oh leuk! hij staat je krullebol vast heel mooiquote:Op maandag 20 februari 2012 10:35 schreef Reilain het volgende:
Mignonne en SC.. Dat choco shirtje ligt hier ook in de kast klaar voor Oona.. Zo leuk!
Ja, uiteraard mag het en ik prop het wel allemaal in 1 pakketje danquote:Op maandag 20 februari 2012 10:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
Oe dml ik heb ook een wishlist.... mag ik?? Heb je mijn boden ook nog liggen?
Snelquote:Op maandag 20 februari 2012 10:58 schreef miss_sly het volgende:
Hoe lang duurt het meestal voor de lindex bestelling binnen is? Als ik iets bestel, is het voor de vakantie en moet het wel op tijd binnen zijn
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:27 schreef miss_sly het volgende:
Maar, maar, nu kan ik zelf al zonder verzendkosten bestellen
Hoe kan dat nou? Klaar?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:33 schreef Cathmar het volgende:
Gisteren nl geteld dat we op een extra rokje en een badpak eigenlijk wel klaar zijn voor de zomer![]()
quote:
Neequote:Op maandag 20 februari 2012 11:30 schreef miss_sly het volgende:
DML, was het met de schoentjes nog gelukt om er geen pakketpost van te maken?
leuk!quote:Op maandag 20 februari 2012 17:09 schreef miss_sly het volgende:
De speldjes waren uitverkochten om dan toch weer boven de 50 euro uit te komen, heb ik ook dat roze geruite jurkje erbij besteld
Dus spijkerbroek, rode broek, blauwe bloesje en witte shirtje en dan roze jurkje
Ik neem hem nog mee Octoquote:Op maandag 20 februari 2012 17:57 schreef octopussy het volgende:
oh muh, ik ben te laat voor Lindex zie ikIk wil graag dit jasje nog voor mijn kleine in maat 68
[ afbeelding ]
Dat past jouw mini toch helemaal nog lang nietquote:Op maandag 20 februari 2012 17:57 schreef octopussy het volgende:
oh muh, ik ben te laat voor Lindex zie ikIk wil graag dit jasje nog voor mijn kleine in maat 68
[ afbeelding ]
oh, doe mij dan toch nog die andere!quote:Op maandag 20 februari 2012 19:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik neem hem nog mee OctoIk moest opeens in gesprek op het werk en kon de bestelling niet afmaken
Toch nummer twee en niet nummer één?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:30 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
oh, doe mij dan toch nog die andere!
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat past jouw mini toch helemaal nog lang niet
(O+ wat is.ze kleihein en moppig)
Die eerste, toch? Mét kraagje?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Done![]()
![]()
Is het goed als ik alvast de kosten voor de spullen kom halen bij jullie?Dan is het maandbedrag niet zo hoog als ik het saldo direct weer omlaag breng
Heb een jasje daar besteld, zou de volgende dag bezorgd worden. Niet dus! Het werd een week laterquote:Op maandag 20 februari 2012 20:42 schreef SacreCoeur het volgende:
pff die c&a site, heeeeel weinig leuks
maar 'k ga toch maar eens bestellen om te kijken hoe ze leveren :'D
Nee vind ik niet goedquote:Op maandag 20 februari 2012 20:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Done![]()
![]()
Is het goed als ik alvast de kosten voor de spullen kom halen bij jullie?Dan is het maandbedrag niet zo hoog als ik het saldo direct weer omlaag breng
Boh ging helemaal je laatste dm nog checken.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:39 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Die eerste, toch? Mét kraagje?
Kom maar door, hoor.
Dat lijkt me goeiekoop voor jullie ja. 1x pakketkosten.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:07 schreef Poppedein het volgende:
Tuurlijk, DML, kom maar op! En wat mij betreft mag je mijn pakket samen met dat van BJ versturen, voor maar 1x verzendkosten, maar ik weet niet of BJ dat ook oké vindt
ja hoor helemaal primaquote:Op maandag 20 februari 2012 21:07 schreef Poppedein het volgende:
Tuurlijk, DML, kom maar op! En wat mij betreft mag je mijn pakket samen met dat van BJ versturen, voor maar 1x verzendkosten, maar ik weet niet of BJ dat ook oké vindt
ben benieuwd hoeveel je hetzelfde hebtquote:
Tja, ik heb gewoon een dure smaak....quote:Op maandag 20 februari 2012 21:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ghe, envooral te duur(ik had het over bobo)
Zolang we voor Liene en Jelte maar niet helemaal op 1 lijntje zitten kunnen we t vast handelenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ben benieuwd hoeveel je hetzelfde hebt
whahaaa
Terwijl je, als je handig bent, en dat ben je.. een hoop voor cheap kan makenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:17 schreef oeke het volgende:
[..]
Tja, ik heb gewoon een dure smaak....![]()
Ik geloof dat jullie dezelfde maat hadden besteld bij Boden dus dat kan niet fout gaanquote:Op maandag 20 februari 2012 21:18 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Zolang we voor Liene en Jelte maar niet helemaal op 1 lijntje zitten kunnen we t vast handelen
Maar tijd, KD, ik heb gewoon te weinig tijd!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:20 schreef Kleurdoos het volgende:
Terwijl je, als je handig bent, en dat ben je.. een hoop voor cheap kan maken
I know, ik wil zelf ook veel teveel. Heb op dit moment 5 verschillende projectenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:21 schreef oeke het volgende:
[..]
Maar tijd, KD, ik heb gewoon te weinig tijd!
dat denk ik ook, want Lena en Evie schelen niet zoveel meer geloof ikquote:Op maandag 20 februari 2012 21:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik geloof dat jullie dezelfde maat hadden besteld bij Boden dus dat kan niet fout gaan
Kom maar hier met die creditcardquote:Op maandag 20 februari 2012 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn kindjes hebben kleren nodig. Maar ik heb geen zin om ze te kopen.
ik ga loesoe bij Versacequote:Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef Poppedein het volgende:
Geen limietIk ben benieuwd waar je mee "thuiskomt" Mignonne
Mijn afknappers zijn inmiddels toch welbekend?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:56 schreef mignonne het volgende:
prima, ik kom erop terug!
en die eisenlijst graag niet langer dan 4 a4! *wegduikt*
ja wel redelijk, maar je weet maar nooitquote:Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn afknappers zijn inmiddels toch welbekend?
Nou ja, hoe goedkoper hoe beter, dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef Poppedein het volgende:
ohja en doe even een absolute no-no qua kleuren/soorten kleding en absolute yes?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, hoe goedkoper hoe beter, dat spreekt voor zich.
Ik sta overal voor open!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
ohja en doe even een absolute no-no qua kleuren/soorten kleding en absolute yes?
z0mg durf je naar binnen bij de zeeman?![]()
Ja, en tegenwoordig heeft ze zelfs leuke stofjes. Ze heeft ook weer een trui gebreid, maar dat kleurtje is het gewoon weer net niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef Poppedein het volgende:
Je moeder is flink bezig KJ, leuk!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door kaatjejannie op 20-02-2012 23:07:32 ]*poef* nu is het weg
Ik die van kidscase, Brebi & imps en elfs denk ik (al ben ik al een flink end op wegquote:Op maandag 20 februari 2012 23:00 schreef SacreCoeur het volgende:
whajo als ik geen limiet had he, dan kocht ik de gehele scotch r'belle collectie
Wij hebben ook een aparte rekening waarvan wij spullen voor Olivier kopen. Kinderbijslag gaat daarop en we storten er elke maand een bedrag bij.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:13 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik zet tegenwoordig geld apart voor kleertjes voor Fietje. Is het op, dan heb ik gewoon pech. Vandaar kon ik nu ook niet mee doen met de lindex bestelling. Fietje dr kleedgeld was op!
Die Hema vestjes zijn prima te vinden op Marktplaats, heb ze gezien in wit, groen, blauw, roze en grijs.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ohh, wat een goeie ronde inderdaad, mignonne!Ik vind de pyjama het allerleukst. Het shirtje met de muis is heel lief, maar het allerliefst vind ik nog wel het zwembroekje. Ik zie haar al helemaal zitten met d'r blote buikje in onze tuin van de zomer.
Die vestjes van de Zeeman zijn precies wat ik voortdurend zoek. De Hema heeft net een goeie vestjeslijn gehad met een stoffen bloem erop. Mooie pasvorm, goede kleuren. Maar die vond ik eigenlijk nog best duur.
Ja datquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:26 schreef mignonne het volgende:
hahahah ik ben vestjes fan![]()
ik kan niet zonder.
Voor mn grote heb ik veel hemden en t-shirts, en zodra het voorjaar is (of juist najaar) of het koelt een beetje af kunnen die weer prima met een vestje eroverheen. Ideaal, ik vind een leuk vestje echt zo'n item wat de draagbaarheid van je kleding verdubbelt. Ofzoiets.
Dat je tshirts dus niet alleen in de zomer kunt dragen, enzo.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind de prijzen van a merk vesten ook wel uit de hand lopen de laatste tijd
als snel 80/90 euro voor een leuk vest.
maarja ik koop t toch wel
oh ja dat heb ik ook wel idd, een vestje of aparte broek begrijp ik de uitgave wel. Maar een longsleeve of hemdje zonder verder een opdruk of een printje van een of ander poepduur merk snap ik ook nooit zo. Ik begrijp het wel dat de pasvorm mooi is en het stofje fijn en en en, maar toch, ik vraag me dan altijd af of het niet ergens voor de helft goedkoper te vinden was?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:43 schreef SacreCoeur het volgende:
mwauh beetje maar
Neh maar vesten gebruik ik vaak in de zomer, dus dat is goede investering.
ik snap nooit dat iemand voor een gekleurd singletje 25,- wilt uitgeven alleen om het van Bengh is fzo :'D
leuk!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:45 schreef snoopy het volgende:
vestjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja! goedkoopquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
leuk!![]()
wil ik weten wat ze kosten?
oh idd, dat valt mee zeg!quote:
Maar jij steekt daar ook wel enorm veel tijd in ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:41 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
gat in je hand?
ja dat is ook wel zo.
Sowieso vind ik de prijzen van kinderkleding idioot soms. Maar goed, dan wel weer een sport om binnen mijn budget goed te scoren
hahaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar jij steekt daar ook wel enorm veel tijd in ook.Daar heb ik helemaal de puf niet voor (en ik zie er ook niet de lol van in). Iig zeker voor jongetjes niet. Daarvoor vind ik het aanbod zo beperkt. Het gaat van long-sleeve met print, naar long-sleeve zonder print, naar geruit overhemd en dan heb je het wel zo ongeveer gehad.
Ja, daar komt het bij ons dus wel op neer. Shoot me!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:56 schreef SacreCoeur het volgende:
maar sommige mensen slaan de plank ook volledig mis hoor, iig wat ik op school zie enzo.
Elke dag weer een jeans met longsleeve, fantasie mensen doe er wat mee
Hema is idd erg duur aan t worden. Daarom koop ik er ook niet meer. Nou ben k ook wel verwend na 8 jaar met korting kopen, maar toch, prijs was vroeger tenminste normaal en dan had je nog wat leuks. Voor Floris heb k er echt als sinds maat 74 niks meer gekocht.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:19 schreef mignonne het volgende:
Ik vind die H&M vestjes juist fijn en de prijs-kwaliteit verhouding van de Hema de laatste tijd echt een beetje zoekik ben heel erg te spreken over de kwaliteit van de Hema normaliter, maar 18 euro voor een simpel vest vind ik echt te gek voor een B-merk. laten we eerlijk zijn, hoe fijn ik de Hema ook vind, het is geen merk-merk en die prijzen vind ik best hoog.
Claudia ik zou voor mn grote ook wel zo'n vestje willen, ik denk een donkerblauwe, maar misschien doe ik eens gek en neem ik een roze.
Ik zag dat zwembroekje en ik zag haar gelijk inderdaad zo zitten. Of staan! wie weet loopt ze wel joh in de zomeren dan staat zo'n kort broekje zó drollig met die spekbeentjes eronder <3
Herkenbaar hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, daar komt het bij ons dus wel op neer. Shoot me!
Af en toe afgewisseld met een ribroek of een broek van stof, maar meestal idd een broek met een longsleeve of trui. Dat getrut met overhemdjes is niet echt aan mij besteed past ook voor mijn gevoel niet bij mijn jongens, daar waar mensen gruwen van printjes vind ik de meeste ruitjes echt verschrikkelijk.![]()
Het wordt al te snel te kakkerig.
Zo had ik ooit ook eens een trui met v-hals gekocht voor Sasha. Geen porem!Althans, dat vond ik.
Beetje jammer wel dat ik vorige week een supertoffe lamswollen trui van hem verziekt heb.Die was echt leuk maar zonder nadenken in de wasmachine gedonderd.
(Zoals je ziet, kleding is niet echt aan mij besteed.)
Haha ja dat dus. Is ze ooj helemaal trots opquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:03 schreef SacreCoeur het volgende:
dat is hier ook in zo'n kinderkledingwinkeltje ze kopen van alles maar 1 stuk :'D
en meeposten!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
En ik moet hier maar gewoon meer mee kijken om inspiratie op te doen.
En je weet ook dat als kids 5 zijn, ze een eigen mening hebben qua kleding? Mijn zoon van 8 krijg ik bijvoorbeeld echt niet in blousjes..vind ie niks aan. Vesten houdt ie ook niet van (en daar baal ik dus van, want zowel blousen als vesten hangen er genoeg in de kast)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:56 schreef SacreCoeur het volgende:
maar sommige mensen slaan de plank ook volledig mis hoor, iig wat ik op school zie enzo.
Elke dag weer een jeans met longsleeve, fantasie mensen doe er wat mee
Hoezo? SC heeft toch een dochter van 6, dan zal ze wel wat op de hoogte zijn qua eigen mening enzo.quote:Op
dinsdag 21 februari 2012 10:20 schreef PureEvil het volgende:
[..]
En je weet ook dat als kids 5 zijn, ze een eigen mening hebben qua kleding? Mijn zoon van 8 krijg ik bijvoorbeeld echt niet in blousjes..vind ie niks aan. Vesten houdt ie ook niet van (en daar baal ik dus van, want zowel blousen als vesten hangen er genoeg in de kast)
Zoon van 5 ook, als ie iets lelijk vind trekt ie het echt NIET aan.
Maar tegenwoordig gaan ze hier zelf mee winkelen. Ideaal( En af en toe gooi ik wat nieuws in de kast erbij
)
Hoe is het trouwens met de opruiming bij de Hema? Nog wat bijzonders, of stelt het niks voor?
zo is mijn dame laatst in haar pinsessenjurk mee naar de huisarts geweest. Ze wilde hem aan en ze vindt het fantastisch. Ochja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou spiderman en de hele mikmak hoeft van mij ook niet maar af en toe naar zijn leeftijd kleden is niks mis mee.
Ik weet zeker dat hij ze zelf namelijk geweldig zou vinden en dat is ook belangrijk.
Die streepjes broek vind ik helemaal super!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:12 schreef SacreCoeur het volgende:
+ wij zijn mensen die uren gaan zoeken naar inspiratie, dus dan weet ik al genoeg![]()
wat ik zou kopen zulks:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:16 schreef mignonne het volgende:
leuk SCen DML ook leuk
dat is het vaak met die inspiratie plaatjes, zo'n broek zoals dat blonde laatste jongetje van SC zou ik nooit los kopen maar zo bij elkaar vind ik het leuk staan. Soms moet je dingen even aan zien bij elkaar maar daar heb ik niet altijd t geduld voor
Ik ook!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:28 schreef mignonne het volgende:
Ik vind trouwens wat Moonah voor Thies koopt vaak leuk
En als je kind nou heeeeeeeeeel graag een spiderman shirt aan wilt? (of hij krijgt er 1 van familie?) Trek je hem dan wel aan bij hem?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
. Ik zou een Oscar-the-grouch wel aantrekken, maar zo'n spiderman dus weer niet.
Die wil ik ook wel beantwoorden als t magquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:30 schreef PureEvil het volgende:
[..]
En als je kind nou heeeeeeeeeel graag een spiderman shirt aan wilt? (of hij krijgt er 1 van familie?) Trek je hem dan wel aan bij hem?
Ehm... goeie vraag. Ik weet gelukkig dat ik het nooit van familie zou krijgen en zit het eens in een tas die ik van een vriendin krijg (zoals vreselijke winnie the pooh shirtjes) dan moffel ik die ongezien weg.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:30 schreef PureEvil het volgende:
[..]
En als je kind nou heeeeeeeeeel graag een spiderman shirt aan wilt? (of hij krijgt er 1 van familie?) Trek je hem dan wel aan bij hem?
Maar dus never nooit niet voor 52,50. *kuch* *proest*quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Die broek zou ik dus meteen kopen als ik hem tegen kwam. Voor met een rood effen shirt.
![]()
Als jij nou es plaatjes post van te dure dingen die je helemaal super vindt dan wil ik best mn ogen open houden voor meer betaalbare opties hoor!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dus never nooit niet voor 52,50. *kuch* *proest*
Sorry, dan maar fantasieloos.
Ik moet V&A maar eens vaker in de gaten gaan houden.
Die roze elmo is leuk... effe kijken, daarvan gaat Minke denk ik compleet uit haar dakquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind bijvoorbeeld deze twee voor Puck van de zomer wel leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Online issie uitverkocht in 94cmquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:51 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Die roze elmo is leuk... effe kijken, daarvan gaat Minke denk ik compleet uit haar dak
De rechts boven is wel een hele toffe combinatie zeg!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:12 schreef SacreCoeur het volgende:
+ wij zijn mensen die uren gaan zoeken naar inspiratie, dus dan weet ik al genoeg![]()
wat ik zou kopen zulks:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik zag het al...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:53 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Online issie uitverkocht in 94cmIk wilde 'm ook voor Lotte..
Nee... streepjes zijn niet kak, dat kan je vinden en ikzelf vind dat soms dus ook, maar in dit geval geloof ik (hoop ik) niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:13 schreef Troel het volgende:
Zijn streepjes kak ja? Nou, dan lopen de jongens er hier soms bekakt bij
Ik vind het lastig om voor een denkbeeldig kind te shoppen, want als mijn kind korte pootjes zou hebben of een beetje bollig zou zijn dan zou ik een skinny geloof ik ook niet zo leuk vinden staan. Maar hey, windowshoppen dan kan ik lekker alles in mn mandje gooienquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
Veel leuk Mignonne, veel ook niet.Ik hou echt niet van skinny's bij mannen en jongens.
Maar dat vest van H&M vond ik idd ook leuk, maar hij heeft er al twee en zo heel vaak trek je dat nou ook weer niet aan.
Die goldfish shirts zijn leuk!![]()
En die gympen ook. Ik heb net bij H&M die halfhoge met klittenband in kaki-beige voor Sasha besteld, maar deze oranje zijn ook leuk!
En die groene broek twijfelde ik over. Lijkt me nu nog zo koud. Zou hem dan een maat groter moeten bestellen.
ja bij een meisjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:25 schreef miss_sly het volgende:
Ow, maar korte pootjes en een bol buikje gaan juist heel goed samen met een skinny en dan een langer shirt/bloesje erop. Vind ik bij Senna heel leuk staan en bovenstaande is echt van toepassing op haar
Ow, daar ben ik echt slecht in, ben helemaal niet thuis in jongenskleertjes en wat nou leuk staat enzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja bij een meisje
maar ik had het in dit geval over een denkbeeldige zoon van mezelf.
Haha! Op verzoek meld ik mij dus even.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:39 schreef mignonne het volgende:
juf moonah, kom je strakjes meeposten in t kledingtopic?![]()
![]()
quote:
Ja! En dan schuif ik het weer door naar je derde, dat natuurlijk overduidelijk een jongetje wordt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:54 schreef mignonne het volgende:
danku danku![]()
ach hard schmard, je moet gewoon af en toe binnenvallen als je wat nieuws gescoord hebt en het hier laten zien. Daar wordt Bodpa erg gelukkig vanen ik vind t ook leuk spul wat je hebt <3
vind ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:25 schreef miss_sly het volgende:
Ow, maar korte pootjes en een bol buikje gaan juist heel goed samen met een skinny en dan een langer shirt/bloesje erop.
Helemaal leuk!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:37 schreef Twinkly het volgende:
Zo zou ik het doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon vragen of hij wilt dat dalijk al het leuks al weg is en je t met left overs mag gaan doen, pftsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:40 schreef Vlindur het volgende:
Meh, neeIk durf het niet aan
Mijn vent vind het onzin om nu al een zomerjas te kopen![]()
*shit*
Ja, dat mag ik. Want kleren doen hem niet zoveel. Ik ben opzich ook niet van het ingewikkelde hoor. Maar de jas van Zara vind ik zo tof voor Rienkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
gewoon vragen of hij wilt dat dalijk al het leuks al weg is en je t met left overs mag gaan doen, pfts![]()
Nou dan mag je dat toch vast wel kopenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, dat mag ik. Want kleren doen hem niet zoveel. Ik ben opzich ook niet van het ingewikkelde hoor. Maar de jas van Zara vind ik zo tof voor Rienk
Die broeken staan superleuk verder. Tenminste bij onze jongste zoon.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:35 schreef Vlindur het volgende:
Hoe staat zo'n gekleurde broek nou bij een kindje? Ik zou dat Rienk dus echt niet aan trekken uit angst dat hij er uitziet als een clowndan
![]()
Rienk heeft eigenlijk alleen maar spijkerbroeken, die staan hem ook gewoon het mooist
ja! ik wilde hem tippen aan je, maar ik was niet zeker over de kleurquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
H&M heeft ook een blauw gestreepte korte broek!
Zij zeggen blauw-beige, maar dit lijkt mij toch blauw-wit:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F60%2097334%2015047%2067%201117%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
In mandje stopt...
(wel met pijpen omgeslagen dan trouwens, zonder vind ik hem tuttig.
die eerste <3quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb laatst een bor*z pakket gescoord op MP. Met o.a. deze blousjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaa, dat jasje is geweldig!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, dat mag ik. Want kleren doen hem niet zoveel. Ik ben opzich ook niet van het ingewikkelde hoor. Maar de jas van Zara vind ik zo tof voor Rienk
Ik vind die jongste zoon van jou zo leukquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:47 schreef lily het volgende:
[..]
Die broeken staan superleuk verder. Tenminste bij onze jongste zoon.
Hij heeft een uitgesproken smaak en zoekt grotendeels zelf zijn kleding uit. Jeans draagt hij niet graag (helaas want ik houd er wel erg van).
dat zou wel echt wat voor hem zijn ja...dit topicquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik vind die jongste zoon van jou zo leuk![]()
kun je hem geen account geven om hier mee te posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |