Ik vermoed hetzelfde.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij vind René Barça wel een goede club.
Zou je denken?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij vind René Barça wel een goede club.
Ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Wie heeft de OP nou weer veranderd dan?
Ohjee, er zit iemand mobiel.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Geen idee, maar we zijn 'm dankbaar.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
12 volgens mij ...quote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoeveel goals zou die nog moeten voor topscorer aller tijden bij Barca?Even kijken zo.
Minachting van de usersquote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
Fuck dat.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom? Die stonden niet voor niks in spoilers.
Spoilers slopen mquote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat de meeste het lelijk vinden, en terecht.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alle andere users klaagden anders....quote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik niet. Caland klaagde daar over.
Stop dan met mobiele fok sitequote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat de meeste het lelijk vinden, en terecht.
Calandquote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik niet. Caland klaagde daar over.
Dat sowieso.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat de meeste het lelijk vinden, en terecht.
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:48 schreef satecl het volgende:
Lange bal op Mertens, daar is niets verkeerd mee joh!
Over de moderators.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Calandwaar klaagt die niet over
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:51 schreef Caland het volgende:
Ik zit mobiel en hij laad weer voor geen meter.
Biatch.
Hoor je dat GGMM? Hij noemt jou een biatch.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:51 schreef Caland het volgende:
Biatch.
Barca staat trouwens 10 punten achter op Real Madrid, zie ik nu pas. Wist niet dat het zo'n gat was, best apartquote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef Caland het volgende:
Geweldige competitie ja dat Spanje. De nummer 3 heeft bijna een negatief doelsaldo![]()
Caland mag dat.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoor je dat GGMM? Hij noemt jou een biatch.
Biatch.
Biatch.
Volgens mij hoorde ik hem ook zoiets zeggenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfred heeft nu iets geiligs over hem
Vergeet niet dat er onder dat pak een Isabelle-tatoeage zitquote:Op maandag 20 februari 2012 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Derksen zijn stem is wel zwoel en diep vandaag.
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef PizzaGeit het volgende:
GGMM
quote:
Op maandag 20 februari 2012 20:53 schreef PizzaGeit het volgende:
mijn quoteknop doet t niet
addblocker?
???
Heb je een adblocker draaien?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef PizzaGeit het volgende:
GGMM
quote:
addblocker?
???
Adblocker.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef PizzaGeit het volgende:
GGMM
quote:
addblocker?
???
Uitzetten, je addblockerquote:Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef PizzaGeit het volgende:
GGMM
quote:
addblocker?
???
Jij kent ook echt alle fragmenten uit allerlei programma's nog hè.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen wilde Hans een bepaald geheim juist totaal niet bespreken ...
Refresh of herstart je browser.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:55 schreef PizzaGeit het volgende:
vorige topique deed mn quoteknop t wel
Ik doe mijn huiswerk.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jij kent ook echt alle fragmenten uit allerlei programma's nog hè.
Je weet niet eens waar Rusland ligt man.quote:
Achter het ijzeren gordijn daar toch ergensquote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar Rusland ligt man.
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef Type-R het volgende:
Guus gaat de wijken in.
Kampioenschap is één, maar ze gaan de wijken in.
In een tank.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef Type-R het volgende:
Guus gaat de wijken in.
Kampioenschap is één, maar ze gaan de wijken in.
Sam lijkt me wel een leuke clubmascotte, dansen in dat pakquote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kan die hele familie Pfaff een baantje krijgen bij Oss?
Kelly als keeperstrainer, en den Sam als den materialenman.
Nicholas kan nog wel als masseur aan de slag, en Dave in de kantine.
Klopt.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Achter het ijzeren gordijn daar toch ergens
Hij heeft ook een heel scala aan emotionele teksten en hits.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Sam lijkt me wel een leuke clubmascotte, dansen in dat pak
Ja, dan moet je het natuurlijk gewoon niet doen.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Alsof Guus zoveel kan bereiken met De Graafschap.
En Bompa als kunstmest voor het veld.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar hebben ze die honden al voor, vooral die Chihuahua, als die nog leeft.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:59 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
En Bompa als kunstmest voor het veld.
En Lindsey voor de administratiequote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja daar zat ik ook al op te wachtenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:59 schreef TC03 het volgende:
Ze hebben het nog niet over Guidetti gehad.
Een stabiele middenmoter worden is al 'veel bereiken' met de Graafschap. Valt dus best nog wel wat te winnen. Maar sowieso moet je het daar niet om doen, maar om je club te helpen. Vind het erg triest dat Hiddink zo'n keuze heeft gemaakt. Bondscoach op een EK/WK is een sportieve uitdaging, dit is gewoon je naam te grabbel gooien.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Alsof Guus zoveel kan bereiken met De Graafschap.
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:59 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
En Bompa als kunstmest voor het veld.
eensquote:Op maandag 20 februari 2012 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was geen geel, ook geen strafschop maar ik begrijp dat de scheids een kaart geeft..
Soms heb je nog gelijk ookquote:Op maandag 20 februari 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Jetro is een faalhaas. Snapt geen enkele PSV-fan hier.
Ik vind 'm ook heel matig, maar wat moet je dan? Voor een 17-jarige vind ik 'm wel aardig, maar niet genoeg voor PSV 1.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Koppers is veel beter man. Speelde tegen United heel goed, ook gisteren weerquote:Op maandag 20 februari 2012 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook heel matig, maar wat moet je dan? Voor een 17-jarige vind ik 'm wel aardig, maar niet genoeg voor PSV 1.
Net als Koppers en Blind overigens bij Ajax.
Staat daar toch al groot talent bekend.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV en talenten.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Staat daar toch al groot talent bekend.
Dat komt anders dichter bij de goede uitspraak dan "soek" hoorquote:
Die bewaren ze als het slotstuk.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Guidetti helemaal weggevallen. Waarschijnlijk kreeg hij een 4 ofzo.
Beetje vreemd idd.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:03 schreef Merkie het volgende:
Guidetti stond nog op 2 vorige week en nu meteen uit de lijst.
Hij heeft ooit zelf aangegeven dat je het uitspreekt als 'soek' ?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:03 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat komt anders dichter bij de goede uitspraak dan "soek" hoor
Willems heeft ook zo z'n goede potjes.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koppers is veel beter man. Speelde tegen United heel goed, ook gisteren weer
Eens.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een geweldige aflevering trouwens!
Speelde toch ook gewoon erg slecht en dan ook nog die rode kaart.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:03 schreef Merkie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Hun laatste talent is de enige die Barcelona heeft kunnen bereiken.quote:
Dan kan hij geen Koreaansquote:Op maandag 20 februari 2012 21:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hij heeft ooit zelf aangegeven dat je het uitspreekt als 'soek' ?
Heeft Derksen volgens mij persoonlijk voor gezorgd, die kan hem niet uitstaan.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:03 schreef Merkie het volgende:
Het is toch ook 'speler van de week'quote:Op maandag 20 februari 2012 21:03 schreef Merkie het volgende:
In het algemeen klassement stond ie op 2.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:04 schreef exile79 het volgende:
[..]
Het is toch ook 'speler van de week'
Dat zal het zijn. Jij begrijpt het 1 corrupte bendequote:Op maandag 20 februari 2012 21:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heeft Derksen volgens mij persoonlijk voor gezorgd, die kan hem niet uitstaan.
Geen idee, waarom heet die niet gewoon '''Kim'' zoals de meesten daarquote:Op maandag 20 februari 2012 21:04 schreef Thas het volgende:
[..]
Dan kan hij geen Koreaans
Maar serieus, dan zei hij dat waarschijnlijk om het de Nederlanders makkelijk te maken.
Sowieso, hij heeft toch weer gescoord? Maakt die domme tweede gele kaart voor je cijfer zoveel uit dat je direct een 3 krijgt?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
In het algemeen klassement stond ie op 2.
Ja.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sowieso, hij heeft toch weer gescoord? Maakt die domme tweede gele kaart voor je cijfer zoveel uit dat je direct een 3 krijgt?
Gast je hebt die wedstrijd geeneens gekekenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sowieso, hij heeft toch weer gescoord? Maakt die domme tweede gele kaart voor je cijfer zoveel uit dat je direct een 3 krijgt?
Heeft ie al weer manquote:Op maandag 20 februari 2012 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Gijpie is vandaag trouwens in topvorm...hij benadert z'n oude niveau.
Die goal was niet zo rullevant.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Anders neem je het even serieus.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Jij begrijpt het 1 corrupte bende
For the record: the u in "Jun" is een "oe", en de u's van "Hyun" en "Suk" liggen dichterbij de "uh" in t Koreansquote:Op maandag 20 februari 2012 21:05 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Geen idee, waarom heet die niet gewoon '''Kim'' zoals de meesten daar
Als 'ie maar niet weer overspannen raakt.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij ziet er ook stukken beter uit vind ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Oooww ja. My bad.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
In het algemeen klassement stond ie op 2.
Die doet ook niet niks voor de rest, die haalt een rode kaartquote:Op maandag 20 februari 2012 21:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Nouja, als een speler van Ajax een doelpunt maakt en voor de rest nix doet krijgt ie tenminste een 6. Doet Guidetti het krijgt ie een 3
Hij kreeg een 4, lees aubquote:Op maandag 20 februari 2012 21:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Nouja, als een speler van Ajax een doelpunt maakt en voor de rest nix doet krijgt ie tenminste een 6. Doet Guidetti het krijgt ie een 3
Komt omdat hij van Man City is, dan trekken ze er punten vanaf.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Ja? Rode kaart is niet -3 puntquote:Op maandag 20 februari 2012 21:09 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Die doet ook niet niks voor de rest, die haalt een rode kaart
Alleen maar jonge spelers.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:09 schreef mrstylo het volgende:
http://www.vi.nl/Gillette-Pro-Klassement.htm
Kijk hier eerst mensen aub
Wekelijks terugkerend fenomeen met Schaken in de basis. Back van de tegenpartij speelt altijd een wereldpartijquote:
Nee gaat over heel het seizoenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wekelijks terugkerend fenomeen met Schaken in de basis. Back van de tegenpartij speelt altijd een wereldpartij
Behalve Willems dan.
Schaken was zaterdag veruit de slechtste van het veld.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wekelijks terugkerend fenomeen met Schaken in de basis. Back van de tegenpartij speelt altijd een wereldpartij
Behalve Willems dan.
Issie standaardquote:Op maandag 20 februari 2012 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schaken was zaterdag veruit de slechtste van het veld.
Totaal misplaatst inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:12 schreef Ritmo het volgende:
Pff dat gezeik van Derksen altijd op de eredivisie
No shit.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schaken was zaterdag veruit de slechtste van het veld.
Pff dat gezeik van jou over echt alles.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:12 schreef Ritmo het volgende:
Zeiken is lekker toch? Kijk in dit topic, wordt volop gezeikt.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:12 schreef Ritmo het volgende:
Er zat meer een soort trekkabel aan vast.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:13 schreef Nuchterheid het volgende:
Manchester speelde echt niet met de handrem er op
Klopt. Het was en de handrem en de voet op de rem.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:13 schreef Nuchterheid het volgende:
Manchester speelde echt niet met de handrem er op
Dat niet helemaal. Maar het is de hele tijd hetzelfde verhaaltje, en hij komt niet met een oplossing. Alleen maar zeiken.quote:
Net als jij?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat niet helemaal. Maar het is de hele tijd hetzelfde verhaaltje, en hij komt niet met een oplossing. Alleen maar zeiken.
Zeker!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je in de basis speelt bij Milan, dan hoor je in het Nederlands Elftal thuis...
Net als Seedorf?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je in de basis speelt bij Milan, dan hoor je in het Nederlands Elftal thuis...
Vorige week. Guidetti staat er ook in.quote:
Robinho.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:15 schreef Rickazio het volgende:
Die Emanuelson en Ronaldinho zien er hetzelfde uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |