Ik voel met je meequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:40 schreef Onnoman het volgende:
ik voel dat friso komt te overlijden binnen nu en 60 jaar
Ik voel met je meequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:53 schreef cindy11 het volgende:
Ik voel dat we gewoon lekker kunnen afwachten,tot het de familie behaagd ons verder in te lichten.(en gelijk hebben ze)
Op de IC gelden andere tijden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan soms ook om 22 uur 's avonds, is er echt zo laat nog bezoekuur?
Jij denkt dat hij blijft leven?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:58 schreef Caland het volgende:
Kan je eigenlijk al ergens wedden op de dag van overlijden, of niet natuurlijk?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef Prospera het volgende:
[quote]Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef Prospera het volgende:
Zo kwamen ze terug vanavond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron
Ik heb werkelijk geen idee, zit niet zo diep in de materie.quote:
Idd! Zou het dan toch...?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:05 schreef MissBliss het volgende:
Mabel ziet er wel goed uit op die foto
friso is wakker imoquote:
Ik ben nu positiever dan gisteren.quote:
Nou volledig... ik heb het wel eens gehoord ja. Maar in dat geval was het gedeeltelijk herstel. Ik denk dat als hij een beetje kan praten en kan lopen dat men dan al heel blij mag zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt toch ook verhalen van mensen die drie maanden in coma liggen en volledig herstellen, of is dat alleen in films?
Onder de bron zit nog een andere foto, die probeer ik ook in hetzelfde bericht te krijgen, maar ik ben niet zo handig meer daarmee.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Onder de bron zit nog een andere foto, die probeer ik ook in hetzelfde bericht te krijgen, maar ik ben niet zo handig meer daarmee.
Het bericht komt denk ik vanmiddag.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:40 schreef Onnoman het volgende:
ik voel dat friso komt te overlijden binnen nu en 60 jaar
bea kijkt niet zo happyquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:17 schreef Mercer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.anp-photo.com/(...)cture=17801969&pos=2
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:18 schreef La_Vita het volgende:
Die foto's zeggen toch geen fluit joh
Mabel lijkt wat positiever,maar Bea niet....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:17 schreef Mercer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mabel wel inderdaad...maarja,waar put die dr hoop uit? (das dan ook weer juist de vraag)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar mij geeft het stiekem wel hoop, omdat Mabel gisteravond en vandaag er (op die foto's tenminste...) een stuk positiever uit ziet.
Ze ziet er in elk geval niet uit als iemand die net daarvoor te horen heeft gekregen dat haar man toch echt niet meer wakker wordt. Lijkt, tenminste. Denk ik. Gewoon, hoopquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:20 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Mabel wel inderdaad...maarja,waar put die dr hoop uit? (das dan ook weer juist de vraag)
ik denk precies hetzelfde Gquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze ziet er in elk geval niet uit als iemand die net daarvoor te horen heeft gekregen dat haar man toch echt niet meer wakker wordt. Lijkt, tenminste. Denk ik. Gewoon, hoop
Ik hoop dat die Evert-Jan Daniels eens een lawine over zijn lens krijgt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:17 schreef Mercer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |