Oj godtje wat is dit nu weer?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:27 schreef missbehavin het volgende:
Godt, zo heb je die orangina lelijkerd van net weer goed gemaakt
Ik denk hier alleen maar 'oeh mooie beha'quote:
En goed gevuldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk hier alleen maar 'oeh mooie beha'
Ze missen wel ietsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed dat ze op m'n werk niet meekijken op m'n scherm
Kijk, deze is nu precies goed, mooi in verhoudingquote:
Wou al zeggen.. als je op iedereen iets aan te merken hebt.. ben je gewoon jaloersquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, deze is nu precies goed, mooi in verhouding
Oh nee hoor, ik kan een mooie vrouw wel waarderen hoor. En ik vond er al meerdere mooi toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wou al zeggen.. als je op iedereen iets aan te merken hebt.. ben je gewoon jaloers
Ik wou gewoon even de opmerking makenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:35 schreef missbehavin het volgende:
Oh nee hoor, ik kan een mooie vrouw wel waarderen hoor. En ik vond er al meerdere mooi toch?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wou gewoon even de opmerking maken
quote:
Waarom niet? Zit je als een neuroot elke 3 seconde te kijken of ik iets nieuws post?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:38 schreef JoeBravo het volgende:
Godt, zo kom ik toch niet aan werken toe!
yes mistressquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wacht eens netjes totdat je thuis bent
Als ik oprecht zo weinig zelfbeheersing zou hebben zou ik hier natuurlijk niet kunnen werkenquote:
Het scheelt dat je daar niet zo heel veel hoeft te wrekenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Als ik oprecht zo weinig zelfbeheersing zou hebben zou ik hier natuurlijk niet kunnen werken.
Nah!quote:
jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom niet? Zit je als een neuroot elke 3 seconde te kijken of ik iets nieuws post?
Daar heb jij weer een puntquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het scheelt dat je daar niet zo heel veel hoeft te wreken
Altijd natquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah!
Ik heb er verder weinig aan want hij woont in Venetie.
Ach, ms nog eens een leuk stedentripje?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah!
Ik heb er verder weinig aan want hij woont in Venetie.
Naar homo's?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan er niet lang en goed naar kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |