Nee , dat is waar..je weet nooit zeker wat er daar allemaal met je gebeurt..kwestie van vertrouwen..?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat weet je niet, of blijf jij er dag en nacht naast zitten?
Een catheter voor de plas en de poep komt niet, omdat hij niet eet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe zou het pissen en poepen bij comapatienten gaan, vraag ik me ineens af?
Ook vertrouwen in de genen, het zijn taaie rakkers die Oranjes.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:19 schreef Maron het volgende:
[..]
Nee , dat is waar..je weet nooit zeker wat er daar allemaal met je gebeurt..kwestie van vertrouwen..?
nou... we hebben niet voor niets konigin Emma gehad natuurlijk!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook vertrouwen in de genen, het zijn taaie rakkers die Oranjes.
Dank je voor de heldere uitleg waar ik gelukkig meer dan de helft niet van ken en dat wil ik graag zo houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heel eenvoudig: een catheter voor de plas en de poep komt niet, omdat hij niet eet.
Zijn voeding komt via een subclavia en het infuus en als het kan via een sonde in zijn maag.
Regentes Emma, niet koningin Emma. Als we iemand anders dan haar hadden genomen was dat een schending van traditie geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou... we hebben niet voor niets konigin Emma gehad natuurlijk!
En wat dacht je van Wilhelmina.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou... we hebben niet voor niets konigin Emma gehad natuurlijk!
Die heeft dan weer wel de tyfus overleefd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En wat dacht je van Wilhelmina.![]()
Er was toch iets ff wat mis ofzo met de troonopvolging?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:28 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Regentes Emma, niet koningin Emma. Als we iemand anders dan haar hadden genomen was dat een schending van traditie geweest.
En Juultje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die heeft dan weer wel de tyfus overleefd.
Dus op zich heb je wel gelijk dat het sinds wilhelmina taaie rakkers zijn
Wilhelmina werd koningin, maar was te jong. Oftewel, ze had een regent nodig en dat werd Emma, de moeder van Wilhelmina.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er was toch iets ff wat mis ofzo met de troonopvolging?
Dat was het.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:31 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Wilhelmina werd koningin, maar was te jong. Oftewel, ze had een regent nodig en dat werd Emma, de moeder van Wilhelmina.
Eerst was willem 3 met z'n nicht getrouwd. Daarmee kreeg ie drie zoons. En zij ging dood. Daarna trouwde ie met een duitse, die Emma heette. Daarmee kreeg ie Wilhelmina.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er was toch iets ff wat mis ofzo met de troonopvolging?
Ligt Bieber ook in een coma?!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:26 schreef JohannesKozijn het volgende:
Nu ik er over nadenk: Ik geef veel om Justin Bieber en die koninklijke familie, daar zit toch ook behoorlijk wat waarde in. Ik zei eerst dat dit me niet zoveel kon schelen, maar toch, het zou heel vervelend zijn als hij komt te overlijden.
Nee maar als dit Bieber zou overkomen zou ik dat verschrikkelijk vinden. Mensen zeggen welles: "ieder mens is evenveel waard" en ik zeg: "boeie"quote:
Oooh.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:36 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Nee maar als dit Bieber zou overkomen zou ik dat verschrikkelijk vinden. Mensen zeggen welles: "ieder mens is evenveel waard" en ik zeg: "boeie"
Die had toch zo'n lapzwans als kerel? Prins Hendrik ofzo?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wilhelmina heeft dan toch aardig sterk doorgefokt.
De vrouwen in het Oranje geslacht doen het beter dan de mannen, dat zijn brokkenpiloten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die had toch zo'n lapzwans als kerel? Prins Hendrik ofzo?
klopt, Prins Hendrik had z'n auto in een tram geparkeerd waar wilhelmina bij was dus ze waren bijna dood. En wilhelmina kreeg ook nog vier miskramen. Maar gelukkig was het de vijfde keer wel een baby.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De vrouwen in het Oranje geslacht doen het beter dan de mannen, dat zijn brokkenpiloten.
Juliana, de redder van de genen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, Prins Hendrik had z'n auto in een tram geparkeerd waar wilhelmina bij was dus ze waren bijna dood. En wilhelmina kreeg ook nog vier miskramen. Maar gelukkig was het de vijfde keer wel een baby.
Die ook weer een lapzwans aan de haak sloeg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Juliana, de redder van de genen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |