Idd wtfquote:
Als in Nederland iedereen tegelijk vakantie had, zaten jullie in Belgie om de zes weken met 500km sleurhuttenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:13 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Idd wtfIn BE is het gewoon iedereen tegelijk... Is best handig als ik dit zo allemaal lees...
Denk dat het voor NL zelf ook wel wat praktischer is... Maar toch lief dat je doet alsof wij zo belangrijk zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Als in Nederland iedereen tegelijk vakantie had, zaten jullie in Belgie om de zes weken met 500km sleurhutten
We doen dit voor jullie!
Mabel lacht weer. Goed tekenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kwamen ze terug vanavond.
Bron
Dat komt door jou, jij komt op mij gewoon heel belangrijk overquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Denk dat het voor NL zelf ook wel wat praktischer is... Maar toch lief dat je doet alsof wij zo belangrijk zijn.
Dank! Kon het nergens vinden. Bea kijkt zorgelijk maar Mabel ziet er toch beter uit dan de andere dagen mi.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kwamen ze terug vanavond.
Bron
Hihiquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat komt door jou, jij komt op mij gewoon heel belangrijk over
Dat was gisteravond ook met WA, die was ook ontspannender.quote:
Dank je! Nou ben ik door m'n goedkope pick-up lines heen dus als het vanaf hier kwalitatief minder wordt, dan weet je waarom.quote:
Ik ook niet, klik op de bronquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je! Nou ben ik door m'n goedkope pick-up lines heen dus als het vanaf hier kwalitatief minder wordt, dan weet je waarom.
On-topic: Ik krijg die foto niet geopend..
denk je dat friso al wakker is?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:20 schreef Poeke het volgende:
[..]
En anders bonus-bonuspunten voor Friso
Was hij op het fotomoment maandag trouwens?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
denk je dat friso al wakker is?
Misschien had ik de foto ergens moeten uploaden, maar ik weet niet waarquote:
Was reactie op: Prins Johan Friso bedolven onder lawine in Lech #28 Bijna wakker?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
denk je dat friso al wakker is?
Photobucketquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Misschien had ik de foto ergens moeten uploaden, maar ik weet niet waar
Ja hij was. En nu wat je echt wilde vragen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:32 schreef Travel. het volgende:
[..]
Was hij op het fotomoment maandag trouwens?
Bedankt voor deze briljante toevoeging lolquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef Mercer het volgende:
Imgur is een afkorting van image guru. Dat realiseerde ik me laatst ineens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |