Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Tuurlijk hoop ik het voor ze, maar inderdaad foto's zeggen niets. En dan nog, ik weet niet of je wel eens in een huis van een gezin bent geweest waar net iemand is overleden, daar wordt gehuild, maar ook gelachen. Spanningen en emoties, je lacht, maar dat wil niet zeggen dat je niet verdrietig bent.
eensquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:27 schreef Mercer het volgende:
De heenweg naar dat ziekenhuis is veel zwaarder omdat je dan met al die rotzooi geconfronteerd gaat worden. De terugweg is lichter. Dat is wat ik er in zie.
Die foto van gisteravond is verdwenen van ANPquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:10 schreef Greys het volgende:
Ik was gister ook 'blij' om die foto van Maxima, Mabel en WA, die alle drie veel minder gespannen naar buiten kwamen dan dat ze naar binnen gingen. En deze blik van Mabel ziet er ook weer goed uit inderdaad. Ik blijf ook goede hoop houden zo!
Hier heeft Mabel nog een beetje een samengeknepen mondje, maar in combi met de foto van vandaag ben ik hoopvolquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die foto van gisteravond is verdwenen van ANP![]()
Van Greys
[ afbeelding ]
Hmm, heb ik dat tussen al het nieuws gemist.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:38 schreef cindy11 het volgende:
Dat hartje is al tot in uit den treure besproken
Logisch, voor Mabel is elke vorm van vooruitgang positief in wat voor vorm ook heeft ze haar man terug; Beatrix ziet mogelijk meer beren op de weg of Friso überhaupt nog weer kan functioneren.quote:
Dat was hij volgens de Oostenrijkse pers vorige week vrijdag al, terwijl ze er toen sowieso nog niets over hadden kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:56 schreef Maanvis het volgende:
en volgens oostenrijk is ie dus hersendood?
Al voor die lawine naar het schijnt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:56 schreef Maanvis het volgende:
en volgens oostenrijk is ie dus hersendood?
dus wat is ie nu dan wel?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was hij volgens de Oostenrijkse pers vorige week vrijdag al, terwijl ze er toen sowieso nog niets over hadden kunnen zeggen.
Daar wachten we al een week op dat antwoord..quote:
Stabiel, maar niet buiten levensgevaarquote:
Net zoveel als ik dus weet, maar dan met slechts een paar keer teletekst checken per dag in plaats van 28 topics vol posten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:06 schreef Leandra het volgende:
Stabiel, maar niet buiten levensgevaar
Laten we realistisch zijn, degenen die veel in dit topic zitten, komen hier niet alleen voor de laatste nieuwtjes. Het is ook gewoon een SC geworden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Net zoveel als ik dus weet, maar dan met slechts een paar keer teletekst checken per dag.
Klopt, en daar is NWS niet voor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Laten we realistisch zijn, degenen die veel in dit topic zitten, komen hier niet alleen voor de laatste nieuwtjes. Het is ook gewoon een SC geworden.
sorry ik dacht dat er al update was omdat het ANP uitleg over verschillende soorten coma gaf.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je nu deel 10 ofzo weer overnieuw doen?
Toch was het de slimste van het stel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Al voor die lawine naar het schijnt.
Zeker niet, maar ach, sommige mods/admins doen er ook aan mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Klopt, en daar is NWS niet voor.
Lijkt me ook niet dat iemand als Friso (als hij al bij zou zijn)..op een zaaltje met andere patiënten zou liggen..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik ken geen ziekenhuis in Nederland waar je met 9 personen op een normale zaal ligt. 6 misschien, maar tegenwoordig is in nieuwere ziekenhuizen met 4 of 2 veel normaler. Lijkt me in Oostenrijk niet anders te zijn, zeker niet in zo'n toonaangevend ziekenhuis als het Landeskrankenhaus.
Hij heeft vast een 5 sterrenpolis met extra'squote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:37 schreef Maron het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat iemand als Friso (als hij al bij zou zijn)..op een zaaltje met andere patiënten zou liggen..
Yup..en met bonus+miles met kans op een korting tot 50% op een van Uw volgende wintersportvacanties..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:41 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Hij heeft vast een 5 sterrenpolis met extra's
Hij ligt wel op een ic-zaaltje;quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:41 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Hij heeft vast een 5 sterrenpolis met extra's
Ah je doet grappig .quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:47 schreef Maron het volgende:
[..]
Yup..en met bonus+miles met kans op een korting tot 50% op een van Uw volgende wintersportvacanties..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |