Een vrouw kan dat wel, die ligt alleen maar op d;'r rug.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kan toch prima FOK!ken tijdens het neuken?
Luie draak!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
met de cowgirl.....
laat mij maar lekker op mijn rug liggen
Lui varken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
met de cowgirl.....
laat mij maar lekker op mijn rug liggen
quote:
ik begrijp dat jullie liever zelf het luie varken/draak uithangen?quote:
Natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
ik begrijp dat jullie liever zelf het luie varken/draak uithangen?
sja vrouwen hequote:Op donderdag 23 februari 2012 17:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
ik begrijp dat jullie liever zelf het luie varken/draak uithangen?
pot/ketel/zwart dus.quote:
7 uur vanavondquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij speelt Twente vanavond. Ik krijg subtiele hints door.
quote:
De hopen politie en supporters waren een indicatie.quote:
Ik ken er maar 2quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
valt op dat wij bij de meeste standjes het harde werk moeten doen
Ja zeg, ben je nu een vent of watquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
valt op dat wij bij de meeste standjes het harde werk moeten doen
goed genoeg.quote:
en bij beide hoef je vrijwel niks te doen zeker?quote:
ik constateer iets, je hoort mij niet klagen tochquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, ben je nu een vent of wat.
Ik zit in een hotel in Madrid en ik heb honger en verveel me... Verder alles fantastischquote:
Het is zo'n beetje 50/50! Dus dat valt reuze mee heurquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
en bij beide hoef je vrijwel niks te doen zeker?
[..]
ik constateer iets, je hoort mij niet klagen toch
Touche.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
en bij beide hoef je vrijwel niks te doen zeker?
[..]
ik constateer iets, je hoort mij niet klagen toch
geen reden tot klagen dus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zit in een hotel in Madrid en ik heb honger en verveel me... Verder alles fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |