Geeft nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Tieten heb ik, bier niet, sorry.
daar heb ik dan weer andere associaties bijquote:
dit dus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat betekent in de Achterhiek wat anders
Ja, dus?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:02 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:02 schreef remlof het volgende:
[..]
door jou opmerking vormt zich het idee in m'n hoofd dat die derde tiet erbij gescheten isquote:
Ik heb je ID doorgegeven aan de Amsterdamse immigratiedienst, jij komt er niet in Zaterdagquote:
Alsof die zo ontzettend betrouwbaar isquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb je ID doorgegeven aan de Amsterdamse immigratiedienst, jij komt er niet in Zaterdag.
tegen betaling welquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof die zo ontzettend betrouwbaar is![]()
Je GPS-enkelband is overal te vindenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Succes, je weet toch niet vanuit welke kant en met welk vervoersmiddel ik kom
dread!quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je GPS-enkelband is overal te vinden.
That will have to do.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Tieten heb ik, bier niet, sorry.
Zolang je maar van de tieten van CL afblijft.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:16 schreef stbabylon het volgende:
Of mag ik uit concurentieoverwegingen niet mee?
Zoals jij dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang je maar van de tieten van CL afblijft.
Maar mijn penis in haar stoppen is geen probleem?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang je maar van de tieten van CL afblijft.
Zolang je haar maar niet sloopt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar mijn penis in haar stoppen is geen probleem?
ja hoor, au, hou op, ga weg, stop! etcquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Heeft CL daar zelf ook nog iets over te zeggen?
Het is toch een vrouw?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:32 schreef Memento-Mori het volgende:
"ga door" mag niet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, au, hou op, ga weg, stop! etc.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Het idee alleen al!quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:32 schreef Memento-Mori het volgende:
nee, dan is de lol ervan af natuurlijkquote:
Ik kan wel kaartjes regelen, als ik het niet vergeet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:42 schreef Memento-Mori het volgende:
CL, gaan we nog naar die film?ik kan geen kaartjes regelen vanavond
[..]
Je kan toch prima FOK!ken tijdens het neuken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als iedereen daarmee bezig is lijkt me dat logisch
Ja wij wel..quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kan toch prima FOK!ken tijdens het neuken?
[..]
Een vrouw kan dat wel, die ligt alleen maar op d;'r rug.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kan toch prima FOK!ken tijdens het neuken?
Luie draak!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
met de cowgirl.....
laat mij maar lekker op mijn rug liggen
Lui varken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
met de cowgirl.....
laat mij maar lekker op mijn rug liggen
quote:
ik begrijp dat jullie liever zelf het luie varken/draak uithangen?quote:
Natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
ik begrijp dat jullie liever zelf het luie varken/draak uithangen?
sja vrouwen hequote:Op donderdag 23 februari 2012 17:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
ik begrijp dat jullie liever zelf het luie varken/draak uithangen?
pot/ketel/zwart dus.quote:
7 uur vanavondquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij speelt Twente vanavond. Ik krijg subtiele hints door.
quote:
De hopen politie en supporters waren een indicatie.quote:
Ik ken er maar 2quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
valt op dat wij bij de meeste standjes het harde werk moeten doen
Ja zeg, ben je nu een vent of watquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
valt op dat wij bij de meeste standjes het harde werk moeten doen
goed genoeg.quote:
en bij beide hoef je vrijwel niks te doen zeker?quote:
ik constateer iets, je hoort mij niet klagen tochquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, ben je nu een vent of wat.
Ik zit in een hotel in Madrid en ik heb honger en verveel me... Verder alles fantastischquote:
Het is zo'n beetje 50/50! Dus dat valt reuze mee heurquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
en bij beide hoef je vrijwel niks te doen zeker?
[..]
ik constateer iets, je hoort mij niet klagen toch
Touche.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
en bij beide hoef je vrijwel niks te doen zeker?
[..]
ik constateer iets, je hoort mij niet klagen toch
geen reden tot klagen dus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zit in een hotel in Madrid en ik heb honger en verveel me... Verder alles fantastisch
wat doe je in Madrid?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is zo'n beetje 50/50! Dus dat valt reuze mee heur
Goed hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
heel goed, want over 11 minuten weekend(en sowieso goed trouwens)
met u?
lekker!quote:
Werken. Heb een congres maar mijn artsen en verpleegkundigen zijn allemaal de hort op, het centrum in en ik moet bij het diner vanavond aanwezig zijn. Dus even een uurtje overbruggen nu. Ik overleef het wel!quote:
Vanavond geen voetbal kijken, morgen niet schoonmaken en dan het hele weekend relaxenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
lekker!
vanavond voetbal kijken, morgen schoonmaken en dan mag ik weer het hele weekend relaxen!
en wat heb jij voor wilde planning?
klinkt drukquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanavond geen voetbal kijken, morgen niet schoonmaken en dan het hele weekend relaxen.
Oh en zaterdag natuurlijk werken en ik heb nog een idioot grote stapel tekenopdrachten liggen en zaterdag avond naar Normaal en BZB. Dat is iig het plan.
Nee, best wel lekker eigenlijkquote:
Ruilen?quote:
Wie?quote:
Hoi Air, was het leuk onder de steenquote:
Ik mis jou daar vooral. En ik doe niet aan FOK meetings..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Air, was het leuk onder de steen?
Die grote actie van Fok, de première van John Carter in Pathé Arena.
Jammer, ik gaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis jou daar vooral. En ik doe niet aan FOK meetings..
Dat is fijn, graag dus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer, ik ga.
Ik wil wel even bij je onder die steen komen liggen, hoor. Dat is ook weer zo lang geleden.
Waarmee?quote:
Levenquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Levenjij een dag mijn leven en ik een dag jouw leven
Jaquote:
Nou...quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jade vraag is durf jij het aan.
Haha daar kan ik mij ook wel vermakenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...Een cocktail- of sushibar is meer mijn comfortzone
Whehe ik zie 'm al staan daar, in zijn pakquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha daar kan ik mij ook wel vermakenik ga morgen naar Enslaved en Ghost Brigade toe. Meer mijn ding
hahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whehe ik zie 'm al staan daar, in zijn pak
Dat kan nog wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahaen ik een een spijkerbroek en bandshirt in een cocktailbar
Andere ook wel alleen je hebt dan wel veel bekijksquote:
Ach ja, sinds alle hoon die ik vanmiddag over me heen kreeg hoor je mij niet over pakjesquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere ook wel alleen je hebt dan wel veel bekijks
Ik ben een keer in smoking naar een krakersfeestje gegaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whehe ik zie 'm al staan daar, in zijn pak
Vertel, waar was je?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ja, sinds alle hoon die ik vanmiddag over me heen kreeg hoor je mij niet over pakjes
Hier.quote:
Ik wil van jou niks meer horen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een keer in smoking naar een krakersfeestje gegaan![]()
En waar is hier?quote:
Hier, in Singlesquote:
Ook niet dat ik je nog steeds bijzonder lekker vind, vooral zonder je trappelzakje?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil van jou niks meer horen!
Missbijdehandquote:
En op FBquote:
Maar ook mét!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook niet dat ik je nog steeds bijzonder lekker vind, vooral zonder je trappelzakje?
82 reactiesquote:
Nietsquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef missbehavin het volgende:
Maar echt hoor barb, wat kun je hier nu op tegen hebben...
[ afbeelding ]
Genomen met een Canon.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef missbehavin het volgende:
Maar echt hoor barb, wat kun je hier nu op tegen hebben...
[ afbeelding ]
Neenquote:
Nou, ik kan niet wachten tot ik mijn naakte lijf in een onepiece kan wikkelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NeenI have my standards. Goeden smaecktm prefereert andere makkelijk te verwijderen kledij.
Geeft alleen maar aan hoeveel we om je geven lieverdquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geeft alleen maar aan hoeveel we om je geven lieverd
Dat mag, zo makkelijk ben ik dan ook wel weerquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, ik kan niet wachten tot ik mijn naakte lijf in een onepiece kan wikkelen
Als het er zo uit ziet als op die fotoquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, ik kan niet wachten tot ik mijn naakte lijf in een onepiece kan wikkelen
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het er zo uit ziet als op die foto![]()
Ik geloof dat jij bijna topics vol hebt lopen posten, samen met Samzz en anderen, over kleding en schoenen. En altijd redelijk stijlvolle tot zeer stijlvolle dingen, zoals Loubiton pumps en galante jurkjes.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zeg, ik sta niet op het punt een naald in mijn arm te steken!
Ach doe toch! Alsof de killer heels nu bij het vuilnis staanquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij bijna topics vol hebt lopen posten, samen met Samzz en anderen, over kleding en schoenen. En altijd redelijk stijlvolle tot zeer stijlvolle dingen, zoals Loubiton pumps en galante jurkjes.
En toen....
Na een paar maanden stilte.....
BAM! ONEPIECE!
The world wept when you did that
Is dat onepiece dat niet tight?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach doe toch! Alsof de killer heels nu bij het vuilnis staanDit is voor chillen2
![]()
Er blijft tijd zat over voor high heels en tight jeans and such...
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat onepiece dat niet tight?
Het is gewoon een overal, maar dan sexyier zeg dat dan meteenquote:
Schat, je wilt niet weten wat een ophef er wasquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is gewoon een overal, maar dan sexyier zeg dat dan meteen
Barbus vat het goed samen denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schat, je wilt niet weten wat een ophef er was
Alleen als Missb d´r vriendje een feeder isquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat onepiece dat niet tight?
Alsof ik met een spuit in mijn arm aan de Keijleweg ging staan...quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Barbus vat het goed samen denk ik
Neuh, die houdt niet van dikke wieven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen als Missb d´r vriendje een feeder is
WTFquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof ik met een spuit in mijn arm aan de Keijleweg ging staan...
Ik hield me nog in, voordat MissB me weer gaat beschuldigen dat ik alleen maar haar naakte lijf wil, de dames waren nog vele malen erger dan ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Barbus vat het goed samen denk ik
Zoals het een echte heer betaamtquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hield me nog in, voordat MissB me weer gaat beschuldigen dat ik alleen maar haar naakte lijf wil, de dames waren nog vele malen erger dan ik
Och, hij zit er niet minder comfortable om hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hield me nog in, voordat MissB me weer gaat beschuldigen dat ik alleen maar haar naakte lijf wil, de dames waren nog vele malen erger dan ik
Daarom gewoon lekker dragenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, hij zit er niet minder comfortable om hoor.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom gewoon lekker dragenis er ook een onepiece voor mannen?
Daarmee ga je dan naar de cocktailbar?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom gewoon lekker dragenis er ook een onepiece voor mannen?
Of ik trek er gewoon eentje voor vrouwen aan. Zo lang hij niet knal roze is kan het bestquote:
Nou, bijna, bijna he? Liet ik mijn manieren varenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals het een echte heer betaamt
Oh ja dat zou ik nog doen ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarmee ga je dan naar de cocktailbar?Ik was al bang voor concurrentie
Soms heb je datquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, bijna, bijna he? Liet ik mijn manieren varen
Nicequote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:57 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb gewoon genoeg sex appeal om er mee weg te komen barb
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik neem mijn opmerking terug. je vriendje hoeft geen feeder te zijn om dat ding strak te laten zitten. Je ego is voldoende.
Nice? NICE?!quote:
Nou, blijkbaar niet zo goedquote:
But you'd be comfyquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nice? NICE?!
Even if I fell from the tallest gay tree and hit every gay branch before hitting the gay ground, I would still be less gay than this.
Ms gevalletje 'I blow him, he blows my ego'?quote:
Ja nicequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nice? NICE?!
Even if I fell from the tallest gay tree and hit every gay branch before hitting the gay ground, I would still be less gay than this.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja niceik vind het heerlijk om een hele dag in zoiets te lopen dus
en als mij dat gay maakt so bi it
Schöne Freudiaanse typo, Tijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja niceik vind het heerlijk om een hele dag in zoiets te lopen dus
en als mij dat gay maakt so bi it
Ik merk hetquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:05 schreef missbehavin het volgende:
Sorry, ik ben een beetje flauw vanavond
Thanksquote:
quote:
Bedoel ik het een keer lief, krijg ik een tongquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bedoel ik het een keer lief, krijg ik een tong![]()
![]()
.....
Wacht eens even....
Gelukkig ben ik helemaal niet jaloers ingesteld, anders zou ik je negeren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:16 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, nog 1 uur en 3 kwartier, en deze jongen zit een lang weekend in een luxe hotel
Dat heb ik bij hem al lang geleden opgegevenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik helemaal niet jaloers ingesteld, anders zou ik je negeren.
Zo´n prinsesje als jij zou zich er wel thuis voelen jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik helemaal niet jaloers ingesteld, anders zou ik je negeren.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heb ik bij hem al lang geleden opgegeven
Nodig me eens uit dan op jouw kostenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo´n prinsesje als jij zou zich er wel thuis voelen ja
[..]
Tsssk, ik dacht dat jij zo zelfstandig was?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nodig me eens uit dan op jouw kosten.
Als het mij uitkomt, jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tsssk, ik dacht dat jij zo zelfstandig was?![]()
Duplex suite met jacuzzi, baby!![]()
Whehehequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het mij uitkomt, ja.
Klinkt goed. Ik weet niet wat duplex is
.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef Barbusse het volgende:
Puber betrapt mama (34) in bed met kameraad![]()
![]()
Ik moest aan MissB denken, maar die ziet er beter uit
Yup. Trappelzak.quote:
Ik ga in ieder geval lachend mijn weekend in, dank je welquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]Like.. ieuw.
Oh en zelfs mét trappelzak zie ik er beter uit, dankjewel
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval lachend mijn weekend in, dank je wel
Well, you succeed in that!quote:
Tukje!quote:
Just add water?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Instant-boner hier wegens al die mooie meisjes.
Missje!quote:
Ah, ik had niet anders van je verwacht!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Missje!Het gaat. Een beetje grieperig deze week.
Ups and downs. Maar toch als een eckte bikkel aan het
werk.
Hoe is met mijn crce?
Het is vrijdag, ik vind dat dat best kan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
Krijgen we de hele dag dat soort plaatjes?
quote:
Nog héél even doorbikkelen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, ik had niet anders van je verwacht!![]()
Ja hier gaat het wel, op wat hobbeltjes na.
Ik ben vóór.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
quote:
Ja idd, godzijdank bijna weekendquote:
Bier.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, godzijdank bijna weekend
Och, van die hardnekkige, oudequote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:22 schreef L-E het volgende:
Wat voor hobbeltjes Miss?![]()
Willen jullie duimen vanmiddag? Ik krijg in het ziekenhuis een prognose te horen omtrent de rug, yichaa!
Nou dat klopt half zo ongeveerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bier.Vodka.
Uitslapen.
Films.
Croissants.
Nieuwe rug?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:22 schreef L-E het volgende:
Wat voor hobbeltjes Miss?![]()
Willen jullie duimen vanmiddag? Ik krijg in het ziekenhuis een prognose te horen omtrent de rug, yichaa!
Oh, die. Smeer er eens wat trekzalf op.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, van die hardnekkige, oude
Oh en duimen gaat!! Spannend!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
Trekzalf, dat is toch zulk vies spulquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, die. Smeer er eens wat trekzalf op.
Dan niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trekzalf, dat is toch zulk vies spul
Denk ook niet dat het helpen zouquote:
Maar, je weet het niet he. Je weet het niet!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het helpen zou
Date???????????? Vertel eens snel!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:32 schreef Ang3l het volgende:
Om 00:15u uit je nest kruipen, anakleden en toch de kroeg in gaan voor date 2 ......
Spontane acties zijn leeuk op t moment zelf....maar de ochtend erna is wat minder.
Oh gij slettebakje!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:32 schreef Ang3l het volgende:
Om 00:15u uit je nest kruipen, anakleden en toch de kroeg in gaan voor date 2 ......
Spontane acties zijn leeuk op t moment zelf....maar de ochtend erna is wat minder.
We hebben alleen gezoend!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik denk dat ik best wel wat ervaring heb opgedaan de afgelopen maandenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Iemand hier toevallig verstand van gatenboren en inbouwdozen?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben alleen gezoend!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vuigerd
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Fijn hequote:
Mooi man! Mag ik je er een vraag over stellen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik best wel wat ervaring heb opgedaan de afgelopen maanden
Denk niet dat babs dat op prijs steltquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mooi man! Mag ik je er een vraag over stellen?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk niet dat babs dat op prijs stelt
Uiteraard!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mooi man! Mag ik je er een vraag over stellen?
Ik ben heel erg druk met telkens weer om afgewezen te worden voor jobsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben netjes opgevoed. Misschien is Babs nu wel heel erg druk met coden...
Dat zegt dan nog niets of je hem een vraag mag stellen hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben netjes opgevoed. Misschien is Babs nu wel heel erg druk met coden...
Bier! Tieten! Weekend!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Nee! Gewoon nee! Ik accepteer niet dat het hier op vrijdag doodstil is! Kom op menschen! Praten!
Steve Jobs?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben heel erg druk met telkens weer om afgewezen te worden voor jobs
Oké. Miss Tuk is dit weekend naar A'dam, dus ik ga weer eens verder met klussen in casa Dragan...quote:
Praktisch gezien is dat gewoon gips natuurlijk, dus dat gaat wel lukken. Was een bijtel en een hamer trouwens niet goedkoper dan een 73mm boor (zal wel duur zijn geweest)?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oké. Miss Tuk is dit weekend naar A'dam, dus ik ga weer eens verder met klussen in casa Dragan...
Nu wil ik 3 inbouwdozen (boven elkaar) aanleggen in een Ytong-wandje van de slaapkamer voor de tuinverlichting van m'ndakterras.
Er komt een 'drieraam' op: twee lichtschakelaars en één dimmer.
Dus gisteren heb ik een gatenboor (73mm doorsnede) gekocht geschikt voor hout én gips. Kan ik hiermee zo'n Ytong-wandje in denk je? Ik ga er wel een beetje vanuit.Want het scheelde qua prijs nogal veel met een gatenboor die geschikt is voor beton. En boor je die gaten precies boven elkaar zodat de randen elkaar net raken of moeten ze ietwat over elkaar vallen? Vastzetten doe je volgens mij het beste met wat Roodband volgens mij. Kwakje achter in het gat en aandrukken...
Ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:18 schreef missbehavin het volgende:
Het is vrijdag, ik vind dat dat best kan.
Nee, niet die, Godtje.quote:
Wat een grote borsten weer voor zo'n klein poppetjequote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:03 schreef Cue_ het volgende:
He Nouk.. hoe staat t eigenlijk met die klapperende eierstokken van je? Nog verandering?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een grote borsten weer voor zo'n klein poppetje
quote:
Thanks dude.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Praktisch gezien is dat gewoon gips natuurlijk, dus dat gaat wel lukken. Was een bijtel en een hamer trouwens niet goedkoper dan een 73mm boor (zal wel duur zijn geweest)?
De gaten moeten elkaar net raken, maar dat zie je ook wel als je je raam er tegen aan houdt
Vastzetten kan met Roodband ja, maar ik neem nu even voor het gemak aan dat je inbouwdozen ook 73mm zijn, dan blijven ze toch gewoon al vastzitten? Ach, voor de zekerheid een kwak erachter (nee niet zo dames), kan geen kwaad
Beetje jammer ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een grote borsten weer voor zo'n klein poppetje
Ja vind ik ook. Maar vast genoeg mensen die het wel mooi vindenquote:
Aziaatjes horen kleine lieve tietjes te hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Maar vast genoeg mensen die het wel mooi vinden
Weekend heb jij straks ook, ga naar de christine voor de tieten en dan de kroeg in. Heb jij het ookquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het is net of de push up aan de ene kant weg is. Prachtig koppie trouwens
Kleine tetjes, grote tetjes, gooi ze in de wasmachine mijn bed (incl. vrouw eraan vast)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Aziaatjes horen kleine lieve tietjes te hebben.
fixedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kleine tetjes, grote tetjes, gooi ze in op de wasmachine mijn bed/bank/stoel/tafel/vloer/lijf (incl. vrouw eraan vast)
Ja, alleen de tieten is ook weer zoiets he..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kleine tetjes, grote tetjes, gooi ze in de wasmachine mijn bed (incl. vrouw eraan vast)
Oj godtje wat is dit nu weer?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:27 schreef missbehavin het volgende:
Godt, zo heb je die orangina lelijkerd van net weer goed gemaakt
Ik denk hier alleen maar 'oeh mooie beha'quote:
En goed gevuldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk hier alleen maar 'oeh mooie beha'
Ze missen wel ietsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed dat ze op m'n werk niet meekijken op m'n scherm
Kijk, deze is nu precies goed, mooi in verhoudingquote:
Wou al zeggen.. als je op iedereen iets aan te merken hebt.. ben je gewoon jaloersquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, deze is nu precies goed, mooi in verhouding
Oh nee hoor, ik kan een mooie vrouw wel waarderen hoor. En ik vond er al meerdere mooi toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wou al zeggen.. als je op iedereen iets aan te merken hebt.. ben je gewoon jaloers
Ik wou gewoon even de opmerking makenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:35 schreef missbehavin het volgende:
Oh nee hoor, ik kan een mooie vrouw wel waarderen hoor. En ik vond er al meerdere mooi toch?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wou gewoon even de opmerking maken
quote:
Waarom niet? Zit je als een neuroot elke 3 seconde te kijken of ik iets nieuws post?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:38 schreef JoeBravo het volgende:
Godt, zo kom ik toch niet aan werken toe!
yes mistressquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wacht eens netjes totdat je thuis bent
Als ik oprecht zo weinig zelfbeheersing zou hebben zou ik hier natuurlijk niet kunnen werkenquote:
Het scheelt dat je daar niet zo heel veel hoeft te wrekenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Als ik oprecht zo weinig zelfbeheersing zou hebben zou ik hier natuurlijk niet kunnen werken.
Nah!quote:
jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom niet? Zit je als een neuroot elke 3 seconde te kijken of ik iets nieuws post?
Daar heb jij weer een puntquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het scheelt dat je daar niet zo heel veel hoeft te wreken
Altijd natquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah!
Ik heb er verder weinig aan want hij woont in Venetie.
Ach, ms nog eens een leuk stedentripje?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah!
Ik heb er verder weinig aan want hij woont in Venetie.
Naar homo's?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan er niet lang en goed naar kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |