Ik weet wie je bedoelt maar hij is het niet, Rutger is nog ietsjes jongerquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:35 schreef starla het volgende:
Zit daar nu een hoogbejaarde rutger hauer op de achtergrond?
Abdelkader niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:35 schreef Modus het volgende:
Matthijs heeft een kleurspoelinkje gehad volgens mij.
Jawel maar dat ging zo fout dat zijn haar uitvielquote:
Net een soort mislukte Madame Tussaud's versie van Floris.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt maar hij is het niet, Rutger is nog ietsjes jonger
Ik luister wel en je mist inderdaad niets.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef Paul het volgende:
Ik heb het aanstaan maar luister niet, en volgens mij mis ik niets
Je verknalt het beeld van mijn jeugdidool nuquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Net een soort mislukte Madame Tussaud's versie van Floris.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik luister wel en je mist inderdaad niets.
Dan heb je Sindala nog of was dat toch niet hetzelfde?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Je verknalt het beeld van mijn jeugdidool nu
Nee man, die vond ik niet leuk. Die rare tovenaar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dan heb je Sindala nog of was dat toch niet hetzelfde?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:38 schreef wdn het volgende:
Ik heb turks fruit niet gelezen Mathijs.
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
Is 'Een Vlucht Regenwulpen' eigenlijk al eens verfilmd?
Thierry la Flondrequote:Op donderdag 23 februari 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man, die vond ik niet leuk. Die rare tovenaar.
Ah, met de onvergetelijke Jeroen Krabbé. Hoe heb ik die kunnen missen.quote:
NU heb ik dus meteen dat liedje in mijn hoofdquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Thierry la Flondre
En deze dan ?
[ afbeelding ]
Ik denk dat we Thierry de Slingeraar tegenwoordig een homo zouden noemen.quote:
Met Maartje het Hartquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ah, met de onvergetelijke Jeroen Krabbé. Hoe heb ik die kunnen missen.
Floris eigenlijk ook wel, die had ook een panty aan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat we Thierry de Slingeraar tegenwoordig een homo zouden noemen.
wat een hufter is hijquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:45 schreef SwiffMeister het volgende:
Badr Hari...
Als je het over een arrogant figuur hebt...
Doe mij Schilt maar.
gladjanus, wordt em geregeld rood voor zijn ogenquote:
Ja idd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ah, dat was em, van die 'ik ben inmiddels overleden'.
Klopt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Stephen Hawking heeft dat toch, hij is er toch aardig oud mee
Er is een hele hoge variabele expressie van mild verlopend tot fulminant.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Geen idee hij zit maar en zit maar in die rolstoel ...quote:Odonderdag 23 februari 2012 19:48 schreef DrDentz het volgende:
Misschien is-ie er al en staat-ie onder de tafel.quote:
Als tafelpoot?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien is-ie er al en staat-ie onder de tafel.
Okquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien is-ie er al en staat-ie onder de tafel.
Hij beweegt bijna niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Wie is die ouwe erachter dan, is dat ook een bekende?
Ik vind het mooi, hoe ze hiermee omgaan. Mooie foto's ook. Mooi gezin, dat jongetje met die reusachtige camera om z'n nek. En natuurlijk erg tragisch tegelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:53 schreef padlarf het volgende:
Man, wat voel ik me oppervlakkig. Maar ik heb gewoon echt geen behoefte aan zo'n zwaar onderwerp.
Familie gaat er wel mooi mee om.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |