Beetje jammer ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een grote borsten weer voor zo'n klein poppetje
Ja vind ik ook. Maar vast genoeg mensen die het wel mooi vindenquote:
Aziaatjes horen kleine lieve tietjes te hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Maar vast genoeg mensen die het wel mooi vinden
Weekend heb jij straks ook, ga naar de christine voor de tieten en dan de kroeg in. Heb jij het ookquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het is net of de push up aan de ene kant weg is. Prachtig koppie trouwens
Kleine tetjes, grote tetjes, gooi ze in de wasmachine mijn bed (incl. vrouw eraan vast)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Aziaatjes horen kleine lieve tietjes te hebben.
fixedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kleine tetjes, grote tetjes, gooi ze in op de wasmachine mijn bed/bank/stoel/tafel/vloer/lijf (incl. vrouw eraan vast)
Ja, alleen de tieten is ook weer zoiets he..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kleine tetjes, grote tetjes, gooi ze in de wasmachine mijn bed (incl. vrouw eraan vast)
Oj godtje wat is dit nu weer?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:27 schreef missbehavin het volgende:
Godt, zo heb je die orangina lelijkerd van net weer goed gemaakt
Ik denk hier alleen maar 'oeh mooie beha'quote:
En goed gevuldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk hier alleen maar 'oeh mooie beha'
Ze missen wel ietsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed dat ze op m'n werk niet meekijken op m'n scherm
Kijk, deze is nu precies goed, mooi in verhoudingquote:
Wou al zeggen.. als je op iedereen iets aan te merken hebt.. ben je gewoon jaloersquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, deze is nu precies goed, mooi in verhouding
Oh nee hoor, ik kan een mooie vrouw wel waarderen hoor. En ik vond er al meerdere mooi toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wou al zeggen.. als je op iedereen iets aan te merken hebt.. ben je gewoon jaloers
Ik wou gewoon even de opmerking makenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:35 schreef missbehavin het volgende:
Oh nee hoor, ik kan een mooie vrouw wel waarderen hoor. En ik vond er al meerdere mooi toch?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wou gewoon even de opmerking maken
quote:
Waarom niet? Zit je als een neuroot elke 3 seconde te kijken of ik iets nieuws post?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:38 schreef JoeBravo het volgende:
Godt, zo kom ik toch niet aan werken toe!
yes mistressquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wacht eens netjes totdat je thuis bent
Als ik oprecht zo weinig zelfbeheersing zou hebben zou ik hier natuurlijk niet kunnen werkenquote:
Het scheelt dat je daar niet zo heel veel hoeft te wrekenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Als ik oprecht zo weinig zelfbeheersing zou hebben zou ik hier natuurlijk niet kunnen werken.
Nah!quote:
jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom niet? Zit je als een neuroot elke 3 seconde te kijken of ik iets nieuws post?
Daar heb jij weer een puntquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het scheelt dat je daar niet zo heel veel hoeft te wreken
Altijd natquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah!
Ik heb er verder weinig aan want hij woont in Venetie.
Ach, ms nog eens een leuk stedentripje?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah!
Ik heb er verder weinig aan want hij woont in Venetie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |