Een vrouw kan dat wel, die ligt alleen maar op d;'r rug.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kan toch prima FOK!ken tijdens het neuken?
Luie draak!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
met de cowgirl.....
laat mij maar lekker op mijn rug liggen
Lui varken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
met de cowgirl.....
laat mij maar lekker op mijn rug liggen
quote:
ik begrijp dat jullie liever zelf het luie varken/draak uithangen?quote:
Natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
ik begrijp dat jullie liever zelf het luie varken/draak uithangen?
sja vrouwen hequote:Op donderdag 23 februari 2012 17:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
ik begrijp dat jullie liever zelf het luie varken/draak uithangen?
pot/ketel/zwart dus.quote:
7 uur vanavondquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij speelt Twente vanavond. Ik krijg subtiele hints door.
quote:
De hopen politie en supporters waren een indicatie.quote:
Ik ken er maar 2quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
valt op dat wij bij de meeste standjes het harde werk moeten doen
Ja zeg, ben je nu een vent of watquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
valt op dat wij bij de meeste standjes het harde werk moeten doen
goed genoeg.quote:
en bij beide hoef je vrijwel niks te doen zeker?quote:
ik constateer iets, je hoort mij niet klagen tochquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, ben je nu een vent of wat.
Ik zit in een hotel in Madrid en ik heb honger en verveel me... Verder alles fantastischquote:
Het is zo'n beetje 50/50! Dus dat valt reuze mee heurquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
en bij beide hoef je vrijwel niks te doen zeker?
[..]
ik constateer iets, je hoort mij niet klagen toch
Touche.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
en bij beide hoef je vrijwel niks te doen zeker?
[..]
ik constateer iets, je hoort mij niet klagen toch
geen reden tot klagen dus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zit in een hotel in Madrid en ik heb honger en verveel me... Verder alles fantastisch
wat doe je in Madrid?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is zo'n beetje 50/50! Dus dat valt reuze mee heur
Goed hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
heel goed, want over 11 minuten weekend(en sowieso goed trouwens)
met u?
lekker!quote:
Werken. Heb een congres maar mijn artsen en verpleegkundigen zijn allemaal de hort op, het centrum in en ik moet bij het diner vanavond aanwezig zijn. Dus even een uurtje overbruggen nu. Ik overleef het wel!quote:
Vanavond geen voetbal kijken, morgen niet schoonmaken en dan het hele weekend relaxenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
lekker!
vanavond voetbal kijken, morgen schoonmaken en dan mag ik weer het hele weekend relaxen!
en wat heb jij voor wilde planning?
klinkt drukquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanavond geen voetbal kijken, morgen niet schoonmaken en dan het hele weekend relaxen.
Oh en zaterdag natuurlijk werken en ik heb nog een idioot grote stapel tekenopdrachten liggen en zaterdag avond naar Normaal en BZB. Dat is iig het plan.
Nee, best wel lekker eigenlijkquote:
Ruilen?quote:
Wie?quote:
Hoi Air, was het leuk onder de steenquote:
Ik mis jou daar vooral. En ik doe niet aan FOK meetings..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Air, was het leuk onder de steen?
Die grote actie van Fok, de première van John Carter in Pathé Arena.
Jammer, ik gaquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis jou daar vooral. En ik doe niet aan FOK meetings..
Dat is fijn, graag dus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer, ik ga.
Ik wil wel even bij je onder die steen komen liggen, hoor. Dat is ook weer zo lang geleden.
Waarmee?quote:
Levenquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Levenjij een dag mijn leven en ik een dag jouw leven
Jaquote:
Nou...quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jade vraag is durf jij het aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |