quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef opgebaarde het volgende:
Hij komt toch wel voor we deeltje 31 bereikem?
De pijnlijke herinneringen zitten hier vooral in Innsbrück met de nare ziekenhuisbezoeken. Lech is familiekring, verbondenheid, goed contact met de Moosbruggers, thuisbasis.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik niet terug willen naar zo'n plek met een pijnlijke herinnering.
Of mischien juist wel om er 'even doorheen' te gaan en te merken dat de plek net als elke andere plek gewoon een omgeving is.
Dus lastig te zeggen. Ze komen er al iets van een halve eeuw, dusja.
4 uur? Dan had hij we lucht, dat kan gewoon niet anders.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef roos94 het volgende:
Barry Haerens uit Schoondijke is dertien jaar geleden, net als prins Friso, tijdens een afdaling off-piste door een lawine overvallen. Pas na vier uur konden hulpverleners hem bewusteloos uit de sneeuw bevrijden.
Nu kan hij er wel om lachen en beseft Haerens dat hij enorm veel geluk heeft gehad. De 35-jarige Zeeuws-Vlaming kan zich van zijn tijd onder de sneeuw slechts tien minuten herinneren. "De sneeuw voelde aan als beton", vertelt Haerens. Hij kon er met geen mogelijkheid zelf uitkomen.
Na twee nachten in het ziekenhuis stond de snowboarder alweer op de pistes van het Franse Val Thorens. "Als je dat niet doet, blijf je angstig. Het heeft me geholpen om het ongeval een plek te geven." Haerens denkt dat Prins Friso er zonder al teveel kleerscheuren vanaf zal komen.
Ik vroeg al, had ie een airbag...quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
4 uur? Dan had hij we lucht, dat kan gewoon niet anders.
Tis net sneeuwwitje. Maar dan anders.quote:
Als je hoofd vrij genoeg (in een kom)ligt kan je het behoorlijk lang uithouden, dit ook omdat er zuurstof in sneeuw zit zover ik ergens begreepquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik vroeg al, had ie een airbag...
Ik vrees dat de man toch iets te optimistisch is, hij lag 2 nachtjes in het ziekenhuis. Friso ligt echter al bijna een week in levensgevaar op IC.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef roos94 het volgende:
Barry Haerens uit Schoondijke is dertien jaar geleden, net als prins Friso, tijdens een afdaling off-piste door een lawine overvallen. Pas na vier uur konden hulpverleners hem bewusteloos uit de sneeuw bevrijden.
Nu kan hij er wel om lachen en beseft Haerens dat hij enorm veel geluk heeft gehad. De 35-jarige Zeeuws-Vlaming kan zich van zijn tijd onder de sneeuw slechts tien minuten herinneren. "De sneeuw voelde aan als beton", vertelt Haerens. Hij kon er met geen mogelijkheid zelf uitkomen.
Na twee nachten in het ziekenhuis stond de snowboarder alweer op de pistes van het Franse Val Thorens. "Als je dat niet doet, blijf je angstig. Het heeft me geholpen om het ongeval een plek te geven." Haerens denkt dat Prins Friso er zonder al teveel kleerscheuren vanaf zal komen.
Het is niet alleen sneeuw he? Er komt ijs, rotsen, bomen en een heleboel rotzooi naar beneden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je hoofd vrij genoeg (in een kom)ligt kan je het behoorlijk lang uithouden, dit ook omdat er zuurstof in sneeuw zit zover ik ergens begreep
Ligt er maar net aan he en ik moet mijn woorden terugnemen, het is zeer zeldzaam dat iemand na drie uur onder de sneeuw nog leeftquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet alleen sneeuw he? Er komt ijs, rotsen, bomen en een heleboel rotzooi naar beneden.
Die laatste zin ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef roos94 het volgende:
Dit komt niet meer goed. Of er moet een wonder gebeuren. Ik gun het ze.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef Samson het volgende:
Ik vrees het ergste, er zouden dan intussen toch echt al wat positievere geluiden te melden moeten zijn lijkt me, en als nu (terwijl de verwachting eind deze week was) er nog steeds dezelfde toestand wordt gemeld lijkt me dat geen goede zaak. En al komt ie weer bij, hoe groot is dan de kans dat hem van alles mankeert?
Tuurlijk. Is toch logisch? Geen mens die dat haar kwalijk neemt. Hoeft ze eigenlijk niet eens te melden.quote:DEN HAAG - Koningin Beatrix blijft langer in Lech in verband met de gezondheidssituatie van prins Friso. Dat maakte de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) donderdag bekend.
De vorstin is komend weekeinde kort terug in Nederland, maar vertrekt daarna weer naar Oostenrijk. De afspraken van de koningin volgende week vervallen, aldus de RVD.
Ik gun het ze zeker, dan maar hopen op een wonder....quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit komt niet meer goed. Of er moet een wonder gebeuren. Ik gun het ze.
Zijn er ergens cijfers hoeveel mensen er zijn gestorven door dat ze de piste verlaten hebben? Tientallen elk jaar denk ik. Risico nemen als bekende Nederlander of Sjaak van de hoek boeit me niet zo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik gun het ze zeker, dan maar hopen op een wonder....
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef pietkanarie het volgende:
In het vorige deel stond een artikel uit de telegraaf, waarin stond dat hij in ieder geval wakker is en met negen anderen op een zaal ligt.
De populistische Kronen Zeitung meldt juist dat de prins al is ontwaakt uit zijn coma en met 9 andere patiënten op een zaal ligt. Opmerkelijk genoeg wordt dit toegeschreven aan Nederlandse media.
Dan is het natuurlijk nog wel steeds d vraag: a) of dit waar is, want het staat nergens anders en b) hoe hij er verder aan toe is.
Tja, niet erg betrouwbaar. Maar zolang het (redelijk) positief nieuws is...quote:
De RVD heeft totaal geen zeggenschap op wat dan ook. Dat is een hondje die blaft als je dat zegtquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:06 schreef Poeke het volgende:
Volgens mij wacht de RVD gewoon met updates totdat al die journalisten die voor de deur staan te posten het opgeven en naar huis zijn.
quote:De RVD verzorgt de woordvoering van de minister-president en het kabinet en is verantwoordelijk voor de voorlichting over het algemeen regeringsbeleid, de minister-president en het ministerie van Algemene Zaken.
http://www.rijksoverheid.(...)svoorlichtingsdienst
Ik geloof er niets van dat ze een Prins op een zaal met 9 anderen laten liggen. Qua veiligheid is dat helemaal niet te doen namelijk. Want al die 9 mensen krijgen ook visite, die kan je niet steeds screenen. Ze proberen met alle macht de pers te omzeilen en dan gaat hij zeker lekker met 9 andere mensen op een zaal liggen waar de Koningin een beetje naast het bed zit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef pietkanarie het volgende:
In het vorige deel stond een artikel uit de telegraaf, waarin stond dat hij in ieder geval wakker is en met negen anderen op een zaal ligt.
De populistische Kronen Zeitung meldt juist dat de prins al is ontwaakt uit zijn coma en met 9 andere patiënten op een zaal ligt. Opmerkelijk genoeg wordt dit toegeschreven aan Nederlandse media.
Dan is het natuurlijk nog wel steeds d vraag: a) of dit waar is, want het staat nergens anders en b) hoe hij er verder aan toe is.
Het was een grapje; ergo dequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
De RVD heeft totaal geen zeggenschap op wat dan ook. Dat is een hondje die blaft als je dat zegt
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Poeke het volgende:
[..]
Het was een grapje; ergo de![]()
Je bent wel serieus he?
Goed punt!! Is ook een raar verhaal natuurlijk. Ik geloofde het ook niet, maar ja, wishfull-thinking hequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat ze een Prins op een zaal met 9 anderen laten liggen. Qua veiligheid is dat helemaal niet te doen namelijk. Want al die 9 mensen krijgen ook visite, die kan je niet steeds screenen. Ze proberen met alle macht de pers te omzeilen en dan gaat hij zeker lekker met 9 andere mensen op een zaal liggen waar de Koningin een beetje naast het bed zit.
Ik zou het een ander ook gunnen hoor, maakt niet uit dat het toevallig een prins is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn er ergens cijfers hoeveel mensen er zijn gestorven door dat ze de piste verlaten hebben? Tientallen elk jaar denk ik. Risico nemen als bekende Nederlander of Sjaak van de hoek boeit me niet zo.
Dom bezig
Nouja, een intensive care is vaak een grote zaal met meerdere bedden waar de verpleegkundigen en doktoren bijna midden in zitten, mocht er iets mis gaan zijn ze er meteen bij. Een intensive care kan makkelijk 9 bedden hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat ze een Prins op een zaal met 9 anderen laten liggen. Qua veiligheid is dat helemaal niet te doen namelijk. Want al die 9 mensen krijgen ook visite, die kan je niet steeds screenen. Ze proberen met alle macht de pers te omzeilen en dan gaat hij zeker lekker met 9 andere mensen op een zaal liggen waar de Koningin een beetje naast het bed zit.
Of totdat zijn gebroken teen is geheeld en hij zelf ineens onaangekondigd het ziekenhuis uitloopt. Ondertussen zit ie met zijn ipad in bed om samen met zijn bezoekers cijfers te geven aan de droevige koppen die het bezoek maakt om de pers om het verkeerde been te zetten. Degene die er een traan uit kan persen krijgt bonuspunten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:06 schreef Poeke het volgende:
Volgens mij wacht de RVD gewoon met updates totdat al die journalisten die voor de deur staan te posten het opgeven en naar huis zijn.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:18 schreef Mula het volgende:
[..]
Of totdat zijn gebroken teen is geheeld en hij zelf ineens onaangekondigd het ziekenhuis uitloopt. Ondertussen zit ie met zijn ipad in bed om samen met zijn bezoekers cijfers te geven aan de droevige koppen die het bezoek maakt om de pers om het verkeerde been te zetten. Degene die er een traan uit kan persen krijgt bonuspunten.
*wishfull thinking*
Johquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:18 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik zou het een ander ook gunnen hoor, maakt niet uit dat het toevallig een prins is.
En bonus-bonus punten voor degene die het meest gespeculeer veroorzaakt als hij/zij met een glimlach naar buiten loopt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:18 schreef Mula het volgende:
[..]
Of totdat zijn gebroken teen is geheeld en hij zelf ineens onaangekondigd het ziekenhuis uitloopt. Ondertussen zit ie met zijn ipad in bed om samen met zijn bezoekers cijfers te geven aan de droevige koppen die het bezoek maakt om de pers om het verkeerde been te zetten. Degene die er een traan uit kan persen krijgt bonuspunten.
*wishfull thinking*
Op een IC zou het kunnen maar het wordt geschetst alsof hij is bijgekomen nu ligt uit te rusten op een zaal met 9 gezellige andere mensen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:18 schreef Poeke het volgende:
[..]
Nouja, een intensive care is vaak een grote zaal met meerdere bedden waar de verpleegkundigen en doktoren bijna midden in zitten, mocht er iets mis gaan zijn ze er meteen bij. Een intensive care kan makkelijk 9 bedden hebben.
Wat is precies het idee achter een reactie als deze?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn er ergens cijfers hoeveel mensen er zijn gestorven door dat ze de piste verlaten hebben? Tientallen elk jaar denk ik. Risico nemen als bekende Nederlander of Sjaak van de hoek boeit me niet zo.
Dom bezig
Het antwoord staat er al inquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat is precies het idee achter een reactie als deze?
Ik ken geen ziekenhuis in Nederland waar je met 9 personen op een normale zaal ligt. 6 misschien, maar tegenwoordig is in nieuwere ziekenhuizen met 4 of 2 veel normaler. Lijkt me in Oostenrijk niet anders te zijn, zeker niet in zo'n toonaangevend ziekenhuis als het Landeskrankenhaus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Op een IC zou het kunnen maar het wordt geschetst alsof hij is bijgekomen nu ligt uit te rusten op een zaal met 9 gezellige andere mensen.
Ik bedoel niet wat je inhoudelijk wil zeggen, dat is duidelijk. Maar waarom zou je in een situatie waarin een jonge vent ligt te vechten voor zijn leven, vader van een jong gezin, een familie heartbroken omdat ze mogelijk een dierbare gaan verliezen, waarom kies je er dan voor om níet een beetje respect en sympathie te tonen, maar het terug te brengen tot 'dom bezig'? Waarom?quote:
Uhhh wattuh.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik bedoel niet wat je inhoudelijk wil zeggen, dat is duidelijk. Maar waarom zou je in een situatie waarin een jonge vent ligt te vechten voor zijn leven, vader van een jong gezin, een familie heartbroken omdat ze mogelijk een dierbare gaan verliezen, waarom kies je er dan voor om níet een beetje respect en sympathie te tonen, maar het terug te brengen tot 'dom bezig'? Waarom?
Ok er is een verschil tussen een prins die een risico neemt en de buurman verder opquote:
Dat is het punt volgens mij niet. Je gunt dit toch niemand. Niet je buurman, en ook niet Friso?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok er is een verschil tussen een prins die een risico neemt en de buurman verder op
Het ging niet over gunnen maar over verantwoordelijkheid nemen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:48 schreef Poeke het volgende:
[..]
Dat is het punt volgens mij niet. Je gunt dit toch niemand. Niet je buurman, en ook niet Friso?
Nee kloptquote:
Ik probeerde idd te zeggen dat ik het iedereen gun om er weer bovenop te komen, of dat nu Friso is of de buurman. En ook al was ie stom bezig, dan gun ik het hem nog steeds om te herstellen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:48 schreef Poeke het volgende:
[..]
Dat is het punt volgens mij niet. Je gunt dit toch niemand. Niet je buurman, en ook niet Friso?
Ja kloptquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan geen antwoord geven op de vraag, begrijp ik?
Morgen in de krant * Prins Friso haalt Guinnes Book of Records met meeste gips"quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef Maanvis het volgende:
Inmiddels de eerste foto vanaf de ziekenhuiskamer van Friso gemaakt.
[ afbeelding ]
Maar die anderen op die IC krijgen dan toch ook af en toe bezoek?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:18 schreef Poeke het volgende:
[..]
Nouja, een intensive care is vaak een grote zaal met meerdere bedden waar de verpleegkundigen en doktoren bijna midden in zitten, mocht er iets mis gaan zijn ze er meteen bij. Een intensive care kan makkelijk 9 bedden hebben.
Ik denk dat je, als je zelf op de IC ligt wel iets anders aan je hoofd hebt, en je familie die je bezoekt ook. Die kunnen ze zich het beste inleven wat de koninklijke familie nu mee maakt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die anderen op die IC krijgen dan toch ook af en toe bezoek?
En die zien dan toch ook hoe het met de prins gaat? Of hoe Bea daar in en uit loopt bv?
Ik denk niet dat ze het risico nemen dat daar iets van lekt.
Denk je serieus echt dat Friso op een zaaltje ligtquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:05 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik denk dat je, als je zelf op de IC ligt wel iets anders aan je hoofd hebt, en je familie die je bezoekt ook. Die kunnen ze zich het beste inleven wat de koninklijke familie nu mee maakt.
Ik denk dat als er gelekt gaat worden het eerder komt van personeel.
Nee lieve schat. Even goed (terug)lezen...quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je serieus echt dat Friso op een zaaltje ligt
Gelijk heb je het is te dom voor woordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent een aanwinst voor dit topic.
Ok ga niet de piste af...Dat is niet verstandig zeker niet met een lawine gevaar. Prins of Pauperquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Reageer normaal, hij heeft gelijk.
Hij was niet eens van de piste af.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ga niet de piste af...Dat is niet verstandig zeker niet met een lawine gevaar. Prins of Pauper
Triest figuur...quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ga niet de piste af...Dat is niet verstandig zeker niet met een lawine gevaar. Prins of Pauper
Ze vertrekken toch vaak na negenen pas?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:10 schreef Poeke het volgende:
Bij gebrek aan info wordt dit een bash Soury topic
De vraag waar ik was gebleven: Wie zijn er vanavond op bezoek en hoe zagen ze eruit (vooral voor de bonus-punten voor Friso.
Hoeft niet gelijk de doodstraf op te staan of wel?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het waar is en zo ja, waar hij het gehoord heeft, maar: volgens mijn vader krijgen de andere patienten geen bezoek zolang Friso bezoek krijgt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef Injetta het volgende:
Ik geloof ook niet hoor dat ze hem op een zaal met 9 anderen leggen. Die ligt heus wel alleen zodat hij bezocht kan worden.
Sjesusquote:
Soury moet je denk ik niet serieus nemen, hadden we Sourcy nog maarquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Hoeft niet gelijk de doodstraf op te staan of wel?
Alsof niet iedereen wel eens onnodige risico's neemt.
maar ze zeiden op het nieuws wel dat de koninklijke familie gebruik maakt van de reguliere bezoektijden??quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:19 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het waar is en zo ja, waar hij het gehoord heeft, maar: volgens mijn vader krijgen de andere patienten geen bezoek zolang Friso bezoek krijgt.
Klinkt nog best logisch. Ze zijn er telkens redelijk kort en altijd op hetzelfde moment.
Ik geloof wel dat hij met meerdere mensen op een zaal ligt hoor. De RVD heeft een paar dagen geleden al gezegd dat hij gewoon op de normale IC ligt. Daar lig je altijd met meerdere mensen in een ruimte omdat het verplegend personeel dat beter overzicht heeft en doeltreffender kan werken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ze gaan soms ook om 22 uur 's avonds, is er echt zo laat nog bezoekuur?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
maar ze zeiden op het nieuws wel dat de koninklijke familie gebruik maakt van de reguliere bezoektijden??
Er is gebleken dat ze hun verantwoordelijkheid genome hebben en niet als een dolle de berg op/af joegen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ging niet over gunnen maar over verantwoordelijkheid nemen.
quote:Mabel en Beatrix op bezoek bij Friso
INNSBRUCK - Prinses Mabel en koningin Beatrix zijn donderdagavond even na 21 uur aangekomen bij de universiteitskliniek van het Landeskrankhausen in Innsbruck voor een bezoek aan prins Friso. Die ligt sinds vrijdag in het ziekenhuis nadat hij bedolven was door een lawine. Hij verkeert nog steeds in levensgevaar.
Het is de eerste keer dat de vorstin in de avonduren op bezoek komt. De afgelopen 5 dagen kwamen Mabel en Beatrix samen 's middags op bezoek.
Foto:quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor Poeke, van de Telegraaf
[..]
ik heb geen idee hoe dat dat is, hier is het tot 21.00quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan soms ook om 22 uur 's avonds, is er echt zo laat nog bezoekuur?
Trix moet naar huis om de was te doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
voor de oplettende kijker: ze zijn niet meer helemaal in het zwart
Als het waar is dat zolang zij er zijn niemand anders mag komen, zou dat een reden kunnen zijn dat ze zo laat komen...quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dan onzin zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:19 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het waar is en zo ja, waar hij het gehoord heeft, maar: volgens mijn vader krijgen de andere patienten geen bezoek zolang Friso bezoek krijgt.
Klinkt nog best logisch. Ze zijn er telkens redelijk kort en altijd op hetzelfde moment.
Mabel had al eerder een blauw-wit gestreepte trui aan, beetje ton-sur-ton.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
Duidelijkere symboliek kan haast niet !quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mabel had al eerder een blauw-wit gestreepte trui aan, beetje ton-sur-ton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
Trix moet naar huis om de was te doen
Oh dat klinkt wel logisch inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:46 schreef Teslynd het volgende:
Bedoeld werd: er zijn tijdens gereserveerd voor het koninklijk bezoek, dan mogen op die IC geen andere bezoekers komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Is Bea zoals elke burger met pensioen op vierenzeventigjarige leeftijd?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:59 schreef Travel. het volgende:
Neemt Bea zoals elke burger vrije dagen op?
Maar ze zitten hier wel hijgerig alle foto's te analyseren. Story zou er jaloers op zijn. Wat een triest leven heb je dan.quote:
Die krijgt heel haar leven een uitkeringquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is Bea zoals elke burger met pensioen op vierenzeventigjarige leeftijd?
En vergeet de plantjes niet. Die hebben na een week ook wel dorst.quote:
Hij is leuk...quote:
En Bea heeft d'r kapsel weer zoals ze het normaal heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
Mabel had de vorige keer haar jas dicht en nu open, toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
Bwa, in werkelijkheid maar 7, de overige 20 is de verzameling comments met dezelfde inhoud als de jouwequote:
Dat zinnetje onder de videoquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef Mercer het volgende:
Koningin Beatrix en prinses Mabel bezoeken prins Friso
http://nos.nl/koningshuis(...)ken-prins-friso.html
Besoek?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef Mercer het volgende:
Oh dat zag ik niet. Het leek mij alsof ze even een diepe hap lucht nam voor ze uitstapte maar misschien zie ik het niet goed gewoon hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zinnetje onder de video
Koningin Beatrix en prinses Mabel hebben vanavond weer een besoek gebracht aan prins Friso in het ziekenhuis Innsbruck.
Maar zag ik goed dat Bea lachend uit de auto stapte?
Neehee dat is telegraaf geneuzelquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef Injetta het volgende:
Ik geloof ook niet hoor dat ze hem op een zaal met 9 anderen leggen. Die ligt heus wel alleen zodat hij bezocht kan worden.
Als zijn toestand ' stabiel, maar niet buiten levensgevaar' niet gewijzigd is, dan lijkt me het dus stug dat hij bijgekomen is. Onveranderd betekent nog steeds in coma en niet ontwaakt.
Dat lijkt me een slecht teken. Hij had nu wel tekenen van leven moeten vertonen lijkt me. Die 72 uur zijn nu toch wel voorbij?
Ik vind Mabel en de rest er ook steeds bezorgder en bedrukter uit gaan zien.... Het lijkt me in ieder geval slopend voor de familie.
Zoals ik het zag: ze stapt uit, kijkt naar rechts (voor haar rechts), herkent iemand, knikt naar die persoon en tovert een zuinig lachje om haar mond.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ze lachte wel even net nadat ze uitstapte vlgs mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zinnetje onder de video
Koningin Beatrix en prinses Mabel hebben vanavond weer een besoek gebracht aan prins Friso in het ziekenhuis Innsbruck.
Ja dat zag je goed ..ze glimlachte een beetje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef Greys het volgende:
Op de site staat idd dat ze vakantie hebben deze week ook voor zuid holland staat dat zo maar de kinderen hebben echter pas volgende week vakantie hier zijn alle kinderen echt naar school nog deze weekquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef Leandra het volgende:
Na al dat gezeik hier vanmiddag over wanneer de kinderen van WA en Maxima nou eigenlijk vakantie hadden, en dat iemand nota bene gepost had dat ze deze week eigenlijk nog geen vakantie zouden hebben gehad, heb ik ook even op de site van de school gekeken.... en de krokusvakantie was daar gewoon van 20 tot 24 februari.
Aan de ene kant triest om zoiets op te zoeken, maar als er niet gepost was dat die school deze week nog helemaal geen vakantie had dan had ik dat ook niet gedaan.
Jep, zo leek het wel. Net als Mabel die laatst knikte en 'bedankt' mompelde...quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef Mula het volgende:
Volgens mij lachte ze naar iemand die iets bemoedigends tegen haar zei. Zo'n lach was het.
Afdeling comapatiënten misschien. Ik heb ooit de film "Coma" gezien. Wat dat betreft lijkt mij een afdeling met 9 personen redelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik ken geen ziekenhuis in Nederland waar je met 9 personen op een normale zaal ligt. 6 misschien, maar tegenwoordig is in nieuwere ziekenhuizen met 4 of 2 veel normaler. Lijkt me in Oostenrijk niet anders te zijn, zeker niet in zo'n toonaangevend ziekenhuis als het Landeskrankenhaus.
Da's heel apart dan, want volgens mij heeft alleen mijn regio (Noord) volgende week pas vakantie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:50 schreef Cutefoxy het volgende:
[..]
Op de site staat idd dat ze vakantie hebben deze week ook voor zuid holland staat dat zo maar de kinderen hebben echter pas volgende week vakantie hier zijn alle kinderen echt naar school nog deze week
En volgende week zijn ze vrij kan het weten woon er in zuid holland
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef Mercer het volgende:
Besoek.quote:Koningin Beatrix en prinses Mabel hebben vanavond weer een besoek gebracht aan prins Friso in het ziekenhuis Innsbruck.
Hier moesten ze deze week echt nog naar school toe scholen waren ook druk zie t dagelijks als ik naar werk ga en neefjes en nichtjes moesten ook nog naar school deze weekquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef Sosha het volgende:
[..]
Da's heel apart dan, want volgens mij heeft alleen mijn regio (Noord) volgende week pas vakantie.
Waarom zouden officiële websites over schoolvakanties, plus de website van de school, hierover foutieve informatie verschaffen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Cutefoxy het volgende:
[..]
Hier moesten ze deze week echt nog naar school toe scholen waren ook druk zie t dagelijks als ik naar werk ga en neefjes en nichtjes moesten ook nog naar school deze week
Ik woon ook in zuid holland, er middenin en de mijne had toch echt deze week vakantie...quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:50 schreef Cutefoxy het volgende:
[..]
Op de site staat idd dat ze vakantie hebben deze week ook voor zuid holland staat dat zo maar de kinderen hebben echter pas volgende week vakantie hier zijn alle kinderen echt naar school nog deze week
En volgende week zijn ze vrij kan het weten woon er in zuid holland
Den haag volgende week idd ( vanaf morgen dus)quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik woon ook in zuid holland, er middenin en de mijne had toch echt deze week vakantie...
Het varieerde enorm dit keer heb ik gemerkt. Ik woon in Gouda en in Capelle ad IJssel, zeg maar om de hoek, hebben ze volgende week pas vakantie.
den haag behoord tot zuid holland en hebben pas vanaf volgende week vakantiequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik woon ook in zuid holland, er middenin en de mijne had toch echt deze week vakantie...
Het varieerde enorm dit keer heb ik gemerkt. Ik woon in Gouda en in Capelle ad IJssel, zeg maar om de hoek, hebben ze volgende week pas vakantie.
Volgens 't internet niet... Verschilt per school dan, denk ik. Dit is zo'n vakantie waar scholen zelf mee kunnen schuiven, als ik 't goed heb.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef Cutefoxy het volgende:
[..]
den haag behoord tot zuid holland en hebben pas vanaf volgende week vakantie
En over t algemeen lopen den haag wassenaar voorburg en scheveningen allemaal tegelijk ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef Travel. het volgende:
[..]
Den haag volgende week idd ( vanaf morgen dus)
Ligt denk ik meer aan de stad dan niet per school alle scholen hier gaan pas vanaf volgende weekquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:04 schreef Sosha het volgende:
[..]
Volgens 't internet niet... Verschilt per school dan, denk ik. Dit is zo'n vakantie waar scholen zelf mee kunnen schuiven, als ik 't goed heb.
Wassenaar is gemeente Den Haag (toch?) dus ik denkt dat er geen verschil in de gemeente zit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:05 schreef Cutefoxy het volgende:
[..]
En over t algemeen lopen den haag wassenaar voorburg en scheveningen allemaal tegelijk ook
Op internet staat ook van den haag dat ze deze week al vakantie hadden maar dat klopt ook dus nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:08 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wassenaar is gemeente Den Haag (toch?) dus ik denkt dat er geen verschil in de gemeente zit.
De vakantie was al geregeld vóór het noodgeval. Ze zouden sowieso twee weken vrij zijn. Daarom is de hele discussie zo zinloos... Maar dat heb ik al een paar keer gezegdquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:11 schreef Poeke het volgende:
Mensen, seriously. Al dit gedoe over vakanties. Heel veel scholen hebben regelingen hiervoor, zeker wanneer ouders bijzondere banen hebben. Er is een noodgeval in hun familie, dat is sowieso een bijzondere situatie.
Ik snap het gedoe ook niet zo. Dus hebben ze een weekje extra vakantie, wat maakt dat nou weer uit?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:11 schreef Poeke het volgende:
Mensen, seriously. Al dit gedoe over vakanties. Heel veel scholen hebben regelingen hiervoor, zeker wanneer ouders bijzondere banen hebben. Er is een noodgeval in hun familie, dat is sowieso een bijzondere situatie.
Idd wtfquote:
Als in Nederland iedereen tegelijk vakantie had, zaten jullie in Belgie om de zes weken met 500km sleurhuttenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:13 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Idd wtfIn BE is het gewoon iedereen tegelijk... Is best handig als ik dit zo allemaal lees...
Denk dat het voor NL zelf ook wel wat praktischer is... Maar toch lief dat je doet alsof wij zo belangrijk zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Als in Nederland iedereen tegelijk vakantie had, zaten jullie in Belgie om de zes weken met 500km sleurhutten
We doen dit voor jullie!
Mabel lacht weer. Goed tekenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kwamen ze terug vanavond.
Bron
Dat komt door jou, jij komt op mij gewoon heel belangrijk overquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Denk dat het voor NL zelf ook wel wat praktischer is... Maar toch lief dat je doet alsof wij zo belangrijk zijn.
Dank! Kon het nergens vinden. Bea kijkt zorgelijk maar Mabel ziet er toch beter uit dan de andere dagen mi.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
Bron
Hihiquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat komt door jou, jij komt op mij gewoon heel belangrijk over
Dat was gisteravond ook met WA, die was ook ontspannender.quote:
Dank je! Nou ben ik door m'n goedkope pick-up lines heen dus als het vanaf hier kwalitatief minder wordt, dan weet je waarom.quote:
Ik ook niet, klik op de bronquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je! Nou ben ik door m'n goedkope pick-up lines heen dus als het vanaf hier kwalitatief minder wordt, dan weet je waarom.
On-topic: Ik krijg die foto niet geopend..
denk je dat friso al wakker is?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:20 schreef Poeke het volgende:
[..]
En anders bonus-bonuspunten voor Friso
Was hij op het fotomoment maandag trouwens?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
denk je dat friso al wakker is?
Misschien had ik de foto ergens moeten uploaden, maar ik weet niet waarquote:
Was reactie op: Prins Johan Friso bedolven onder lawine in Lech #28 Bijna wakker?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
denk je dat friso al wakker is?
Photobucketquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Misschien had ik de foto ergens moeten uploaden, maar ik weet niet waar
Ja hij was. En nu wat je echt wilde vragen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef Travel. het volgende:
[..]
Was hij op het fotomoment maandag trouwens?
Bedankt voor deze briljante toevoeging lolquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef Mercer het volgende:
Imgur is een afkorting van image guru. Dat realiseerde ik me laatst ineens.
een kleine jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:43 schreef Poeke het volgende:
[..]
Was reactie op: Prins Johan Friso bedolven onder lawine in Lech #28 Bijna wakker?
Maar nee, ik denk niet dat hij al wakker is. Wat denk jij?
Op het moment dat het kwartje viel voelde ik me redelijk briljant, klopt jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:54 schreef Poeke het volgende:
[..]
Bedankt voor deze briljante toevoeging lol
Genoteeredquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je! Nou ben ik door m'n goedkope pick-up lines heen dus als het vanaf hier kwalitatief minder wordt, dan weet je waarom.
Naaaaaah, dat vroeg ik me net af toen ik postte dat imgur.com beter wasquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef Mercer het volgende:
Imgur is een afkorting van image guru. Dat realiseerde ik me laatst ineens.
Ik voel met je meequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:40 schreef Onnoman het volgende:
ik voel dat friso komt te overlijden binnen nu en 60 jaar
Ik voel met je meequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:53 schreef cindy11 het volgende:
Ik voel dat we gewoon lekker kunnen afwachten,tot het de familie behaagd ons verder in te lichten.(en gelijk hebben ze)
Op de IC gelden andere tijden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij blijft leven?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:58 schreef Caland het volgende:
Kan je eigenlijk al ergens wedden op de dag van overlijden, of niet natuurlijk?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef Prospera het volgende:
[quote]Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron
Ik heb werkelijk geen idee, zit niet zo diep in de materie.quote:
Idd! Zou het dan toch...?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:05 schreef MissBliss het volgende:
Mabel ziet er wel goed uit op die foto
friso is wakker imoquote:
Ik ben nu positiever dan gisteren.quote:
Nou volledig... ik heb het wel eens gehoord ja. Maar in dat geval was het gedeeltelijk herstel. Ik denk dat als hij een beetje kan praten en kan lopen dat men dan al heel blij mag zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt toch ook verhalen van mensen die drie maanden in coma liggen en volledig herstellen, of is dat alleen in films?
Onder de bron zit nog een andere foto, die probeer ik ook in hetzelfde bericht te krijgen, maar ik ben niet zo handig meer daarmee.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Onder de bron zit nog een andere foto, die probeer ik ook in hetzelfde bericht te krijgen, maar ik ben niet zo handig meer daarmee.
Het bericht komt denk ik vanmiddag.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:40 schreef Onnoman het volgende:
ik voel dat friso komt te overlijden binnen nu en 60 jaar
bea kijkt niet zo happyquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:17 schreef Mercer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.anp-photo.com/(...)cture=17801969&pos=2
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:18 schreef La_Vita het volgende:
Die foto's zeggen toch geen fluit joh
Mabel lijkt wat positiever,maar Bea niet....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:17 schreef Mercer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mabel wel inderdaad...maarja,waar put die dr hoop uit? (das dan ook weer juist de vraag)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar mij geeft het stiekem wel hoop, omdat Mabel gisteravond en vandaag er (op die foto's tenminste...) een stuk positiever uit ziet.
Ze ziet er in elk geval niet uit als iemand die net daarvoor te horen heeft gekregen dat haar man toch echt niet meer wakker wordt. Lijkt, tenminste. Denk ik. Gewoon, hoopquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:20 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Mabel wel inderdaad...maarja,waar put die dr hoop uit? (das dan ook weer juist de vraag)
ik denk precies hetzelfde Gquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze ziet er in elk geval niet uit als iemand die net daarvoor te horen heeft gekregen dat haar man toch echt niet meer wakker wordt. Lijkt, tenminste. Denk ik. Gewoon, hoop
Ik hoop dat die Evert-Jan Daniels eens een lawine over zijn lens krijgt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:17 schreef Mercer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Tuurlijk hoop ik het voor ze, maar inderdaad foto's zeggen niets. En dan nog, ik weet niet of je wel eens in een huis van een gezin bent geweest waar net iemand is overleden, daar wordt gehuild, maar ook gelachen. Spanningen en emoties, je lacht, maar dat wil niet zeggen dat je niet verdrietig bent.
eensquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:27 schreef Mercer het volgende:
De heenweg naar dat ziekenhuis is veel zwaarder omdat je dan met al die rotzooi geconfronteerd gaat worden. De terugweg is lichter. Dat is wat ik er in zie.
Die foto van gisteravond is verdwenen van ANPquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:10 schreef Greys het volgende:
Ik was gister ook 'blij' om die foto van Maxima, Mabel en WA, die alle drie veel minder gespannen naar buiten kwamen dan dat ze naar binnen gingen. En deze blik van Mabel ziet er ook weer goed uit inderdaad. Ik blijf ook goede hoop houden zo!
Hier heeft Mabel nog een beetje een samengeknepen mondje, maar in combi met de foto van vandaag ben ik hoopvolquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die foto van gisteravond is verdwenen van ANP![]()
Van Greys
[ afbeelding ]
Hmm, heb ik dat tussen al het nieuws gemist.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:38 schreef cindy11 het volgende:
Dat hartje is al tot in uit den treure besproken
Logisch, voor Mabel is elke vorm van vooruitgang positief in wat voor vorm ook heeft ze haar man terug; Beatrix ziet mogelijk meer beren op de weg of Friso überhaupt nog weer kan functioneren.quote:
Dat was hij volgens de Oostenrijkse pers vorige week vrijdag al, terwijl ze er toen sowieso nog niets over hadden kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:56 schreef Maanvis het volgende:
en volgens oostenrijk is ie dus hersendood?
Al voor die lawine naar het schijnt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:56 schreef Maanvis het volgende:
en volgens oostenrijk is ie dus hersendood?
dus wat is ie nu dan wel?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was hij volgens de Oostenrijkse pers vorige week vrijdag al, terwijl ze er toen sowieso nog niets over hadden kunnen zeggen.
Daar wachten we al een week op dat antwoord..quote:
Stabiel, maar niet buiten levensgevaarquote:
Net zoveel als ik dus weet, maar dan met slechts een paar keer teletekst checken per dag in plaats van 28 topics vol posten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:06 schreef Leandra het volgende:
Stabiel, maar niet buiten levensgevaar
Laten we realistisch zijn, degenen die veel in dit topic zitten, komen hier niet alleen voor de laatste nieuwtjes. Het is ook gewoon een SC geworden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Net zoveel als ik dus weet, maar dan met slechts een paar keer teletekst checken per dag.
Klopt, en daar is NWS niet voor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we realistisch zijn, degenen die veel in dit topic zitten, komen hier niet alleen voor de laatste nieuwtjes. Het is ook gewoon een SC geworden.
sorry ik dacht dat er al update was omdat het ANP uitleg over verschillende soorten coma gaf.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je nu deel 10 ofzo weer overnieuw doen?
Toch was het de slimste van het stel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Al voor die lawine naar het schijnt.
Zeker niet, maar ach, sommige mods/admins doen er ook aan mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Klopt, en daar is NWS niet voor.
Lijkt me ook niet dat iemand als Friso (als hij al bij zou zijn)..op een zaaltje met andere patiënten zou liggen..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik ken geen ziekenhuis in Nederland waar je met 9 personen op een normale zaal ligt. 6 misschien, maar tegenwoordig is in nieuwere ziekenhuizen met 4 of 2 veel normaler. Lijkt me in Oostenrijk niet anders te zijn, zeker niet in zo'n toonaangevend ziekenhuis als het Landeskrankenhaus.
Hij heeft vast een 5 sterrenpolis met extra'squote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:37 schreef Maron het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat iemand als Friso (als hij al bij zou zijn)..op een zaaltje met andere patiënten zou liggen..
Yup..en met bonus+miles met kans op een korting tot 50% op een van Uw volgende wintersportvacanties..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:41 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Hij heeft vast een 5 sterrenpolis met extra's
Hij ligt wel op een ic-zaaltje;quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:41 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Hij heeft vast een 5 sterrenpolis met extra's
Ah je doet grappig .quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:47 schreef Maron het volgende:
[..]
Yup..en met bonus+miles met kans op een korting tot 50% op een van Uw volgende wintersportvacanties..
Dat probeerde ik aan te kaarten in het vorige topic, maar toen had niemand er aandacht voor. Ik vind dat liefquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:38 schreef cindy11 het volgende:
Dat hartje is al tot in uit den treure besproken
Maakt geen reet uit met zo'n coma, uit kostenbesparing kun je die juist veel in 1 kamer kwijt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:37 schreef Maron het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat iemand als Friso (als hij al bij zou zijn)..op een zaaltje met andere patiënten zou liggen..
Waarom niet. Op een open IC ligt ie het best. Des te sneller zijn ze bij hem als er iets is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:37 schreef Maron het volgende:
[..]
Zou je vast ook prima vinden als ze dat met een direct familielid van jou zouden doen..?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit met zo'n coma, uit kostenbesparing kun je die juist veel in 1 kamer kwijt.
Als er bezoek komt dan rijden ze 'm ff naar aparte kamer en dan weer terug.
Laat NWS dat verzetje ook eens hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Klopt, en daar is NWS niet voor.
Dat weet je niet, of blijf jij er dag en nacht naast zitten?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:01 schreef Maron het volgende:
[..]
Zou je vast ook prima vinden als ze dat met een direct familielid van jou zouden doen..?
Natuurlijk ligt hij op een open ICquote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:01 schreef Poeke het volgende:
[..]
Waarom niet. Op een open IC ligt ie het best. Des te sneller zijn ze bij hem als er iets is.
Ja, weet ik eigenlijk ook wel..maar het lijkt me sterk dat hij daar toch niet een 'status aparte' heeft..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:01 schreef Poeke het volgende:
[..]
Waarom niet. Op een open IC ligt ie het best. Des te sneller zijn ze bij hem als er iets is.
Nee , dat is waar..je weet nooit zeker wat er daar allemaal met je gebeurt..kwestie van vertrouwen..?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat weet je niet, of blijf jij er dag en nacht naast zitten?
Een catheter voor de plas en de poep komt niet, omdat hij niet eet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe zou het pissen en poepen bij comapatienten gaan, vraag ik me ineens af?
Ook vertrouwen in de genen, het zijn taaie rakkers die Oranjes.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:19 schreef Maron het volgende:
[..]
Nee , dat is waar..je weet nooit zeker wat er daar allemaal met je gebeurt..kwestie van vertrouwen..?
nou... we hebben niet voor niets konigin Emma gehad natuurlijk!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook vertrouwen in de genen, het zijn taaie rakkers die Oranjes.
Dank je voor de heldere uitleg waar ik gelukkig meer dan de helft niet van ken en dat wil ik graag zo houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heel eenvoudig: een catheter voor de plas en de poep komt niet, omdat hij niet eet.
Zijn voeding komt via een subclavia en het infuus en als het kan via een sonde in zijn maag.
Regentes Emma, niet koningin Emma. Als we iemand anders dan haar hadden genomen was dat een schending van traditie geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou... we hebben niet voor niets konigin Emma gehad natuurlijk!
En wat dacht je van Wilhelmina.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou... we hebben niet voor niets konigin Emma gehad natuurlijk!
Die heeft dan weer wel de tyfus overleefd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En wat dacht je van Wilhelmina.![]()
Er was toch iets ff wat mis ofzo met de troonopvolging?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:28 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Regentes Emma, niet koningin Emma. Als we iemand anders dan haar hadden genomen was dat een schending van traditie geweest.
En Juultje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die heeft dan weer wel de tyfus overleefd.
Dus op zich heb je wel gelijk dat het sinds wilhelmina taaie rakkers zijn
Wilhelmina werd koningin, maar was te jong. Oftewel, ze had een regent nodig en dat werd Emma, de moeder van Wilhelmina.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er was toch iets ff wat mis ofzo met de troonopvolging?
Dat was het.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:31 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Wilhelmina werd koningin, maar was te jong. Oftewel, ze had een regent nodig en dat werd Emma, de moeder van Wilhelmina.
Eerst was willem 3 met z'n nicht getrouwd. Daarmee kreeg ie drie zoons. En zij ging dood. Daarna trouwde ie met een duitse, die Emma heette. Daarmee kreeg ie Wilhelmina.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er was toch iets ff wat mis ofzo met de troonopvolging?
Ligt Bieber ook in een coma?!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:26 schreef JohannesKozijn het volgende:
Nu ik er over nadenk: Ik geef veel om Justin Bieber en die koninklijke familie, daar zit toch ook behoorlijk wat waarde in. Ik zei eerst dat dit me niet zoveel kon schelen, maar toch, het zou heel vervelend zijn als hij komt te overlijden.
Nee maar als dit Bieber zou overkomen zou ik dat verschrikkelijk vinden. Mensen zeggen welles: "ieder mens is evenveel waard" en ik zeg: "boeie"quote:
Oooh.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:36 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Nee maar als dit Bieber zou overkomen zou ik dat verschrikkelijk vinden. Mensen zeggen welles: "ieder mens is evenveel waard" en ik zeg: "boeie"
Die had toch zo'n lapzwans als kerel? Prins Hendrik ofzo?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wilhelmina heeft dan toch aardig sterk doorgefokt.
De vrouwen in het Oranje geslacht doen het beter dan de mannen, dat zijn brokkenpiloten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die had toch zo'n lapzwans als kerel? Prins Hendrik ofzo?
klopt, Prins Hendrik had z'n auto in een tram geparkeerd waar wilhelmina bij was dus ze waren bijna dood. En wilhelmina kreeg ook nog vier miskramen. Maar gelukkig was het de vijfde keer wel een baby.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De vrouwen in het Oranje geslacht doen het beter dan de mannen, dat zijn brokkenpiloten.
Juliana, de redder van de genen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, Prins Hendrik had z'n auto in een tram geparkeerd waar wilhelmina bij was dus ze waren bijna dood. En wilhelmina kreeg ook nog vier miskramen. Maar gelukkig was het de vijfde keer wel een baby.
Die ook weer een lapzwans aan de haak sloeg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Juliana, de redder van de genen.
Ach ja, grote politieke effecten zou het niet gehad hebben als het anders was gegaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Juliana, de redder van de genen.
dan was waarschijnlijk de troon in duitse handen gekomen; kun je nagaan wat dat op de 2e wereldoorlog voor effect zou hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:52 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ach ja, grote politieke effecten zou het niet gehad hebben als het anders was gegaan.
Klein adelgeslacht uit Duitsland maar. Mensen moeten zich daar niet zo druk om maken. Als we met absolute monarchie te maken zouden hebben gehad waren de politieke gevolgen veel groter geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan was waarschijnlijk de troon in duitse handen gekomen; kun je nagaan wat dat op de 2e wereldoorlog voor effect zou hebben.
Willem 3 was met zijn nicht getrouwd, maar hij was overspelig en kreeg een geslachtsziekte waardoor hij geen nakomelingen meer kon produceren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eerst was willem 3 met z'n nicht getrouwd. Daarmee kreeg ie drie zoons. En zij ging dood. Daarna trouwde ie met een duitse, die Emma heette. Daarmee kreeg ie Wilhelmina.
Toen willem 3 dood ging waren al zijn 3 zoons ook dood. Dus zou Wilhelmina de troonopvolgster moeten worden. Maar ze was pas 10. Dus toen moest Emma het maar doen tot ze 18 was.
En later kreeg ze tyfus. Dus was iedereen bang dat de troon naar een buitenlandse verre familielid ging. Maar gelukkig overleefde ze de tyfus, en leefde het koningshuis nog lang en gelukkig, behoudens dan prinsen die hun hersenen in hun grote teen hebben zitten en gevaarlijke dingen doen.
Waat waar haal jij die info vandaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 04:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Willem 3 was met zijn nicht getrouwd, maar hij was overspelig en kreeg een geslachtsziekte waardoor hij geen nakomelingen meer kon produceren.
Omdat op Emma de druk lag om een koningserfgenaam te moeten baren, is zij met een bediende wezen copuleren; daaruit kwam Wilhelmina.
Ze kreeg niet de tyfus, maar wel een geslachtsziekte van haar man. Gelukkig kreeg ze 1 dochter
om de troon voort te zetten.
Haar origine is Waldeck von Pyrmont uit Duitsland. Ze was nauwelijks van adel.
Haar kinds kinderen hebben de titel van Willem 3, maar niet de genen.
Beetje de geschiedenis van het koningshuis induiken en voíla!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 04:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waat waar haal jij die info vandaan
wrom staat het niet op wikipediaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 04:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Beetje de geschiedenis van het koningshuis induiken en voíla!
Was al veel eerder bekend.
Je gaat niet op Wikipedia zetten dat de genen van onze koninklijke familie niet kloppen.quote:
waarom niet? alles staat op wikipedia.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 04:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je gaat niet op Wikipedia zetten dat de genen van onze koninklijke familie niet kloppen.
Nou, die profileerde zich niet als een slapstaart. Mooi bluffen kon-ie en men trapte erin.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ook weer een lapzwans aan de haak sloeg.
Alsof ze blij tettert dat het nu vást goed komt, terwijl Bé ouder en wijzer is - ze heeft meer ervaring met ziekte & verlies.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een themakransje rondom Oranje, skivakanties, coma's, alles verenigd in Friso.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we realistisch zijn, degenen die veel in dit topic zitten, komen hier niet alleen voor de laatste nieuwtjes. Het is ook gewoon een SC geworden.
Maar als hij weer in het rondkletsen kan, ligt hij niet meer op de IC. Moet-ie het weer met een eenpersoonsprivékamer doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:37 schreef Maron het volgende:
[..]
En als het eten weer op gang komt, hoe ehm... Hoe reageert je lichaam daar op en wat voel je daarvan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een catheter voor de plas en de poep komt niet, omdat hij niet eet.
Zijn voeding komt via een subclavia en het infuus en als het kan via een sonde in zijn maag.
Sondevoeding is ook eten. En dan krijg je ook gewoon ontlasting van, weliswaar dunner, maar toch. Op de IC ben je dan feitelijk gewoon incontinent voor ontlasting en urinequote:Op vrijdag 24 februari 2012 06:08 schreef Teslynd het volgende:
En als het eten weer op gang komt, hoe ehm... Hoe reageert je lichaam daar op en wat voel je daarvan?
En die voeding verlaat het lichaam niet meer?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een catheter voor de plas en de poep komt niet, omdat hij niet eet.
LE!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:06 schreef L-E het volgende:
[..]
En die voeding verlaat het lichaam niet meer?
Hij zal gewoon een catheter hebben en incontinent zijn van ontlasting.
Om eventueel ophopend vocht weg te kunnen zuigen...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:58 schreef Prospera het volgende:
Hier hangt Friso in de IC aan
Drain in hersenen![]()
Dit klopt helemaal. Is idd bekend maar de oranjes doen alsof hun neus bloedt. Mijn geschiedenisleraar vertelde ons dit al destijds. Dus blauw bloed? My ass.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 04:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Willem 3 was met zijn nicht getrouwd, maar hij was overspelig en kreeg een geslachtsziekte waardoor hij geen nakomelingen meer kon produceren.
Omdat op Emma de druk lag om een koningserfgenaam te moeten baren, is zij met een bediende wezen copuleren; daaruit kwam Wilhelmina.
Ze kreeg niet de tyfus, maar wel een geslachtsziekte van haar man. Gelukkig kreeg ze 1 dochter
om de troon voort te zetten.
Haar origine is Waldeck von Pyrmont uit Duitsland. Ze was nauwelijks van adel.
Haar kinds kinderen hebben de titel van Willem 3, maar niet de genen.
Je komt toch op zo'n bed te liggen waar zo'n niet doorlekkende of een absorberende mat onder ligt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 06:47 schreef June. het volgende:
[..]
Sondevoeding is ook eten. En dan krijg je ook gewoon ontlasting van, weliswaar dunner, maar toch. Op de IC ben je dan feitelijk gewoon incontinent voor ontlasting en urine
O ze hebben nog heel wat meer skeletjes in de kastquote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit klopt helemaal. Is idd bekend maar de oranjes doen alsof hun neus bloedt. Mijn geschiedenisleraar vertelde ons dit al destijds. Dus blauw bloed? My ass.
Het wordt ook vermeld in het boek 'Voor De Troon Wordt Men Niet Ongestraft Geboren' de publicatie wilde Bea graag tegenhouden maar het is haar niet gelukt. Ik vind het een foute familie vanaf het begin tot het heden.
Was dat niet dat incestkind van Juul?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:59 schreef Rica het volgende:
[..]
O ze hebben nog heel wat meer skeletjes in de kast(Ooit van Marie Claire gehoord?)
Over die ski-friend en Friso gaan ook al een tijdje de nodige geruchten rond btw.
De schoonmaker komt uit Gambiaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Hij zou zijn overleden hoor ik net? De schoonmaker vertelde het, hij had het gehoord op de Ghanese radio maar ik heb nog niks vernomen in het nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |