Ik weet wie je bedoelt maar hij is het niet, Rutger is nog ietsjes jongerquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:35 schreef starla het volgende:
Zit daar nu een hoogbejaarde rutger hauer op de achtergrond?
Abdelkader niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:35 schreef Modus het volgende:
Matthijs heeft een kleurspoelinkje gehad volgens mij.
Jawel maar dat ging zo fout dat zijn haar uitvielquote:
Net een soort mislukte Madame Tussaud's versie van Floris.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt maar hij is het niet, Rutger is nog ietsjes jonger
Ik luister wel en je mist inderdaad niets.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef Paul het volgende:
Ik heb het aanstaan maar luister niet, en volgens mij mis ik niets
Je verknalt het beeld van mijn jeugdidool nuquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Net een soort mislukte Madame Tussaud's versie van Floris.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik luister wel en je mist inderdaad niets.
Dan heb je Sindala nog of was dat toch niet hetzelfde?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Je verknalt het beeld van mijn jeugdidool nu
Nee man, die vond ik niet leuk. Die rare tovenaar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dan heb je Sindala nog of was dat toch niet hetzelfde?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef wdn het volgende:
Ik heb turks fruit niet gelezen Mathijs.
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Is 'Een Vlucht Regenwulpen' eigenlijk al eens verfilmd?
Thierry la Flondrequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man, die vond ik niet leuk. Die rare tovenaar.
Ah, met de onvergetelijke Jeroen Krabbé. Hoe heb ik die kunnen missen.quote:
NU heb ik dus meteen dat liedje in mijn hoofdquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Thierry la Flondre
En deze dan ?
[ afbeelding ]
Ik denk dat we Thierry de Slingeraar tegenwoordig een homo zouden noemen.quote:
Met Maartje het Hartquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ah, met de onvergetelijke Jeroen Krabbé. Hoe heb ik die kunnen missen.
Floris eigenlijk ook wel, die had ook een panty aan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat we Thierry de Slingeraar tegenwoordig een homo zouden noemen.
wat een hufter is hijquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:45 schreef SwiffMeister het volgende:
Badr Hari...
Als je het over een arrogant figuur hebt...
Doe mij Schilt maar.
gladjanus, wordt em geregeld rood voor zijn ogenquote:
Ja idd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ah, dat was em, van die 'ik ben inmiddels overleden'.
Klopt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Stephen Hawking heeft dat toch, hij is er toch aardig oud mee
Er is een hele hoge variabele expressie van mild verlopend tot fulminant.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Geen idee hij zit maar en zit maar in die rolstoel ...quote:Odonderdag 23 februari 2012 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Misschien is-ie er al en staat-ie onder de tafel.quote:
Als tafelpoot?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien is-ie er al en staat-ie onder de tafel.
Okquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien is-ie er al en staat-ie onder de tafel.
Hij beweegt bijna niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Wie is die ouwe erachter dan, is dat ook een bekende?
Ik vind het mooi, hoe ze hiermee omgaan. Mooie foto's ook. Mooi gezin, dat jongetje met die reusachtige camera om z'n nek. En natuurlijk erg tragisch tegelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef padlarf het volgende:
Man, wat voel ik me oppervlakkig. Maar ik heb gewoon echt geen behoefte aan zo'n zwaar onderwerp.
Familie gaat er wel mooi mee om.quote:
Dat houden ze geen week vol, alhoewel dit klinkt niet slecht of zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:03 schreef DrDentz het volgende:
Elke dag het hotste bandje van 2012 in DWDD
Je verwacht die vraag gewoon he?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:05 schreef Jovatov het volgende:
Matthijs: Zeg het eens Wesley: Worden we wereldkampioen?
Dat rouwbandje was vorige keer al teveel zwart.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoorde ook een bepaald betrouwbaar iemand zeggen dat je nooit in een zwart shirt moet spelen
Natalie La Rose?quote:
Ja maar waar moet ik haar van kennen? Nog nooit van gehoordquote:
Zij danst enzo. En ze is bekend in Amerika, naar het schijnt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar waar moet ik haar van kennen? Nog nooit van gehoord
Ze zit in videoclipsquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar waar moet ik haar van kennen? Nog nooit van gehoord
Ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:09 schreef k_man het volgende:
Waar gaat dit item nou over? Een shirtje? Muziek? Wat?
Het gaat erom dat we allemaal dit shirtje gaan kopen want de nieuwe meesters dragen hetquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:09 schreef k_man het volgende:
Ik snap er geen reet van. Waar gaat dit item nou over? Een shirtje? Muziek? Wat?
Paar 100 kilometer naar het zuiden.quote:
En dan gaan we erin dansen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het gaat erom dat we allemaal dit shirtje gaan kopen want de nieuwe meesters dragen het
royal sadnessquote:"Nederland gaat dit jaar op weg naar de titel in het zwart. Deze sterke kleur symboliseert autoriteit, overheersing en kracht en past daarom bij uitstek bij de ambities en uitstraling van het Nederlands elftal." Zo meldt kledingsponsor Nike in een verstrekt persbericht.
In de kraag van het shirt staat de tekst Nieuwe Meesters. Dit eert en refereert aan de creativiteit en ambachten van de bekende Nederlandse kunstenaars uit de zeventiende eeuw, zoals Rembrandt en Vermeer.
Had Yvon er maar gezeten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef HalvinCarris het volgende:
Die Halina stelt zulke non-vragen
Kabouters hebben bedenktijd nodig >:Dquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef k_man het volgende:
Waarom vertelt Mathijs iedere keer wat ie straks aan Wesley gaat vragen?
Zwart is niet eens een kleurquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef Type-R het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)t-in-zwart-tenue.htm
[..]
royal sadness
Spuit Elfquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef claus_johann het volgende:
Die ouwe kerel in het publiek lijkt op Rutger Hauer
Komt'ie met een fles Robijn aanzettenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef Caland het volgende:
Was pas baas geweest als Jules Deelder dat shirt mocht presenteren
Gewassen in Robijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef Caland het volgende:
Was pas baas geweest als Jules Deelder dat shirt mocht presenteren
Wereldster? Die neger? Ik ken die hele vent niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
Twee wereldsterren en een gleufdier aan tafel en dan zulke vragen stellen.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Wereldster? De neger? Ik ken die hele vent niet.
hij neukt Paris toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Wereldster? Die neger? Ik ken die hele vent niet.
Ok, bedankt.quote:
Omdat hij nog voetbalt dus iemand voor de tenen stoten kost geldquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:18 schreef DrDentz het volgende:
Waarom vertelt Wes geen leuke anekdotes zoals Hansie
Omdat zwart altijd saai isquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:18 schreef Type-R het volgende:
jesus waarom zegt niemand eerlijk dat het een saai shirt is?
OK. Dus hij is bekend omdat ie iemand neukt die bekend is, omdat ze... ehm. Juist.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:16 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]Dat is niet zijn probleem. Hij neukt Paris Hilton.
Lucky staat in principe los van DWDD.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom voert DWDD zo'n hetze tegen de PvdA?
Is het omdat DWDD onlangs werd beticht van links-knuffelarij?
Of om verschillig over te komen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom voert DWDD zo'n hetze tegen de PvdA?
Is het omdat DWDD onlangs werd beticht van links-knuffelarij?
Er werd gezegd dat het Afrojack is ja. Worden we verondersteld die ergens van te kennen of zo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
voor de mensen die dat niet weten
En hij mixt vrij succesvol allerlei commerciële teringbaggermeuk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:19 schreef k_man het volgende:
OK. Dus hij is bekend omdat ie iemand neukt die bekend is, omdat ze... ehm. Juist.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Wereldster? Die neger? Ik ken die hele vent niet.
Hij maakt house voor breezers. Slaat best aan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat het Afrojack is ja. Worden we verondersteld die ergens van te kennen of zo?
Ja nu weten wel dat je hem niet kent.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat het Afrojack is ja. Worden we verondersteld die ergens van te kennen of zo?
Ze zeggen dat ie het nu doet met Paris Hilton ....quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Die gast heeft zich overal ingekocht zonder maar een greintje talent te hebben. Hij doet net of ie het allemaal heeft uitgevonden, terwijl ie niks gedaan heeft. Dankzij die gast snap ik waarom mensen zo negatief zijn over EDM.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt. compleet gestoordMaar wel een baas.
Hij heeft zonder meer een talent voor geld verdienen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef JackHerrer het volgende:
Die gast heeft zich overal ingekocht zonder maar een greintje talent te hebben.
Wie zijn er negatief over dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Die gast heeft zich overal ingekocht zonder maar een greintje talent te hebben. Hij doet net of ie het allemaal heeft uitgevonden, terwijl ie niks gedaan heeft. Dankzij die gast snap ik waarom mensen zo negatief zijn over EDM.
Had een rijke papa, geen productieskills, maar wel zijn naam overal achter zetten. Het grote domme publiek denkt dat ie goed is, veel geld vangen met dj setjes en net doen alsof ie het allemaal bedacht heeft. Niks mis mee als een muzikant een act heeft, maar zorg dan ook dat er meer achter zit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie zijn er negatief over dan?
En ja, tuurlijk is Steve 1 grote act, maar daar is toch mis mee? Hoezo ingekocht?
Tsjah. Een producer met eeuwigheidswaarde van 0.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef Ritmo het volgende:
Ow ja, en voor de duidelijkheid: ik ben ook niet echt een fan van hem (doe mij maar Armin ofzo) maar je bent of boven de 40 als je hem niet kent, of een vuige metal-autist.
Electronic Dance Music.quote:
Godskolere, wat een knurftquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:03 schreef Paul het volgende:
FAIL van die gast
http://www.luckymedia.nl/(...)meend-leert-luckytv/
lolquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:03 schreef Paul het volgende:
FAIL van die gast
Schitterendquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:03 schreef Paul het volgende:
FAIL van die gast
Ze heeft lang in Amerika gewoond (daar ook geboren?)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:45 schreef Specularium het volgende:
Zei Eva nou 'een hele krachtige symbool'?
Ze had altijd al iets oostblokkerigs. Kan ook door de naam komen.
Slecht geslapen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:55 schreef pberends het volgende:
Die lul de behanger moet al helemaal niet beweren dat we wel eventjes het EK gaan winnen, wat een naïef optimisme van Matthijs.
Matthijs legt er zo'n irritante druk op. "Wel winnen he?? We gaan winnen toch???"quote:
FP: Vermeend trapt in LuckyTVquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:03 schreef Paul het volgende:
FAIL van die gast
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Matthijs legt er zo'n irritante druk op. "Wel winnen he?? We gaan winnen toch???"![]()
.
Alsof niemand dat van een kilometer zag aankomen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:05 schreef Jovatov het volgende:
Matthijs: Zeg het eens Wesley: Worden we wereldkampioen?
Ik niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Alsof niemand dat van een kilometer zag aankomen.
Jezus is Fokker ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:15 schreef pberends het volgende:
Jezus, had de redactie al die TVDD-fragmenten niet even direct door de plee kunnen spoelen?
Dat gangstersletje in die hiphop-video's was nog het toppunt. "Je ik wil meisjes ook inspireren dat ze bereiken wat ik heb bereikt"quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:55 schreef pberends het volgende:
Wat een walgelijk interview met Sneijder en co gisteren. Wat een schaamteloze kontlikkerij van Matthijs van Nieuwkerk zeg.
Die lul de behanger moet al helemaal niet beweren dat we wel eventjes het EK gaan winnen, wat een naïef optimisme van Matthijs.
Ik snap haar wel, maar niet dat gelul over inspireren. Ze wekt veel valse verwachtingen bij de jeugd die van dansen en muziek houdt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Kun je wel om lachen, maar waarschijnlijk verdient ze er wel bakken met geld mee. En dat is ook wat waard.
Dat bedoel ik inderdaad. Ze proberen te inspireren, maar wekken ondertussen bij ongeveer 99,99% van de jeugd valse verwachtingen en kapotte dromen. Dat zij in clips van bekende artiesten een rol speelt is voor bijna niemand weggelegd. Dan moet je wel erg knap en extreem talentvol zijn, en dat zijn de meesten niet natuurlijk. Wel leuk voor haar uiteraard.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja dat is ook wel, die dan denken van, oh ik ga ook even naar de USA en danser worden in de nieuwe clip van Britney. En wat je daar voor inspiratie voor moet hebben weet ik ook niet. Gewoon een beetje snollerig er uit zien en doen toch?
Madonna heeft zich in de jaren 80 omhoog geneukt met producers en DJ's.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad. Ze proberen te inspireren, maar wekken ondertussen bij ongeveer 99,99% van de jeugd valse verwachtingen en kapotte dromen. Dat zij in clips van bekende artiesten een rol speelt is voor bijna niemand weggelegd. Dan moet je wel erg knap en extreem talentvol zijn, en dat zijn de meesten niet natuurlijk. Wel leuk voor haar uiteraard.
Vermeend is met recht de droplul der droplullen. En Jinek zich maar plaatsvervangend schamen. Ze duwt haar hoofd zowat de desk in.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:03 schreef Paul het volgende:
FAIL van die gast
Dus Madonna inspireert mensen graag om zich omhoog te neuken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Madonna heeft zich in de jaren 80 omhoog geneukt met producers en DJ's.
Ze is niet knap kan niet zingen maar heeft het toch gemaakt.
Dat komt meer door het gewicht van haar neus.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vermeend is met recht de droplul der droplullen. En Jinek zich maar plaatsvervangend schamen. Ze duwt haar hoofd zowat de desk in.
Ik las anus.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:03 schreef pberends het volgende:
Dat komt meer door het gewicht van haar neus.
Ze danste in de "clip" van Born to be Alive!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Madonna heeft zich in de jaren 80 omhoog geneukt met producers en DJ's.
Ze is niet knap kan niet zingen maar heeft het toch gemaakt.
Vermeend wist tenminste iets van belastingen, in tegenstelling tot die dikke droplul De Jager.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vermeend is met recht de droplul der droplullen. En Jinek zich maar plaatsvervangend schamen. Ze duwt haar hoofd zowat de desk in.
Ik vind Claudia leuk en lief, maar geloof dat er velen zijn die het niet zo net mij eens zijn, inclusief mijn liefquote:
Het Barbara Barend syndroom. Alhoewel Yvon er ook iets van kan, zonder tapijt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:49 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ik vind Claudia leuk en lief, maar geloof dat er velen zijn die het niet zo net mij eens zijn, inclusief mijn lief...
quote:Vanavond een aangepaste DWDD Recordings met liedjes die troost en hoop bieden. Te gast zijn: Eefje de Visser en Yori Swart.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:07 schreef pberends het volgende:
[..]
FP: [Upd] Vermeend trapt in LuckyTV-satire.
quote:Update 17.15 uur
Volgens Vermeend is het allemaal flauwekul dat hij in de LuckyTV-satire is getrapt. "Hahaha. Iedereen kletst elkaar na! Had topfilmpje voor uitzending al vaak gezien. Ik gun iedereen zijn lol. Maar Eva Jinek geeft voor dat het Job-filmpje verschijnt al aan dat het een scherts is en ik doe mee", laat Vermeend via Twitter weten.
quote:
Jajaquote:
quote:
Ik vond het commentaar van Vermeend anders weinig lollig overkomenquote:Ik gun iedereen zijn lol.
Op papier zijn alle ingrediënten aanwezig voor een echte kutuitzending.quote:- Neuroloog Steven Laureys vertelt over de situatie van prins Friso.
- Claudia de Breij is tafeldame.
- Muziek is er van Chef'Special.
- Vanavond een aangepaste DWDD Recordings met liedjes die troost en hoop bieden. Te gast zijn: Eefje de Visser en Yori Swart.
- In het ziekenhuis VUmc in Amsterdam zijn opnames gemaakt met de verborgen camera.
Waar haal je die vandaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
Peter R. de VriesRia Bremer
zou Stuifes in weer op de buis komen?
De Wereld Draait Door - 24 februari 2012quote:
Omdat het moet denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Oei, Claudia wil het over Friso hebben.
quote:
Ik respecteer Friso en ik vind het erg en meer hoef ik er niet over te weten, te zien of te horen.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik respecteer Friso en ik vind het erg en meer hoef ik er niet over te weten, te zien of te horen.
Nee wat ik al eerder zei: ik hoef er verder ook niet meer over te weten. Maar je kunt wel meeleven met de familie (wat ik ook doe als het een "onbekend" iemand betreft).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik respecteer Friso en ik vind het erg en meer hoef ik er niet over te weten, te zien of te horen.
kijk hem dan interessant zitten kijken op de achtergrond.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:36 schreef Buitendam het volgende:
Ik zie Peterrrrrrr de Vries. Ben hem nu al weer moe.
Hij moet duidelijk schijten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:36 schreef YazooW het volgende:
[..]
kijk hem dan interessant zitten kijken op de achtergrond.
Wat is meeleven ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee wat ik al eerder zei: ik hoef er verder ook niet meer over te weten. Maar je kunt wel meeleven met de familie (wat ik ook doe als het een "onbekend" iemand betreft).
Haha ik dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:36 schreef YazooW het volgende:
[..]
kijk hem dan interessant zitten kijken op de achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |