Dat houden ze geen week vol, alhoewel dit klinkt niet slecht of zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:03 schreef DrDentz het volgende:
Elke dag het hotste bandje van 2012 in DWDD
Je verwacht die vraag gewoon he?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:05 schreef Jovatov het volgende:
Matthijs: Zeg het eens Wesley: Worden we wereldkampioen?
Dat rouwbandje was vorige keer al teveel zwart.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoorde ook een bepaald betrouwbaar iemand zeggen dat je nooit in een zwart shirt moet spelen
Natalie La Rose?quote:
Ja maar waar moet ik haar van kennen? Nog nooit van gehoordquote:
Zij danst enzo. En ze is bekend in Amerika, naar het schijnt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar waar moet ik haar van kennen? Nog nooit van gehoord
Ze zit in videoclipsquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar waar moet ik haar van kennen? Nog nooit van gehoord
Ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:09 schreef k_man het volgende:
Waar gaat dit item nou over? Een shirtje? Muziek? Wat?
Het gaat erom dat we allemaal dit shirtje gaan kopen want de nieuwe meesters dragen hetquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:09 schreef k_man het volgende:
Ik snap er geen reet van. Waar gaat dit item nou over? Een shirtje? Muziek? Wat?
Paar 100 kilometer naar het zuiden.quote:
En dan gaan we erin dansen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het gaat erom dat we allemaal dit shirtje gaan kopen want de nieuwe meesters dragen het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |