Er werd gezegd dat het Afrojack is ja. Worden we verondersteld die ergens van te kennen of zo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
voor de mensen die dat niet weten

En hij mixt vrij succesvol allerlei commerciële teringbaggermeuk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:19 schreef k_man het volgende:
OK. Dus hij is bekend omdat ie iemand neukt die bekend is, omdat ze... ehm. Juist.

quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Wereldster? Die neger? Ik ken die hele vent niet.

Hij maakt house voor breezers. Slaat best aan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat het Afrojack is ja. Worden we verondersteld die ergens van te kennen of zo?

Ja nu weten wel dat je hem niet kent.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat het Afrojack is ja. Worden we verondersteld die ergens van te kennen of zo?

Ze zeggen dat ie het nu doet met Paris Hilton ....quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef k_man het volgende:
[..]

Die gast heeft zich overal ingekocht zonder maar een greintje talent te hebben. Hij doet net of ie het allemaal heeft uitgevonden, terwijl ie niks gedaan heeft. Dankzij die gast snap ik waarom mensen zo negatief zijn over EDM.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt. compleet gestoordMaar wel een baas.

Hij heeft zonder meer een talent voor geld verdienen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef JackHerrer het volgende:
Die gast heeft zich overal ingekocht zonder maar een greintje talent te hebben.

Wie zijn er negatief over dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Die gast heeft zich overal ingekocht zonder maar een greintje talent te hebben. Hij doet net of ie het allemaal heeft uitgevonden, terwijl ie niks gedaan heeft. Dankzij die gast snap ik waarom mensen zo negatief zijn over EDM.

Had een rijke papa, geen productieskills, maar wel zijn naam overal achter zetten. Het grote domme publiek denkt dat ie goed is, veel geld vangen met dj setjes en net doen alsof ie het allemaal bedacht heeft. Niks mis mee als een muzikant een act heeft, maar zorg dan ook dat er meer achter zit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie zijn er negatief over dan?
En ja, tuurlijk is Steve 1 grote act, maar daar is toch mis mee? Hoezo ingekocht?

Tsjah. Een producer met eeuwigheidswaarde van 0.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:30 schreef Ritmo het volgende:
Ow ja, en voor de duidelijkheid: ik ben ook niet echt een fan van hem (doe mij maar Armin ofzo) maar je bent of boven de 40 als je hem niet kent, of een vuige metal-autist.

Electronic Dance Music.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |