smaak.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik afknap op iemand omdat hij uit een bepaald land komt. Lekker boeiend of iemand Braziliaans, Turks, Marokkaans, Amerikaans, etc. is.
je bedoeld uitzonderingen zoals jij?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Van mij hoef je Marokkanen niet geweldig of fantastisch te vinden ofzo, maar meer jouw manier van redeneren en iedereen over een kam scheren is iets wat je achterwege moet houden aangezien er zat, maar dan ook zat, Marokkanen zijn die niet aan het stereotype voldoen. Maar goed, aangezien de meeste Marokkanen in Nederland financieel en sociaal gezien pauper zijn snap ik het wel, maar daarmee beledig je ook de mensen die niet tot die sociale klasse behoren. Niet om jou te haten ofzo. Snappie?
Oh, ik ben een uitzondering? Wanneer ben ik dat niet dan? Wanneer ik in een gestolen BMW rij, een aarslelijk Guccipatroon overal draag, Nederlands met een dik accent praat en niet verder ben gekomen dan het eerste leerjaar van het mbo "eigen zaak open maken, klaar"? Ben ik dan geen uitzondering meer?quote:
Dat is wel heel erg het stereotype marokkaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:01 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Oh, ik ben een uitzondering? Wanneer ben ik dat niet dan? Wanneer ik in een gestolen BMW rij, een aarslelijk Guccipatroon ovealr draag, Nederlands met een dik accent praat en niet verder ben gekomen dan het eerste leerjaar van het mbo "eigen zaak open maken, klaar"? Ben ik dan geen uitzondering meer?
Ben je dan een uitzondering wanneer je niet aan het stereotype voldoet?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg het stereotype marokkaan.
Niet zo aantrekken joh. Laat die mensen lekker.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Sorry voor mijn taalgebruik, maar dat is echt te idioot voor woorden.
I know. Was net kickboksen, kwam mijn ma ff kijken, kom ik thuis: ja, de helft zijn criminelen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Sorry voor mijn taalgebruik, maar dat is echt te idioot voor woorden.
Je hebt het er moeilijk mee he marokkaan zijn in Nederlandquote:Op maandag 6 mei 2013 22:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben je dan een uitzondering wanneer je niet aan het stereotype voldoet?Ben gewoon mezelf, en toevallig ben ik geen crimineel, laagopgeleide, spreek accentloos Nederlands en draag kleding als ieder ander die in de H&M, Zara en Pull & Bear komt. Is dat echt zó vreemd?
Mensen die in hokjes denken blijf je hebben. Zelf hebben ze het bewust (met name de oudere generaties) niet eens door hoe idioot dat is.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
I know. Was net kickboksen, kwam mijn ma ff kijken, kom ik thuis: ja, de helft zijn criminelen.
Ik: hoe kom je daar nou weer bij, ze zijn hartstikke aardig.
Mijn ma: je ziet het toch aan hun uiterlijk.
Ik: ja en ik zit in een asian gang.
Toen werd ze boos![]()
Ja, verschrikkelijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:34 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Je hebt het er moeilijk mee he marokkaan zijn in Nederland
Ik kan me niet voorstellen dat mensen zich dat niet kunnen voorstellen wat dat zou wel erg naïef zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan me alleen niet voorstellen dat je iemand afkeurt omdat diegene een bepaalde afkomst heeft.
Merk je dat ook in het dagelijkse leven?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mensen die in hokjes denken blijf je hebben. Zelf hebben ze het bewust (met name de oudere generaties) niet eens door hoe idioot dat is.
De verbazing als ik zeg dat ik Marokkaan ben bij nieuwe mensen die mij niet kennen wel (ook echt belachelijk), maar de extreme variant zoals hier op FOK! niet. Maar hier zijn vaak ook de mensen die de ballen het niet hebben om het recht in mijn gezicht te zeggenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Merk je dat ook in het dagelijkse leven?
Daarmee beledig je pas iemand zodra hij/zij zich aangesproken voelt. Als iemand begint te ranten over de Hollander en alle standaard clichés weet ik precies wat ze bedoelen zonder me persoonlijk aangesproken te voelen, sterker nog ik deel die mening.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Van mij hoef je Marokkanen niet geweldig of fantastisch te vinden ofzo, maar meer jouw manier van redeneren en iedereen over een kam scheren is iets wat je achterwege moet houden aangezien er zat, maar dan ook zat, Marokkanen zijn die niet aan het stereotype voldoen. Maar goed, aangezien de meeste Marokkanen in Nederland financieel en sociaal gezien pauper zijn snap ik het wel, maar daarmee beledig je ook de mensen die niet tot die sociale klasse behoren. Niet om jou te haten ofzo. Snappie?
Oh, ik ben ook het eens als iemand Nederlandse Marokkanen kut vindt. Ik haat ze ook. Echter, voor mij is er een enorm groot verschil tussen een Nederlandse Marokkaan en een Marokkaan. Ik ben er zelf ook een, dus natuurlijk voel ik mij aangesproken. Ik heb het topic niet nauw doorgenomen maar er staat nergens specifiek dat kuttuig op straat. Gewoon Marokkanen. Als iemand roept dat alle Marokkanen kut en eng zijn, dan is het niet zo vreemd dat ik mij aangesproken voel. Als het ze nou met specificeren met Marokkaans tuig/straattuig, had je mij niet gezien hier. Maar goed, Marokkanen specificeren is te veel moeite en het is makkelijker om iedereen over een kam te scheren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:07 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Daarmee beledig je pas iemand zodra hij/zij zich aangesproken voelt. Als iemand begint te ranten over de Hollander en alle standaard clichés weet ik precies wat ze bedoelen zonder me persoonlijk aangesproken te voelen, sterker nog ik deel die mening.
Als men het tegenwoordig over Marokkanen of Marokkanengedrag heeft doelt men op de, in het straatbeeld, overmatig vertegenwoordigde pauper bontkraagjes met dito gedrag. Dat is 'de Marokkaan' omdat zij het referentiekader bepalen, niet alle woonachtige mensen in Marokko.
Dus als je je al beledigt voelt kun je dat in je achterhoofd houden. Door overigens niet zo'n idioot: kapsel, petje, jas, schoeisel, accent, asociaal gedrag te vertonen ben je voor de meeste mensen al geen 'Marokkaan' meer.
Voor mensen (fok!ers) die zelden buiten komen zijn alle Marokkanen paupers omdat dat de enigen zijn waarmee ze geconfronteerd worden als ze 1x per jaar naar Utrecht of Amsterdam gaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Oh, ik ben ook het eens als iemand Nederlandse Marokkanen kut vindt. Ik haat ze ook. Echter, voor mij is er een enorm groot verschil tussen een Nederlandse Marokkaan en een Marokkaan. Ik ben er zelf ook een, dus natuurlijk voel ik mij aangesproken. Ik heb het topic niet nauw doorgenomen maar er staat nergens specifiek dat kuttuig op straat. Gewoon Marokkanen. Als iemand roept dat alle Marokkanen kut en eng, dan is het niet zo vreemd dat ik mij aangesproken voel. Als het ze nou met specificeren met Marokkaans tuig/straattuig, had je mij niet gezien hier.
Op FOK! is gewoon alles extreem. Zal wel te maken hebben dat sommigen hier een beetje gefrustreerd zijn en in het echte leven niet kunnen uiten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De verbazing als ik zeg dat ik Marokkaan ben bij nieuwe mensen die mij niet kennen wel (ook echt belachelijk), maar de extreme variant zoals hier op FOK! niet. Maar hier zijn vaak ook de mensen die de ballen het niet hebben om het recht in mijn gezicht te zeggen
Nee, omdat iedereen doodsbenauwd is, je hoeft maar één zo'n mafkees te treffen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De verbazing als ik zeg dat ik Marokkaan ben bij nieuwe mensen die mij niet kennen wel (ook echt belachelijk), maar de extreme variant zoals hier op FOK! niet. Maar hier zijn vaak ook de mensen die de ballen het niet hebben om het recht in mijn gezicht te zeggen
Google eens op Doutzen Kroes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef zomer86 het volgende:
Ik ben geen racist, maar er is nog geen enkele mooie en vooral intelligentie vrouw naar bed gegaan met een niggah of een mocrat.
[..]
Nee, omdat iedereen doodsbenauwd is, je hoeft maar één zo'n mafkees te treffen.
Toevallig, ik ben over 12 dagen weer terug in NL.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nou, deze Marokkaanse is over precies 12 dagen lekker in haar land Marokko!
Waarom ik het zeg? Ja, had er gewoon even zin in.
Waar zit jij? Tetouan denk ik? Hahaha, ik ben over 12 dagen in Tetouan! Hoe is het daar?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Toevallig, ik ben over 12 dagen weer terug in NL.
Inderdaad tetouan. De zomer is sinds een week echt begonnen voor mijn gevoel. Vandaag was het 27 graden en het word elke dag lekkerder. Strand word ook drukker enzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waar zit jij? Tetouan denk ik? Hahaha, ik ben over 12 dagen in Tetouan! Hoe is het daar?
Geweldig! Ik begrijp alleen niet wat je op internet doet. Als ik in Marokko straks ben dan wil ik echt niks meer met Nederland te maken hebben en dus ook niks met internet. Geniet lekker van het weertje, de adhaan.... alle Marokkaantjes om je heen, heerlijke thee... gherayef... chorro en de pippaaaa!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Inderdaad tetouan. De zomer is sinds een week echt begonnen voor mijn gevoel. Vandaag was het 27 graden en het word elke dag lekkerder. Strand word ook drukker enzo.
Je moeder hoeft niet bang te zijn. Een gemiddelde Marokkaan is echt niet geïnteresseerd in een spleetoog van 1.50 met een cup AA ( om maar even net zo grof als jouw moeder te zijn.)quote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
I know. Was net kickboksen, kwam mijn ma ff kijken, kom ik thuis: ja, de helft zijn criminelen.
Ik: hoe kom je daar nou weer bij, ze zijn hartstikke aardig.
Mijn ma: je ziet het toch aan hun uiterlijk.
Ik: ja en ik zit in een asian gang.
Toen werd ze boos![]()
Miin neef heeft een internetcafé dus af en toe 'werk' ik een paar uurtjes daar. plus ik vind eigelijk wel gezellig. Mis ook wel wat mensen uit NL. Als ik die mee kon nemen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Geweldig! Ik begrijp alleen niet wat je op internet doet. Als ik in Marokko straks ben dan wil ik echt niks meer met Nederland te maken hebben en dus ook niks met internet. Geniet lekker van het weertje, de adhaan.... alle Marokkaantjes om je heen, heerlijke thee... gherayef... chorro en de pippaaaa!!
Aha! In welke wijk zit je dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Miin neef heeft een internetcafé dus af en toe 'werk' ik een paar uurtjes daar. plus ik vind eigelijk wel gezellig. Mis ook wel wat mensen uit NL. Als ik die mee kon nemen!
Aha leuk! Hoe is het daar in Martil nu dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:10 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Karyan én martil. Wissel het een beetje af.
Nu ben ik daar niet:Pquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Aha leuk! Hoe is het daar in Martil nu dan?
Ik heb er zin in!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nu ben ik daar niet:P
Maar het word steeds leuker. Je ziet steeds meer mensen op het strand en terrasjes. Alleen het water is nog een beetje koud.
Uit welke wijk kom jij?
Internet en Nederland zijn toch twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Geweldig! Ik begrijp alleen niet wat je op internet doet. Als ik in Marokko straks ben dan wil ik echt niks meer met Nederland te maken hebben en dus ook niks met internet. Geniet lekker van het weertje, de adhaan.... alle Marokkaantjes om je heen, heerlijke thee... gherayef... chorro en de pippaaaa!!
Je bent wel een racist. En google Heidi Klum.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef zomer86 het volgende:
Ik ben geen racist, maar er is nog geen enkele mooie en vooral intelligentie vrouw naar bed gegaan met een niggah of een mocrat.
[..]
Nee, omdat iedereen doodsbenauwd is, je hoeft maar één zo'n mafkees te treffen.
Heidi Klum slim? Mwoah.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je bent wel een racist. En google Heidi Klum.
Wel mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |