Och, van die hardnekkige, oudequote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:22 schreef L-E het volgende:
Wat voor hobbeltjes Miss?![]()
Willen jullie duimen vanmiddag? Ik krijg in het ziekenhuis een prognose te horen omtrent de rug, yichaa!
Nou dat klopt half zo ongeveerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bier.Vodka.
Uitslapen.
Films.
Croissants.
Nieuwe rug?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:22 schreef L-E het volgende:
Wat voor hobbeltjes Miss?![]()
Willen jullie duimen vanmiddag? Ik krijg in het ziekenhuis een prognose te horen omtrent de rug, yichaa!
Oh, die. Smeer er eens wat trekzalf op.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, van die hardnekkige, oude
Oh en duimen gaat!! Spannend!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
Krijgen we de hele dag dat soort plaatjes?
Trekzalf, dat is toch zulk vies spulquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, die. Smeer er eens wat trekzalf op.
Dan niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trekzalf, dat is toch zulk vies spul
Denk ook niet dat het helpen zouquote:
Maar, je weet het niet he. Je weet het niet!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het helpen zou
Date???????????? Vertel eens snel!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:32 schreef Ang3l het volgende:
Om 00:15u uit je nest kruipen, anakleden en toch de kroeg in gaan voor date 2 ......
Spontane acties zijn leeuk op t moment zelf....maar de ochtend erna is wat minder.
Oh gij slettebakje!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:32 schreef Ang3l het volgende:
Om 00:15u uit je nest kruipen, anakleden en toch de kroeg in gaan voor date 2 ......
Spontane acties zijn leeuk op t moment zelf....maar de ochtend erna is wat minder.
We hebben alleen gezoend!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik denk dat ik best wel wat ervaring heb opgedaan de afgelopen maandenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Iemand hier toevallig verstand van gatenboren en inbouwdozen?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben alleen gezoend!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vuigerd
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Fijn hequote:
Mooi man! Mag ik je er een vraag over stellen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik best wel wat ervaring heb opgedaan de afgelopen maanden
Denk niet dat babs dat op prijs steltquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mooi man! Mag ik je er een vraag over stellen?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk niet dat babs dat op prijs stelt
Uiteraard!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mooi man! Mag ik je er een vraag over stellen?
Ik ben heel erg druk met telkens weer om afgewezen te worden voor jobsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben netjes opgevoed. Misschien is Babs nu wel heel erg druk met coden...
Dat zegt dan nog niets of je hem een vraag mag stellen hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben netjes opgevoed. Misschien is Babs nu wel heel erg druk met coden...
Bier! Tieten! Weekend!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Nee! Gewoon nee! Ik accepteer niet dat het hier op vrijdag doodstil is! Kom op menschen! Praten!
Steve Jobs?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben heel erg druk met telkens weer om afgewezen te worden voor jobs
Oké. Miss Tuk is dit weekend naar A'dam, dus ik ga weer eens verder met klussen in casa Dragan...quote:
Praktisch gezien is dat gewoon gips natuurlijk, dus dat gaat wel lukken. Was een bijtel en een hamer trouwens niet goedkoper dan een 73mm boor (zal wel duur zijn geweest)?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oké. Miss Tuk is dit weekend naar A'dam, dus ik ga weer eens verder met klussen in casa Dragan...
Nu wil ik 3 inbouwdozen (boven elkaar) aanleggen in een Ytong-wandje van de slaapkamer voor de tuinverlichting van m'ndakterras.
Er komt een 'drieraam' op: twee lichtschakelaars en één dimmer.
Dus gisteren heb ik een gatenboor (73mm doorsnede) gekocht geschikt voor hout én gips. Kan ik hiermee zo'n Ytong-wandje in denk je? Ik ga er wel een beetje vanuit.Want het scheelde qua prijs nogal veel met een gatenboor die geschikt is voor beton. En boor je die gaten precies boven elkaar zodat de randen elkaar net raken of moeten ze ietwat over elkaar vallen? Vastzetten doe je volgens mij het beste met wat Roodband volgens mij. Kwakje achter in het gat en aandrukken...
Ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:18 schreef missbehavin het volgende:
Het is vrijdag, ik vind dat dat best kan.
Nee, niet die, Godtje.quote:
Wat een grote borsten weer voor zo'n klein poppetjequote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:03 schreef Cue_ het volgende:
He Nouk.. hoe staat t eigenlijk met die klapperende eierstokken van je? Nog verandering?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een grote borsten weer voor zo'n klein poppetje
quote:
Thanks dude.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Praktisch gezien is dat gewoon gips natuurlijk, dus dat gaat wel lukken. Was een bijtel en een hamer trouwens niet goedkoper dan een 73mm boor (zal wel duur zijn geweest)?
De gaten moeten elkaar net raken, maar dat zie je ook wel als je je raam er tegen aan houdt
Vastzetten kan met Roodband ja, maar ik neem nu even voor het gemak aan dat je inbouwdozen ook 73mm zijn, dan blijven ze toch gewoon al vastzitten? Ach, voor de zekerheid een kwak erachter (nee niet zo dames), kan geen kwaad
Beetje jammer ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een grote borsten weer voor zo'n klein poppetje
Ja vind ik ook. Maar vast genoeg mensen die het wel mooi vindenquote:
Aziaatjes horen kleine lieve tietjes te hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Maar vast genoeg mensen die het wel mooi vinden
Weekend heb jij straks ook, ga naar de christine voor de tieten en dan de kroeg in. Heb jij het ookquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het is net of de push up aan de ene kant weg is. Prachtig koppie trouwens
Kleine tetjes, grote tetjes, gooi ze in de wasmachine mijn bed (incl. vrouw eraan vast)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Aziaatjes horen kleine lieve tietjes te hebben.
fixedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kleine tetjes, grote tetjes, gooi ze in op de wasmachine mijn bed/bank/stoel/tafel/vloer/lijf (incl. vrouw eraan vast)
Ja, alleen de tieten is ook weer zoiets he..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kleine tetjes, grote tetjes, gooi ze in de wasmachine mijn bed (incl. vrouw eraan vast)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |