Haha daar kan ik mij ook wel vermakenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...Een cocktail- of sushibar is meer mijn comfortzone
Whehe ik zie 'm al staan daar, in zijn pakquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha daar kan ik mij ook wel vermakenik ga morgen naar Enslaved en Ghost Brigade toe. Meer mijn ding
hahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whehe ik zie 'm al staan daar, in zijn pak
Dat kan nog wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahaen ik een een spijkerbroek en bandshirt in een cocktailbar
Andere ook wel alleen je hebt dan wel veel bekijksquote:
Ach ja, sinds alle hoon die ik vanmiddag over me heen kreeg hoor je mij niet over pakjesquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere ook wel alleen je hebt dan wel veel bekijks
Ik ben een keer in smoking naar een krakersfeestje gegaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whehe ik zie 'm al staan daar, in zijn pak
Vertel, waar was je?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ja, sinds alle hoon die ik vanmiddag over me heen kreeg hoor je mij niet over pakjes
Hier.quote:
Ik wil van jou niks meer horen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een keer in smoking naar een krakersfeestje gegaan![]()
En waar is hier?quote:
Hier, in Singlesquote:
Ook niet dat ik je nog steeds bijzonder lekker vind, vooral zonder je trappelzakje?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil van jou niks meer horen!
Missbijdehandquote:
En op FBquote:
Maar ook mét!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook niet dat ik je nog steeds bijzonder lekker vind, vooral zonder je trappelzakje?
82 reactiesquote:
Nietsquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef missbehavin het volgende:
Maar echt hoor barb, wat kun je hier nu op tegen hebben...
[ afbeelding ]
Genomen met een Canon.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef missbehavin het volgende:
Maar echt hoor barb, wat kun je hier nu op tegen hebben...
[ afbeelding ]
Neenquote:
Nou, ik kan niet wachten tot ik mijn naakte lijf in een onepiece kan wikkelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NeenI have my standards. Goeden smaecktm prefereert andere makkelijk te verwijderen kledij.
Geeft alleen maar aan hoeveel we om je geven lieverdquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geeft alleen maar aan hoeveel we om je geven lieverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |