Haha daar kan ik mij ook wel vermakenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou...Een cocktail- of sushibar is meer mijn comfortzone
Whehe ik zie 'm al staan daar, in zijn pakquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha daar kan ik mij ook wel vermakenik ga morgen naar Enslaved en Ghost Brigade toe. Meer mijn ding
hahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whehe ik zie 'm al staan daar, in zijn pak
Dat kan nog wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahaen ik een een spijkerbroek en bandshirt in een cocktailbar
Andere ook wel alleen je hebt dan wel veel bekijksquote:
Ach ja, sinds alle hoon die ik vanmiddag over me heen kreeg hoor je mij niet over pakjesquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere ook wel alleen je hebt dan wel veel bekijks
Ik ben een keer in smoking naar een krakersfeestje gegaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whehe ik zie 'm al staan daar, in zijn pak
Vertel, waar was je?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ja, sinds alle hoon die ik vanmiddag over me heen kreeg hoor je mij niet over pakjes
Hier.quote:
Ik wil van jou niks meer horen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een keer in smoking naar een krakersfeestje gegaan![]()
En waar is hier?quote:
Hier, in Singlesquote:
Ook niet dat ik je nog steeds bijzonder lekker vind, vooral zonder je trappelzakje?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil van jou niks meer horen!
Missbijdehandquote:
En op FBquote:
Maar ook mét!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook niet dat ik je nog steeds bijzonder lekker vind, vooral zonder je trappelzakje?
82 reactiesquote:
Nietsquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef missbehavin het volgende:
Maar echt hoor barb, wat kun je hier nu op tegen hebben...
[ afbeelding ]
Genomen met een Canon.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef missbehavin het volgende:
Maar echt hoor barb, wat kun je hier nu op tegen hebben...
[ afbeelding ]
Neenquote:
Nou, ik kan niet wachten tot ik mijn naakte lijf in een onepiece kan wikkelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NeenI have my standards. Goeden smaecktm prefereert andere makkelijk te verwijderen kledij.
Geeft alleen maar aan hoeveel we om je geven lieverdquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geeft alleen maar aan hoeveel we om je geven lieverd
Dat mag, zo makkelijk ben ik dan ook wel weerquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, ik kan niet wachten tot ik mijn naakte lijf in een onepiece kan wikkelen
Als het er zo uit ziet als op die fotoquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, ik kan niet wachten tot ik mijn naakte lijf in een onepiece kan wikkelen
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het er zo uit ziet als op die foto![]()
Ik geloof dat jij bijna topics vol hebt lopen posten, samen met Samzz en anderen, over kleding en schoenen. En altijd redelijk stijlvolle tot zeer stijlvolle dingen, zoals Loubiton pumps en galante jurkjes.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zeg, ik sta niet op het punt een naald in mijn arm te steken!
Ach doe toch! Alsof de killer heels nu bij het vuilnis staanquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij bijna topics vol hebt lopen posten, samen met Samzz en anderen, over kleding en schoenen. En altijd redelijk stijlvolle tot zeer stijlvolle dingen, zoals Loubiton pumps en galante jurkjes.
En toen....
Na een paar maanden stilte.....
BAM! ONEPIECE!
The world wept when you did that
Is dat onepiece dat niet tight?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach doe toch! Alsof de killer heels nu bij het vuilnis staanDit is voor chillen2
![]()
Er blijft tijd zat over voor high heels en tight jeans and such...
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat onepiece dat niet tight?
Het is gewoon een overal, maar dan sexyier zeg dat dan meteenquote:
Schat, je wilt niet weten wat een ophef er wasquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is gewoon een overal, maar dan sexyier zeg dat dan meteen
Barbus vat het goed samen denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schat, je wilt niet weten wat een ophef er was
Alleen als Missb d´r vriendje een feeder isquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat onepiece dat niet tight?
Alsof ik met een spuit in mijn arm aan de Keijleweg ging staan...quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Barbus vat het goed samen denk ik
Neuh, die houdt niet van dikke wieven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen als Missb d´r vriendje een feeder is
WTFquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof ik met een spuit in mijn arm aan de Keijleweg ging staan...
Ik hield me nog in, voordat MissB me weer gaat beschuldigen dat ik alleen maar haar naakte lijf wil, de dames waren nog vele malen erger dan ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Barbus vat het goed samen denk ik
Zoals het een echte heer betaamtquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hield me nog in, voordat MissB me weer gaat beschuldigen dat ik alleen maar haar naakte lijf wil, de dames waren nog vele malen erger dan ik
Och, hij zit er niet minder comfortable om hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hield me nog in, voordat MissB me weer gaat beschuldigen dat ik alleen maar haar naakte lijf wil, de dames waren nog vele malen erger dan ik
Daarom gewoon lekker dragenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, hij zit er niet minder comfortable om hoor.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom gewoon lekker dragenis er ook een onepiece voor mannen?
Daarmee ga je dan naar de cocktailbar?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom gewoon lekker dragenis er ook een onepiece voor mannen?
Of ik trek er gewoon eentje voor vrouwen aan. Zo lang hij niet knal roze is kan het bestquote:
Nou, bijna, bijna he? Liet ik mijn manieren varenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals het een echte heer betaamt
Oh ja dat zou ik nog doen ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarmee ga je dan naar de cocktailbar?Ik was al bang voor concurrentie
Soms heb je datquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, bijna, bijna he? Liet ik mijn manieren varen
Nicequote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:57 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb gewoon genoeg sex appeal om er mee weg te komen barb
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik neem mijn opmerking terug. je vriendje hoeft geen feeder te zijn om dat ding strak te laten zitten. Je ego is voldoende.
Nice? NICE?!quote:
Nou, blijkbaar niet zo goedquote:
But you'd be comfyquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nice? NICE?!
Even if I fell from the tallest gay tree and hit every gay branch before hitting the gay ground, I would still be less gay than this.
Ms gevalletje 'I blow him, he blows my ego'?quote:
Ja nicequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nice? NICE?!
Even if I fell from the tallest gay tree and hit every gay branch before hitting the gay ground, I would still be less gay than this.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja niceik vind het heerlijk om een hele dag in zoiets te lopen dus
en als mij dat gay maakt so bi it
Schöne Freudiaanse typo, Tijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja niceik vind het heerlijk om een hele dag in zoiets te lopen dus
en als mij dat gay maakt so bi it
Ik merk hetquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:05 schreef missbehavin het volgende:
Sorry, ik ben een beetje flauw vanavond
Thanksquote:
quote:
Bedoel ik het een keer lief, krijg ik een tongquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bedoel ik het een keer lief, krijg ik een tong![]()
![]()
.....
Wacht eens even....
Gelukkig ben ik helemaal niet jaloers ingesteld, anders zou ik je negeren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:16 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, nog 1 uur en 3 kwartier, en deze jongen zit een lang weekend in een luxe hotel
Dat heb ik bij hem al lang geleden opgegevenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik helemaal niet jaloers ingesteld, anders zou ik je negeren.
Zo´n prinsesje als jij zou zich er wel thuis voelen jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik helemaal niet jaloers ingesteld, anders zou ik je negeren.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heb ik bij hem al lang geleden opgegeven
Nodig me eens uit dan op jouw kostenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo´n prinsesje als jij zou zich er wel thuis voelen ja
[..]
Tsssk, ik dacht dat jij zo zelfstandig was?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nodig me eens uit dan op jouw kosten.
Als het mij uitkomt, jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tsssk, ik dacht dat jij zo zelfstandig was?![]()
Duplex suite met jacuzzi, baby!![]()
Whehehequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het mij uitkomt, ja.
Klinkt goed. Ik weet niet wat duplex is
.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef Barbusse het volgende:
Puber betrapt mama (34) in bed met kameraad![]()
![]()
Ik moest aan MissB denken, maar die ziet er beter uit
Yup. Trappelzak.quote:
Ik ga in ieder geval lachend mijn weekend in, dank je welquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]Like.. ieuw.
Oh en zelfs mét trappelzak zie ik er beter uit, dankjewel
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval lachend mijn weekend in, dank je wel
Well, you succeed in that!quote:
Tukje!quote:
Just add water?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Instant-boner hier wegens al die mooie meisjes.
Missje!quote:
Ah, ik had niet anders van je verwacht!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Missje!Het gaat. Een beetje grieperig deze week.
Ups and downs. Maar toch als een eckte bikkel aan het
werk.
Hoe is met mijn crce?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |