Nee , dat is waar..je weet nooit zeker wat er daar allemaal met je gebeurt..kwestie van vertrouwen..?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat weet je niet, of blijf jij er dag en nacht naast zitten?
Een catheter voor de plas en de poep komt niet, omdat hij niet eet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe zou het pissen en poepen bij comapatienten gaan, vraag ik me ineens af?
Ook vertrouwen in de genen, het zijn taaie rakkers die Oranjes.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:19 schreef Maron het volgende:
[..]
Nee , dat is waar..je weet nooit zeker wat er daar allemaal met je gebeurt..kwestie van vertrouwen..?
nou... we hebben niet voor niets konigin Emma gehad natuurlijk!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook vertrouwen in de genen, het zijn taaie rakkers die Oranjes.
Dank je voor de heldere uitleg waar ik gelukkig meer dan de helft niet van ken en dat wil ik graag zo houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heel eenvoudig: een catheter voor de plas en de poep komt niet, omdat hij niet eet.
Zijn voeding komt via een subclavia en het infuus en als het kan via een sonde in zijn maag.
Regentes Emma, niet koningin Emma. Als we iemand anders dan haar hadden genomen was dat een schending van traditie geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou... we hebben niet voor niets konigin Emma gehad natuurlijk!
En wat dacht je van Wilhelmina.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou... we hebben niet voor niets konigin Emma gehad natuurlijk!
Die heeft dan weer wel de tyfus overleefd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En wat dacht je van Wilhelmina.![]()
Er was toch iets ff wat mis ofzo met de troonopvolging?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:28 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Regentes Emma, niet koningin Emma. Als we iemand anders dan haar hadden genomen was dat een schending van traditie geweest.
En Juultje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die heeft dan weer wel de tyfus overleefd.
Dus op zich heb je wel gelijk dat het sinds wilhelmina taaie rakkers zijn
Wilhelmina werd koningin, maar was te jong. Oftewel, ze had een regent nodig en dat werd Emma, de moeder van Wilhelmina.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er was toch iets ff wat mis ofzo met de troonopvolging?
Dat was het.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:31 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Wilhelmina werd koningin, maar was te jong. Oftewel, ze had een regent nodig en dat werd Emma, de moeder van Wilhelmina.
Eerst was willem 3 met z'n nicht getrouwd. Daarmee kreeg ie drie zoons. En zij ging dood. Daarna trouwde ie met een duitse, die Emma heette. Daarmee kreeg ie Wilhelmina.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er was toch iets ff wat mis ofzo met de troonopvolging?
Ligt Bieber ook in een coma?!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:26 schreef JohannesKozijn het volgende:
Nu ik er over nadenk: Ik geef veel om Justin Bieber en die koninklijke familie, daar zit toch ook behoorlijk wat waarde in. Ik zei eerst dat dit me niet zoveel kon schelen, maar toch, het zou heel vervelend zijn als hij komt te overlijden.
Nee maar als dit Bieber zou overkomen zou ik dat verschrikkelijk vinden. Mensen zeggen welles: "ieder mens is evenveel waard" en ik zeg: "boeie"quote:
Oooh.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:36 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Nee maar als dit Bieber zou overkomen zou ik dat verschrikkelijk vinden. Mensen zeggen welles: "ieder mens is evenveel waard" en ik zeg: "boeie"
Die had toch zo'n lapzwans als kerel? Prins Hendrik ofzo?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wilhelmina heeft dan toch aardig sterk doorgefokt.
De vrouwen in het Oranje geslacht doen het beter dan de mannen, dat zijn brokkenpiloten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die had toch zo'n lapzwans als kerel? Prins Hendrik ofzo?
klopt, Prins Hendrik had z'n auto in een tram geparkeerd waar wilhelmina bij was dus ze waren bijna dood. En wilhelmina kreeg ook nog vier miskramen. Maar gelukkig was het de vijfde keer wel een baby.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De vrouwen in het Oranje geslacht doen het beter dan de mannen, dat zijn brokkenpiloten.
Juliana, de redder van de genen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, Prins Hendrik had z'n auto in een tram geparkeerd waar wilhelmina bij was dus ze waren bijna dood. En wilhelmina kreeg ook nog vier miskramen. Maar gelukkig was het de vijfde keer wel een baby.
Die ook weer een lapzwans aan de haak sloeg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Juliana, de redder van de genen.
Ach ja, grote politieke effecten zou het niet gehad hebben als het anders was gegaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Juliana, de redder van de genen.
dan was waarschijnlijk de troon in duitse handen gekomen; kun je nagaan wat dat op de 2e wereldoorlog voor effect zou hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:52 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ach ja, grote politieke effecten zou het niet gehad hebben als het anders was gegaan.
Klein adelgeslacht uit Duitsland maar. Mensen moeten zich daar niet zo druk om maken. Als we met absolute monarchie te maken zouden hebben gehad waren de politieke gevolgen veel groter geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan was waarschijnlijk de troon in duitse handen gekomen; kun je nagaan wat dat op de 2e wereldoorlog voor effect zou hebben.
Willem 3 was met zijn nicht getrouwd, maar hij was overspelig en kreeg een geslachtsziekte waardoor hij geen nakomelingen meer kon produceren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Eerst was willem 3 met z'n nicht getrouwd. Daarmee kreeg ie drie zoons. En zij ging dood. Daarna trouwde ie met een duitse, die Emma heette. Daarmee kreeg ie Wilhelmina.
Toen willem 3 dood ging waren al zijn 3 zoons ook dood. Dus zou Wilhelmina de troonopvolgster moeten worden. Maar ze was pas 10. Dus toen moest Emma het maar doen tot ze 18 was.
En later kreeg ze tyfus. Dus was iedereen bang dat de troon naar een buitenlandse verre familielid ging. Maar gelukkig overleefde ze de tyfus, en leefde het koningshuis nog lang en gelukkig, behoudens dan prinsen die hun hersenen in hun grote teen hebben zitten en gevaarlijke dingen doen.
Waat waar haal jij die info vandaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 04:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Willem 3 was met zijn nicht getrouwd, maar hij was overspelig en kreeg een geslachtsziekte waardoor hij geen nakomelingen meer kon produceren.
Omdat op Emma de druk lag om een koningserfgenaam te moeten baren, is zij met een bediende wezen copuleren; daaruit kwam Wilhelmina.
Ze kreeg niet de tyfus, maar wel een geslachtsziekte van haar man. Gelukkig kreeg ze 1 dochter
om de troon voort te zetten.
Haar origine is Waldeck von Pyrmont uit Duitsland. Ze was nauwelijks van adel.
Haar kinds kinderen hebben de titel van Willem 3, maar niet de genen.
Beetje de geschiedenis van het koningshuis induiken en voíla!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 04:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waat waar haal jij die info vandaan
wrom staat het niet op wikipediaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 04:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Beetje de geschiedenis van het koningshuis induiken en voíla!
Was al veel eerder bekend.
Je gaat niet op Wikipedia zetten dat de genen van onze koninklijke familie niet kloppen.quote:
waarom niet? alles staat op wikipedia.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 04:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je gaat niet op Wikipedia zetten dat de genen van onze koninklijke familie niet kloppen.
Nou, die profileerde zich niet als een slapstaart. Mooi bluffen kon-ie en men trapte erin.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ook weer een lapzwans aan de haak sloeg.
Alsof ze blij tettert dat het nu vást goed komt, terwijl Bé ouder en wijzer is - ze heeft meer ervaring met ziekte & verlies.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kwamen ze terug vanavond.
Een themakransje rondom Oranje, skivakanties, coma's, alles verenigd in Friso.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we realistisch zijn, degenen die veel in dit topic zitten, komen hier niet alleen voor de laatste nieuwtjes. Het is ook gewoon een SC geworden.
Maar als hij weer in het rondkletsen kan, ligt hij niet meer op de IC. Moet-ie het weer met een eenpersoonsprivékamer doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:37 schreef Maron het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat iemand als Friso (als hij al bij zou zijn)..op een zaaltje met andere patiënten zou liggen..
En als het eten weer op gang komt, hoe ehm... Hoe reageert je lichaam daar op en wat voel je daarvan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een catheter voor de plas en de poep komt niet, omdat hij niet eet.
Zijn voeding komt via een subclavia en het infuus en als het kan via een sonde in zijn maag.
Sondevoeding is ook eten. En dan krijg je ook gewoon ontlasting van, weliswaar dunner, maar toch. Op de IC ben je dan feitelijk gewoon incontinent voor ontlasting en urinequote:Op vrijdag 24 februari 2012 06:08 schreef Teslynd het volgende:
En als het eten weer op gang komt, hoe ehm... Hoe reageert je lichaam daar op en wat voel je daarvan?
En die voeding verlaat het lichaam niet meer?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een catheter voor de plas en de poep komt niet, omdat hij niet eet.
LE!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:06 schreef L-E het volgende:
[..]
En die voeding verlaat het lichaam niet meer?
Hij zal gewoon een catheter hebben en incontinent zijn van ontlasting.
Om eventueel ophopend vocht weg te kunnen zuigen...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 03:58 schreef Prospera het volgende:
Hier hangt Friso in de IC aan
Drain in hersenen![]()
Dit klopt helemaal. Is idd bekend maar de oranjes doen alsof hun neus bloedt. Mijn geschiedenisleraar vertelde ons dit al destijds. Dus blauw bloed? My ass.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 04:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Willem 3 was met zijn nicht getrouwd, maar hij was overspelig en kreeg een geslachtsziekte waardoor hij geen nakomelingen meer kon produceren.
Omdat op Emma de druk lag om een koningserfgenaam te moeten baren, is zij met een bediende wezen copuleren; daaruit kwam Wilhelmina.
Ze kreeg niet de tyfus, maar wel een geslachtsziekte van haar man. Gelukkig kreeg ze 1 dochter
om de troon voort te zetten.
Haar origine is Waldeck von Pyrmont uit Duitsland. Ze was nauwelijks van adel.
Haar kinds kinderen hebben de titel van Willem 3, maar niet de genen.
Je komt toch op zo'n bed te liggen waar zo'n niet doorlekkende of een absorberende mat onder ligt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 06:47 schreef June. het volgende:
[..]
Sondevoeding is ook eten. En dan krijg je ook gewoon ontlasting van, weliswaar dunner, maar toch. Op de IC ben je dan feitelijk gewoon incontinent voor ontlasting en urine
O ze hebben nog heel wat meer skeletjes in de kastquote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit klopt helemaal. Is idd bekend maar de oranjes doen alsof hun neus bloedt. Mijn geschiedenisleraar vertelde ons dit al destijds. Dus blauw bloed? My ass.
Het wordt ook vermeld in het boek 'Voor De Troon Wordt Men Niet Ongestraft Geboren' de publicatie wilde Bea graag tegenhouden maar het is haar niet gelukt. Ik vind het een foute familie vanaf het begin tot het heden.
Was dat niet dat incestkind van Juul?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:59 schreef Rica het volgende:
[..]
O ze hebben nog heel wat meer skeletjes in de kast(Ooit van Marie Claire gehoord?)
Over die ski-friend en Friso gaan ook al een tijdje de nodige geruchten rond btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |