royal sadnessquote:"Nederland gaat dit jaar op weg naar de titel in het zwart. Deze sterke kleur symboliseert autoriteit, overheersing en kracht en past daarom bij uitstek bij de ambities en uitstraling van het Nederlands elftal." Zo meldt kledingsponsor Nike in een verstrekt persbericht.
In de kraag van het shirt staat de tekst Nieuwe Meesters. Dit eert en refereert aan de creativiteit en ambachten van de bekende Nederlandse kunstenaars uit de zeventiende eeuw, zoals Rembrandt en Vermeer.
Had Yvon er maar gezeten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef HalvinCarris het volgende:
Die Halina stelt zulke non-vragen
Kabouters hebben bedenktijd nodig >:Dquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef k_man het volgende:
Waarom vertelt Mathijs iedere keer wat ie straks aan Wesley gaat vragen?
Zwart is niet eens een kleurquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef Type-R het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)t-in-zwart-tenue.htm
[..]
royal sadness
Spuit Elfquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef claus_johann het volgende:
Die ouwe kerel in het publiek lijkt op Rutger Hauer
Komt'ie met een fles Robijn aanzettenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef Caland het volgende:
Was pas baas geweest als Jules Deelder dat shirt mocht presenteren
Gewassen in Robijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef Caland het volgende:
Was pas baas geweest als Jules Deelder dat shirt mocht presenteren
Wereldster? Die neger? Ik ken die hele vent niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
Twee wereldsterren en een gleufdier aan tafel en dan zulke vragen stellen.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Wereldster? De neger? Ik ken die hele vent niet.
hij neukt Paris toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Wereldster? Die neger? Ik ken die hele vent niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |