abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 23 februari 2012 @ 19:35:13 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_108313728
Update RVD sinds zaterdagochtend: Stabiel, maar in levensgevaar

---

Laatste nieuws

Prins Friso via Nu.nl
Nos nieuws; Friso
Telegraaf: Friso

---

Wat is er gebeurd?

Prins Friso en Florian Moosbrugger waren rond het middaguur afgelopen vrijdag vertrokken voor een skitocht. Er was een lawine-alarm van 4 op de schaal van 5 afgegeven. Toch kozen ze er voor om van een niet-geprepareerde piste te skiën.

"Er liepen sporen door de sneeuw. Waar ze skieden was een duidelijk ingesleten spoor naar de volgende helling. Ze voelden zich dus zeker van hun zaak", aldus moeder Moosbrugger later. Ook zagen de twee sporen van lawinepijlen, die in de sneeuw waren geschoten om preventief lawines te veroorzaken. "Ze hebben de krater van de ontploffing gezien. Er was geen lawine geweest." Toch sloeg het noodlot toe en werden ze overvallen door een lawine van zo'n 30 meter breed en 200 meter lang.

De 43-jarige Oostenrijker kon zichzelf bevrijden uit de lawine omdat hij een speciale airbag droeg. Zodra hij zichzelf bevrijd had, is hij gaan graven in de sneeuw, op zoek naar Friso.

De prins lag begraven onder een laag van zo'n 40 centimeter sneeuw. Na zo'n twintig minuten graven lukte het Florian en het reddingsteam om Friso uit het sneeuwdek te bevrijden. Prins Friso had geen airbag bij zich, maar wel een zendertje. Het signaal van het zendertje gaf zijn positie onder het sneeuwdek aan. Na de redding werd de prins gereanimeerd en met een traumahelicopter naar het ziekenhuis in Innsbruck gebracht.

Video - 'Koningin heeft Florian als eigen zoon behandeld'
http://nos.nl/koningshuis(...)-zoon-behandeld.html

Video - 'Friso voelde zich veilig'
http://nos.nl/koningshuis(...)lde-zich-veilig.html

---

Hoe wordt hij behandeld?

Nadat hij uit de sneeuw is gehaald, is hij gereanimeerd. Zijn hart stond stil. 'Dat komt door zuurstofgebrek of door onderkoeling', zegt intensive care-arts Rik Gerritsen van het Medisch Centrum Leeuwarden.

De eerste uren na het ongeluk zijn cruciaal. De toxische stoffen die door het zuurstofgebrek vrijkomen, kunnen een eventuele hersenschade verergeren. Het lichaam van de patiënt wordt in Oostenrijk 3 á 4 dagen gekoeld op 33 graden. Dan vertraagt de stofwisseling en hiermee wordt de schade zo veel mogelijk beperkt. 'Patiënten worden hierbij in slaap gehouden', zegt cardioloog Ruud Koster van de Hartstichting en het Amsterdamse AMC. 'Anders is het rillen ondraaglijk.' Vaak krijgen patiënten daarom spierverslappers.

Hierna volgen er spannende momenten. 'Dan laten we iemand weer warm worden en stoppen we de slaapmiddelen', zegt Gerritsen. 'Vervolgens kijken we of een patiënt zelf wakker wordt. Als dat zo is, dan zit je goed.' Koster: 'Het duurt wel even voordat het lichaam is opgewarmd. Je bent dan minimaal 12 uur verder.'

'Als iemand dan nog niet wakker is, doen we neurologisch onderzoek', aldus Gerritsen. 'Dan geven we een elektrische puls op de pols, en kijken we of we reactie zien in de hersenschors. Als we geen reactie zien, is het zeker dat iemand nooit meer wakker wordt. In Nederland staken we dan de behandeling, waarna de patiënt overlijdt. In het buitenland is dat minder gebruikelijk.' In Oostenrijk duren de verschillende neurologische onderzoeken naar verluidt 3 á 4 dagen, waarna men een prognose vaststelt.

Op basis van deze informatie is er vermoedelijk sprake van de volgende tijdslijn:

vr - reanimatie, gevolgd door afkoelen lichaam en kunstmatige coma
ma/di - begin opwarmen/staken slaapmedicatie
di/wo - afwachten reactie patient, gevolgd door neurologische onderzoeken
za - mededeling artsen

---

Bio prins

Prins Friso
Johan Friso Bernhard Christiaan David is op 25 september 1968 geboren in Utrecht.
De Prins heeft twee broers, Prins Willem-Alexander (1967) en Prins Constantijn (1969). Friso is geboren als Prins der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau, jonkheer van Amsberg.

Studie
Prins Friso slaagde in 1986 voor het vwo-examen op het Eerste Vrijzinnig Christelijk Lyceum in Den Haag. Van 1986 tot 1988 studeerde Prins Friso Mechanical Engineering aan het College of Engineering van de University of California te Berkeley (VS). Aansluitend studeerde hij vanaf 1988 luchtvaart- en ruimtevaarttechniek aan de Technische Universiteit Delft. Hij behaalde zijn ingenieursdiploma in 1994.

Vanaf 1990 studeerde Prins Friso ook bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. In 1995 slaagde hij voor zijn doctoraal examen. In 1997 studeerde de Prins aan het European Institute of Business Administration (INSEAD) te Fontainebleau (Frankrijk) waar hij zijn MBA behaalde.

Huwelijk en gezin
Prins Friso trad op 24 april in het huwelijk met Mabel Wisse Smit. Het huwelijk werd ingezegend in de Oude Kerk te Delft. Prins Friso en Prinses Mabel hebben twee kinderen. Op 26 maart 2005 werd Luana geboren en op 18 juni 2006 Zaria. Het gezin woont in Londen.

Werkzaamheden
Sinds 2011 is Prins Friso werkzaam als CFO (Chief Financial Officer) bij URENCO in Stoke Poges, Buckinghamshire, Engeland. Daarvoor was de Prins achtereenvolgens werkzaam bij de firma McKinsey & Company en bij de investeringsbank Goldman Sachs International in Londen waar hij werkzaam was in de investment banking divisie. Vervolgens was de Prins mededirecteur bij TNO Space in Delft en managing director voor Wolfensohn & Company in Londen.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_108313778
Over of hij wel of niet dood was, dat hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoe je dood definieerd. Hij was klinisch dood, maar niet biologisch dood.
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:36:00 #3
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108313785
Bijna wakker? Optimistische Paul ;)
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_108313803
Friso deed een Schrodingers cat-experiment? Hij was niet dood noch levend onder de sneeuw?
pi_108313860
Hij komt toch wel voor we deeltje 31 bereiken? :(
pi_108313886
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef opgebaarde het volgende:
Hij komt toch wel voor we deeltje 31 bereikem? :(
:?
  Miss 200.000.000! donderdag 23 februari 2012 @ 19:37:51 #7
367000 roos94
pi_108313905
Barry Haerens uit Schoondijke is dertien jaar geleden, net als prins Friso, tijdens een afdaling off-piste door een lawine overvallen. Pas na vier uur konden hulpverleners hem bewusteloos uit de sneeuw bevrijden.
Nu kan hij er wel om lachen en beseft Haerens dat hij enorm veel geluk heeft gehad. De 35-jarige Zeeuws-Vlaming kan zich van zijn tijd onder de sneeuw slechts tien minuten herinneren. "De sneeuw voelde aan als beton", vertelt Haerens. Hij kon er met geen mogelijkheid zelf uitkomen.

Na twee nachten in het ziekenhuis stond de snowboarder alweer op de pistes van het Franse Val Thorens. "Als je dat niet doet, blijf je angstig. Het heeft me geholpen om het ongeval een plek te geven." Haerens denkt dat Prins Friso er zonder al teveel kleerscheuren vanaf zal komen.
pi_108313941
Had ie een airbag?
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:38:29 #9
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108313949
In de geneeskunde onderscheidt men verschillende definities van 'dood':

Klinisch dood: Toestand waarbij ABC (ademhaling, bewustzijn en circulatie (bloedsomloop) ) afwezig zijn. Door middel van reanimatie kan deze toestand soms ongedaan worden gemaakt. Als dit niet gebeurt dan treedt na 4 tot 6 minuten de biologische dood in.
Biologisch dood: Is de situatie, waarin (hersen)cellen onherstelbaar beschadigd zijn, waardoor het leven onherroepelijk is beëindigd.
Hersendood: Toestand van de hersenen waarbij de vitale hersenfuncties, door beschadiging op cellulair niveau, zoals ademhaling en bewustzijn zijn uitgeschakeld. Het lichaam reageert op geen enkele pijnprikkel, de ogen reageren niet meer op licht en het EEG (elektro-encefalogram = registratie van de elektrische hersenactiviteit) vertoont geen activiteit. Herstel is niet mogelijk en zonder kunstmatige beademing/voeding en medicijnen zal de biologische dood snel intreden. Wel kan spontane activiteit van het hart aanwezig zijn, waardoor pompfunctie en circulatie van bloed blijft bestaan. De toestand van hersendood maakt de overledene geschikt als donor met kloppend hart.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dood
Uit Eindhoven
pi_108313955
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik niet terug willen naar zo'n plek met een pijnlijke herinnering.
Of mischien juist wel om er 'even doorheen' te gaan en te merken dat de plek net als elke andere plek gewoon een omgeving is.
Dus lastig te zeggen. Ze komen er al iets van een halve eeuw, dusja.
De pijnlijke herinneringen zitten hier vooral in Innsbrück met de nare ziekenhuisbezoeken. Lech is familiekring, verbondenheid, goed contact met de Moosbruggers, thuisbasis.
pi_108313977
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef Sosha het volgende:

[..]

:?
Hm ik ben maar drie essentiele woorden vergeten in die posting, good game me
pi_108313993
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef roos94 het volgende:
Barry Haerens uit Schoondijke is dertien jaar geleden, net als prins Friso, tijdens een afdaling off-piste door een lawine overvallen. Pas na vier uur konden hulpverleners hem bewusteloos uit de sneeuw bevrijden.
Nu kan hij er wel om lachen en beseft Haerens dat hij enorm veel geluk heeft gehad. De 35-jarige Zeeuws-Vlaming kan zich van zijn tijd onder de sneeuw slechts tien minuten herinneren. "De sneeuw voelde aan als beton", vertelt Haerens. Hij kon er met geen mogelijkheid zelf uitkomen.

Na twee nachten in het ziekenhuis stond de snowboarder alweer op de pistes van het Franse Val Thorens. "Als je dat niet doet, blijf je angstig. Het heeft me geholpen om het ongeval een plek te geven." Haerens denkt dat Prins Friso er zonder al teveel kleerscheuren vanaf zal komen.
4 uur? Dan had hij we lucht, dat kan gewoon niet anders.
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:39:16 #13
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_108314006
Een mooie duidelijke OP
How can I make this topic about me?
pi_108314023
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

4 uur? Dan had hij we lucht, dat kan gewoon niet anders.
Ik vroeg al, had ie een airbag...
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:39:55 #15
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_108314053
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:34 schreef Knabbeloortje het volgende:
Ik blijf maar meelezen! O+
Tis net sneeuwwitje. Maar dan anders.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_108314236
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ik vroeg al, had ie een airbag...
Als je hoofd vrij genoeg (in een kom)ligt kan je het behoorlijk lang uithouden, dit ook omdat er zuurstof in sneeuw zit zover ik ergens begreep
pi_108314582
quote:

Ik vrees dat de man toch iets te optimistisch is, hij lag 2 nachtjes in het ziekenhuis. Friso ligt echter al bijna een week in levensgevaar op IC.
pi_108314595
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als je hoofd vrij genoeg (in een kom)ligt kan je het behoorlijk lang uithouden, dit ook omdat er zuurstof in sneeuw zit zover ik ergens begreep
Het is niet alleen sneeuw he? Er komt ijs, rotsen, bomen en een heleboel rotzooi naar beneden.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_108314893
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Het is niet alleen sneeuw he? Er komt ijs, rotsen, bomen en een heleboel rotzooi naar beneden.
Ligt er maar net aan he en ik moet mijn woorden terugnemen, het is zeer zeldzaam dat iemand na drie uur onder de sneeuw nog leeft
pi_108314946
.

[ Bericht 100% gewijzigd door EchtGaaf op 23-02-2012 19:54:46 ]
pi_108315076
Ik vrees het ergste, er zouden dan intussen toch echt al wat positievere geluiden te melden moeten zijn lijkt me, en als nu (terwijl de verwachting eind deze week was) er nog steeds dezelfde toestand wordt gemeld lijkt me dat geen goede zaak. En al komt ie weer bij, hoe groot is dan de kans dat hem van alles mankeert?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_108315140
quote:

Die laatste zin ook :')
pi_108315188
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef Samson het volgende:
Ik vrees het ergste, er zouden dan intussen toch echt al wat positievere geluiden te melden moeten zijn lijkt me, en als nu (terwijl de verwachting eind deze week was) er nog steeds dezelfde toestand wordt gemeld lijkt me dat geen goede zaak. En al komt ie weer bij, hoe groot is dan de kans dat hem van alles mankeert?
Dit komt niet meer goed. Of er moet een wonder gebeuren. Ik gun het ze.
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:58:36 #24
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_108315287
http://www.nu.nl/binnenla(...)rplichtingen-af.html

quote:
DEN HAAG - Koningin Beatrix blijft langer in Lech in verband met de gezondheidssituatie van prins Friso. Dat maakte de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) donderdag bekend.

De vorstin is komend weekeinde kort terug in Nederland, maar vertrekt daarna weer naar Oostenrijk. De afspraken van de koningin volgende week vervallen, aldus de RVD.
Tuurlijk. Is toch logisch? Geen mens die dat haar kwalijk neemt. Hoeft ze eigenlijk niet eens te melden.
pi_108315299
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:57 schreef L-E het volgende:

[..]

Dit komt niet meer goed. Of er moet een wonder gebeuren. Ik gun het ze.
Ik gun het ze zeker, dan maar hopen op een wonder....
  donderdag 23 februari 2012 @ 19:58:47 #26
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_108315303
Na een week in coma verwacht ik ook weinig goeds ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_108315731
In het vorige deel stond een artikel uit de telegraaf, waarin stond dat hij in ieder geval wakker is en met negen anderen op een zaal ligt.

De populistische Kronen Zeitung meldt juist dat de prins al is ontwaakt uit zijn coma en met 9 andere patiënten op een zaal ligt. Opmerkelijk genoeg wordt dit toegeschreven aan Nederlandse media.

Dan is het natuurlijk nog wel steeds d vraag: a) of dit waar is, want het staat nergens anders en b) hoe hij er verder aan toe is.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_108315779
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:58 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik gun het ze zeker, dan maar hopen op een wonder....
Zijn er ergens cijfers hoeveel mensen er zijn gestorven door dat ze de piste verlaten hebben? Tientallen elk jaar denk ik. Risico nemen als bekende Nederlander of Sjaak van de hoek boeit me niet zo.
Dom bezig
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_108315855
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef pietkanarie het volgende:
In het vorige deel stond een artikel uit de telegraaf, waarin stond dat hij in ieder geval wakker is en met negen anderen op een zaal ligt.

De populistische Kronen Zeitung meldt juist dat de prins al is ontwaakt uit zijn coma en met 9 andere patiënten op een zaal ligt. Opmerkelijk genoeg wordt dit toegeschreven aan Nederlandse media.

Dan is het natuurlijk nog wel steeds d vraag: a) of dit waar is, want het staat nergens anders en b) hoe hij er verder aan toe is.
8)7
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:06:35 #30
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108315924
Volgens mij wacht de RVD gewoon met updates totdat al die journalisten die voor de deur staan te posten het opgeven en naar huis zijn. >:)
Uit Eindhoven
pi_108316016
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:05 schreef Soury het volgende:

[..]

8)7
Tja, niet erg betrouwbaar. Maar zolang het (redelijk) positief nieuws is...
I believe i can fly!
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:08:16 #32
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_108316046
Ze geven natuurlijk pas informatie als ze zeker van hun zaak zijn. Want bij kennis wil nog niet zeggen aanspreekbaar, en weet je nog steeds niet hoe het met hem gaat. Misschien is ie wel verlamd.
pi_108316310
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:06 schreef Poeke het volgende:
Volgens mij wacht de RVD gewoon met updates totdat al die journalisten die voor de deur staan te posten het opgeven en naar huis zijn. >:)
De RVD heeft totaal geen zeggenschap op wat dan ook. Dat is een hondje die blaft als je dat zegt
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2012 @ 20:13:03 #34
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_108316433
quote:
De RVD verzorgt de woordvoering van de minister-president en het kabinet en is verantwoordelijk voor de voorlichting over het algemeen regeringsbeleid, de minister-president en het ministerie van Algemene Zaken.
http://www.rijksoverheid.(...)svoorlichtingsdienst
pi_108316479
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef pietkanarie het volgende:

Ik geloof er niets van dat ze een Prins op een zaal met 9 anderen laten liggen. Qua veiligheid is dat helemaal niet te doen namelijk. Want al die 9 mensen krijgen ook visite, die kan je niet steeds screenen. Ze proberen met alle macht de pers te omzeilen en dan gaat hij zeker lekker met 9 andere mensen op een zaal liggen waar de Koningin een beetje naast het bed zit. :D
Maar ik kan 't mis hebben...
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:13:45 #36
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108316480
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef Soury het volgende:

[..]

De RVD heeft totaal geen zeggenschap op wat dan ook. Dat is een hondje die blaft als je dat zegt
Het was een grapje; ergo de >:)

Je bent wel serieus he?
Uit Eindhoven
pi_108316623
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Poeke het volgende:

[..]

Het was een grapje; ergo de >:)

Je bent wel serieus he?
Valt wel mee hoor. :)
pi_108316675
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van dat ze een Prins op een zaal met 9 anderen laten liggen. Qua veiligheid is dat helemaal niet te doen namelijk. Want al die 9 mensen krijgen ook visite, die kan je niet steeds screenen. Ze proberen met alle macht de pers te omzeilen en dan gaat hij zeker lekker met 9 andere mensen op een zaal liggen waar de Koningin een beetje naast het bed zit. :D
Goed punt!! Is ook een raar verhaal natuurlijk. Ik geloofde het ook niet, maar ja, wishfull-thinking he :)
I believe i can fly!
pi_108316787
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Zijn er ergens cijfers hoeveel mensen er zijn gestorven door dat ze de piste verlaten hebben? Tientallen elk jaar denk ik. Risico nemen als bekende Nederlander of Sjaak van de hoek boeit me niet zo.
Dom bezig
Ik zou het een ander ook gunnen hoor, maakt niet uit dat het toevallig een prins is.
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:18:45 #40
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108316831
quote:

[..]

Nouja, een intensive care is vaak een grote zaal met meerdere bedden waar de verpleegkundigen en doktoren bijna midden in zitten, mocht er iets mis gaan zijn ze er meteen bij. Een intensive care kan makkelijk 9 bedden hebben.
Uit Eindhoven
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2012 @ 20:18:57 #41
240917 Mula
pi_108316848
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:06 schreef Poeke het volgende:
Of totdat zijn gebroken teen is geheeld en hij zelf ineens onaangekondigd het ziekenhuis uitloopt. Ondertussen zit ie met zijn ipad in bed om samen met zijn bezoekers cijfers te geven aan de droevige koppen die het bezoek maakt om de pers om het verkeerde been te zetten. Degene die er een traan uit kan persen krijgt bonuspunten.

*wishfull thinking*
pi_108316889
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:18 schreef Mula het volgende:

[..]

Of totdat zijn gebroken teen is geheeld en hij zelf ineens onaangekondigd het ziekenhuis uitloopt. Ondertussen zit ie met zijn ipad in bed om samen met zijn bezoekers cijfers te geven aan de droevige koppen die het bezoek maakt om de pers om het verkeerde been te zetten. Degene die er een traan uit kan persen krijgt bonuspunten.

*wishfull thinking*
:D
I believe i can fly!
pi_108316899
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:18 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik zou het een ander ook gunnen hoor, maakt niet uit dat het toevallig een prins is.
Joh _O-
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:21:03 #44
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108316980
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:18 schreef Mula het volgende:

[..]

*wishfull thinking*
En bonus-bonus punten voor degene die het meest gespeculeer veroorzaakt als hij/zij met een glimlach naar buiten loopt.
Uit Eindhoven
pi_108317291
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:18 schreef Poeke het volgende:

[..]

Nouja, een intensive care is vaak een grote zaal met meerdere bedden waar de verpleegkundigen en doktoren bijna midden in zitten, mocht er iets mis gaan zijn ze er meteen bij. Een intensive care kan makkelijk 9 bedden hebben.
Op een IC zou het kunnen maar het wordt geschetst alsof hij is bijgekomen nu ligt uit te rusten op een zaal met 9 gezellige andere mensen.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_108317637
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Dom bezig
Wat is precies het idee achter een reactie als deze?
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:32:51 #47
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108317741
Is er al bekend wie er vanavond op bezoek zijn?
Uit Eindhoven
pi_108317755
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef L-E het volgende:

[..]

Wat is precies het idee achter een reactie als deze?
Het antwoord staat er al in :s)
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:36:33 #49
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108317989
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:25 schreef Patroon het volgende:

[..]

Op een IC zou het kunnen maar het wordt geschetst alsof hij is bijgekomen nu ligt uit te rusten op een zaal met 9 gezellige andere mensen.
Ik ken geen ziekenhuis in Nederland waar je met 9 personen op een normale zaal ligt. 6 misschien, maar tegenwoordig is in nieuwere ziekenhuizen met 4 of 2 veel normaler. Lijkt me in Oostenrijk niet anders te zijn, zeker niet in zo'n toonaangevend ziekenhuis als het Landeskrankenhaus.
Uit Eindhoven
pi_108318164
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Het antwoord staat er al in :s)
Ik bedoel niet wat je inhoudelijk wil zeggen, dat is duidelijk. Maar waarom zou je in een situatie waarin een jonge vent ligt te vechten voor zijn leven, vader van een jong gezin, een familie heartbroken omdat ze mogelijk een dierbare gaan verliezen, waarom kies je er dan voor om níet een beetje respect en sympathie te tonen, maar het terug te brengen tot 'dom bezig'? Waarom?
pi_108318333
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:39 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik bedoel niet wat je inhoudelijk wil zeggen, dat is duidelijk. Maar waarom zou je in een situatie waarin een jonge vent ligt te vechten voor zijn leven, vader van een jong gezin, een familie heartbroken omdat ze mogelijk een dierbare gaan verliezen, waarom kies je er dan voor om níet een beetje respect en sympathie te tonen, maar het terug te brengen tot 'dom bezig'? Waarom?
Uhhh wattuh. 8)7 Donder op zeg
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:43:17 #52
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108318384
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:42 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou? Ik ben ook wel benieuwd.
Uit Eindhoven
pi_108318459
quote:

[..]

Wat doe jij raar zeg...
pi_108318683
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:44 schreef Samson het volgende:

[..]

Wat doe jij raar zeg...
Ok er is een verschil tussen een prins die een risico neemt en de buurman verder op :?
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:48:36 #55
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108318751
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Ok er is een verschil tussen een prins die een risico neemt en de buurman verder op :?
Dat is het punt volgens mij niet. Je gunt dit toch niemand. Niet je buurman, en ook niet Friso?
Uit Eindhoven
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:49:58 #56
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108318852
Inmiddels de eerste foto vanaf de ziekenhuiskamer van Friso gemaakt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_108319006
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:48 schreef Poeke het volgende:

[..]

Dat is het punt volgens mij niet. Je gunt dit toch niemand. Niet je buurman, en ook niet Friso?
Het ging niet over gunnen maar over verantwoordelijkheid nemen.
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:52:36 #58
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108319021
LOL ;)
Uit Eindhoven
pi_108319215
quote:

[..]

Jij bent vriendelijk. O+
pi_108319268
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:55 schreef L-E het volgende:

[..]

Jij bent vriendelijk. O+
Nee klopt
pi_108319275
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:48 schreef Poeke het volgende:

[..]

Ik probeerde idd te zeggen dat ik het iedereen gun om er weer bovenop te komen, of dat nu Friso is of de buurman. En ook al was ie stom bezig, dan gun ik het hem nog steeds om te herstellen.
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:56:47 #62
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108319294
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee klopt
Je bedoelt: Ja klopt ;)
Uit Eindhoven
pi_108319334
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:56 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee klopt
Je kan geen antwoord geven op de vraag, begrijp ik?
pi_108319402
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef L-E het volgende:

[..]

Je kan geen antwoord geven op de vraag, begrijp ik?
Ja klopt :')
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:00:38 #65
363259 Knabbeloortje
Woe to he who has seen
pi_108319559
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef Maanvis het volgende:
Inmiddels de eerste foto vanaf de ziekenhuiskamer van Friso gemaakt.
[ afbeelding ]
Morgen in de krant * Prins Friso haalt Guinnes Book of Records met meeste gips"

Moest overigens best wel lachen om die foto.. O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 februari 2012 @ 21:02:23 #66
163650 Greys
pi_108319676
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:18 schreef Poeke het volgende:

[..]

Maar die anderen op die IC krijgen dan toch ook af en toe bezoek? :@
En die zien dan toch ook hoe het met de prins gaat? Of hoe Bea daar in en uit loopt bv?
Ik denk niet dat ze het risico nemen dat daar iets van lekt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108319756
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:58 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja klopt :')
Je bent een aanwinst voor dit topic. :')
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:05:16 #68
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108319858
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar die anderen op die IC krijgen dan toch ook af en toe bezoek? :@
En die zien dan toch ook hoe het met de prins gaat? Of hoe Bea daar in en uit loopt bv?
Ik denk niet dat ze het risico nemen dat daar iets van lekt.
Ik denk dat je, als je zelf op de IC ligt wel iets anders aan je hoofd hebt, en je familie die je bezoekt ook. Die kunnen ze zich het beste inleven wat de koninklijke familie nu mee maakt.

Ik denk dat als er gelekt gaat worden het eerder komt van personeel. Vogens die gekke neurochirurg kan iedereen in dat ziekenhuis met medische bevoegdheid met 1 klik de gegevens opvragen.
Uit Eindhoven
pi_108319959
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:05 schreef Poeke het volgende:

[..]

Ik denk dat je, als je zelf op de IC ligt wel iets anders aan je hoofd hebt, en je familie die je bezoekt ook. Die kunnen ze zich het beste inleven wat de koninklijke familie nu mee maakt.

Ik denk dat als er gelekt gaat worden het eerder komt van personeel.
Denk je serieus echt dat Friso op een zaaltje ligt :?
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:07:40 #70
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108320020
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Denk je serieus echt dat Friso op een zaaltje ligt :?
Nee lieve schat. Even goed (terug)lezen...
Uit Eindhoven
pi_108320064
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:03 schreef L-E het volgende:

[..]

Je bent een aanwinst voor dit topic. :')
Gelijk heb je het is te dom voor woorden
pi_108320103
quote:

[..]

:{

Reageer normaal, hij heeft gelijk.
-
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:10:43 #73
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108320230
Bij gebrek aan info wordt dit een bash Soury topic :')

De vraag waar ik was gebleven: Wie zijn er vanavond op bezoek en hoe zagen ze eruit (vooral voor de bonus-punten voor Friso. ;)
Uit Eindhoven
pi_108320441
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:08 schreef Ritmo het volgende:

[..]

:{

Reageer normaal, hij heeft gelijk.
Ok ga niet de piste af...Dat is niet verstandig zeker niet met een lawine gevaar. Prins of Pauper
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:13:38 #75
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_108320475
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef Soury het volgende:

[..]

Ok ga niet de piste af...Dat is niet verstandig zeker niet met een lawine gevaar. Prins of Pauper
Hij was niet eens van de piste af.
pi_108320507
Ik geloof ook niet hoor dat ze hem op een zaal met 9 anderen leggen. Die ligt heus wel alleen zodat hij bezocht kan worden.
Als zijn toestand ' stabiel, maar niet buiten levensgevaar' niet gewijzigd is, dan lijkt me het dus stug dat hij bijgekomen is. Onveranderd betekent nog steeds in coma en niet ontwaakt.
Dat lijkt me een slecht teken. Hij had nu wel tekenen van leven moeten vertonen lijkt me. Die 72 uur zijn nu toch wel voorbij?

Ik vind Mabel en de rest er ook steeds bezorgder en bedrukter uit gaan zien.... Het lijkt me in ieder geval slopend voor de familie.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:14:21 #77
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108320531
quote:

[..]

Triest figuur... |:(

w/ w/ w/ w/ w/ w/ Prins Friso w/ w/ w/ w/ w/ w/
Uit Eindhoven
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2012 @ 21:14:44 #78
43556 miss_dynastie
pi_108320563
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:10 schreef Poeke het volgende:
Bij gebrek aan info wordt dit een bash Soury topic :')

De vraag waar ik was gebleven: Wie zijn er vanavond op bezoek en hoe zagen ze eruit (vooral voor de bonus-punten voor Friso. ;)
Ze vertrekken toch vaak na negenen pas?
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:18:19 #79
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_108320759
quote:

[..]

Hoeft niet gelijk de doodstraf op te staan of wel?

Alsof niet iedereen wel eens onnodige risico's neemt.
Your games are death
With every breath
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2012 @ 21:19:58 #80
240917 Mula
pi_108320839
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef Injetta het volgende:
Ik geloof ook niet hoor dat ze hem op een zaal met 9 anderen leggen. Die ligt heus wel alleen zodat hij bezocht kan worden.

Ik heb geen idee of het waar is en zo ja, waar hij het gehoord heeft, maar: volgens mijn vader krijgen de andere patienten geen bezoek zolang Friso bezoek krijgt.

Klinkt nog best logisch. Ze zijn er telkens redelijk kort en altijd op hetzelfde moment.
pi_108320854
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:14 schreef Poeke het volgende:

[..]

Triest figuur... |:(

w/ w/ w/ w/ w/ w/ Prins Friso w/ w/ w/ w/ w/ w/
Sjesus :')
pi_108320883
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:18 schreef Rica het volgende:

[..]

Hoeft niet gelijk de doodstraf op te staan of wel?

Alsof niet iedereen wel eens onnodige risico's neemt.
Soury moet je denk ik niet serieus nemen, hadden we Sourcy nog maar ;)
pi_108321031
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:19 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of het waar is en zo ja, waar hij het gehoord heeft, maar: volgens mijn vader krijgen de andere patienten geen bezoek zolang Friso bezoek krijgt.

Klinkt nog best logisch. Ze zijn er telkens redelijk kort en altijd op hetzelfde moment.
maar ze zeiden op het nieuws wel dat de koninklijke familie gebruik maakt van de reguliere bezoektijden??
pi_108321507
quote:

[..]

Ik geloof wel dat hij met meerdere mensen op een zaal ligt hoor. De RVD heeft een paar dagen geleden al gezegd dat hij gewoon op de normale IC ligt. Daar lig je altijd met meerdere mensen in een ruimte omdat het verplegend personeel dat beter overzicht heeft en doeltreffender kan werken.
There is no love sincerer than the love of food.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 februari 2012 @ 21:29:31 #85
163650 Greys
pi_108321555
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef hugsy33 het volgende:

[..]

maar ze zeiden op het nieuws wel dat de koninklijke familie gebruik maakt van de reguliere bezoektijden??
Ze gaan soms ook om 22 uur 's avonds, is er echt zo laat nog bezoekuur?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:29:39 #86
241662 Jian
Well, well, well
pi_108321567
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Sjesus :')
Foei, stoute muis .... o|O
pi_108321708
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:52 schreef Soury het volgende:

[..]

Het ging niet over gunnen maar over verantwoordelijkheid nemen.
Er is gebleken dat ze hun verantwoordelijkheid genome hebben en niet als een dolle de berg op/af joegen.
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2012 @ 21:35:55 #88
43556 miss_dynastie
pi_108322007
Voor Poeke, van de Telegraaf

quote:
Mabel en Beatrix op bezoek bij Friso
INNSBRUCK - Prinses Mabel en koningin Beatrix zijn donderdagavond even na 21 uur aangekomen bij de universiteitskliniek van het Landeskrankhausen in Innsbruck voor een bezoek aan prins Friso. Die ligt sinds vrijdag in het ziekenhuis nadat hij bedolven was door een lawine. Hij verkeert nog steeds in levensgevaar.

Het is de eerste keer dat de vorstin in de avonduren op bezoek komt. De afgelopen 5 dagen kwamen Mabel en Beatrix samen 's middags op bezoek.
pi_108322168
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor Poeke, van de Telegraaf

[..]

Foto:

pi_108322201
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef Greys het volgende:

[..]

ik heb geen idee hoe dat dat is, hier is het tot 21.00
pi_108322262
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:38 schreef computergirl het volgende:

[..]

Foto:

[ afbeelding ]
voor de oplettende kijker: ze zijn niet meer helemaal in het zwart
pi_108322331
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef hugsy33 het volgende:

[..]

Trix moet naar huis om de was te doen ;)
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2012 @ 21:40:59 #93
43556 miss_dynastie
pi_108322343
quote:

[..]

Als het waar is dat zolang zij er zijn niemand anders mag komen, zou dat een reden kunnen zijn dat ze zo laat komen...
pi_108322379
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:19 schreef Mula het volgende:

[..]

Dat kan niet anders dan onzin zijn.

Andere patiënten in het ziekenhuis krijgen sowieso bezoek. Op de beelden waar ze het ziekenhuis in- en uitlopen zijn genoeg andere mensen te zien in het ziekenhuis.

Andere patiënten op de IC krijgen heus ook bezoek. Op de IC liggen namelijk allemaal mensen in kritieke toestand en overlijden regelmatig mensen waar die families ook gewoon bij willen zijn. Als de andere patiënten op de IC geen bezoek mochten hebben dan ging het nieuws deze dagen niet over wie er nu weer bij Friso op bezoek komt maar over het enorme schandaal dat hierdoor ontstaan zou zijn.
pi_108322402
quote:

[..]

Mabel had al eerder een blauw-wit gestreepte trui aan, beetje ton-sur-ton.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108322636
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mabel had al eerder een blauw-wit gestreepte trui aan, beetje ton-sur-ton.
Duidelijkere symboliek kan haast niet !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:45:43 #97
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_108322639
27 topics vol en geen enkel nieuws :')
pi_108322711
Bedoeld werd: er zijn tijden gereserveerd voor het koninklijk bezoek, dan mogen op die IC geen andere bezoekers komen.
pi_108322785
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef computergirl het volgende:

[..]

Trix moet naar huis om de was te doen ;)
pi_108322787
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:46 schreef Teslynd het volgende:
Bedoeld werd: er zijn tijdens gereserveerd voor het koninklijk bezoek, dan mogen op die IC geen andere bezoekers komen.
Oh dat klinkt wel logisch inderdaad. :P
Maar dan lijkt me dat zij steeds buiten de normale bezoekuren komen. Iemand enig idee of dat klopt?
pi_108323173
De website zegt dat het bezoekuur tussen 11.00 en 19.00 is maar dat zijn de algemene bezoekuren. Zou het niet gek vinden als de IC aangepaste tijden heeft en dan wrs. minder lang.

Zou best kunnen dus dat ze 's middags net voor het bezoekuur gaan en 's avonds net er na.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:58:32 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108323481
Na al dat gezeik hier vanmiddag over wanneer de kinderen van WA en Maxima nou eigenlijk vakantie hadden, en dat iemand nota bene gepost had dat ze deze week eigenlijk nog geen vakantie zouden hebben gehad, heb ik ook even op de site van de school gekeken.... en de krokusvakantie was daar gewoon van 20 tot 24 februari.

Aan de ene kant triest om zoiets op te zoeken, maar als er niet gepost was dat die school deze week nog helemaal geen vakantie had dan had ik dat ook niet gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108323543
Neemt Bea zoals elke burger vrije dagen op?
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2012 @ 22:01:24 #104
43556 miss_dynastie
pi_108323647
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:59 schreef Travel. het volgende:
Neemt Bea zoals elke burger vrije dagen op?
Is Bea zoals elke burger met pensioen op vierenzeventigjarige leeftijd?
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:01:39 #105
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_108323670
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:45 schreef Bill_E het volgende:
Maar ze zitten hier wel hijgerig alle foto's te analyseren. Story zou er jaloers op zijn. Wat een triest leven heb je dan. :')
pi_108323696
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Is Bea zoals elke burger met pensioen op vierenzeventigjarige leeftijd?
Die krijgt heel haar leven een uitkering :')
pi_108324042
Bizar dat iedereen met de regeltjes komt, natuurlijk wordt er een uitzondering gemaakt als er een familielid op sterven ligt. Dat is niet anders voor de koninklijke familie dan voor andere families.
Ik vind het zielig dat Willem Alexander maandag nog op en neer moet voor een Indie bijeenkomst, alsof zijn familie niet ergens anders mee bezig is.

Trouwens waarom heeft eyeworks niet in Innsbruck gefilmd, hadden we vanavond even kunnen meekijken........................
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:12:18 #108
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108324264
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef hugsy33 het volgende:

[..]

En vergeet de plantjes niet. Die hebben na een week ook wel dorst.
Uit Eindhoven
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:15:41 #110
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_108324489
quote:
Hij is leuk...
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_108324582
quote:

[..]

En Bea heeft d'r kapsel weer zoals ze het normaal heeft.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 februari 2012 @ 22:19:20 #112
163650 Greys
pi_108324791
quote:

[..]

Mabel had de vorige keer haar jas dicht en nu open, toch? :@
Daardoor lijkt met mss minder zwart.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2012 @ 22:19:46 #113
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_108324837
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:45 schreef Bill_E het volgende:
Bwa, in werkelijkheid maar 7, de overige 20 is de verzameling comments met dezelfde inhoud als de jouwe :')
Are you fokking to me?
pi_108325321
Koningin Beatrix en prinses Mabel bezoeken prins Friso
http://nos.nl/koningshuis(...)ken-prins-friso.html
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 februari 2012 @ 22:29:13 #116
163650 Greys
pi_108325491
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef Mercer het volgende:
Dat zinnetje onder de video :')
Koningin Beatrix en prinses Mabel hebben vanavond weer een besoek gebracht aan prins Friso in het ziekenhuis Innsbruck.

Maar zag ik goed dat Bea lachend uit de auto stapte?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 23 februari 2012 @ 22:29:44 #117
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_108325529
quote:
Besoek? :o Staat onder het filmpje :D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator donderdag 23 februari 2012 @ 22:31:11 #118
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_108325617
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Koningin Beatrix en prinses Mabel hebben vanavond weer een besoek gebracht aan prins Friso in het ziekenhuis Innsbruck.

Oh dat zag ik niet. Het leek mij alsof ze even een diepe hap lucht nam voor ze uitstapte maar misschien zie ik het niet goed gewoon hoor :P
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:33:20 #119
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_108325745
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef Injetta het volgende:
Als zijn toestand ' stabiel, maar niet buiten levensgevaar' niet gewijzigd is, dan lijkt me het dus stug dat hij bijgekomen is. Onveranderd betekent nog steeds in coma en niet ontwaakt.
Dat lijkt me een slecht teken. Hij had nu wel tekenen van leven moeten vertonen lijkt me. Die 72 uur zijn nu toch wel voorbij?

Ik vind Mabel en de rest er ook steeds bezorgder en bedrukter uit gaan zien.... Het lijkt me in ieder geval slopend voor de familie.
Neehee dat is telegraaf geneuzel :X ik geloof het ook niet hoor..
pi_108325783
Dus ik mag stellen dat er nog steeds geen nieuws is ?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2012 @ 22:34:59 #121
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_108325862
quote:

[..]

Zoals ik het zag: ze stapt uit, kijkt naar rechts (voor haar rechts), herkent iemand, knikt naar die persoon en tovert een zuinig lachje om haar mond.

Ik hoop echt dat ze ontspannen buiten komen, dat is het enige nieuws dat we kunnen aflezen...
Are you fokking to me?
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:35:30 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108325897
quote:

[..]

Ja, ze lachte wel even net nadat ze uitstapte vlgs mij.

En ik vond haar blik toen ze net met zijn tweeen achter de pilaar vandaan stapten een soort van 'ja jongens, kijk maar goed, hier zijn we weer, mij krijg je niet gek hebben'. O+
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:47:19 #123
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_108326664
quote:

Ja dat zag je goed ..ze glimlachte een beetje.
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2012 @ 22:49:16 #124
240917 Mula
pi_108326845
Volgens mij lachte ze naar iemand die iets bemoedigends tegen haar zei. Zo'n lach was het. O+
pi_108326929
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef Leandra het volgende:
Na al dat gezeik hier vanmiddag over wanneer de kinderen van WA en Maxima nou eigenlijk vakantie hadden, en dat iemand nota bene gepost had dat ze deze week eigenlijk nog geen vakantie zouden hebben gehad, heb ik ook even op de site van de school gekeken.... en de krokusvakantie was daar gewoon van 20 tot 24 februari.

Aan de ene kant triest om zoiets op te zoeken, maar als er niet gepost was dat die school deze week nog helemaal geen vakantie had dan had ik dat ook niet gedaan.
Op de site staat idd dat ze vakantie hebben deze week ook voor zuid holland staat dat zo maar de kinderen hebben echter pas volgende week vakantie hier zijn alle kinderen echt naar school nog deze week
En volgende week zijn ze vrij kan het weten woon er in zuid holland ;)
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2012 @ 22:51:01 #126
43556 miss_dynastie
pi_108326960
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef Mula het volgende:
Volgens mij lachte ze naar iemand die iets bemoedigends tegen haar zei. Zo'n lach was het. O+
Jep, zo leek het wel. Net als Mabel die laatst knikte en 'bedankt' mompelde...
pi_108327265
Met al die situaties onveranderd krijgen ze steeds meer oefening in keep upperlip stiff.
pi_108327303
Ja, ze reageerde even op iemand.
pi_108327334
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef Poeke het volgende:

[..]

Ik ken geen ziekenhuis in Nederland waar je met 9 personen op een normale zaal ligt. 6 misschien, maar tegenwoordig is in nieuwere ziekenhuizen met 4 of 2 veel normaler. Lijkt me in Oostenrijk niet anders te zijn, zeker niet in zo'n toonaangevend ziekenhuis als het Landeskrankenhaus.
Afdeling comapatiënten misschien. Ik heb ooit de film "Coma" gezien. Wat dat betreft lijkt mij een afdeling met 9 personen redelijk.
pi_108327464
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:50 schreef Cutefoxy het volgende:

[..]

Op de site staat idd dat ze vakantie hebben deze week ook voor zuid holland staat dat zo maar de kinderen hebben echter pas volgende week vakantie hier zijn alle kinderen echt naar school nog deze week
Da's heel apart dan, want volgens mij heeft alleen mijn regio (Noord) volgende week pas vakantie. :?
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:58:23 #131
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108327501
Volgens mij leest Pownews met ons mee. Nu item over de media die in Oostenrijk staat, en de mening van de normale wintersporter (nederlands en buitenlands) hier over.

Samenvatting: Laat de familie gewoon met rust.
Uit Eindhoven
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2012 @ 22:58:28 #132
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_108327507
Is er al een filmpje dat ze buiten komen? :@

Zou prachtig zijn als Bea en Mabel juichend buiten lopen: hij is wakker mannen *O* Dat zou nog eens plaatjes opleveren :D Sorry optimisme doet fantasie op hol slaan :')
Are you fokking to me?
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:58:55 #133
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_108327543
quote:
quote:
Besoek. :')
pi_108327620
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef Sosha het volgende:

[..]

Da's heel apart dan, want volgens mij heeft alleen mijn regio (Noord) volgende week pas vakantie. :?
Hier moesten ze deze week echt nog naar school toe scholen waren ook druk zie t dagelijks als ik naar werk ga en neefjes en nichtjes moesten ook nog naar school deze week
pi_108327677
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Cutefoxy het volgende:

[..]

Hier moesten ze deze week echt nog naar school toe scholen waren ook druk zie t dagelijks als ik naar werk ga en neefjes en nichtjes moesten ook nog naar school deze week
Waarom zouden officiële websites over schoolvakanties, plus de website van de school, hierover foutieve informatie verschaffen? :')
pi_108327680
Maar die fotografen he, die schieten al zeven dagen dezelfde foto's van Bea :')
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:00:54 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108327686
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:50 schreef Cutefoxy het volgende:

[..]

Ik woon ook in zuid holland, er middenin en de mijne had toch echt deze week vakantie... :Y
Het varieerde enorm dit keer heb ik gemerkt. Ik woon in Gouda en in Capelle ad IJssel, zeg maar om de hoek, hebben ze volgende week pas vakantie.
En de kinderen van mijn Haagse collega's hebben pas volgende week vakantie ook.
pi_108327723
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik woon ook in zuid holland, er middenin en de mijne had toch echt deze week vakantie... :Y
Het varieerde enorm dit keer heb ik gemerkt. Ik woon in Gouda en in Capelle ad IJssel, zeg maar om de hoek, hebben ze volgende week pas vakantie.
Den haag volgende week idd ( vanaf morgen dus)
pi_108327740
Ik kan me voorstellen - ondanks dat ik er zelf niks mee heb - dat scholen de vakantie naar voren halen i.v.m. carnaval, maar naar achteren?! :?
pi_108327792
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

den haag behoord tot zuid holland en hebben pas vanaf volgende week vakantie ;)
pi_108327919
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef Cutefoxy het volgende:

[..]

den haag behoord tot zuid holland en hebben pas vanaf volgende week vakantie ;)
Volgens 't internet niet... Verschilt per school dan, denk ik. Dit is zo'n vakantie waar scholen zelf mee kunnen schuiven, als ik 't goed heb.
pi_108327944
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef Travel. het volgende:

[..]

Den haag volgende week idd ( vanaf morgen dus)
En over t algemeen lopen den haag wassenaar voorburg en scheveningen allemaal tegelijk ook
pi_108328038
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:04 schreef Sosha het volgende:

[..]

Volgens 't internet niet... Verschilt per school dan, denk ik. Dit is zo'n vakantie waar scholen zelf mee kunnen schuiven, als ik 't goed heb.
Ligt denk ik meer aan de stad dan niet per school alle scholen hier gaan pas vanaf volgende week
pi_108328129
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:05 schreef Cutefoxy het volgende:

[..]

En over t algemeen lopen den haag wassenaar voorburg en scheveningen allemaal tegelijk ook
Wassenaar is gemeente Den Haag (toch?) dus ik denkt dat er geen verschil in de gemeente zit.
pi_108328175
Maar oke de kiddos hebben dus vrij :')
pi_108328186
Een vriendin van mij zei laatst dat ze tegelijk vakantie had met mij, dat vond ik al raar, aangezien zij in Rotterdam woont... ze zou deze week vakantie moeten hebben, maar dat is niet zo. Zal wel zo'n zelfde geval zijn. Toch snap ik er niks van. Verschuiven niet-katholieke gemeentes de vakantie soms expres WEG uit de carnavalsweek..?

Hoe dan ook voegt deze hele discussie eigenlijk geen reet toe, aangezien voor de kids sowieso een extra week vakantie was aangevraagd van tevoren :')
pi_108328297
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:08 schreef Travel. het volgende:

[..]

Wassenaar is gemeente Den Haag (toch?) dus ik denkt dat er geen verschil in de gemeente zit.
Op internet staat ook van den haag dat ze deze week al vakantie hadden maar dat klopt ook dus niet
Dus denk dat er dan foutje op internet staat wassenaar loop over het algemeen gelijk met den haag namelijk
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:11:56 #148
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108328398
Mensen, seriously. Al dit gedoe over vakanties. Heel veel scholen hebben regelingen hiervoor, zeker wanneer ouders bijzondere banen hebben. Er is een noodgeval in hun familie, dat is sowieso een bijzondere situatie.
Uit Eindhoven
pi_108328449
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:11 schreef Poeke het volgende:
Mensen, seriously. Al dit gedoe over vakanties. Heel veel scholen hebben regelingen hiervoor, zeker wanneer ouders bijzondere banen hebben. Er is een noodgeval in hun familie, dat is sowieso een bijzondere situatie.
De vakantie was al geregeld vóór het noodgeval. Ze zouden sowieso twee weken vrij zijn. Daarom is de hele discussie zo zinloos... Maar dat heb ik al een paar keer gezegd :P
  Moderator donderdag 23 februari 2012 @ 23:12:43 #150
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_108328453
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:11 schreef Poeke het volgende:
Ik snap het gedoe ook niet zo. Dus hebben ze een weekje extra vakantie, wat maakt dat nou weer uit?
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2012 @ 23:13:26 #151
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_108328488
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:08 schreef Travel. het volgende:
Maar oke de kiddos hebben dus vrij :')
Idd wtf :') In BE is het gewoon iedereen tegelijk... Is best handig als ik dit zo allemaal lees... :')
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2012 @ 23:15:55 #152
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_108328627
Ik zie nergens een filmpje of fotootje van hun buitenkomst... Was andere dagen toch al rond iets na tienen? Zouden ze nu langer binnen zijn? En waarom? ja ik zet aan tot speculeren :')
Are you fokking to me?
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:15:56 #153
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_108328629
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:13 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Idd wtf :') In BE is het gewoon iedereen tegelijk... Is best handig als ik dit zo allemaal lees... :')
Als in Nederland iedereen tegelijk vakantie had, zaten jullie in Belgie om de zes weken met 500km sleurhutten ;)

We doen dit voor jullie!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_108328782
Zo kwamen ze terug vanavond.

Bron

[ Bericht 21% gewijzigd door Prospera op 24-02-2012 01:02:02 (toevoegen foto) ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2012 @ 23:19:12 #155
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_108328826
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Strani het volgende:

[..]

Als in Nederland iedereen tegelijk vakantie had, zaten jullie in Belgie om de zes weken met 500km sleurhutten ;)

We doen dit voor jullie!
Denk dat het voor NL zelf ook wel wat praktischer is... Maar toch lief dat je doet alsof wij zo belangrijk zijn. :P
Are you fokking to me?
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:19:26 #156
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108328834
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]

Bron
Mabel lacht weer. Goed teken
Uit Eindhoven
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:19:51 #157
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_108328854
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Denk dat het voor NL zelf ook wel wat praktischer is... Maar toch lief dat je doet alsof wij zo belangrijk zijn. :P
Dat komt door jou, jij komt op mij gewoon heel belangrijk over ;)
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:20:00 #158
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108328861
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef Poeke het volgende:

[..]

En anders bonus-bonuspunten voor Friso
Uit Eindhoven
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2012 @ 23:21:31 #159
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_108328939
quote:
[ afbeelding ]

Bron
Dank! Kon het nergens vinden. Bea kijkt zorgelijk maar Mabel ziet er toch beter uit dan de andere dagen mi.
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † donderdag 23 februari 2012 @ 23:22:37 #160
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_108328989
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat komt door jou, jij komt op mij gewoon heel belangrijk over ;)
Hihi :@ goed gezien ^O^ :D :')
Are you fokking to me?
pi_108329011
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef Poeke het volgende:

[..]

Dat was gisteravond ook met WA, die was ook ontspannender.
Ik hoop dat het iets postitiefs betekent, zoals dat hij zelfstandig ademt of dat er hersenactiviteit is gemeten.
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:24:45 #162
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_108329104
Ik ben blij met de gespreide vakanties, lekker rustig qua Nederlanders op de piste. _O_
pi_108329157
Je ziet de hoop op mabel haar gezicht O+

mooi moment om naar bed te gaan w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:26:03 #164
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_108329175
quote:
11s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:22 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Hihi :@ goed gezien ^O^ :D :')
Dank je! Nou ben ik door m'n goedkope pick-up lines heen dus als het vanaf hier kwalitatief minder wordt, dan weet je waarom.

On-topic: Ik krijg die foto niet geopend..
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:29:56 #165
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108329355
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef Strani het volgende:

[..]

Dank je! Nou ben ik door m'n goedkope pick-up lines heen dus als het vanaf hier kwalitatief minder wordt, dan weet je waarom.

On-topic: Ik krijg die foto niet geopend..
Ik ook niet, klik op de bron
Uit Eindhoven
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:31:17 #166
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_108329410
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:20 schreef Poeke het volgende:

[..]

En anders bonus-bonuspunten voor Friso
denk je dat friso al wakker is?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_108329459
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Was hij op het fotomoment maandag trouwens?
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:32:39 #168
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_108329474
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef Poeke het volgende:

[..]

Oh ja, thanks :)
pi_108329630
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef Poeke het volgende:

[..]

Misschien had ik de foto ergens moeten uploaden, maar ik weet niet waar :@
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:43:40 #170
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108329932
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Was reactie op: Prins Johan Friso bedolven onder lawine in Lech #28 Bijna wakker?

Maar nee, ik denk niet dat hij al wakker is. Wat denk jij?
Uit Eindhoven
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:44:45 #171
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108329981
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef Prospera het volgende:

[..]

Misschien had ik de foto ergens moeten uploaden, maar ik weet niet waar :@
Photobucket
Uit Eindhoven
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:45:21 #172
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108330009
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef Travel. het volgende:

[..]

Was hij op het fotomoment maandag trouwens?
Ja hij was. En nu wat je echt wilde vragen?
Uit Eindhoven
pi_108330026
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:44 schreef Poeke het volgende:

[..]

Photobucket
imgur.com is beter.
pi_108330294
Imgur is een afkorting van image guru. Dat realiseerde ik me laatst ineens. :P
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:54:41 #175
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108330407
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef Mercer het volgende:
Bedankt voor deze briljante toevoeging lol :D
Uit Eindhoven
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:03:43 #176
189430 Anonymousz
pi_108330739
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:43 schreef Poeke het volgende:

[..]

Was reactie op: Prins Johan Friso bedolven onder lawine in Lech #28 Bijna wakker?

Maar nee, ik denk niet dat hij al wakker is. Wat denk jij?
een kleine ja
pi_108331001
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:54 schreef Poeke het volgende:
[..]
Bedankt voor deze briljante toevoeging lol :D
Op het moment dat het kwartje viel voelde ik me redelijk briljant, klopt ja :Y
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2012 @ 00:29:00 #178
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_108331624
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef Strani het volgende:

[..]

Genoteered :')
Are you fokking to me?
pi_108331987
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef Mercer het volgende:
Naaaaaah, dat vroeg ik me net af toen ik postte dat imgur.com beter was :D, hartelijk dank voor deze openbaring!! _O_
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:40:23 #180
242879 Onnoman
The On And Only
pi_108332009
ik voel dat friso komt te overlijden binnen nu en 60 jaar
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:44:40 #181
3658 _joepie_
pi_108332157
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:40 schreef Onnoman het volgende:
Ik voel met je mee
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_108332442
Ik voel dat we gewoon lekker kunnen afwachten,tot het de familie behaagd ons verder in te lichten.(en gelijk hebben ze) _O-
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:54:07 #183
3658 _joepie_
pi_108332470
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:53 schreef cindy11 het volgende:
Ik voel dat we gewoon lekker kunnen afwachten,tot het de familie behaagd ons verder in te lichten.(en gelijk hebben ze) _O-
Ik voel met je mee ;)
  Admin vrijdag 24 februari 2012 @ 00:55:19 #184
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_108332508
quote:

[..]

Op de IC gelden andere tijden.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_108332551
En als er geen andere tijden gelden,dan worden die wel even gemaakt :)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:58:13 #186
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108332577
Kan je eigenlijk al ergens wedden op de dag van overlijden, of niet natuurlijk?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_108332680
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:58 schreef Caland het volgende:
Kan je eigenlijk al ergens wedden op de dag van overlijden, of niet natuurlijk?
Jij denkt dat hij blijft leven?
pi_108332703
quote:
[quote]0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef Prospera het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bron

Bron

Foto via imgur toegevoegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Prospera op 24-02-2012 01:12:56 ]
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:05:03 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_108332732
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:02 schreef Mercer het volgende:

[..]

Jij denkt dat hij blijft leven?
Ik heb werkelijk geen idee, zit niet zo diep in de materie.

Je hebt toch ook verhalen van mensen die drie maanden in coma liggen en volledig herstellen, of is dat alleen in films? :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:05:36 #190
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_108332746
Mabel ziet er wel goed uit op die foto :Y
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 februari 2012 @ 01:07:27 #191
163650 Greys
pi_108332778
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:05 schreef MissBliss het volgende:
Mabel ziet er wel goed uit op die foto :Y
Idd! Zou het dan toch...?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:08:54 #192
189430 Anonymousz
pi_108332807
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:07 schreef Greys het volgende:

[..]

friso is wakker imo
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:09:03 #193
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_108332809
quote:

[..]

Ik ben nu positiever dan gisteren.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_108332829
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt toch ook verhalen van mensen die drie maanden in coma liggen en volledig herstellen, of is dat alleen in films? :D
Nou volledig... ik heb het wel eens gehoord ja. Maar in dat geval was het gedeeltelijk herstel. Ik denk dat als hij een beetje kan praten en kan lopen dat men dan al heel blij mag zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 februari 2012 @ 01:10:30 #195
163650 Greys
pi_108332832
Ik was gister ook 'blij' om die foto van Maxima, Mabel en WA, die alle drie veel minder gespannen naar buiten kwamen dan dat ze naar binnen gingen. En deze blik van Mabel ziet er ook weer goed uit inderdaad. Ik blijf ook goede hoop houden zo! ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108332897
quote:

[..]

Onder de bron zit nog een andere foto, die probeer ik ook in hetzelfde bericht te krijgen, maar ik ben niet zo handig meer daarmee.
pi_108332924
Mabel lijkt te kijken van: van johhh geweldig toch?
Maar Bea kijkt van...Nou wil het eerst even zien nog...
Mischien heeft hij een reactie gegeven of is wakker...Maar dat zal dan ook alles zijn.
Of ze hebben gehoord dat een of andere vage test wel iets eerder kan als gedacht...
pi_108332944
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Onder de bron zit nog een andere foto, die probeer ik ook in hetzelfde bericht te krijgen, maar ik ben niet zo handig meer daarmee.

http://www.anp-photo.com/(...)cture=17801969&pos=2
pi_108332951
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:40 schreef Onnoman het volgende:
Het bericht komt denk ik vanmiddag.

En anders zondagmiddag, gaat Studio Sjek ook gelijk niet door.
Ik verwacht dat de RVD daar rekening mee houdt.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:18:04 #200
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_108332953
Die foto's zeggen toch geen fluit joh
My mama didn't raise no fool
pi_108332966
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:17 schreef Mercer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja die :)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:18:57 #202
189430 Anonymousz
pi_108332972
quote:
bea kijkt niet zo happy
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 februari 2012 @ 01:19:20 #203
163650 Greys
pi_108332980
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:18 schreef La_Vita het volgende:
Die foto's zeggen toch geen fluit joh
Zou kunnen.
Maar mij geeft het stiekem wel hoop, omdat Mabel gisteravond en vandaag er (op die foto's tenminste...) een stuk positiever uit ziet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108332981
quote:
Mabel lijkt wat positiever,maar Bea niet....
pi_108333000
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Zou kunnen.
Maar mij geeft het stiekem wel hoop, omdat Mabel gisteravond en vandaag er (op die foto's tenminste...) een stuk positiever uit ziet.
Mabel wel inderdaad...maarja,waar put die dr hoop uit? (das dan ook weer juist de vraag)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 februari 2012 @ 01:21:36 #206
163650 Greys
pi_108333018
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:20 schreef cindy11 het volgende:

[..]

Mabel wel inderdaad...maarja,waar put die dr hoop uit? (das dan ook weer juist de vraag)
Ze ziet er in elk geval niet uit als iemand die net daarvoor te horen heeft gekregen dat haar man toch echt niet meer wakker wordt. Lijkt, tenminste. Denk ik. Gewoon, hoop ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:22:27 #207
189430 Anonymousz
pi_108333026
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze ziet er in elk geval niet uit als iemand die net daarvoor te horen heeft gekregen dat haar man toch echt niet meer wakker wordt. Lijkt, tenminste. Denk ik. Gewoon, hoop ;)
ik denk precies hetzelfde G
pi_108333033
Foto`s zijn en blijven moment opname`s,en ligt eraan op welk moment en op welke manier ze genomen worden.
Dus in feite zeggen foto`s vrij weinig nog,het blijft wachten op berichten gewoon :Y
pi_108333055
quote:
Ik hoop dat die Evert-Jan Daniels eens een lawine over zijn lens krijgt.
pi_108333062
Tuurlijk hoop ik het voor ze, maar inderdaad foto's zeggen niets. En dan nog, ik weet niet of je wel eens in een huis van een gezin bent geweest waar net iemand is overleden, daar wordt gehuild, maar ook gelachen. Spanningen en emoties, je lacht, maar dat wil niet zeggen dat je niet verdrietig bent.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:27:06 #211
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_108333115
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Tuurlijk hoop ik het voor ze, maar inderdaad foto's zeggen niets. En dan nog, ik weet niet of je wel eens in een huis van een gezin bent geweest waar net iemand is overleden, daar wordt gehuild, maar ook gelachen. Spanningen en emoties, je lacht, maar dat wil niet zeggen dat je niet verdrietig bent.
Ja natuurlijk.
Maar nu al 2 dagen na elkaar foto's waar mensen lachend/niet sip op staan. Het zegt niks, maar het geeft wel hoop :)
Ziggy played guitar
pi_108333123
De heenweg naar dat ziekenhuis is veel zwaarder omdat je dan met al die rotzooi geconfronteerd gaat worden. De terugweg is lichter. Dat is wat ik er in zie.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:30:22 #213
189430 Anonymousz
pi_108333186
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:27 schreef Mercer het volgende:
De heenweg naar dat ziekenhuis is veel zwaarder omdat je dan met al die rotzooi geconfronteerd gaat worden. De terugweg is lichter. Dat is wat ik er in zie.
eens
pi_108333202
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:10 schreef Greys het volgende:
Ik was gister ook 'blij' om die foto van Maxima, Mabel en WA, die alle drie veel minder gespannen naar buiten kwamen dan dat ze naar binnen gingen. En deze blik van Mabel ziet er ook weer goed uit inderdaad. Ik blijf ook goede hoop houden zo! ^O^
Die foto van gisteravond is verdwenen van ANP :{w
Van Greys

vrijdag 24 februari 2012 @ 01:33:53 #215
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_108333248
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:31 schreef Prospera het volgende:

[..]

Die foto van gisteravond is verdwenen van ANP :{w
Van Greys

[ afbeelding ]
Hier heeft Mabel nog een beetje een samengeknepen mondje, maar in combi met de foto van vandaag ben ik hoopvol :Y WA en Maxima zien er positief uit.
Ziggy played guitar
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:34:11 #216
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_108333253
Oh ze draagt een hartje O+
pi_108333307
Dat hartje is al tot in uit den treure besproken :Y
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:39:44 #218
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_108333323
Kende de foto nog niet :P
pi_108333329
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:38 schreef cindy11 het volgende:
Hmm, heb ik dat tussen al het nieuws gemist.
pi_108333428
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:18 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

bea kijkt niet zo happy
Logisch, voor Mabel is elke vorm van vooruitgang positief in wat voor vorm ook heeft ze haar man terug; Beatrix ziet mogelijk meer beren op de weg of Friso überhaupt nog weer kan functioneren.

Ik krijg de foto niet groter :@

Bron
pi_108333559
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:56:55 #222
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108333571
en volgens oostenrijk is ie dus hersendood?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 01:59:02 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108333592
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:56 schreef Maanvis het volgende:
Dat was hij volgens de Oostenrijkse pers vorige week vrijdag al, terwijl ze er toen sowieso nog niets over hadden kunnen zeggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108333600
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:56 schreef Maanvis het volgende:
Al voor die lawine naar het schijnt.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 02:03:09 #225
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108333640
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat was hij volgens de Oostenrijkse pers vorige week vrijdag al, terwijl ze er toen sowieso nog niets over hadden kunnen zeggen.
dus wat is ie nu dan wel?
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 24 februari 2012 @ 02:05:39 #226
3658 _joepie_
pi_108333667
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Daar wachten we al een week op dat antwoord..
pi_108333670
quote:

[..]

Ga je nu deel 10 ofzo weer overnieuw doen?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 02:06:19 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108333677
quote:

[..]

Stabiel, maar niet buiten levensgevaar :+

Weten we niet, er is nog geen update over z'n toestand geweest, komt denk ik ergens dit weekend.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_108333724
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:06 schreef Leandra het volgende:
Stabiel, maar niet buiten levensgevaar :+
Net zoveel als ik dus weet, maar dan met slechts een paar keer teletekst checken per dag in plaats van 28 topics vol posten.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 02:10:40 #230
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_108333735
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:09 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Net zoveel als ik dus weet, maar dan met slechts een paar keer teletekst checken per dag.
Laten we realistisch zijn, degenen die veel in dit topic zitten, komen hier niet alleen voor de laatste nieuwtjes. Het is ook gewoon een SC geworden.
pi_108333743
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:10 schreef Strani het volgende:

[..]

Laten we realistisch zijn, degenen die veel in dit topic zitten, komen hier niet alleen voor de laatste nieuwtjes. Het is ook gewoon een SC geworden.
Klopt, en daar is NWS niet voor.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 02:11:54 #232
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108333752
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:05 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ga je nu deel 10 ofzo weer overnieuw doen?
sorry ik dacht dat er al update was omdat het ANP uitleg over verschillende soorten coma gaf.
Een gedicht over Maanvis
pi_108333787
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:59 schreef Specularium het volgende:

[..]

Al voor die lawine naar het schijnt.
Toch was het de slimste van het stel. ;)
*btw die Oranjes zijn net onkruid dat overleeft wel.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 02:14:46 #234
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_108333789
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:11 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Zeker niet, maar ach, sommige mods/admins doen er ook aan mee.
pi_108333967
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef Poeke het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet dat iemand als Friso (als hij al bij zou zijn)..op een zaaltje met andere patiënten zou liggen..
  vrijdag 24 februari 2012 @ 02:41:30 #236
3658 _joepie_
pi_108333986
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:37 schreef Maron het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet dat iemand als Friso (als hij al bij zou zijn)..op een zaaltje met andere patiënten zou liggen..
Hij heeft vast een 5 sterrenpolis met extra's
pi_108333993
Als er een nieuwe OP gemaakt wordt, kunnen dan de foto's van de avonden woensdag en donderdag als ze naar buiten komen er ingeplakt worden?

Naast: situatie ongewijzigd Prins Friso is stabiel en niet buiten levensgevaar moeten we het hebben van de non-verbale communicatie.

Die is de laatste 2 avonden toch wel bemoedigend.
pi_108334004
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:41 schreef _joepie_ het volgende:

[..]

Yup..en met bonus+miles met kans op een korting tot 50% op een van Uw volgende wintersportvacanties.. :Y)
pi_108334009
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:41 schreef _joepie_ het volgende:

[..]

Hij ligt wel op een ic-zaaltje;
de familie heeft echter 2 andere bezoektijden dan zijn kamergenoten.
's middags rond 2'en en 's avonds na 21.00 uur.
pi_108334022
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:47 schreef Maron het volgende:

[..]

Yup..en met bonus+miles met kans op een korting tot 50% op een van Uw volgende wintersportvacanties.. :Y)
Ah je doet grappig .
  vrijdag 24 februari 2012 @ 02:54:21 #241
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108334036
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:38 schreef cindy11 het volgende:
Dat probeerde ik aan te kaarten in het vorige topic, maar toen had niemand er aandacht voor. Ik vind dat lief :)
Uit Eindhoven
pi_108334047
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:51 schreef Prospera het volgende:

[..]

Ah je doet grappig .
Ach ja, je doet een poging om de moed erin te houden he..
pi_108334048
quote:

[..]

Maakt geen reet uit met zo'n coma, uit kostenbesparing kun je die juist veel in 1 kamer kwijt.
Als er bezoek komt dan rijden ze 'm ff naar aparte kamer en dan weer terug. :)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 03:01:14 #244
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108334061
quote:

[..]

Waarom niet. Op een open IC ligt ie het best. Des te sneller zijn ze bij hem als er iets is.
Uit Eindhoven
pi_108334065
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:56 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Maakt geen reet uit met zo'n coma, uit kostenbesparing kun je die juist veel in 1 kamer kwijt.
Als er bezoek komt dan rijden ze 'm ff naar aparte kamer en dan weer terug. :)
Zou je vast ook prima vinden als ze dat met een direct familielid van jou zouden doen..?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 03:03:13 #246
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108334071
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:51 schreef Prospera het volgende:

[..]

Ah je doet grappig .
Idd. }:| Foei!
Uit Eindhoven
pi_108334078
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:11 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Laat NWS dat verzetje ook eens hebben.
De normale SC is al 8x 'verdwenen' ofzo.

En dit is net zo snel weer verdwenen als het afgelopen is.
pi_108334086
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:01 schreef Maron het volgende:

[..]

Zou je vast ook prima vinden als ze dat met een direct familielid van jou zouden doen..?
Dat weet je niet, of blijf jij er dag en nacht naast zitten?
pi_108334092
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:01 schreef Poeke het volgende:

[..]

Waarom niet. Op een open IC ligt ie het best. Des te sneller zijn ze bij hem als er iets is.
Natuurlijk ligt hij op een open IC :)
Het zou logistiek wel erg onhandig zijn als hij op een apart kamertje zou liggen.

Er zijn geen rangen of standen op een IC; hooguit andere bezoektijden.
pi_108334104
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:01 schreef Poeke het volgende:

[..]

Ja, weet ik eigenlijk ook wel..maar het lijkt me sterk dat hij daar toch niet een 'status aparte' heeft..
Een afgezonderde kamer oid..ook ivm met het bezoek van de koninklijke familie..
Verdammie..waarom duurt het zo lang voordat we weten of het al dan niet goedkomt..
Als het eerste is wat ik 'smorgens doe, teletext lezen is, hopend op goed nieuws..wat moet zijn familie dan wel niet meemaken..
pi_108334113
Hoe zou het pissen en poepen bij comapatienten gaan, vraag ik me ineens af?
pi_108334117
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:06 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat weet je niet, of blijf jij er dag en nacht naast zitten?
Nee , dat is waar..je weet nooit zeker wat er daar allemaal met je gebeurt..kwestie van vertrouwen..?
pi_108334124
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe zou het pissen en poepen bij comapatienten gaan, vraag ik me ineens af?
Een catheter voor de plas en de poep komt niet, omdat hij niet eet.
Zijn voeding komt via een subclavia en het infuus en als het kan via een sonde in zijn maag.
pi_108334128
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:19 schreef Maron het volgende:

[..]

Nee , dat is waar..je weet nooit zeker wat er daar allemaal met je gebeurt..kwestie van vertrouwen..?
Ook vertrouwen in de genen, het zijn taaie rakkers die Oranjes.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 03:26:34 #255
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108334129
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:25 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ook vertrouwen in de genen, het zijn taaie rakkers die Oranjes.
nou... we hebben niet voor niets konigin Emma gehad natuurlijk!
Een gedicht over Maanvis
pi_108334130
Nu ik er over nadenk: Ik geef veel om Justin Bieber en die koninklijke familie, daar zit toch ook behoorlijk wat waarde in. Ik zei eerst dat dit me niet zoveel kon schelen, maar toch, het zou heel vervelend zijn als Friso komt te overlijden.

[ Bericht 1% gewijzigd door JohannesKozijn op 24-02-2012 03:36:53 ]
pi_108334132
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:23 schreef Prospera het volgende:

[..]

Heel eenvoudig: een catheter voor de plas en de poep komt niet, omdat hij niet eet.
Zijn voeding komt via een subclavia en het infuus en als het kan via een sonde in zijn maag.
Dank je voor de heldere uitleg waar ik gelukkig meer dan de helft niet van ken en dat wil ik graag zo houden.
pi_108334135
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Regentes Emma, niet koningin Emma. Als we iemand anders dan haar hadden genomen was dat een schending van traditie geweest.
pi_108334136
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En wat dacht je van Wilhelmina. :7 8-)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 03:30:13 #260
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108334137
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:28 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

En wat dacht je van Wilhelmina. :7 8-)
Die heeft dan weer wel de tyfus overleefd.
Dus op zich heb je wel gelijk dat het sinds wilhelmina taaie rakkers zijn :)
Een gedicht over Maanvis
pi_108334138
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:28 schreef JohannesKozijn het volgende:

[..]

Regentes Emma, niet koningin Emma. Als we iemand anders dan haar hadden genomen was dat een schending van traditie geweest.
Er was toch iets ff wat mis ofzo met de troonopvolging?
pi_108334139
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Die heeft dan weer wel de tyfus overleefd.
Dus op zich heb je wel gelijk dat het sinds wilhelmina taaie rakkers zijn :)
En Juultje. O+
pi_108334142
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Wilhelmina werd koningin, maar was te jong. Oftewel, ze had een regent nodig en dat werd Emma, de moeder van Wilhelmina.
pi_108334143
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:31 schreef JohannesKozijn het volgende:

[..]

Wilhelmina werd koningin, maar was te jong. Oftewel, ze had een regent nodig en dat werd Emma, de moeder van Wilhelmina.
Dat was het.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 03:34:06 #265
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108334146
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Eerst was willem 3 met z'n nicht getrouwd. Daarmee kreeg ie drie zoons. En zij ging dood. Daarna trouwde ie met een duitse, die Emma heette. Daarmee kreeg ie Wilhelmina.
Toen willem 3 dood ging waren al zijn 3 zoons ook dood. Dus zou Wilhelmina de troonopvolgster moeten worden. Maar ze was pas 10. Dus toen moest Emma het maar doen tot ze 18 was.
En later kreeg ze tyfus. Dus was iedereen bang dat de troon naar een buitenlandse verre familielid ging. Maar gelukkig overleefde ze de tyfus, en leefde het koningshuis nog lang en gelukkig, behoudens dan prinsen die hun hersenen in hun grote teen hebben zitten en gevaarlijke dingen doen.
Een gedicht over Maanvis
pi_108334150
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:26 schreef JohannesKozijn het volgende:
Nu ik er over nadenk: Ik geef veel om Justin Bieber en die koninklijke familie, daar zit toch ook behoorlijk wat waarde in. Ik zei eerst dat dit me niet zoveel kon schelen, maar toch, het zou heel vervelend zijn als hij komt te overlijden.
Ligt Bieber ook in een coma?!
pi_108334153
Wilhelmina heeft dan toch aardig sterk doorgefokt.
pi_108334154
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:35 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Nee maar als dit Bieber zou overkomen zou ik dat verschrikkelijk vinden. Mensen zeggen welles: "ieder mens is evenveel waard" en ik zeg: "boeie"
pi_108334155
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:35 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Nog niet.
pi_108334156
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:36 schreef JohannesKozijn het volgende:

[..]

Nee maar als dit Bieber zou overkomen zou ik dat verschrikkelijk vinden. Mensen zeggen welles: "ieder mens is evenveel waard" en ik zeg: "boeie"
Oooh.
pi_108334158
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wilhelmina heeft dan toch aardig sterk doorgefokt.
Die had toch zo'n lapzwans als kerel? Prins Hendrik ofzo?
pi_108334159
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:38 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die had toch zo'n lapzwans als kerel? Prins Hendrik ofzo?
De vrouwen in het Oranje geslacht doen het beter dan de mannen, dat zijn brokkenpiloten.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 03:44:02 #273
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108334163
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:40 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

De vrouwen in het Oranje geslacht doen het beter dan de mannen, dat zijn brokkenpiloten.
klopt, Prins Hendrik had z'n auto in een tram geparkeerd waar wilhelmina bij was dus ze waren bijna dood. En wilhelmina kreeg ook nog vier miskramen. Maar gelukkig was het de vijfde keer wel een baby.
Een gedicht over Maanvis
pi_108334165
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

klopt, Prins Hendrik had z'n auto in een tram geparkeerd waar wilhelmina bij was dus ze waren bijna dood. En wilhelmina kreeg ook nog vier miskramen. Maar gelukkig was het de vijfde keer wel een baby.
Juliana, de redder van de genen. O+
pi_108334166
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:45 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die ook weer een lapzwans aan de haak sloeg. :')
pi_108334169
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:45 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ach ja, grote politieke effecten zou het niet gehad hebben als het anders was gegaan.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 03:53:05 #277
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108334171
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:52 schreef JohannesKozijn het volgende:

[..]

Ach ja, grote politieke effecten zou het niet gehad hebben als het anders was gegaan.
dan was waarschijnlijk de troon in duitse handen gekomen; kun je nagaan wat dat op de 2e wereldoorlog voor effect zou hebben.
Een gedicht over Maanvis
pi_108334172
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dan was waarschijnlijk de troon in duitse handen gekomen; kun je nagaan wat dat op de 2e wereldoorlog voor effect zou hebben.
Klein adelgeslacht uit Duitsland maar. Mensen moeten zich daar niet zo druk om maken. Als we met absolute monarchie te maken zouden hebben gehad waren de politieke gevolgen veel groter geweest.
pi_108334175
Hier hangt Friso in de IC aan

Beademingsapparaat
ECG
EEG
Subclavia
Maagsonde
Catheter
Vingerhbmeter
Drain in hersenen :?
infuus
pi_108334183
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Eerst was willem 3 met z'n nicht getrouwd. Daarmee kreeg ie drie zoons. En zij ging dood. Daarna trouwde ie met een duitse, die Emma heette. Daarmee kreeg ie Wilhelmina.
Toen willem 3 dood ging waren al zijn 3 zoons ook dood. Dus zou Wilhelmina de troonopvolgster moeten worden. Maar ze was pas 10. Dus toen moest Emma het maar doen tot ze 18 was.
En later kreeg ze tyfus. Dus was iedereen bang dat de troon naar een buitenlandse verre familielid ging. Maar gelukkig overleefde ze de tyfus, en leefde het koningshuis nog lang en gelukkig, behoudens dan prinsen die hun hersenen in hun grote teen hebben zitten en gevaarlijke dingen doen.
Willem 3 was met zijn nicht getrouwd, maar hij was overspelig en kreeg een geslachtsziekte waardoor hij geen nakomelingen meer kon produceren.
Omdat op Emma de druk lag om een koningserfgenaam te moeten baren, is zij met een bediende wezen copuleren; daaruit kwam Wilhelmina.

Ze kreeg niet de tyfus, maar wel een geslachtsziekte van haar man. Gelukkig kreeg ze 1 dochter
om de troon voort te zetten.

Haar origine is Waldeck von Pyrmont uit Duitsland. Ze was nauwelijks van adel.
Haar kinds kinderen hebben de titel van Willem 3, maar niet de genen.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 04:27:56 #281
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108334185
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 04:22 schreef Prospera het volgende:

[..]

Willem 3 was met zijn nicht getrouwd, maar hij was overspelig en kreeg een geslachtsziekte waardoor hij geen nakomelingen meer kon produceren.
Omdat op Emma de druk lag om een koningserfgenaam te moeten baren, is zij met een bediende wezen copuleren; daaruit kwam Wilhelmina.

Ze kreeg niet de tyfus, maar wel een geslachtsziekte van haar man. Gelukkig kreeg ze 1 dochter

Waat waar haal jij die info vandaan :D
Een gedicht over Maanvis
pi_108334187
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 04:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Waat waar haal jij die info vandaan :D
Beetje de geschiedenis van het koningshuis induiken en voíla!
Was al veel eerder bekend.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 04:35:53 #283
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108334191
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 04:30 schreef Prospera het volgende:

[..]

Beetje de geschiedenis van het koningshuis induiken en voíla!
Was al veel eerder bekend.
wrom staat het niet op wikipedia ;(
Een gedicht over Maanvis
pi_108334195
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 04:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wrom staat het niet op wikipedia ;(
Je gaat niet op Wikipedia zetten dat de genen van onze koninklijke familie niet kloppen.
Maar credit voor hun: ze hebben via trouwerijen met Bernhard en Claus weer heel veel
goed gedaan.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 04:43:57 #285
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108334199
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 04:41 schreef Prospera het volgende:

[..]

Je gaat niet op Wikipedia zetten dat de genen van onze koninklijke familie niet kloppen.

waarom niet? alles staat op wikipedia.
Een gedicht over Maanvis
pi_108334237
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die ook weer een lapzwans aan de haak sloeg. :')
Nou, die profileerde zich niet als een slapstaart. Mooi bluffen kon-ie en men trapte erin.
pi_108334267
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 01:03 schreef Prospera het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Alsof ze blij tettert dat het nu vást goed komt, terwijl Bé ouder en wijzer is - ze heeft meer ervaring met ziekte & verlies.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 02:10 schreef Strani het volgende:

[..]

Een themakransje rondom Oranje, skivakanties, coma's, alles verenigd in Friso.

quote:

[..]

Maar als hij weer in het rondkletsen kan, ligt hij niet meer op de IC. Moet-ie het weer met een eenpersoonsprivékamer doen.

quote:

[..]

En als het eten weer op gang komt, hoe ehm... Hoe reageert je lichaam daar op en wat voel je daarvan?
pi_108334269
Het valt me overigens op dat Mabel knapper geworden is.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 06:47:23 #289
208890 June.
Seriously?
pi_108334331
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 06:08 schreef Teslynd het volgende:

En als het eten weer op gang komt, hoe ehm... Hoe reageert je lichaam daar op en wat voel je daarvan?
Sondevoeding is ook eten. En dan krijg je ook gewoon ontlasting van, weliswaar dunner, maar toch. Op de IC ben je dan feitelijk gewoon incontinent voor ontlasting en urine ;)
Shine bright like a diamond.
pi_108334395
quote:

[..]

En die voeding verlaat het lichaam niet meer? :')

Hij zal gewoon een catheter hebben en incontinent zijn van ontlasting.
pi_108334401
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 07:06 schreef L-E het volgende:

[..]

En die voeding verlaat het lichaam niet meer? :')

Hij zal gewoon een catheter hebben en incontinent zijn van ontlasting.
LE! O+
pi_108334455
Godt! Je bent overal!
pi_108334468
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 03:58 schreef Prospera het volgende:
Hier hangt Friso in de IC aan

Drain in hersenen :?

Om eventueel ophopend vocht weg te kunnen zuigen...
  vrijdag 24 februari 2012 @ 07:41:26 #294
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_108334548
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 04:22 schreef Prospera het volgende:

[..]

Dit klopt helemaal. Is idd bekend maar de oranjes doen alsof hun neus bloedt. Mijn geschiedenisleraar vertelde ons dit al destijds. Dus blauw bloed? My ass.
Het wordt ook vermeld in het boek 'Voor De Troon Wordt Men Niet Ongestraft Geboren' de publicatie wilde Bea graag tegenhouden maar het is haar niet gelukt. Ik vind het een foute familie vanaf het begin tot het heden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_108334577
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 07:20 schreef L-E het volgende:
Godt! Je bent overal!
Dat is het punt. O+
  vrijdag 24 februari 2012 @ 07:56:09 #296
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_108334616
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 06:47 schreef June. het volgende:

[..]

Sondevoeding is ook eten. En dan krijg je ook gewoon ontlasting van, weliswaar dunner, maar toch. Op de IC ben je dan feitelijk gewoon incontinent voor ontlasting en urine ;)
Je komt toch op zo'n bed te liggen waar zo'n niet doorlekkende of een absorberende mat onder ligt?
En elke dag wordt je bed verschoond enzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 24-02-2012 08:02:21 ]
  vrijdag 24 februari 2012 @ 07:59:46 #297
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_108334636
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 07:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dit klopt helemaal. Is idd bekend maar de oranjes doen alsof hun neus bloedt. Mijn geschiedenisleraar vertelde ons dit al destijds. Dus blauw bloed? My ass.
Het wordt ook vermeld in het boek 'Voor De Troon Wordt Men Niet Ongestraft Geboren' de publicatie wilde Bea graag tegenhouden maar het is haar niet gelukt. Ik vind het een foute familie vanaf het begin tot het heden.
O ze hebben nog heel wat meer skeletjes in de kast :Y (Ooit van Marie Claire gehoord?)

Over die ski-friend en Friso gaan ook al een tijdje de nodige geruchten rond btw.
Your games are death
With every breath
  vrijdag 24 februari 2012 @ 08:08:07 #298
189978 controlaltdelete
pi_108334707
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 07:59 schreef Rica het volgende:

[..]

O ze hebben nog heel wat meer skeletjes in de kast :Y (Ooit van Marie Claire gehoord?)

Over die ski-friend en Friso gaan ook al een tijdje de nodige geruchten rond btw.
Was dat niet dat incestkind van Juul?
Van Friso werd sowieso beweerd dat ie van de mannenliefde zou zijn dus ja kan me wel iets voorstellen bij die ski-vriend, soort Bareback Mountain maar dan in de sneeuw :)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 februari 2012 @ 08:21:27 #299
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_108334806
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 08:24:15 #300
189978 controlaltdelete
pi_108334831
Hij zou zijn overleden hoor ik net? De schoonmaker vertelde het, hij had het gehoord op de Ghanese radio maar ik heb nog niks vernomen in het nieuws.
pi_108334884
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 08:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Hij zou zijn overleden hoor ik net? De schoonmaker vertelde het, hij had het gehoord op de Ghanese radio maar ik heb nog niks vernomen in het nieuws.
De schoonmaker komt uit Gambia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')