Op FOK! is gewoon alles extreem. Zal wel te maken hebben dat sommigen hier een beetje gefrustreerd zijn en in het echte leven niet kunnen uiten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De verbazing als ik zeg dat ik Marokkaan ben bij nieuwe mensen die mij niet kennen wel (ook echt belachelijk), maar de extreme variant zoals hier op FOK! niet. Maar hier zijn vaak ook de mensen die de ballen het niet hebben om het recht in mijn gezicht te zeggen
Nee, omdat iedereen doodsbenauwd is, je hoeft maar één zo'n mafkees te treffen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De verbazing als ik zeg dat ik Marokkaan ben bij nieuwe mensen die mij niet kennen wel (ook echt belachelijk), maar de extreme variant zoals hier op FOK! niet. Maar hier zijn vaak ook de mensen die de ballen het niet hebben om het recht in mijn gezicht te zeggen
Google eens op Doutzen Kroes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef zomer86 het volgende:
Ik ben geen racist, maar er is nog geen enkele mooie en vooral intelligentie vrouw naar bed gegaan met een niggah of een mocrat.
[..]
Nee, omdat iedereen doodsbenauwd is, je hoeft maar één zo'n mafkees te treffen.
Toevallig, ik ben over 12 dagen weer terug in NL.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nou, deze Marokkaanse is over precies 12 dagen lekker in haar land Marokko!
Waarom ik het zeg? Ja, had er gewoon even zin in.
Waar zit jij? Tetouan denk ik? Hahaha, ik ben over 12 dagen in Tetouan! Hoe is het daar?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Toevallig, ik ben over 12 dagen weer terug in NL.
Inderdaad tetouan. De zomer is sinds een week echt begonnen voor mijn gevoel. Vandaag was het 27 graden en het word elke dag lekkerder. Strand word ook drukker enzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waar zit jij? Tetouan denk ik? Hahaha, ik ben over 12 dagen in Tetouan! Hoe is het daar?
Geweldig! Ik begrijp alleen niet wat je op internet doet. Als ik in Marokko straks ben dan wil ik echt niks meer met Nederland te maken hebben en dus ook niks met internet. Geniet lekker van het weertje, de adhaan.... alle Marokkaantjes om je heen, heerlijke thee... gherayef... chorro en de pippaaaa!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:59 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Inderdaad tetouan. De zomer is sinds een week echt begonnen voor mijn gevoel. Vandaag was het 27 graden en het word elke dag lekkerder. Strand word ook drukker enzo.
Je moeder hoeft niet bang te zijn. Een gemiddelde Marokkaan is echt niet geïnteresseerd in een spleetoog van 1.50 met een cup AA ( om maar even net zo grof als jouw moeder te zijn.)quote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
I know. Was net kickboksen, kwam mijn ma ff kijken, kom ik thuis: ja, de helft zijn criminelen.
Ik: hoe kom je daar nou weer bij, ze zijn hartstikke aardig.
Mijn ma: je ziet het toch aan hun uiterlijk.
Ik: ja en ik zit in een asian gang.
Toen werd ze boos![]()
Miin neef heeft een internetcafé dus af en toe 'werk' ik een paar uurtjes daar. plus ik vind eigelijk wel gezellig. Mis ook wel wat mensen uit NL. Als ik die mee kon nemen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Geweldig! Ik begrijp alleen niet wat je op internet doet. Als ik in Marokko straks ben dan wil ik echt niks meer met Nederland te maken hebben en dus ook niks met internet. Geniet lekker van het weertje, de adhaan.... alle Marokkaantjes om je heen, heerlijke thee... gherayef... chorro en de pippaaaa!!
Aha! In welke wijk zit je dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Miin neef heeft een internetcafé dus af en toe 'werk' ik een paar uurtjes daar. plus ik vind eigelijk wel gezellig. Mis ook wel wat mensen uit NL. Als ik die mee kon nemen!
Aha leuk! Hoe is het daar in Martil nu dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:10 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Karyan én martil. Wissel het een beetje af.
Nu ben ik daar niet:Pquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Aha leuk! Hoe is het daar in Martil nu dan?
Ik heb er zin in!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nu ben ik daar niet:P
Maar het word steeds leuker. Je ziet steeds meer mensen op het strand en terrasjes. Alleen het water is nog een beetje koud.
Uit welke wijk kom jij?
Internet en Nederland zijn toch twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Geweldig! Ik begrijp alleen niet wat je op internet doet. Als ik in Marokko straks ben dan wil ik echt niks meer met Nederland te maken hebben en dus ook niks met internet. Geniet lekker van het weertje, de adhaan.... alle Marokkaantjes om je heen, heerlijke thee... gherayef... chorro en de pippaaaa!!
Je bent wel een racist. En google Heidi Klum.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef zomer86 het volgende:
Ik ben geen racist, maar er is nog geen enkele mooie en vooral intelligentie vrouw naar bed gegaan met een niggah of een mocrat.
[..]
Nee, omdat iedereen doodsbenauwd is, je hoeft maar één zo'n mafkees te treffen.
Heidi Klum slim? Mwoah.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je bent wel een racist. En google Heidi Klum.
Wel mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |