SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Is Bea zoals elke burger met pensioen op vierenzeventigjarige leeftijd?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:59 schreef Travel. het volgende:
Neemt Bea zoals elke burger vrije dagen op?
Maar ze zitten hier wel hijgerig alle foto's te analyseren. Story zou er jaloers op zijn. Wat een triest leven heb je dan.quote:
Die krijgt heel haar leven een uitkeringquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is Bea zoals elke burger met pensioen op vierenzeventigjarige leeftijd?
En vergeet de plantjes niet. Die hebben na een week ook wel dorst.quote:
Hij is leuk...quote:
En Bea heeft d'r kapsel weer zoals ze het normaal heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
voor de oplettende kijker: ze zijn niet meer helemaal in het zwart
Mabel had de vorige keer haar jas dicht en nu open, toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
voor de oplettende kijker: ze zijn niet meer helemaal in het zwart
Bwa, in werkelijkheid maar 7, de overige 20 is de verzameling comments met dezelfde inhoud als de jouwequote:
Dat zinnetje onder de videoquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef Mercer het volgende:
Koningin Beatrix en prinses Mabel bezoeken prins Friso
http://nos.nl/koningshuis(...)ken-prins-friso.html
Besoek?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef Mercer het volgende:
Oh dat zag ik niet. Het leek mij alsof ze even een diepe hap lucht nam voor ze uitstapte maar misschien zie ik het niet goed gewoon hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zinnetje onder de video
Koningin Beatrix en prinses Mabel hebben vanavond weer een besoek gebracht aan prins Friso in het ziekenhuis Innsbruck.
Maar zag ik goed dat Bea lachend uit de auto stapte?
Neehee dat is telegraaf geneuzelquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef Injetta het volgende:
Ik geloof ook niet hoor dat ze hem op een zaal met 9 anderen leggen. Die ligt heus wel alleen zodat hij bezocht kan worden.
Als zijn toestand ' stabiel, maar niet buiten levensgevaar' niet gewijzigd is, dan lijkt me het dus stug dat hij bijgekomen is. Onveranderd betekent nog steeds in coma en niet ontwaakt.
Dat lijkt me een slecht teken. Hij had nu wel tekenen van leven moeten vertonen lijkt me. Die 72 uur zijn nu toch wel voorbij?
Ik vind Mabel en de rest er ook steeds bezorgder en bedrukter uit gaan zien.... Het lijkt me in ieder geval slopend voor de familie.
Zoals ik het zag: ze stapt uit, kijkt naar rechts (voor haar rechts), herkent iemand, knikt naar die persoon en tovert een zuinig lachje om haar mond.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ze lachte wel even net nadat ze uitstapte vlgs mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zinnetje onder de video
Koningin Beatrix en prinses Mabel hebben vanavond weer een besoek gebracht aan prins Friso in het ziekenhuis Innsbruck.
Ja dat zag je goed ..ze glimlachte een beetje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef Greys het volgende:
Op de site staat idd dat ze vakantie hebben deze week ook voor zuid holland staat dat zo maar de kinderen hebben echter pas volgende week vakantie hier zijn alle kinderen echt naar school nog deze weekquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef Leandra het volgende:
Na al dat gezeik hier vanmiddag over wanneer de kinderen van WA en Maxima nou eigenlijk vakantie hadden, en dat iemand nota bene gepost had dat ze deze week eigenlijk nog geen vakantie zouden hebben gehad, heb ik ook even op de site van de school gekeken.... en de krokusvakantie was daar gewoon van 20 tot 24 februari.
Aan de ene kant triest om zoiets op te zoeken, maar als er niet gepost was dat die school deze week nog helemaal geen vakantie had dan had ik dat ook niet gedaan.
Jep, zo leek het wel. Net als Mabel die laatst knikte en 'bedankt' mompelde...quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef Mula het volgende:
Volgens mij lachte ze naar iemand die iets bemoedigends tegen haar zei. Zo'n lach was het.
Afdeling comapatiënten misschien. Ik heb ooit de film "Coma" gezien. Wat dat betreft lijkt mij een afdeling met 9 personen redelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik ken geen ziekenhuis in Nederland waar je met 9 personen op een normale zaal ligt. 6 misschien, maar tegenwoordig is in nieuwere ziekenhuizen met 4 of 2 veel normaler. Lijkt me in Oostenrijk niet anders te zijn, zeker niet in zo'n toonaangevend ziekenhuis als het Landeskrankenhaus.
Da's heel apart dan, want volgens mij heeft alleen mijn regio (Noord) volgende week pas vakantie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:50 schreef Cutefoxy het volgende:
[..]
Op de site staat idd dat ze vakantie hebben deze week ook voor zuid holland staat dat zo maar de kinderen hebben echter pas volgende week vakantie hier zijn alle kinderen echt naar school nog deze week
En volgende week zijn ze vrij kan het weten woon er in zuid holland
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef Mercer het volgende:
Besoek.quote:Koningin Beatrix en prinses Mabel hebben vanavond weer een besoek gebracht aan prins Friso in het ziekenhuis Innsbruck.
Hier moesten ze deze week echt nog naar school toe scholen waren ook druk zie t dagelijks als ik naar werk ga en neefjes en nichtjes moesten ook nog naar school deze weekquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef Sosha het volgende:
[..]
Da's heel apart dan, want volgens mij heeft alleen mijn regio (Noord) volgende week pas vakantie.
Waarom zouden officiële websites over schoolvakanties, plus de website van de school, hierover foutieve informatie verschaffen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Cutefoxy het volgende:
[..]
Hier moesten ze deze week echt nog naar school toe scholen waren ook druk zie t dagelijks als ik naar werk ga en neefjes en nichtjes moesten ook nog naar school deze week
Ik woon ook in zuid holland, er middenin en de mijne had toch echt deze week vakantie...quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:50 schreef Cutefoxy het volgende:
[..]
Op de site staat idd dat ze vakantie hebben deze week ook voor zuid holland staat dat zo maar de kinderen hebben echter pas volgende week vakantie hier zijn alle kinderen echt naar school nog deze week
En volgende week zijn ze vrij kan het weten woon er in zuid holland
Den haag volgende week idd ( vanaf morgen dus)quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik woon ook in zuid holland, er middenin en de mijne had toch echt deze week vakantie...
Het varieerde enorm dit keer heb ik gemerkt. Ik woon in Gouda en in Capelle ad IJssel, zeg maar om de hoek, hebben ze volgende week pas vakantie.
den haag behoord tot zuid holland en hebben pas vanaf volgende week vakantiequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik woon ook in zuid holland, er middenin en de mijne had toch echt deze week vakantie...
Het varieerde enorm dit keer heb ik gemerkt. Ik woon in Gouda en in Capelle ad IJssel, zeg maar om de hoek, hebben ze volgende week pas vakantie.
Volgens 't internet niet... Verschilt per school dan, denk ik. Dit is zo'n vakantie waar scholen zelf mee kunnen schuiven, als ik 't goed heb.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef Cutefoxy het volgende:
[..]
den haag behoord tot zuid holland en hebben pas vanaf volgende week vakantie
En over t algemeen lopen den haag wassenaar voorburg en scheveningen allemaal tegelijk ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef Travel. het volgende:
[..]
Den haag volgende week idd ( vanaf morgen dus)
Ligt denk ik meer aan de stad dan niet per school alle scholen hier gaan pas vanaf volgende weekquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:04 schreef Sosha het volgende:
[..]
Volgens 't internet niet... Verschilt per school dan, denk ik. Dit is zo'n vakantie waar scholen zelf mee kunnen schuiven, als ik 't goed heb.
Wassenaar is gemeente Den Haag (toch?) dus ik denkt dat er geen verschil in de gemeente zit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:05 schreef Cutefoxy het volgende:
[..]
En over t algemeen lopen den haag wassenaar voorburg en scheveningen allemaal tegelijk ook
Op internet staat ook van den haag dat ze deze week al vakantie hadden maar dat klopt ook dus nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:08 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wassenaar is gemeente Den Haag (toch?) dus ik denkt dat er geen verschil in de gemeente zit.
De vakantie was al geregeld vóór het noodgeval. Ze zouden sowieso twee weken vrij zijn. Daarom is de hele discussie zo zinloos... Maar dat heb ik al een paar keer gezegdquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:11 schreef Poeke het volgende:
Mensen, seriously. Al dit gedoe over vakanties. Heel veel scholen hebben regelingen hiervoor, zeker wanneer ouders bijzondere banen hebben. Er is een noodgeval in hun familie, dat is sowieso een bijzondere situatie.
Ik snap het gedoe ook niet zo. Dus hebben ze een weekje extra vakantie, wat maakt dat nou weer uit?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:11 schreef Poeke het volgende:
Mensen, seriously. Al dit gedoe over vakanties. Heel veel scholen hebben regelingen hiervoor, zeker wanneer ouders bijzondere banen hebben. Er is een noodgeval in hun familie, dat is sowieso een bijzondere situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |