Ze danste in de "clip" van Born to be Alive!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Madonna heeft zich in de jaren 80 omhoog geneukt met producers en DJ's.
Ze is niet knap kan niet zingen maar heeft het toch gemaakt.
Vermeend wist tenminste iets van belastingen, in tegenstelling tot die dikke droplul De Jager.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vermeend is met recht de droplul der droplullen. En Jinek zich maar plaatsvervangend schamen. Ze duwt haar hoofd zowat de desk in.
Ik vind Claudia leuk en lief, maar geloof dat er velen zijn die het niet zo net mij eens zijn, inclusief mijn liefquote:
Het Barbara Barend syndroom. Alhoewel Yvon er ook iets van kan, zonder tapijt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:49 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ik vind Claudia leuk en lief, maar geloof dat er velen zijn die het niet zo net mij eens zijn, inclusief mijn lief...
quote:Vanavond een aangepaste DWDD Recordings met liedjes die troost en hoop bieden. Te gast zijn: Eefje de Visser en Yori Swart.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:07 schreef pberends het volgende:
[..]
FP: [Upd] Vermeend trapt in LuckyTV-satire.
quote:Update 17.15 uur
Volgens Vermeend is het allemaal flauwekul dat hij in de LuckyTV-satire is getrapt. "Hahaha. Iedereen kletst elkaar na! Had topfilmpje voor uitzending al vaak gezien. Ik gun iedereen zijn lol. Maar Eva Jinek geeft voor dat het Job-filmpje verschijnt al aan dat het een scherts is en ik doe mee", laat Vermeend via Twitter weten.
quote:
Jajaquote:
quote:
Ik vond het commentaar van Vermeend anders weinig lollig overkomenquote:Ik gun iedereen zijn lol.
Op papier zijn alle ingrediėnten aanwezig voor een echte kutuitzending.quote:- Neuroloog Steven Laureys vertelt over de situatie van prins Friso.
- Claudia de Breij is tafeldame.
- Muziek is er van Chef'Special.
- Vanavond een aangepaste DWDD Recordings met liedjes die troost en hoop bieden. Te gast zijn: Eefje de Visser en Yori Swart.
- In het ziekenhuis VUmc in Amsterdam zijn opnames gemaakt met de verborgen camera.
Waar haal je die vandaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
Peter R. de VriesRia Bremer
zou Stuifes in weer op de buis komen?
De Wereld Draait Door - 24 februari 2012quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |