vind ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:25 schreef miss_sly het volgende:
Ow, maar korte pootjes en een bol buikje gaan juist heel goed samen met een skinny en dan een langer shirt/bloesje erop.
Helemaal leuk!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:37 schreef Twinkly het volgende:
Zo zou ik het doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon vragen of hij wilt dat dalijk al het leuks al weg is en je t met left overs mag gaan doen, pftsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:40 schreef Vlindur het volgende:
Meh, neeIk durf het niet aan
Mijn vent vind het onzin om nu al een zomerjas te kopen![]()
*shit*
Ja, dat mag ik. Want kleren doen hem niet zoveel. Ik ben opzich ook niet van het ingewikkelde hoor. Maar de jas van Zara vind ik zo tof voor Rienkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
gewoon vragen of hij wilt dat dalijk al het leuks al weg is en je t met left overs mag gaan doen, pfts![]()
Nou dan mag je dat toch vast wel kopenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, dat mag ik. Want kleren doen hem niet zoveel. Ik ben opzich ook niet van het ingewikkelde hoor. Maar de jas van Zara vind ik zo tof voor Rienk
Die broeken staan superleuk verder. Tenminste bij onze jongste zoon.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:35 schreef Vlindur het volgende:
Hoe staat zo'n gekleurde broek nou bij een kindje? Ik zou dat Rienk dus echt niet aan trekken uit angst dat hij er uitziet als een clowndan
![]()
Rienk heeft eigenlijk alleen maar spijkerbroeken, die staan hem ook gewoon het mooist
ja! ik wilde hem tippen aan je, maar ik was niet zeker over de kleurquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
H&M heeft ook een blauw gestreepte korte broek!
Zij zeggen blauw-beige, maar dit lijkt mij toch blauw-wit:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F60%2097334%2015047%2067%201117%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
In mandje stopt...
(wel met pijpen omgeslagen dan trouwens, zonder vind ik hem tuttig.
die eerste <3quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb laatst een bor*z pakket gescoord op MP. Met o.a. deze blousjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaa, dat jasje is geweldig!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, dat mag ik. Want kleren doen hem niet zoveel. Ik ben opzich ook niet van het ingewikkelde hoor. Maar de jas van Zara vind ik zo tof voor Rienk
Ik vind die jongste zoon van jou zo leukquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:47 schreef lily het volgende:
[..]
Die broeken staan superleuk verder. Tenminste bij onze jongste zoon.
Hij heeft een uitgesproken smaak en zoekt grotendeels zelf zijn kleding uit. Jeans draagt hij niet graag (helaas want ik houd er wel erg van).
dat zou wel echt wat voor hem zijn ja...dit topicquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik vind die jongste zoon van jou zo leuk![]()
kun je hem geen account geven om hier mee te posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |