Dat mag, zo makkelijk ben ik dan ook wel weerquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, ik kan niet wachten tot ik mijn naakte lijf in een onepiece kan wikkelen
Als het er zo uit ziet als op die fotoquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, ik kan niet wachten tot ik mijn naakte lijf in een onepiece kan wikkelen
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het er zo uit ziet als op die foto![]()
Ik geloof dat jij bijna topics vol hebt lopen posten, samen met Samzz en anderen, over kleding en schoenen. En altijd redelijk stijlvolle tot zeer stijlvolle dingen, zoals Loubiton pumps en galante jurkjes.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zeg, ik sta niet op het punt een naald in mijn arm te steken!
Ach doe toch! Alsof de killer heels nu bij het vuilnis staanquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij bijna topics vol hebt lopen posten, samen met Samzz en anderen, over kleding en schoenen. En altijd redelijk stijlvolle tot zeer stijlvolle dingen, zoals Loubiton pumps en galante jurkjes.
En toen....
Na een paar maanden stilte.....
BAM! ONEPIECE!
The world wept when you did that
Is dat onepiece dat niet tight?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach doe toch! Alsof de killer heels nu bij het vuilnis staanDit is voor chillen2
![]()
Er blijft tijd zat over voor high heels en tight jeans and such...
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat onepiece dat niet tight?
Het is gewoon een overal, maar dan sexyier zeg dat dan meteenquote:
Schat, je wilt niet weten wat een ophef er wasquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is gewoon een overal, maar dan sexyier zeg dat dan meteen
Barbus vat het goed samen denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schat, je wilt niet weten wat een ophef er was
Alleen als Missb d´r vriendje een feeder isquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat onepiece dat niet tight?
Alsof ik met een spuit in mijn arm aan de Keijleweg ging staan...quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Barbus vat het goed samen denk ik
Neuh, die houdt niet van dikke wieven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen als Missb d´r vriendje een feeder is
WTFquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof ik met een spuit in mijn arm aan de Keijleweg ging staan...
Ik hield me nog in, voordat MissB me weer gaat beschuldigen dat ik alleen maar haar naakte lijf wil, de dames waren nog vele malen erger dan ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Barbus vat het goed samen denk ik
Zoals het een echte heer betaamtquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hield me nog in, voordat MissB me weer gaat beschuldigen dat ik alleen maar haar naakte lijf wil, de dames waren nog vele malen erger dan ik
Och, hij zit er niet minder comfortable om hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hield me nog in, voordat MissB me weer gaat beschuldigen dat ik alleen maar haar naakte lijf wil, de dames waren nog vele malen erger dan ik
Daarom gewoon lekker dragenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, hij zit er niet minder comfortable om hoor.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom gewoon lekker dragenis er ook een onepiece voor mannen?
Daarmee ga je dan naar de cocktailbar?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom gewoon lekker dragenis er ook een onepiece voor mannen?
Of ik trek er gewoon eentje voor vrouwen aan. Zo lang hij niet knal roze is kan het bestquote:
Nou, bijna, bijna he? Liet ik mijn manieren varenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals het een echte heer betaamt
Oh ja dat zou ik nog doen ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarmee ga je dan naar de cocktailbar?Ik was al bang voor concurrentie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |